Onko musta valkoinen, jos oikein kovasti väittää ja on uskossaan vahva?

Muuttuuko persu natsiksi, jos oikein kovasti väittää? Muuttuuko persu natsiksi, jos huudetaan kovaan ääneen, että "persukarhu todistaa persun natsiksi?" Muuttuuko persu äärioikeistolaiseksi, jos hän pitää puheen terrorismin uhreille äärioikeiston järjestämässä tapahtumassa, jos kaikki huutaa yhteen ääneen syytöksiä? Muuttuuko persu rasistiksi, jos hän peukuttaa kommenttia, jossa on vaikka vain yksi sana, joka on rasistinen? Muuttuuko persu rasistiksi, jos hän haluaa estää vahingollisen maahanmuuton, jos väen vängällä laajennetaan rasismikäsitetä?

Yhtä heikoin tuloksin kuin yrittää väittää mustaa valkoiseksi. Persuja vastustavien totalitaritaristien vihakampanja ja natsikiima on epäonnistunut. Toivottavasti punavihreä paha saa palkkansa, myös Suomi-kuvan täysin poskettomasta tahraamisesta. Siinä meillä perseilijät, jotka kehtaa väittää itseään edistyksellisiksi ja sivistyneiksi xD

138

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei persut ole natseja. Natsijärjestöthän on Suomessa kielletty. Junnilakin oli vain natsivitsimies. Mutta siis harkintakyvyltään sopimaton Suomen hallituksen ministeriksi.
      Rasismi on iljettävää. Itse en peukuttaisia komentteja, jotka halventavat ja alentavat toisia ihonvärin takia. Joo, perusuomalaisissa on keskimääräistä enemmän selkeästi rasistisia mielipiteitä omaavia. Itse asiassa koko puolue lietsoo sitä. Tämä ei ole haukkumista, se on oma kokemukseni heidän kirjoituksistaan. En usko että muuttuvat, aikuiset eivät muutu. Luulen, että he pelkäävät jotain, että ne tulee ja vie työt, naiset, Suomen. Niitä on vaan peloteltu.

      • "Joo, perusuomalaisissa on keskimääräistä enemmän selkeästi rasistisia mielipiteitä omaavia. Itse asiassa koko puolue lietsoo sitä."

        Itse asiassa ei. Sitä rasismimielikuvaa lietsoo tahot, jotka haluavat yIIäpitää perussuomalaisista harhaanjohtavaa julkikuvaa. Heille ei ole niin tärkeää, miten asiat ovat todellisuudessa, vaan miltä ne saadaan näyttämään ja miten suuri yleisö saadaan uskomaan siihen. Se on ihan tavallista nykypäivän kulttuurisodassa.


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        "Joo, perusuomalaisissa on keskimääräistä enemmän selkeästi rasistisia mielipiteitä omaavia. Itse asiassa koko puolue lietsoo sitä."

        Itse asiassa ei. Sitä rasismimielikuvaa lietsoo tahot, jotka haluavat yIIäpitää perussuomalaisista harhaanjohtavaa julkikuvaa. Heille ei ole niin tärkeää, miten asiat ovat todellisuudessa, vaan miltä ne saadaan näyttämään ja miten suuri yleisö saadaan uskomaan siihen. Se on ihan tavallista nykypäivän kulttuurisodassa.

        Monet Suomalaiset joutuvat tulijoiden uhreiksi. Tulijat yliedustettuina kaikissa rikoksissa.
        Järkyttävä Totuus.


      • Anonyymi

        Niiiiiin. Oliko Lindmanin aatutervehdys vitsi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niiiiiin. Oliko Lindmanin aatutervehdys vitsi?

        Jos katsotaan asiaa punavihreän ideologian oppien mukaan, niin sillä ei ole väliä. Vitsi tai tosissaan = yhtä tuomittavaa.


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        "Joo, perusuomalaisissa on keskimääräistä enemmän selkeästi rasistisia mielipiteitä omaavia. Itse asiassa koko puolue lietsoo sitä."

        Itse asiassa ei. Sitä rasismimielikuvaa lietsoo tahot, jotka haluavat yIIäpitää perussuomalaisista harhaanjohtavaa julkikuvaa. Heille ei ole niin tärkeää, miten asiat ovat todellisuudessa, vaan miltä ne saadaan näyttämään ja miten suuri yleisö saadaan uskomaan siihen. Se on ihan tavallista nykypäivän kulttuurisodassa.

        Jos persuissa ei ole enemmän rasisteja, niin miksi hitossa ne valitsevat eduskuntaan ja
        hallitukseen tuollaista porukkaa?


      • Anonyymi

        Viherpunavasemmisto pitää tosiasioista kertomista, mikä liittyy maahanmuuttajiin rasistisena, jos se on jotenkin kielteistä esimerkiksi maahanmuuttajataustaisten jengirikollisuus. Miksi tosiasioista ei saa kertoa, miksi hyväksytte maahanmuuttajataustaisten tekemän rikollisuuden ja väkivallan viherpunavasemmisto? Miksi haluatte vähätellä ja kieltää sen? Miksi maahanmuuttajiin satsattavaa valtion rahamäärää piilotetaan, miksi ei siitäkin kyetä puhumaan avoimesti, kulut ovat sitä mitä ovat? Miksi tätäkin tosiasiasta kertomista te viherpunavasemmistokin pidätte rasistisena?Miksi se on teidän mielestä rasistista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niiiiiin. Oliko Lindmanin aatutervehdys vitsi?

        Onko siellä korvien välissä mitään? Lindtmanin teini-ikäisten KAVERIEN pelleilyt ja KANSANEDUSTAJAN teot ovat kaksi eri asiaa. Suomella ei ole varaa teini-ikäisen tasolle jämähtäneisiin päättäjiin. Niitä on persuissa ihan liikaa.


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Jos katsotaan asiaa punavihreän ideologian oppien mukaan, niin sillä ei ole väliä. Vitsi tai tosissaan = yhtä tuomittavaa.

        Aikuiset eivät pelleile asioilla, jotka voivat tuhota Suomen kansainväliset suhteet ja talouden. Jos tätä ei ymmärrä, ei ole mitään asiaa vastuullisiin tehtäviin.


      • Anonyymi

        Tokko enin osa rasistisistakaan persuista haluaa ruveta monottamaan ihmisiä ulkonäön takia. Se on vain uhoa ja huonosti muotoltuja mielipiteitä. Niillä ei saavuta kuin vaikeuksia itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viherpunavasemmisto pitää tosiasioista kertomista, mikä liittyy maahanmuuttajiin rasistisena, jos se on jotenkin kielteistä esimerkiksi maahanmuuttajataustaisten jengirikollisuus. Miksi tosiasioista ei saa kertoa, miksi hyväksytte maahanmuuttajataustaisten tekemän rikollisuuden ja väkivallan viherpunavasemmisto? Miksi haluatte vähätellä ja kieltää sen? Miksi maahanmuuttajiin satsattavaa valtion rahamäärää piilotetaan, miksi ei siitäkin kyetä puhumaan avoimesti, kulut ovat sitä mitä ovat? Miksi tätäkin tosiasiasta kertomista te viherpunavasemmistokin pidätte rasistisena?Miksi se on teidän mielestä rasistista?

        Samaa mieltä. Mutta ongelmia on myös toisinpäin, oleskeluluvat ja työluvat ovat kiven alla, vaikka opiskelisi ja olisi työpaikka tiedossa.

        Tulevaisuudessa ilmastopakolaiset tulevat. Mitäs sitten tehdään? Sotapakolaiset meillä jo on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuiset eivät pelleile asioilla, jotka voivat tuhota Suomen kansainväliset suhteet ja talouden. Jos tätä ei ymmärrä, ei ole mitään asiaa vastuullisiin tehtäviin.

