Hallitusta vastustettiin äänekkäästi, sekä sen kuviteltuja yhteyksiä ääriliikkeisiin. Tämä on jo iso ja Iihava vitsi. Mutta mitä teille kertoo se, että siellä liehui lippuja, joissa oli tunnettu vihan ja sorron symboli, sirppi ja vasara? Miten ne, joilla on sympatioita yli 100 miljoonaa ihmistä murhannutta kulttiuskontoa kohtaan, voi millään tavalla lähteä kritisoimaan ja syyllistämään persuja natsisympatioista, joka on kaikenlisäksi keksittyä propagandaa? Ja mikä pahinta, oppositio on antanut tälle hyväksyntänsä. Tällaiseen tahoon, joka on vastuussa yli 5,5 miljoonasta kansalaisesta, sekä maan turvallisuudesta, pitäisi luottaa? Luoja paratkoon....! >.<
Punavihreiden miekkari Tampereella kaksinaismoralismin huipentuma
18
242
Vastaukset
- Anonyymi
? mikä mättää miekkareissa?
meitä on moneksi vaikket tykkäis- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179226296
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
'Tällaiseen tahoon, joka on vastuussa yli 5,5 miljoonasta kansalaisesta, sekä maan turvallisuudesta, pitäisi luottaa? '
Mikä taho tämä täsmällisesti on, joka on vastuussa kaikesta?- Anonyymi
OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:
Se lukee aloituksessa.
Suomen Putinisti Veljet Puolue tulee pian puoluerekisteriin.😂🤣
Muista äänestää Marcoa de Witiä seuraavissa vaaleissa.
- Anonyymi
Luulen että monet ovat vain lukeneet hallitusohjelman ja vastustavat kansan jakamista orjiin ja herroihin.
- Anonyymi
Ala herraksi. Ei kukaan sitä estä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen onnellisin silloin kun muutkin voivat hyvin. En voisi koskaan elää toisten kustannuksella!
Olen se, joka tulee perässä ja katsoo, että se viimeisinkin sorsanpoika ylittää kadun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tätä porukkaa kerran ammuttu Hämeen hangilla jotka näitä punalippuja heiluttivat?
- Anonyymi
Ääriliike osoittaa mieltään "ääriliikkeitä" vastaan.
No kyllähän maailmaan pellejä mahtuu.- Anonyymi
Ehkä uutta halitusohjelmaa vastaan??
- Anonyymi
Punainen Tampere.
- Anonyymi
demariinit valmistelevat kapinaa töihin joutumisen pelossa
- Anonyymi
Sairaaksi on menneet vihervasemmiston touhut jo aikaa sitten. Tuohon liittyy vielä nää sateenkaari-pride-woke-cansel sekoilut.
Tolkku puuttuu nyt kokonaan. - Anonyymi
On varmaan vaikea ymmärtää sellaisen, jolla ei ole myötätuntoa. Että se kuinka huolehdimme heikoimmistamme, määrittää sivistyksen asteemme.
Kai tiedätte natsi-ideologian? Hyödyttömät tapettiin. Niin kauan kuin lapio pysyi kädessä, sait elää. Ei vanhempasi, ei lapsesi, ei vaimosi.- Anonyymi
Jos vähänkin tuntee historiaa, niin tietää, että viimeinenkin natsi on varmaankin jo kuollut.
Mutta kommunisteja on vielä jokaisessa maassa, myös Suomessa. Ja juuri tuo aatteen kannattajat ovat murhanneet 100 miljoonaa ihmistä.
- Anonyymi
Parhaat punikit ovatkin Kalevankankaalla.
- Anonyymi
Kaikki punikit kasvavat jo horsmaa. Sama koskee kaikkia lahtareita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282577- 1272263
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1111941- 1281926
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121653Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161461220Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu261085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno36999