Huomenta ja hyvää viikonloppua

Otsikossa tärkeimmät. 😊
Tänään lähden reissuun joten saatte olla minulta rauhassa koko viikonlopun. 😁

36

413

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samoin sinne😊 niin nyt onkin tosiaan jo perjantai. En muista enää viikonpäiviäkään. Täytyy jonkun mainita tai minun itse tarkistaa😁
      Hyvää reissua sinne!😊 olkaahan kuitenkin varovaisia🌝⚔️

      • Kiitos paljon. Ollaan niin varovaisesti kuin osataan. Mukavaa vapaapäivää sinulle. 😊

        En ihmettele että menet päivissä sekaisin. 😅


      • mustasusi kirjoitti:

        Kiitos paljon. Ollaan niin varovaisesti kuin osataan. Mukavaa vapaapäivää sinulle. 😊

        En ihmettele että menet päivissä sekaisin. 😅

        Hyvä niin😊 joo tähän se menee aina. En muista myöskään, mikä asia on tapahtunut eilen ja mikä viimeviikolla 😆


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Hyvä niin😊 joo tähän se menee aina. En muista myöskään, mikä asia on tapahtunut eilen ja mikä viimeviikolla 😆

        No voi huh. Pää pyörällä. 😵‍💫😅


      • mustasusi kirjoitti:

        No voi huh. Pää pyörällä. 😵‍💫😅

        On siinä hyväkin puolensa, ettei muista. Elää vaan hetkessä😄👍🏻


      • Prinsessasi kirjoitti:

        On siinä hyväkin puolensa, ettei muista. Elää vaan hetkessä😄👍🏻

        Joo o. Totta kyllä. 😊


    • Anonyymi

      Aina ei onnistu olemaan ystävällinen kaikkia ihmisiä kohtaan vaikka yrittäisi.

      • Niin se joskus on. Joskus yrittää liikaa.


    • Anonyymi

      huomenta ja hyvää yötä, yhtäaikaa, kuin kiitos ja olehyvä yhtäaikaa varmuuden vuoksi sanottuna jotta ei unohda.

      • No sehän oli kivasti. Kaikki kerralla. Samoin sinulle. 😊


    • Oikein aurinkoista viikonloppua kaikille 🌞

      Jospa se olisi sitä mullekin, vaikka pitää myöntää että parina viime päivänä olen ollut jotenkin normaalia ahdistuneempi, mutta aloin tässä hiffaamaan että tuo Liukkosen kuolema liippasi joiltakin osin niin läheltä omia, pääosin aiempia ongelmia, että väistämättä aloin nähdä itseni vähän samassa tilassa jos asiat olisivat menneet yhtään huonommin viime vuosina 😕
      Päihdeongelmia, check. Mt-ongelmat, check. Tietynlainen herkkyys kuoren alla, check. Lääkitysten vaikutus ruokahaluun ja siten ruumiinrakenteeseen, check. Äidin syöpä, check. Epätyypillinen työura, check. Kirjallinen osaaminen ja lahjakkuus, check vaikka itse sanonkin. Mitähän vielä 🙄
      Ei ne omat painajaiset tuplahautajaisista keväällä 2020 ihan tuulesta temmattuja olleet, kun ei 22kk pitkä ryyppyputki 150-200/vk annostahdilla hyvää voi kenellekään tehdä. Tai viime vuonna 10x 150mg Lyricoja aamulla naamaan järjettömän kahvimäärän kera, että pysyin "työkykyisenä" mitä ikinä se kenellekin tarkoittaa jne.

      Pitänyt vain yrittää takoa päähän, että tänä heinäkuussa kukaan ei liene menevän aivosyöpäleikkaukseen, ei tarvitse miettiä El Plania, olen ollut juomatta pitkälti yli 3 vuotta, ja toi El Plan ja autisminkirjo mustaa valkoisella on vähentänyt omaakin itseinhoa kun pystyy aiempaa paremmin välttämään suoran vastuunoton omista asioistaan jne.

      Eilen ikäänkuin "päätin" että jos jotain 33-vuotiasta haluaa pitää samaistumisenkohteena, niin argentiinalainen Augustine Canapino on aika tervehenkinen hahmo 😅 600 startin mies kilpa-autoilussa mutta vasta tänä vuonna pääsi Indycar-sarjaan, ja on kokoaikaiseksi rookie-kuskiksi siis varsin varttunut ja kokenut, mikä näkyy kyllä otteissa radallakin. Taitaa itsellä olla 12 karting-kisan lisäksi niin ikään jo satojen e-rallien kokemus, niin paremmin mä kyllä olen ajanut viime aikoina, kuin aloittelijana 3,5v sitten, tai nykyiset jonnet noissa ympyröissä.

