Yhteistyökumppanini NAM KUUMAT JA TUHMAT TYTÖT❤️
❤️ pikkuhousukirppis.org
💜 pikkuhousukirppis.org
💚 pikkuhousukirppis.org
Käytetyt pikkarit, sukkahousut ja tuhmat lelut.
Turvallinen sivusto, huomaamaton toimitus.
Tsekkaa sivuilta myös meidän kuumaa blogia!
https://www.pikkuhousukirppis.org/post/tuhma-tuhmempi-tuhmin
Seksikkäät käytetyt pikkuhousut ym..
Anonyymi-ap
8
1116
Vastaukset
- Anonyymi
Ostin sulta pikkarit… kuppa ja tippuri niissä oli, mutta klamydia puuttui !!!🤬🤬🤬
- Anonyymi
Hyi! 😡
- Anonyymi
Myytkö miesten alkkareita vaikka ostaja kuvittele saavansa naisen pöksyt? 😂
- Anonyymi
Joo, ne kaikki on mun faijan kalsareita🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ne kaikki on mun faijan kalsareita🤭
Sikailua
- Anonyymi
Mikä siinä on, ettei voi laittaa vaa pesukoneeseen. Eikai ny kukaan halua haistella paskasia kalsareita🤢
- Anonyymi
On niissä kustakin🩵
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/R3i0F2
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt454906Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.622767Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391084Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711064Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611055- 1271016
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2141012Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72984- 137885
- 49884