Voit sen jälkeen unohtaa hyvitysvaatimuksesi.
Vastassasi Gigantin lakimiesarmeija takuu-ja virhevastuuasioissa
10
370
Vastaukset
- Anonyymi
Että oikein armeija. Taidat liioitella.
- Anonyymi
Samat kokemukset...
- Anonyymi
Tavaran virhevastuuasioissa Kuluttajariitaltk ratkaisukäytännön mukaan korvataan myös ajanhukka. Kuitenkin gigantti kieltäytyy sitä maksamasta ja perustelee,ettei ansionmenetystä korvata?!
- Anonyymi
Outoa toimintaa
- Anonyymi
GIGANTIN TOUHUA....84-vuotias meni Giganttiin ostamaan 5 euron kaapelia – myyjät kauppasivat satojen eurojen turhat sopimukset
Iäkkäälle asiakkaalle myytiin muun muassa sopimus älypuhelimelle, jota hänellä ei ollut - Anonyymi
Nyt puhuu Gigantin entinen myyjä: ”Ilman omatuntoa helpot rahat pois
- Anonyymi
Gigantti on aika heikko esitys kodinkoneliikkeenä. Ellei ole jotai superhypertarjousta niin sinne ei kannata suunnistaa
- Anonyymi
Kierrän ja kaukaa tuon firman
- Anonyymi
GIGANTIN TOUHUA...
Helsingin Sanomien haastattelussa Axel myöntää virheensä, mutta sanoo Gigantin paineistavan myyjiä hyvällä myyntituloksella. - Anonyymi
KULUTTAJA-ASIAMIES moitti Giganttia lokakuussa asiakaspalvelusta ja virhetilanteiden hoidosta. Kauppaketju muun muassa vieritti vastuun virhetilanteista laitevalmistajien vastuulle, vaikka sen olisi itse tullut huolehtia näistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623