        Just. Mutta kun Antti ei ollutkaan aikuinen. Nuoret miehet ovat varsinaisia älykääpiöitä sakissa. Ja maailma on muuttunut, ei ole reilua muistella vuosikymmenien takaisia asioita. Minusta tämä meininki on mennyt ihan överiksi, kaikki syyttelee kaikkia. Ja parinkymmenen vuoden kuluttua he ovat itse vastaajina. Rasisti saattaa olla sankari ja muut maanpettureita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siellä korvien välissä mitään? Lindtmanin teini-ikäisten KAVERIEN pelleilyt ja KANSANEDUSTAJAN teot ovat kaksi eri asiaa. Suomella ei ole varaa teini-ikäisen tasolle jämähtäneisiin päättäjiin. Niitä on persuissa ihan liikaa.

        Kovasti vakavasti virkavalta ja viherpunavassut ottivat Kankaanpään nuorten jullien uholeikit. Eivät olleet kansanedustajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuiset eivät pelleile asioilla, jotka voivat tuhota Suomen kansainväliset suhteet ja talouden. Jos tätä ei ymmärrä, ei ole mitään asiaa vastuullisiin tehtäviin.

        Mitähän tuhoa pelkät leikkimieliset tviittailut aiheuttavat? Tuskin niitä kukaan muu kuin viherpunavassu liioittelija ja paisuttelija lukee, joka etsii kaikista PS:n sanomisista ja vaatteiden kuvioista jotakin rasistista tai äärioikeistoon viittavaa. PS-äärioikeisto ym.rasismipeikkojen hakeminen kaikesta mahdollisesta ja asioiden liioittelu on mennyt mahdottomuuksiin, Viherpunavassun pitäisi hakea apua pakkomielteiseen käyttäytymiseensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Mutta ongelmia on myös toisinpäin, oleskeluluvat ja työluvat ovat kiven alla, vaikka opiskelisi ja olisi työpaikka tiedossa.

        Tulevaisuudessa ilmastopakolaiset tulevat. Mitäs sitten tehdään? Sotapakolaiset meillä jo on.

        Ilmastohaasteita on ennenkin ollut, maanjäristyksiä, tsunameja, tulvia jopa vedenpaisumuksia, ihmiset ovat niistä selvinneet, jos heille annetaan tilaa niistä selvitä eikä paisutella asioita.

        Japanissakin tsunami tuhosi lähes koko ison maanosan, mutta ihan itse rakensivat uuden tilalle ja selvisivät.

        Ei pidä pistää nokkaa joka asiaan, antaa ihmisten ihan itse touhuta ja kehittää ongelmanratkaisukykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niiiiiin. Oliko Lindmanin aatutervehdys vitsi?

        Kysytäänpä Lindtmanilta itseltään? :)

        "Erilaiset huumoriksi verhotut viittaukset Hitleriin eivät ole vain vitsejä, vaan tietoinen viesti. Tällainen tausta ei ole hyväksyttävä.": IS 27.6.

        I rest my case


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos persuissa ei ole enemmän rasisteja, niin miksi hitossa ne valitsevat eduskuntaan ja
        hallitukseen tuollaista porukkaa?

        Niin! Mietippäs sitä!?

        Mutta koska tuskin sitä tuut koskaan itse keksimäön, niin: Setä auttaa! :)

        Johtuiskohan siitä, ettei se porukkakaan ole rasisteja? :) *TaDaa*
        Koska se, mitä te kommaripaskasakki joistain ihmisistä väitätte, on harvoin totta.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­­N­­­y­m­­­f­o­­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17922616G

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kyllä muuttuu. Samoin kuin Vanhasen lautakasa. Kun Harakan valetta toistettiin kyllin monta kertaa niin vieläkin ihmiset pitävät asiaa totena. Media loi kollektiivisen valemuiston.

      • Anonyymi

        Mulle ei ole luonut mitään muistoa. Oliko tärkeä asia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei ole luonut mitään muistoa. Oliko tärkeä asia?

        Siitä on pian viisitoista vuotta. Voi olla että silloin seurailit enemmän pikkukakkosta kuin uutisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei ole luonut mitään muistoa. Oliko tärkeä asia?

        Rokotteet, tehosko ne koronaan?
        Median mukaan Kyllä. Käytäntö kertoi, EI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei ole luonut mitään muistoa. Oliko tärkeä asia?

        Oli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteet, tehosko ne koronaan?
        Median mukaan Kyllä. Käytäntö kertoi, EI.

        Siinä ollaan nykymedian mustassa ytimessä... asiat ei ole aina niin kuin ovat, vaan sellaisia, miltä niiden halutaan näyttävän. Kaikkien tulee uskoa "tutkittuun, turvalliseen ja tehokkaaseen" tai muuten....!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteet, tehosko ne koronaan?
        Median mukaan Kyllä. Käytäntö kertoi, EI.

        Tehosihan ne. Minulla ei ole vieläkään ollut koronaa. Olisin saattanut kuolla, jos olisin sen saanut. Ei ole ollut edes flunssaa koko aikana. Kop, kop.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli.

        Ei minusta, joku hemmetin lautakasa. Kuinka moni teistä esim. teettää pimeää työtä? Joka on syytön, heittäköön ensimmäisen kiven. En tietenkään hyväksy korruptiota. Sen seuraukset näkee naapurimaassa.


    • Anonyymi

      Maailmassa on vähän mustaa ja valkoista, silä väliltä on laaja skaala harmaata. Siis joillain ihmisillä.
      Useimmilla on käytössään koko väripaletti elämässä. Ja ajattelu on kiva harrastus.

      Jännä syyttää eri mieltä olevia totalismin kannattajiksi?
      Etenkin, kun oman 'ainoan oikean' ajatuksen toisella puolen on kokonainen kirjo erilaisista lähestymistavoista tulevia kommentteja. No, niitä ei tarvitse edes lukea.
      Sanot vaan tuttuun tapaan, että tämä on nähty, näin on väitetty ennenkin, ja sitten solvauksia ja nimittelyä. Ja piste. Siinä se. Keskustelu.

      • Banaani on sekä kyvytön että haluton keskustelemaan normaalisti. Tai ainakin haluton. Olen jossakin välissä huomannut, että hän kykenisi normaaliin, asipitoiseen keskusteluunja jopa huomioimaan toisen mielipiteet, mutta jostakin syystä tämä nimimerkin alla toimiva persoona on se, jota hän haluaa esitellä. Syytä moiseen typeryyteen en tiedä.

        Tämä persoona haukkuu ja vähättelee kaikkia muita paitsi Persujen jannattajia. Lisäksi se persoona ei kestä sitä, että mitään sen näkemyksiä epäillään. Siksi tämän nimimerkin kanssa ei ole mahdollista keskustella. Tämä nikki vain trollaa.


      • TruthStillHurts kirjoitti:

        Banaani on sekä kyvytön että haluton keskustelemaan normaalisti. Tai ainakin haluton. Olen jossakin välissä huomannut, että hän kykenisi normaaliin, asipitoiseen keskusteluunja jopa huomioimaan toisen mielipiteet, mutta jostakin syystä tämä nimimerkin alla toimiva persoona on se, jota hän haluaa esitellä. Syytä moiseen typeryyteen en tiedä.

        Tämä persoona haukkuu ja vähättelee kaikkia muita paitsi Persujen jannattajia. Lisäksi se persoona ei kestä sitä, että mitään sen näkemyksiä epäillään. Siksi tämän nimimerkin kanssa ei ole mahdollista keskustella. Tämä nikki vain trollaa.