      Toissapäivänä tuli käytyä pitkästä aikaa viemässä haudalle kedonkukkia, jotain liljoja yms. muovivaasiin. Tullut vähän välteltyä koko paikkaa, lähinnä sen takia että olen ollut niin kyllästynyt ruotimaan äitini loppuvaiheen juttuja viime vuosikymmenen lopulta, ja vastaamaan ihmisten typeriin kysymyksiin, joihin vastaamiani juttuja ei aina uskota eikä varsinkaan hyväksytä. Mutta nyt alkaa olla jo kulunut sen verran paljon aikaa asioista, että mä olen antanut enemmänkin oman toimintani puhua puolestaan. Luulisi kok. äänestäjien talousneroina tajuavan, että ei mikään hlvetin oman elämänsä jantunen taloa ja firmaa pystyssä pitäisi jo neljättä vuotta, eikä olisi edes hoitanut niitä hautajaiskuluja aikoinaan.

      Mutta valtionvelka se on silti autisminkirjolaisten eläkkeiden ja vaillinaisen työkyvyn syytä anyway. Äkkiä on reilussa vuodessa muuttunut ääni kellossa, kun aiemmin syrjittiin rokottamattomana umpipersuna (mitä en edes ollut, ps siis) ja nyt kuin pahimpaankin rosvoon 😂 Eipä taida mun alle tonnin /kk El Plan olla juurikaan pois työeläkkeistä, mitä kukakin sitten saa arviolta ~10k€/kk bruttopalkan jälkeen, jopa kahden hengen voimin monissa kotitalouksissa.

      • Tai tuo vastuunoton välttäminen omista asioista on jotenkin hölmösti sanottu. Tarkoitin enemmänkin varsin painavalla vähemmistöstatuksella eli autisminkirjolla uhriutumista sopivasti tilanteen mukaan, joskus vaikka takautuvastikin pienenä payback is a btch eleenä, jos olen kokenut mielestäni huonoa kohtelua, mutten välttämättä ole reagoinut siihen isosti sillä hetkellä. Ja tuon kun on määritelleet 6 vuoden aikajanalla dosentti Tero, psyk. apulaisylilääkäri, tk-lääkäri, sekä kelan ja vakuutusyhtiön lääkärit, niin olkaa hyvä, siitä vaan porvarit kävelkää perheenjäsentenne kollegojen ammattitaidon yli. Kun ei nyt kuitenkaan mistään pelkästä verkkolomakeilmoituksesta ole kyse mun vähemmistöstatuksen kohdalla.


    • Anonyymi

      Nekku-Nelly ja Karamelli-Elli hoh, kun puet sanona musiikiksi jotain joops hahha.

      Oikeasti itseäni huvittaa kun täällä liikkuu paljon nuorisoa jotka liikkuvat mopoilla... sitten tiellä on sellaisia hidastetöyssyjä tehty kuulee aina kun hidastavat niihin jotta ei tuhoudu se kulkuneuvo...

      mutta niin ei todellakaan itselleni sisälle niiden mopottelijoiden eikä motskarienkaan äänet sinänsä kuulu ellei ole ikkuna auki tuuletuksessa koska yläkerroksisa.

    • Anonyymi

      Hyvää viikonloppureissua sulle! Saako olla utelias millaiselle reissulle menet? Mä pääsen huomenna kalastamaan merelle, toiveissa siikaa ja kuhaa, haukikin olisi kelposaalis, tai suuria särkiä. Särki on maukas mutta ruodokas kala, ellen tee siitä kalan jauhelihasta; kalapihvejä -> niin ainakin kissat herkuttelevat kalajauhelihalla! Kuhasta tulee kalasoppaa, siiasta taas graavikalaa ja hauesta kalapuikkoja... siis jos yleensäkin saan kalaa! On sitä joskus tultu mereltäkin, ilman minkäänlaista kalasaalista. =(

      Torilta tai Hallista on aina varmaa pyytää kalaa, kun on rahaa millä ostaa!
      Mulla on täksi vuodeksi maksettu kalastuskortti; kalastonhoitomaksu 47€ ja Ärrä ottaa 3€ välityspalkkiota joten 50€ saa kiskoa niin paljon kalaa merestä kun yks ihminen pystyy pyytämään. Ja saa noita päiväkohtaisiakin kalastuslupia, eri tyyppisiä; mitkä oikeuttaa jopa lohen kalastukseen, Aurajoesta Halisten rannoilta!
      Siellä muuten kiertää kalastuksenvartijat; joten on syytä olla ne lupa-asiat kunnossa, muuten saattaa tulla hiton KALLIS tyhjäreissu sinne jokivarteen, ja vavat, kelat sekä vieheet takavarikoidaan... kaloista puhumattakaan, jos ei ole lupa-asiat kunnossa.

