Miksei se voi olla siinä auton vieressä kuka haluaa kiivetä auton katolle heilumaan
Mikä idea on auton kattoteltassa
25
3371
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalaiset rattijuopot heiluvat usein kortittomina autojensa katoilla..
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17921946p
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Eikös se kattoteltta ole alunperin DDR:stä lähtöisin jos siellä oli pienet leiriytymistilat tms. ?
- Anonyymi
Ihan hullu pelkkä ajatus kiivetä auton katolle mitä jos aamulla ei muista ja putoaa alas no jos on Jotain villieläimiä Tiikeriä Karhuja jne niin ehkä sitten
- Anonyymi
Kattoteltan pystytys alle 2 minuuttia. Ei huokaa maasta kylmää telttaan. Länpimämpi kuin tavallinen teltta. Voi pystyttää sinne minne saa autonkin pystytettyä. Tasainen nukkumamalusta, ei kiviä tai kuoppia haittaamassa nukkumista. Ei vie lainkaan auton tavaratilaa matkustaessa.
- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
Eivät vaivaa hämäkäkit, muurahaiset tms. ötökät.
- Anonyymi
Mutta linnut saattavat törmätä, joku merikotka kun pasahtaa telttakankaan läpi niin heh heh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta linnut saattavat törmätä, joku merikotka kun pasahtaa telttakankaan läpi niin heh heh.
Oletko tyhmä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tyhmä?
"Berliinin leijona: Suomalaispariskunnan telttailu Berliinissä loppui lyhyeen.
Auton katolle pystytetyssä autoteltassa nukkunut pariskunta heräsi puoli kolmen aikaan yöllä poliisin ilmestyessä teltan ulkopuolelle, Sakari Lajunen kertoo."
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/93004787-7619-443f-ae75-74db7b9c4f70
Ainakin leijona saattaa hyökkiä kattotelttaan.
- Anonyymi
." Ei huokaa maasta kylmää telttaan. Länpimämpi kuin tavallinen teltta"
Kesällä on teltassa useimmiten ihan vit.n kuuma.- Anonyymi
Yöllä todella harvoin. Ja on se maassakin oleva teltta päivisin kuuma. Vai eikö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yöllä todella harvoin. Ja on se maassakin oleva teltta päivisin kuuma. Vai eikö?
Auton katolla olevan teltan voi siirtää helposti varjoon jos on päivällä kuuma.
- Anonyymi
Ei tarvitse rakentaa ilmavaa pohjaa teltalle kun alla on ilmava auto.
- Anonyymi
Onko se katolle kiipeilyä jos sisäkautta pääsee hetekalle tikapuita pitkin?
- Anonyymi
Jos teltassa on kuuma, voi kattoteltan ajaa varovasti varjoon alle minuutissa. Mites siirrettiin maahan ankkuroito teltta?
- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
Ilmastonmuutos etenee, joten myrskyt ja tornadot lisääntyvät. Tuommoiset kattoteltat nukkujineen lähtee melko hätäisesti ja korkealle jo pienen trombin hönkäisemänä. Tovotaan vaan onnea retkeilijöiden luille, että pysyisivät ehjinä.
- Anonyymi
Eipähän tule käärmeet telttaan.
- Anonyymi
Yli 30 vuotta telttaillut, yhtään käärmettä ei ole pyrkinyt telttaan
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/018c77e0-b960-4dbd-8df0-dee48a358fc0
Muutamaan Dacian malliin saa retkeilyyn tarkoittettuja lisävarusteitaa, sänkyä ja lisätelttaa. Sänky eikä teltta eivät ole katolle asennettavia. - Anonyymi
Kova rankkasade ei haittaa katolla niin paljoa, pysyy pohja kuivempana, ei lilllu vedessä.
- Anonyymi
Kuorma-autoissa on kattohyttejä, kyllä ne on ihan hyviä nukkumatiloja. Tuulettimet kattoluukuissa pitää hyvin viileänä.
- Anonyymi
Ei tarvi leirintä alueella maksaa telttapaikasta. Pelkkä autopaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797