        Kai ymmärrät, että vahingoitat suuresti suojelemaasi larppaushahmoasi esittämällä valheellisia väittämiä? Jos olisit fiksu, ymmärtäisit tietenkin muotoilla verbaliikkasi ja retoriikkasi toisin, mutta tietenkin yksinkertainen mieli tuottaa yksinkertaista toimintaa. Uskot ihan liian vahvasti sellaiseen taktiikkaan, että muut eivät pysty todistamaan sun valheitasi.

        Tietenkin olen keskustellut asiallisesti asiallisten keskustelijoiden kanssa, mutta trollit, turhanlänkyttäjät, somelarppaajat yms., joillla on enemmän tai vähemmän ongelmia käytöksensä kanssa, saavat tarvittaessa vastapalloon omaa tyylilajiaan. Kuten sinäkin. Miksi minun täytyisi loputtomiin sietää esimerkiksi kömpelösti egoistisia feikkaajia, kuten sinä? Esität objektiivista, fiksua ja tietävää, mutta retoriikkasi on subjektiivista, ignoranttia ja sekoilevaa. Ongelma on siinä, ettet kykene näkemään itseäsi, vaan kuvitteelemasi "supersankarin" itsestäsi ;)


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Kai ymmärrät, että vahingoitat suuresti suojelemaasi larppaushahmoasi esittämällä valheellisia väittämiä? Jos olisit fiksu, ymmärtäisit tietenkin muotoilla verbaliikkasi ja retoriikkasi toisin, mutta tietenkin yksinkertainen mieli tuottaa yksinkertaista toimintaa. Uskot ihan liian vahvasti sellaiseen taktiikkaan, että muut eivät pysty todistamaan sun valheitasi.

        Tietenkin olen keskustellut asiallisesti asiallisten keskustelijoiden kanssa, mutta trollit, turhanlänkyttäjät, somelarppaajat yms., joillla on enemmän tai vähemmän ongelmia käytöksensä kanssa, saavat tarvittaessa vastapalloon omaa tyylilajiaan. Kuten sinäkin. Miksi minun täytyisi loputtomiin sietää esimerkiksi kömpelösti egoistisia feikkaajia, kuten sinä? Esität objektiivista, fiksua ja tietävää, mutta retoriikkasi on subjektiivista, ignoranttia ja sekoilevaa. Ongelma on siinä, ettet kykene näkemään itseäsi, vaan kuvitteelemasi "supersankarin" itsestäsi ;)

        Putinisti Veljet, Marco de Wit, Ville Haapasalo, Tulevat vapauttamaan Suomen natseista


      • OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Kai ymmärrät, että vahingoitat suuresti suojelemaasi larppaushahmoasi esittämällä valheellisia väittämiä? Jos olisit fiksu, ymmärtäisit tietenkin muotoilla verbaliikkasi ja retoriikkasi toisin, mutta tietenkin yksinkertainen mieli tuottaa yksinkertaista toimintaa. Uskot ihan liian vahvasti sellaiseen taktiikkaan, että muut eivät pysty todistamaan sun valheitasi.

        Tietenkin olen keskustellut asiallisesti asiallisten keskustelijoiden kanssa, mutta trollit, turhanlänkyttäjät, somelarppaajat yms., joillla on enemmän tai vähemmän ongelmia käytöksensä kanssa, saavat tarvittaessa vastapalloon omaa tyylilajiaan. Kuten sinäkin. Miksi minun täytyisi loputtomiin sietää esimerkiksi kömpelösti egoistisia feikkaajia, kuten sinä? Esität objektiivista, fiksua ja tietävää, mutta retoriikkasi on subjektiivista, ignoranttia ja sekoilevaa. Ongelma on siinä, ettet kykene näkemään itseäsi, vaan kuvitteelemasi "supersankarin" itsestäsi ;)

        Muistathan taas banaani, että en keskustele kanssasi. Ilmeisesti joudun ajoittain muistuttamaan sinua asiasta.


      • TruthStillHurts kirjoitti:

        Muistathan taas banaani, että en keskustele kanssasi. Ilmeisesti joudun ajoittain muistuttamaan sinua asiasta.

        Kuitenkin taas ryhdyit keskustelemaan, koska et kykene olla vastaamatta ;) Tuollainen naamiointi "muistutukseksi".... Miksi ihmeessä alennut tuollaiseen?


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Muistathan taas banaani, että en keskustele kanssasi. Ilmeisesti joudun ajoittain muistuttamaan sinua asiasta.

        Just teet sitä🙈


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just teet sitä🙈

        Et osaa lukea? Osanotot.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Banaani on sekä kyvytön että haluton keskustelemaan normaalisti. Tai ainakin haluton. Olen jossakin välissä huomannut, että hän kykenisi normaaliin, asipitoiseen keskusteluunja jopa huomioimaan toisen mielipiteet, mutta jostakin syystä tämä nimimerkin alla toimiva persoona on se, jota hän haluaa esitellä. Syytä moiseen typeryyteen en tiedä.

        Tämä persoona haukkuu ja vähättelee kaikkia muita paitsi Persujen jannattajia. Lisäksi se persoona ei kestä sitä, että mitään sen näkemyksiä epäillään. Siksi tämän nimimerkin kanssa ei ole mahdollista keskustella. Tämä nikki vain trollaa.

        Sinä et tee mitään muuta kuin esität loputtomia kysymyksiäsi. Se ei ole keskustelua.


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Kai ymmärrät, että vahingoitat suuresti suojelemaasi larppaushahmoasi esittämällä valheellisia väittämiä? Jos olisit fiksu, ymmärtäisit tietenkin muotoilla verbaliikkasi ja retoriikkasi toisin, mutta tietenkin yksinkertainen mieli tuottaa yksinkertaista toimintaa. Uskot ihan liian vahvasti sellaiseen taktiikkaan, että muut eivät pysty todistamaan sun valheitasi.

        Tietenkin olen keskustellut asiallisesti asiallisten keskustelijoiden kanssa, mutta trollit, turhanlänkyttäjät, somelarppaajat yms., joillla on enemmän tai vähemmän ongelmia käytöksensä kanssa, saavat tarvittaessa vastapalloon omaa tyylilajiaan. Kuten sinäkin. Miksi minun täytyisi loputtomiin sietää esimerkiksi kömpelösti egoistisia feikkaajia, kuten sinä? Esität objektiivista, fiksua ja tietävää, mutta retoriikkasi on subjektiivista, ignoranttia ja sekoilevaa. Ongelma on siinä, ettet kykene näkemään itseäsi, vaan kuvitteelemasi "supersankarin" itsestäsi ;)

        Punavihreiden idioottien kanssa on äärimmäisen raskasta keskustella mistään asiasta.
        He eivät tajua edes sitä, milloin ovat idioottimaisia suhteessa Suomen tulevaisuuteen ja moraaliin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tee mitään muuta kuin esität loputtomia kysymyksiäsi. Se ei ole keskustelua.

        Yleensä typerien väitteiden esittäjät eivät pidä siitä, että heiltä pyytää perusteluja tai tarkennuksia.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Et osaa lukea? Osanotot.

        Jankuti jankuti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jankuti jankuti

        Jankuti vain itsellesi...

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Banaani on sekä kyvytön että haluton keskustelemaan normaalisti. Tai ainakin haluton. Olen jossakin välissä huomannut, että hän kykenisi normaaliin, asipitoiseen keskusteluunja jopa huomioimaan toisen mielipiteet, mutta jostakin syystä tämä nimimerkin alla toimiva persoona on se, jota hän haluaa esitellä. Syytä moiseen typeryyteen en tiedä.

        Tämä persoona haukkuu ja vähättelee kaikkia muita paitsi Persujen jannattajia. Lisäksi se persoona ei kestä sitä, että mitään sen näkemyksiä epäillään. Siksi tämän nimimerkin kanssa ei ole mahdollista keskustella. Tämä nikki vain trollaa.