      Taimenta saa kalastaa vain yhden päivässä, luvalla! Useimmiten se kala jää saamatta, joten suosittelen kalan ostoa, sen saa aina rahaa vastaan kg-hinnalla ja tulee aikaa myöten halvemmaksi kuin kalastaminen Aurajoesta! Puhun kokemuksesta!!!
      trollikka

      • Lähden leirielämää viettämään ja taistelemaan. ⚔️


      • Ja kiitos.


    • Anonyymi

      Onko Mustasusi se jonka käyttäjänimi oli joskus Allu?
      Jutut kuulostavat samoilta.
      Joka tapauksessa hyvät viikonloput.

      • En ole sama henkilö.


    • Lähdetkö fantasia larppaamaan viikonlopuksi? 🙂

      Hyvää ja mukavaa viikonloppua!

      • Ei ole fantasia larppausta... Vaan paljon aidompaa menoa. Viikinkijuttuja.

        Kiitos samoin hyvää viikonloppua.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei ole fantasia larppausta... Vaan paljon aidompaa menoa. Viikinkijuttuja.

        Kiitos samoin hyvää viikonloppua.

        Maalahdessa? Kiitos. 😊👍


      • Huitale kirjoitti:

        Maalahdessa? Kiitos. 😊👍

        Tampereella.


      • mustasusi kirjoitti:

        Tampereella.

        Oukkei. Viikingit rules. Voisin tykätä kans. 😄👍


      • Huitale kirjoitti:

        Oukkei. Viikingit rules. Voisin tykätä kans. 😄👍

        Kyllä vaan. 😊


    • Iltapäivää ja oikein hyvää viikonloppua sinulle mustasusi! 🌞 Mukavaa reissua myös 👍

      Minulla alkoi nyt kolmen viikon loma, mutta aion silti todennäköisesti kurkkia palstalle 😄

      • Kiitos ja oikein hyvää lomaa sulle Xena. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Kiitos ja oikein hyvää lomaa sulle Xena. 😊

        Kiitos 👍
        Uskon, että tästä tuleekin hyvä loma 🤗


    • Anonyymi

      Hyvää viikinkireissua ja viikonloppua sinulle.
      Minulla tulee vähän ikävä sinua.Miten tässä nyt pärjätään koko vkonloppu ilman sinua?🤔
      Voitko antaa minulle muutaman rohkaisevan sanan?Että minulla tulee hyvä mieli.😊

      • Kiitos ja samoin oikein hyvää viikonloppua sinullekin. Hyvin sinä pärjäät. 😃
        En ole kuin pari kolme päivää poissa. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos ja samoin oikein hyvää viikonloppua sinullekin. Hyvin sinä pärjäät. 😃
        En ole kuin pari kolme päivää poissa. 😊

        Kiitos.Kyllä minä kai nyt ehkä pari päivää ainakin pärjään.Ja kestän odottaa sitä,kun saavut takaisin ”susipalstalle.”😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.Kyllä minä kai nyt ehkä pari päivää ainakin pärjään.Ja kestän odottaa sitä,kun saavut takaisin ”susipalstalle.”😁

        Noniin, kiva tietää että joku odottaa. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Noniin, kiva tietää että joku odottaa. 😊

        Minä jaksan odottaa.


    • Anonyymi

      jotkut eivät välttämättä ymmärrä jotain militaristista ja tuollaista huumoria kuin tuossakin sledge hammer sarjassa... jokukin juttu että: kun pääsee sairauslomalle tutkija Sledge Hammer niin... todellakin on parempihttps://www.youtube.com/watch?v=3Dn9Ua-vfV8

      parem,pi pitää poliisivoimissa ilman mitään sairauslomiakin, koska olet vaarallisempi ihmisille sairauslomalla.

    • Oikein hyvää viikonloppua sulle myös ja hauskaa reissua.🙂.

    • Anonyymi

      toisaalta hauskoja kipittäviä eliöitä hämähäkit keskustella jotain niistä hah

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1795
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1405
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1232
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1227
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      85
      1048
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      1007
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      933
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      849
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      818
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      191
      783
    Aihe