        Kyllä teillä viherpunavassut on aina syyllistämisen kohde PS ihan kuin PS olisi lainsuojaton ja sitä voi ihan syyttä morkata ja maalittaa. Pitäisi nähdä vika itsessäsikin viherpunavasemmistolainen eikä muissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punavihreiden idioottien kanssa on äärimmäisen raskasta keskustella mistään asiasta.
        He eivät tajua edes sitä, milloin ovat idioottimaisia suhteessa Suomen tulevaisuuteen ja moraaliin.

        Aina tulee vastaan sama juttu, kun keskustelee punavihreävasemmiston kannattajien kanssa, he eivät näytä tietävän mistään mitään, kun eivät seuraa mitään, he toistavat samoja kuluneita fraaseja kaikki, monet ovat ihan pähkäkahjoja, esimerkiksi että valtio voi ottaa velkaa kuinka paljon tahansa eikä maahanmuutto maksa mitään. Marini on hyvä ja kiva, vaikka Marinin hyvyydestä ei ole mitään näyttöä evätkä viherpunavassukat edes tunne häntä. Vielä kahjompiakin väitteitä viherpunavassuilta kuulee ja kaikki samankaltaisia tietämätömyydestä kumpuavia. Laittoivat mm. Orpon hallituksen syyksi asioita, vaikka Orpon hallituksen muodostaminen oli vasta alussa.

        Näköjään kun on viherpunavassukannattaja kaiken voi kääntää oman mieleisekseen ja valheelliseksi, kaikki tosiasiat torjua, ei ihme, jos viherpunavassupolitiikka ja päättäjät tuossa valheellisessa valossa näyttävät viherpunavassun mielestä suorastaan täydellisiltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä teillä viherpunavassut on aina syyllistämisen kohde PS ihan kuin PS olisi lainsuojaton ja sitä voi ihan syyttä morkata ja maalittaa. Pitäisi nähdä vika itsessäsikin viherpunavasemmistolainen eikä muissa.

        Et taida oikeasti käsittää, miten koomiseksi ja säälittäväksi tuo jankuttamisesi on mennyt? Koeta nyt hetki löytää itsestäsi kykyä ymmärtää se.

        Tietenkin voi olla niin, että haluatkin leimata persut lapsellisiksi jankuttajiksi? Tai, länkytät vain huvin vuoksi ihan mitä sattuu? Täällä on kaikki mahdollista.

        Tuossa kommentissani kyllä oli kyse ihan vain yhdestä nimimerkistä ja hänen toimistaan. Koeta nyt hahmottaa se.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Et taida oikeasti käsittää, miten koomiseksi ja säälittäväksi tuo jankuttamisesi on mennyt? Koeta nyt hetki löytää itsestäsi kykyä ymmärtää se.

        Tietenkin voi olla niin, että haluatkin leimata persut lapsellisiksi jankuttajiksi? Tai, länkytät vain huvin vuoksi ihan mitä sattuu? Täällä on kaikki mahdollista.

        Tuossa kommentissani kyllä oli kyse ihan vain yhdestä nimimerkistä ja hänen toimistaan. Koeta nyt hahmottaa se.

        En kyllä ole jankuttanut mitään, sotket puurot ja vellit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ole jankuttanut mitään, sotket puurot ja vellit.

        Et varmasti, et...

        🤣🤣🤣


      • TruthStillHurts kirjoitti:

        Et taida oikeasti käsittää, miten koomiseksi ja säälittäväksi tuo jankuttamisesi on mennyt? Koeta nyt hetki löytää itsestäsi kykyä ymmärtää se.

        Tietenkin voi olla niin, että haluatkin leimata persut lapsellisiksi jankuttajiksi? Tai, länkytät vain huvin vuoksi ihan mitä sattuu? Täällä on kaikki mahdollista.

        Tuossa kommentissani kyllä oli kyse ihan vain yhdestä nimimerkistä ja hänen toimistaan. Koeta nyt hahmottaa se.

        Mitäpä jos kasvaisit ihan oikeasti aikuiseksi, samanjankuttaja. Aina kun saat joltain nassuusi, heität vittuiluvaihteen päälle ja oksennat ne iänikuiset fraasisi. Lopeta saman sonnan jankuttaminen ja kasva.


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Mitäpä jos kasvaisit ihan oikeasti aikuiseksi, samanjankuttaja. Aina kun saat joltain nassuusi, heität vittuiluvaihteen päälle ja oksennat ne iänikuiset fraasisi. Lopeta saman sonnan jankuttaminen ja kasva.

        Sä nyt oot kyllä jäävi sössöttämään kenellekään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä nyt oot kyllä jäävi sössöttämään kenellekään.

        Miten, missä ja milloin minut jäävätty kritisoimasta kiukuttelevien ihmisten kiukuttelua???


    • Anonyymi

      Jokaisen Persun sisällä kasvaa pieni mutta nopeasti kasvava Rasisti.

      • Anonyymi

        "Banaanin" kaikki aukot ovat jo täynnä ruskeita banaaneja :D Enkä minä puhu nyt välttämättä hedelmistä


      • Anonyymi

        Rasisteja ovat ne, jotka sillä ratsastavat.


      • Anonyymi

        Vihervassut kannattaa äärimmäisen rasistista intersektionaalisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervassut kannattaa äärimmäisen rasistista intersektionaalisuutta.

        Siinä tulijauskonnon miehet ovat hierarkian huipulla. Valkoinen lihaa syövä suomalainen heteromies on arvoasteikon alinta kastia. Näin ovat vihervassut määritelleet.


      • Anonyymi

        Kannatatko intersektionaalisuutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatatko intersektionaalisuutta?

        Kysyin tämän henkilöltä joka sanoi näin:
        Jokaisen Persun sisällä kasvaa pieni mutta nopeasti kasvava Rasisti.


      • Anonyymi

        Jokaisen Persun sisällä kasvaa pieni mutta nopeasti kasvava Rasisti.

        Kannatatko intersektionaalisuutta joka on rasistinen aate? Vihervassut sitä kannattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervassut kannattaa äärimmäisen rasistista intersektionaalisuutta.

        Koulupudokaskin saapui käyttämään sivistyssanoja, joiden merkitystä ei tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin tämän henkilöltä joka sanoi näin:
        Jokaisen Persun sisällä kasvaa pieni mutta nopeasti kasvava Rasisti.

        Sinun viherpunavassun sisällä kasvaa pieni tai iso viha oma kotimaata ja kansaa kohtaan, ja heitä kohtaan, jotka haluavat omalle kotimaalleen ja kansalleen turvallisuutta, rauhaa ja sopua. Omalle kotimaalle, kansalle parasta tahtovaa sanot rasistiksi, miksi.

        Turha on valittaa ja murista leikkauksista, kun valtion verorahoista suuri osaa menee muun maailman vihreään hyysäykseen. Jostakin pitää ottaa ja mistä muusta varat voitaisiin ottaa kuin tuista ja etuuksista. Suomessa verotus on maailman korkeinta, sitä ei voi enää nostaa. Veroa on kaikkialla, maksat jokaisesta ostoksesta ja elämisestä veroa, palkoista ja kaikista. Isotuloisilla on vara maksaa isompaa veroa ja maksavatkin sitä, mutta jossakin kai raja siinäkin menee. Suomi ei houkuta korkean tason osaajia kovasti verottavana maana ja moni hyvätuloinen pakenee Suomesta vielä parempien palkkojen ja alempien verojen maahan. Sitten kun vielä viherpunavasemmisto haluaa kuskata urakalla halpatyövoimaa Suomeen, kohta Suomessa ei ole enää muuta kuin matalapalkkaisia ja sossun tuella eläviä, kulutusverot täytyy nostaa huippuun, hinnat kohoavat, ei ole enää varaa hyvinvointipalveluihin eikä mihinkään muuhunkaan. Päättäjät kuitenkin ja kaikki Marinin hallituksen hillotolppailijat nauttivat suurenmoisista palkoista ja eduista eivätkä tingi mistään. Demarithan puolustavat näitä edun saajia, mutta kadehtivat hoitajien pieniä palkkoja, jotka demarien mielestä ovat kohtuuttoman suuria.


    • Anonyymi

      Joko se totuus alka palamaan...?

    • Anonyymi

      Jos ei halua että epäillään natsiksi, niin ei kannata mennä puhujaksi Korkeimman oikeuden kieltämän väkivaltaisen äärijärjestön ja natsijärjestön järjestämään tilaisuuteen jossa natsiliput liehuvat.

      Jokainen järkevä ihminen tajuaa tämän, persu ei tajua sitä koskaan.

      • Vain siksi, että punavihreä kultti sanoo niin? Jos ihan tosissasi, aidosti ja pidäkkeettä olet tuota mieltä, niin voimme olla vakuuttuneita siitä, ettet ole terve yksilö.


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Vain siksi, että punavihreä kultti sanoo niin? Jos ihan tosissasi, aidosti ja pidäkkeettä olet tuota mieltä, niin voimme olla vakuuttuneita siitä, ettet ole terve yksilö.

        Suomen Putinisti Veljet Puolue tulee pian.
        Puoluejohtaja Marco de Wit on yksi Suomen vaikutusvaltaisimmista ihmisistä. Muista äänestää Marcoa seuraavissa vaaleissa.


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Vain siksi, että punavihreä kultti sanoo niin? Jos ihan tosissasi, aidosti ja pidäkkeettä olet tuota mieltä, niin voimme olla vakuuttuneita siitä, ettet ole terve yksilö.

        Kommentoijan terveyteen en ottaisi kantaa. 'Punavihreä kultti' määrää jokaisen sanomani.
        Sinun kuplasi on....??? Vahva kaipuu vahvaan yli-ihmisjohtajaan? En käytä siitä mitään sanaa, maailmassa sille on monta ehdokasta.

        Punavihreä kultti pakottaa kiittämään omasta maastani, jossa olen voinut ilmaista mielipiteitäni, opiskella, tehdä töitä, perustaa perhe ja kasvattaa lapsia. Rauhassa ja onnellisena. Ilman pelkoa pidätyksestä vaikka olen ollut mielenosoituksissa.


      • Anonyymi

        Milloin sinä mietit sitä mitä oma aatteesi on aiheuttanut ihmisille? Se on tappanut viisi kertaa enemmän kuin toinen hirviösysteemi natsismi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin sinä mietit sitä mitä oma aatteesi on aiheuttanut ihmisille? Se on tappanut viisi kertaa enemmän kuin toinen hirviösysteemi natsismi.

        Sata miljoonaa ihmistä on punikkien aate tappanut.


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Vain siksi, että punavihreä kultti sanoo niin? Jos ihan tosissasi, aidosti ja pidäkkeettä olet tuota mieltä, niin voimme olla vakuuttuneita siitä, ettet ole terve yksilö.

        Aivan kuten jo edellä totesin - jokainen järkevä ihminen tajuaa tämän, mutta persu ei tajua sitä koskaan.

        Miten nyt kukaan voisi epäillä noita kuvissa esiintyviä Turun marssijoita natsismista? Siis näitä joille Junnila kävi puhumassa heidän tilaisuudessaan Kukkavirta 188, mistä nuo kuvatkin ovat.

        https://twitter.com/PistolSolja/status/1674016438259007490

        https://varisverkosto.com/wp-content/uploads/2018/09/turku134.jpg


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan kuten jo edellä totesin - jokainen järkevä ihminen tajuaa tämän, mutta persu ei tajua sitä koskaan.

        Miten nyt kukaan voisi epäillä noita kuvissa esiintyviä Turun marssijoita natsismista? Siis näitä joille Junnila kävi puhumassa heidän tilaisuudessaan Kukkavirta 188, mistä nuo kuvatkin ovat.

        https://twitter.com/PistolSolja/status/1674016438259007490

        https://varisverkosto.com/wp-content/uploads/2018/09/turku134.jpg

        Ihan normaalia äärivasemmalla, että kaikkea mahdollista käytetään hyväksi ja vääristellään omaan narratiiviin sopivaksi. Tottakai kyse on "salaisesta natsisignaalista", kun hän osoittaa vaalinumeroaan. Oli kyllä onnenkantaimoinen äärivasemmistolle, että se oli 88 xD Ja sitten [*tulipunainenfanfaari*] löytyi uusi "salainen signaali", pesukarhun kuva!!! Ja sitten tuli tuhmat pöksyyn, kun löytyi kkk-lumiukko! HAHAxD Varmasti vituttaa ja rankasti, ettei Junnila ole noissa porukoissa tuulettelemassa kainaloaan. Ja sekin, ettei kukaan kyennyt todistamaan Junnilan olevan natsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin sinä mietit sitä mitä oma aatteesi on aiheuttanut ihmisille? Se on tappanut viisi kertaa enemmän kuin toinen hirviösysteemi natsismi.

        Ei ole demokratia ja oikeusvaltion periaatteet tappanut enemmän ihmisiä kuin natsismi. Olet täysi idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sata miljoonaa ihmistä on punikkien aate tappanut.

        No sen sinä voit käydä kertomassa punikeille:

        https://skp.fi/

        Minua ei kiinnosta kun en ole punikki ja vihaan kommunismia yhtä paljon kuin natsimiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoijan terveyteen en ottaisi kantaa. 'Punavihreä kultti' määrää jokaisen sanomani.
        Sinun kuplasi on....??? Vahva kaipuu vahvaan yli-ihmisjohtajaan? En käytä siitä mitään sanaa, maailmassa sille on monta ehdokasta.

        Punavihreä kultti pakottaa kiittämään omasta maastani, jossa olen voinut ilmaista mielipiteitäni, opiskella, tehdä töitä, perustaa perhe ja kasvattaa lapsia. Rauhassa ja onnellisena. Ilman pelkoa pidätyksestä vaikka olen ollut mielenosoituksissa.

        Banaaniparka ei tajua, että arvot joita hän dissaa "punavihreinä" ovat itse asiassa Suomen arvoja.:D:D


      • Anonyymi

        Kyse oli Turun terroristin tappamien muistolle järjestettävästä tapahtumasta, jossa Junnila piti puheen. Miksi Turun terroristin tappamia ihmisiä ei saisi muistaa, siksikö, että Turun terroristi edusti teidån viherpunavassujen hyväksymää parempaa väkivaltaa, siksikö siitä ei saa puhua, vaan se pitää unohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoijan terveyteen en ottaisi kantaa. 'Punavihreä kultti' määrää jokaisen sanomani.
        Sinun kuplasi on....??? Vahva kaipuu vahvaan yli-ihmisjohtajaan? En käytä siitä mitään sanaa, maailmassa sille on monta ehdokasta.

        Punavihreä kultti pakottaa kiittämään omasta maastani, jossa olen voinut ilmaista mielipiteitäni, opiskella, tehdä töitä, perustaa perhe ja kasvattaa lapsia. Rauhassa ja onnellisena. Ilman pelkoa pidätyksestä vaikka olen ollut mielenosoituksissa.

        Suomessahan arvoliberalistit haluavat alistaa suomalaiset yhden totuuden ikeen alle, se on diktatuuria ja tavoite vaientaa kaikki toisinajattelijat. Tuo on yhden totuuden ylivaltaa, sitä te viherpunavassut haluatte, että kaikki ajattelevat ja toimivat vain yhdellä tavalla, sitähän teidän viherpunavssun touhu on, kaikki huudatte kuorossa yhtä ja samaa, muulle ajattelulle ja sanomiselle ei ole tilaa, koska se on teidän mielestä ei-sallittua ja rasismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole demokratia ja oikeusvaltion periaatteet tappanut enemmän ihmisiä kuin natsismi. Olet täysi idiootti.

        Demokratia on kaukana viherpunavasemmiston harjoittamasta yhden totuuden diktatuurista jolla he haluavat hallita toisinajattelijoita.

        Ei näyttänyt demokratialta viherpunavassujen kaikin tavoin häiritä uuden hallituksen alkuun pääsyä ja toimintaa, uusi hallitus kuitenkin valittiin kansan äänestämän vaalituloksen mukaan, mikä on demokratiaa.

        Vaikka vaalitulos ei miellyttäisi, siihen pitäisi olla tyytyminen. Kansa on äänestänyt ja pulinat pois, se on demokratiaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eikö banaanilla olisi mukavampaa siellä kotona Venäjällä?

      • Anonyymi

        Ilman Venäjää ei olisi teilläkään mitään sanottavaa.


      • Anonyymi

        On äärimmäisen hölmöä väittää isänmaallisia ihmisiä putinisteiksi. Itse te kannatatte sosialististen eurostotasavaltojen liittoa. Se aate on vaikuttanut sadan miljoonan ihmisen kuoleman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On äärimmäisen hölmöä väittää isänmaallisia ihmisiä putinisteiksi. Itse te kannatatte sosialististen eurostotasavaltojen liittoa. Se aate on vaikuttanut sadan miljoonan ihmisen kuoleman.

        Älä ääliö intä paskaa kun ei ole mitään sellaista kuin "sosialististen eurostotasavaltojen liitto". Se on demokraattisten valtioiden liitto, ei sosialististen.

        EU:n arvot ovat nämä:
        Ihmisarvo. Ihmisarvo on loukkaamaton. Vapaus, kuten liikkumisen vapaus, kokoontumisvapaus ja sananvapaus. Demokratia. EU:n toiminta perustuu edustukselliseen demokratiaan. Tasa-arvo. Oikeusvaltioperiaate. Ihmisoikeudet.

        Kysymys onkin lähinnä että miksi sinä niin kiivaasti vastustat noita arvoja? Toisaalta nuo arvot ovat aina olleet myrkkyä kaikille ääriliikkeille, niin oikealla kuin vasemmallakin. Koska ne ovat näköjään sinullekin myrkkyä, niin olet siis äärioikealta.

        EU:ssa on demokratia, kansalaisvapaudet ja oikeusvaltion periaatteet sekä markkinatalous, joista mitään ei olisi jossain kommaridiktatuurissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On äärimmäisen hölmöä väittää isänmaallisia ihmisiä putinisteiksi. Itse te kannatatte sosialististen eurostotasavaltojen liittoa. Se aate on vaikuttanut sadan miljoonan ihmisen kuoleman.

        Typeryksen kannattaisi ymmärtää, että ihan oikea todellisuus ei muutu miksikään typerillä mielipiteillä. Vaikka kuinka vöyhöttäisit ääliömäisiä typeryyksiäsi siitä miten suunnilleen kaikki muut ovat kommunisteja paitsi sinä, niin sillä ei ole mitään vaikutusta todellisuuteen.

        Sinä vain hakkaat olkinukkeasi eli raivoat täysin itse keksityille asioille omassa päässäsi, eikä sillä ole mitään merkitystä ihan oikeassa todellisuudessa. Missä kaikki pysyy ennallaan, eikä mikään muutu sinun typeryyksiesi mukaiseksi. Ei vainka kuinka inttäisit että kaikki ovat kommunisteja, miksi minua ei uskota nyyh.

        Sinun olisi kannattanut lukea ketjun avauksen otsikko ja ajatella.

        "Onko musta valkoinen, jos oikein kovasti väittää ja on uskossaan vahva?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typeryksen kannattaisi ymmärtää, että ihan oikea todellisuus ei muutu miksikään typerillä mielipiteillä. Vaikka kuinka vöyhöttäisit ääliömäisiä typeryyksiäsi siitä miten suunnilleen kaikki muut ovat kommunisteja paitsi sinä, niin sillä ei ole mitään vaikutusta todellisuuteen.

        Sinä vain hakkaat olkinukkeasi eli raivoat täysin itse keksityille asioille omassa päässäsi, eikä sillä ole mitään merkitystä ihan oikeassa todellisuudessa. Missä kaikki pysyy ennallaan, eikä mikään muutu sinun typeryyksiesi mukaiseksi. Ei vainka kuinka inttäisit että kaikki ovat kommunisteja, miksi minua ei uskota nyyh.

        Sinun olisi kannattanut lukea ketjun avauksen otsikko ja ajatella.

        "Onko musta valkoinen, jos oikein kovasti väittää ja on uskossaan vahva?"

        Musta ei ole valkoinen. Mutta fasisti on fasisti ja natsi on natsi. Jos se näyttää ankalta, kävelee kuin ankka ja ääntelee kuin ankka, niin se on todennäköimmin ankka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä ääliö intä paskaa kun ei ole mitään sellaista kuin "sosialististen eurostotasavaltojen liitto". Se on demokraattisten valtioiden liitto, ei sosialististen.

        EU:n arvot ovat nämä:
        Ihmisarvo. Ihmisarvo on loukkaamaton. Vapaus, kuten liikkumisen vapaus, kokoontumisvapaus ja sananvapaus. Demokratia. EU:n toiminta perustuu edustukselliseen demokratiaan. Tasa-arvo. Oikeusvaltioperiaate. Ihmisoikeudet.

        Kysymys onkin lähinnä että miksi sinä niin kiivaasti vastustat noita arvoja? Toisaalta nuo arvot ovat aina olleet myrkkyä kaikille ääriliikkeille, niin oikealla kuin vasemmallakin. Koska ne ovat näköjään sinullekin myrkkyä, niin olet siis äärioikealta.

        EU:ssa on demokratia, kansalaisvapaudet ja oikeusvaltion periaatteet sekä markkinatalous, joista mitään ei olisi jossain kommaridiktatuurissa.

        Toki voidaan aina lukea ns. virallisia määritelmiä ja höpistä kivoista ihannekuvista, mutta jos sivuutetaan kokonaan konkretia, eli miten EU toimii ja millaisilla seurauksilla, sekä millaiselta sen tavoitteet vaikuttaa, niin silloin on joko ignorantti tai sitten lobbari tai puolustelija.

        EU:ssa on hyvät ja huonot puolensa. Ikävä kyllä, on kyseenalaista sivuuttaa se, millainen hinta jäsenyydellä on ollut Suomelle ; suvereniteetin menetys, työpaikkojen menetys, oman rahan menetys, kroonistunut massatyöttömyys, riippuvuus velkarahasta, alistuminen Brysselin edunvalvojaksi, oman maan ja tulevaisuuden uhraaminen kunnianhimoisen valtapyrkimyksen höydyksi jne....

        Eikä se siihen lopu. Kun katsot ilman värilaseja EU:ia sellaisena kuin se on... omat rajat, lippu, valuutta, passi, kansalaisuus, vapaa liikkuvuus, hallinto ja lainsäädäntö, kansallishymni jne jne..., niin näet hyvin, että se toimii jo kuten itsenäinen valtio. Miksi ns. kauppaliitolla on kaikki itsenäisen valtion symbolit ja toimintatavat? Näön vuoksi? Ei tietenkään, vaan se, mitä näet edessäsi, on tulevan suurvallan valmiiksi rakennettu perusta, jota on rakennettu vuosikymmeniä. Siltä puuttuu enää yksi asia; sen tunnustaminen autonomiaksi ja perustulain allekirjoittaminen. Jos tämä tapahtuu, Suomen Demokraattinen Tasavalta lakkaa olemasta ja Suomesta tulee uuden valtion itsehallinnoton provinssi.

        Eikä se tähän jää vieläkään; Suomen historia alkaa haihtumaan, kieli katoaa, kansa katoaa, kulttuurit katoaa jne. Jos menet vielä kauemmas tulevaisuuteen, näky saattaa olla pelottava; uuden suurvallan reuna rapistuu ja autioituu, kun väestö suuntaa kohti suurvallan ydintä, jonne ja jonka ympärille työt, markkinat jne. keskittyy. Tulevaisuuden Suomi on nurkkaperiferia, joka toimii Suur-Euroopan resurssina; metsät, kaivokset jne...

        Toivottavasti tämä ei koskaan tapahdu, ja toivottavasti yhä vähemmän ihmisiä kannattaa sokeasti EU:ia.


    • Anonyymi

      "Saat fyrkkaa,jos sanot
      Haastattelussa,että
      PS on natsipuolue."

      Kyllä köyhät asiantuntijat
      Ymmärtävät rahan päälle.

    • Anonyymi

      natsi? ihan sama, persut kun ovat pelkkää paskaa ja se on olennaista.

      • Anonyymi

        Sinä olet ongelma jätettä pahimmasta päästä


      • Anonyymi

        Teidän aate on tappanut viisi kertaa enemmän kuin toinen hirviösysteemi natsismi.


    • Anonyymi

      Tuon Kamppanjoinnin Järjestää Uutiset/ medis.

      Mikä Taho/ ketkä ovat tuon Uutisoinnin järjestäjät?

      Samaa syyllistämiskamppanjaa oli rokottamattomien syyttely/ herjaamis uutisoinnissa.
      Venäläisten syyllistämisuutisoinnissa ja Tietysti Putinin vihanlietsonta uutisoinnissa.

      Mikä taho/ kuka/ ketkä ovat tuon uutisissa olevan vihanlietsonta rummutuksen takana?

      Samaa rummutusta monissa uutislähteissä.
      Ei puolueetonta uutisointia.
      Vain syyllistämistä, vastakkainasettelua, asiantuntijalausuntoja ja kallubbeja joilla yrittävät muokata lukijoiden mielipiteitä ja vedota kansaan.

      Kuka/ mikä puolue/ ketkä omistavat valtamediamme, ja ketkä/ mitkä tahot määräävät mistä uutisoidaan ja miten?

      Nykyään kaikki uutiset on yhdestä muotista, yhtämieltä. Joku määrää, päättää mistä uutisoidaan, ja miten. Mutta, Kuka?

      Viime hallitus ei ole puuttunut uutisointiin. Vaikka se oli selkeästi herjaavaa, syyllistävää, eriarvoistavaa. Esim. Rokottmattomia, ja venäläisiäkin kohtaan...

      • Anonyymi

        ”Venäjän vallanneet johtavat bolševikit eivät olleet venäläisiä. He vihasivat venäläisiä. He vihasivat kristittyjä. Heitä motivoi etninen viha. He kiduttivat ja teurastivat säälimättömästi miljoonia venäläisiä. Lokakuun vallankumous ei ollut 'venäläinen vallankumous'. Se oli vieraan kansan valloitusretki Venäjällä. Lähes kukaan ei ymmärrä tätä vieläkään, mikä todistaa, että kansainvälinen valtamedia on saman heimon käsissä.”

        Nobel-palkittu kirjailija Aleksandr Solženitsyn.


    • Anonyymi

      Valkoiseksi maalattu persuvalhe näköjään muuttuu helposti mustaksi kun vähän tonkaisee takavuosien toimia.

      Varmaan maalattu liitumaalille se pintaväri moniin persuihin.

      • No miksi oppositio ei tonkimisessaan ole löytänyt pesukarhua kummoisempaa aineistoa?


    • Anonyymi

      Noinhan noi iltapäivä-lehtien "toimittajat" antavat ymmärtää, menisivät hekin oikeisiin tuottaviin töihin noista akkojen hommista.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko että persujen takavuosien toimia ei saa tonkia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko että persujen takavuosien toimia ei saa tonkia?

        Kuinka pitkään niitä pitää tonkia, että vihdoin löytyisi jotain sopivaa, eikä tarvitse enää vääristellä?


    • Anonyymi

      Muututko sinä normaaliksi jos kaikki palstalaiset niin sanovat?

      • Anonyymi

        En varmastikaan sinun mielestä, mutta natsia minusta ei saa pintaa vähän eikä paljonkaan raaputtamalla.


    • Anonyymi

      Voiko banaani muuttua perunaksi?

      • Tietenkin niiden keskuudessa, jossa myös valkoinen muuttuu mustaksi, kun oikein kovasti uskoo. Uskonvapaus se on idiootillakin.


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Tietenkin niiden keskuudessa, jossa myös valkoinen muuttuu mustaksi, kun oikein kovasti uskoo. Uskonvapaus se on idiootillakin.

        Banaani Marco de Wit Suomen historian väkivaltaisin politikko.


    • Anonyymi

      Muuttuihan Putinkin ateistisesta kommunisti KGB:n upseerista "Kirkon mieheksi". Banaani-jamppa muuttuu vielä liskoksi, ellei suorastaan Jeesukseksi.

      Persuilla on hätä. Alkakaa uskoviksi, Uskokaa Jumalaan, älkää Mestari Hallaan.

      • Paliox nostat penkilt? Niinku...


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Paliox nostat penkilt? Niinku...

        Koska sait annettua viimeksi pientä banaaniasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska sait annettua viimeksi pientä banaaniasi?

        Ei minulla ole banaania. Ei pientä eikä isoa. Miksi kuvittelet sellaisia? Oletko mt-tapaus?


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Ei minulla ole banaania. Ei pientä eikä isoa. Miksi kuvittelet sellaisia? Oletko mt-tapaus?

        Miksi sitten kehoitat ottamaan levoton?

        Vai oletko muija???


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Paliox nostat penkilt? Niinku...

        Alaksä mulle? Ethän sä mulle ala? Mulle ei kannata alkaa. Mitäs aloit!

        Se ärsytti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alaksä mulle? Ethän sä mulle ala? Mulle ei kannata alkaa. Mitäs aloit!

        Se ärsytti.

        xD


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        xD

        On se kuppaa.

        T. Lääkärisi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten kehoitat ottamaan levoton?

        Vai oletko muija???

        En ymmärrä, miksi nimimerkkini perusteella oletaan, että minulla olisi jotain banaaneja, tai että se assosioidaan sukupuolielimeksi. Sehän on vain huumoria ja tietynlaisia persoonia provosoiva. Ja mitä väliä, olenko muija vai äijä? Olen nimimerkki, joka keskittyy asioihin ja ilmiöihin ilman sukupuolista johdattelua ja vääristelyä.


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        En ymmärrä, miksi nimimerkkini perusteella oletaan, että minulla olisi jotain banaaneja, tai että se assosioidaan sukupuolielimeksi. Sehän on vain huumoria ja tietynlaisia persoonia provosoiva. Ja mitä väliä, olenko muija vai äijä? Olen nimimerkki, joka keskittyy asioihin ja ilmiöihin ilman sukupuolista johdattelua ja vääristelyä.

        Okei, olet muunsukupuolinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se kuppaa.

        T. Lääkärisi

        APUA! :O Nytkyllä en ala!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei, olet muunsukupuolinen?

        En. Sukupuoleni ja sitä vastaava sukupuoli-identiteetti on ihan selkeä.


    • Anonyymi

      On se hyvä että banskun tyyppinen idiootti on täällä näytillä. Voi lapsia varoittaa siitä miten menee jos ei käy koulua.

      Buuuaaahhaahh!

      • Onko elämäsi niin kurjaa, että joudut mielikuvittelemaan palstoille itseäsi huonompia tapauksia, jotta voisit edes vähän paremmin? :D


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Onko elämäsi niin kurjaa, että joudut mielikuvittelemaan palstoille itseäsi huonompia tapauksia, jotta voisit edes vähän paremmin? :D

        Kai muutkin ymmärtävät että olet Ei- vapaaehtoisassa selibaatissa ja purat Persuuntumistasi 20h/24h/7pv viikossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai muutkin ymmärtävät että olet Ei- vapaaehtoisassa selibaatissa ja purat Persuuntumistasi 20h/24h/7pv viikossa.

        Mitä ymmärtämistä se on uskoa valheisiin? En tiedä mitä tarkoittaa "persuuntuminen", mutta perussuomalaisuuttani ei tarvitse mitekään purkaa, koska suomalaisuus ei ole minulle taakka, vaan se on sitä mitä olen; suomalainen, isänmaallinen, joka ei huoraa millekään vallanhimoiselle ja korruptoituneelle taholle.


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Mitä ymmärtämistä se on uskoa valheisiin? En tiedä mitä tarkoittaa "persuuntuminen", mutta perussuomalaisuuttani ei tarvitse mitekään purkaa, koska suomalaisuus ei ole minulle taakka, vaan se on sitä mitä olen; suomalainen, isänmaallinen, joka ei huoraa millekään vallanhimoiselle ja korruptoituneelle taholle.

        Ole rehti.
        Et ole puutteessa?
        Naisen puutteessa?


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Mitä ymmärtämistä se on uskoa valheisiin? En tiedä mitä tarkoittaa "persuuntuminen", mutta perussuomalaisuuttani ei tarvitse mitekään purkaa, koska suomalaisuus ei ole minulle taakka, vaan se on sitä mitä olen; suomalainen, isänmaallinen, joka ei huoraa millekään vallanhimoiselle ja korruptoituneelle taholle.

        Ei kovin omaperäistä. venäjälle huoraaminen on ihan tavallista näille "isänmaallisille" ääripersuille, jotka eivät huoraa " vallanhimoiselle ja korruptoituneelle taholle".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kovin omaperäistä. venäjälle huoraaminen on ihan tavallista näille "isänmaallisille" ääripersuille, jotka eivät huoraa " vallanhimoiselle ja korruptoituneelle taholle".

        Persut kannatti natoa ensimmäisten joukossa. Vihervassut viimeisten joukossa. Kommunistit eivät ollenkaan.


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Mitä ymmärtämistä se on uskoa valheisiin? En tiedä mitä tarkoittaa "persuuntuminen", mutta perussuomalaisuuttani ei tarvitse mitekään purkaa, koska suomalaisuus ei ole minulle taakka, vaan se on sitä mitä olen; suomalainen, isänmaallinen, joka ei huoraa millekään vallanhimoiselle ja korruptoituneelle taholle.

        Taidat olla kansallismielinen isänmaallinen patriootti. Aina venäjän puolesta.ä, EU:ta ja Natoa vastaan.

        Pitää "vähän" liioitella. Niinhän sinäkin ja läpällä, kuten persuilla on tapana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kovin omaperäistä. venäjälle huoraaminen on ihan tavallista näille "isänmaallisille" ääripersuille, jotka eivät huoraa " vallanhimoiselle ja korruptoituneelle taholle".

        Linkki?

        Muuten muumilaakson tietotoimiston "uutisia"? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkki?

        Muuten muumilaakson tietotoimiston "uutisia"? :)

        PS: Millonhan te muumilaakson asukit älyätte alkaa syyttämään niitä OIKEITA venäjän hännystelijöitä, kuten kepulaisia, joita mm. Suomi-Venäjä seura on pullollaan? :)

        Ehkä sitten kun alatte oppia muutakin kuin ulisemaan silkkaa *askaa ja etsimään ihan aikuisten oikeaa tietoa asioista?


    • Anonyymi

      Nykyään on buumi punikeilla että jokainen joka ei ole heidän kanssaan samaa mieltä asioista, on automaattisesti natsi.

    • Anonyymi

      "Leidi" protestoi liikaa.:) Useimmilla meistä on silmät ja korvat päässä.

      • Ikävä kyllä, äärivasemmalta tulee karmivaa aatteellista sontaa, jota on survottu monen ihmisen silmät ja korvat täyteen. Se tekee tosi eetvarttia näkemyksille, yhdenvertaisuudelle, demokratialle jne :D


    • Anonyymi

      Joka toista haukkuu, niin se ite on. Sanonta Etelä-Karjalasta 60-luvulla. Sopii hyvin tähän päivään.

    • Anonyymi

      "Venäjän trollit lietsovat vasemmisto-oikeisto eripuraa ja luovat suomi-mielikuvaa maailmalle"

      Toisaalla tällaista keskustelua. Banaani-persu on joko hyödyllinen idiootti tai venäjä trolli. Kas kun hän ei usko läntisiin valheisiin, vaan ottaa asioista itse selvää. Toki. Itse lukee faktat.

    • Anonyymi

      On vai persujen väittäminen natseiksi valkoisen väittämistä mustaksi?

      Kyllä se on enemmän tumman harmaan väittämistä sysimustaksi. Joidenkin persujen kohdalla tumman harmaakin on liian vaalea luonnehdinta.

    • Anonyymi

      Persut vastustavat "haittamaahanmuuttoa". Natsit vastustavat ihan tavallisia ihmisiäkin, jos ne ovat erivärisiä ja -näköisiä tai juutalaisia. Mitä järkeä? Itse tunnen pian yhdeksänkymppisen oikean natsin, joka ei liene kohdannut koskaan juutalaista, mutta varsin hyvin tietää, millaisia he muka ovat.

      • Anonyymi

        Eli natsit ja kommarit on siis lähes sama asia? Koska kommareistakin hyvin harva tuntuu kohdanneen yhtäkään persua, mutta tietävät aivan varmasti että he kaikki ovat "natseja"!?


    • Anonyymi

      Banaani Marco😂🤣

      • Anonyymi

        Banaani MdW😂🤣


    • Anonyymi

      MAAILMAN LAAJUINEN KUSETUS KÄYNNISSÄ.
      se on lähtöisin usa. siellä hullut vasurit kaataa maan sekasortoon.
      ja kaikesta syytetään Trumpia ja häntä ajetaan kuin käärmettä pyssyyn
      keksitään rikos syytteitä tyhjästä.

      nykyinen johtaja on pois tolaltaan ja perhekunta ei kestä päivänvaloa.
      niin on kellarissa .

      ei saada heitä rikos syytteeseen
      oikeus on poljettu maanrakoon.

    • Anonyymi

      Ei heidän tarvitse muuttua, perussuomalaiset ovat natseja!

      • Anonyymi

        Mitähän aineita pitäisi vetää, että näkisi noita natseja keskellä päivää. Täällä olevat kokemusasiantuntijat varmaan osaisivat antaa vastauksen tuohon kysymykseen.


      • Anonyymi

        *ULI!*


    • Anonyymi

      Banaani Mano😂🤣

    • Anonyymi

      Mädäntynyt, yök.

    • Anonyymi

      Aivan kuten kommunismi, niin suvakismikaan ei perustu totuuteen, vaan eriasteisiin valheisiin. Joten hukkaat aikaasi suotta jos koetat saada noi patologiset valehtelijat jättämään valehtelunsa järkipuheella.

    • Anonyymi

      PS. on YHTÄKUIN SUOMI HURAA HURAA SUOMI.

    • Anonyymi

      mä uskon ja väitän olevani valkoinen (mutta en ole)

      • Anonyymi

        Mä en usko *eek*reitä! Kuitenkin oot valkonen!

        :P :D


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1593
    2. 44
      963
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      909
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      859
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      55
      820
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      50
      701
    Aihe