niin tämä kävi eilen illalla klo 19,00 aikaan. Olin viestittelemässä tietokoneella kaverilleni istuein keittiön tuolilla. poikkikseni tulee makkarista ja kysyy : kenen kanssa puhut ? sanoin että : kaverini kanssa. kuinka niin ? hän vastaa : olin ajatellut vähän kivaa puuhaa ja hän tulee viereeni tuolille yläpuolelle seisomaan. sitten hän alkaa suukottaa minua kaulan alueellle ja huulille. sitten hän sulkee keittiön verhot ja avaa oman paitansa. hän kääntää tuolini itseään kohti ja alkaa poistamaa vaatteita. sen jälkeen hän aloittaa hyväilyn ylhäältä ja siirtyy alhaalle. sitten hän työntää kätensä klitorikseeni ja voihkin : aah ! hän alkaa tekemään edes takas liikettä klitorikseeni ja voihkin menemään. häntäkin alkoi kiihottumaan. hän nosti minut pöydän päälle selälleen ja avaa housujen vetoketjun. näein hänen jäykän kalunsa ja hän työntää sen sisääni. 5min jälkeen hän laukeaa kuumaa ja tahmeaa spermaa sisääni ja aloimme molemmat voihkimaan. sitten hän kääntä minut nopeasti mutta hellästi vatsalteeni . tässä välissä hän käy pesemässä kalunsa. sen jälkeen hän työntää uudelleen jäykän kalunsa pyllyreikääni ja lisää uutta spermaa vanhojen päälle. huomasin että hän oli aika kiihottunut jo tässä vaiheessa. sen jälkee hän näköjään halusi tyydyttää minua lisää ja kääntää minut uudelleen pillu häneen päin . hän nostaa jalkani häntä kohti ja rupea noulemaan kiihkeästi pilluani ja kiihotun lisää. sanoin että pöytä alkaa sattumaan sselkääni ja hän kantaa minut sohvalle. hän nostaa jalkani koukkuun ja alkaa työntymään sisääni uudelleen. sitten lopuksi hän vielä kävi hakemassa makkarista jotain. luulin että jonkun tyynyn alleni mutta hän hakikin seksi lelun!! kun aloimme seksailemaan käytimme leluja mutta sitten ne jäivät kuvioista pois. hän haki keep me close seksi välineen. hän muisti näköjääna että se kiihotti minua eniten ja teki edelleen niin. aloin vuohikimaan kuin mikäkin. eka hän aloitti pieninmällä teholla siten hän lisäsi vauhtia sillä hän on aina tykännyt katsoa kun kiihoton. hän alkoi näkemään että pilluni vuotaa tahmeaa nestettä. hän nappaa laitten pois ja rupee nuolemaan tahnat pois ja jatkaa myös 2min ja siitäkös kiihotuin lisää. lopettelimme hommia ja poikkiseni meni suihkuu. sitten naapuri koputtaa oveemme. ( asumme siis kerrostalossa ) niin sieltä tuli 30v mies joka oli ottanut vettä vahvempaa. en ollut aiemmin nähnyt tätä kyseistä henkilöä . 30v mies kaappaa minut huoveisiinsa ja säikähdin sikana. hän alkaa nuolemaan perä aukkoani . yritin huutaa poikkistani mutta 30v mies peittää suuni joten olin nalkissa. hän kantoi minut meidän kotiovemme sisälle ja sulki oven. sitten hän vie minut olohuoneen lattialle jossa alkaa naimaan minua. hän alkaa työntämään ison kalunsa minuun ja alan voihkimaa. en enää osannut sanoa lopeta vaikka en nauttinut tästä yhtään. sitten poikkikseni näkee suihkusta tullessaa 30v miehen työntymässä sisääni vauhdilla. minulle hän oli laittanut teipin suuhuni ennen naimistani. poikkikseni huutaa : hei! mitä luulet tekeväsi. yritin rimpuilla mutta en voinut samalla 30v alkaa työntymäään nopeamin sissäni ja pilluni kastuu. poikkikseni jatkaa keskustelua : mene pois hänen luotaan!! 30v mies ei kuunnellut vaan jatkaa niinpä poikkikseni alkaa vetämään häntä pois päältäni. hän saa hänet pois päältäni ja poistaa teipin suultani. olin sika peloissani. hän soittaa 112 ja keroin tapahtuneesta poliisille. poliisit ja ambulansi vievät 30v miehen pois. poikkikseni kysyi miten hän tuli ja kerroin. sitten hän rauhoitteli minua ja halaili. sitten klo olikin jo 3.00 niin meninnme molemmat nukkumaan. en saanut unta tämän jälkeen joten poikkikseni valvoi kanssani ja keskustelimmme lisää tapahtuneeta.tämä oli kauhea kokemus minulle t 21v nainen
SEKSIÄ KEITTIÖSSÄ j JA YLLÄTYS VIERAS
7
737
Vastaukset
- Anonyymi
tästä ei tarvitse kertoa eteenpäin. asia on hoidossa. t 21v nainen
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/A6y6W6
- Anonyymi
pyysin että tämä seksi nettisivuille juttu loppuu. mikä homma on kun kerron minun ja poikkikseni seksi elämästä että haluisin lisää miehiä puuhaan. ei kiitos joten sinä joka lähettelet näitä niin lopeta niitten lähettely minun palstoille kiitos t 21v nainen
- Anonyymi
No jopa joo. Kaikenlaisia sekavia satuja
- Anonyymi
jos olet lukenut aiemmat niin yhdessä kerroin että nämä eivät ole satuja. olet kai yksinäinen runkkari ja kerrot vain omaa tarinaasi. usko tai et mutta olet kai kateellinen .t 21v nainen
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/U7g6W8
- Anonyymi
olen sanonut että ei kiiitos. miksi kaikkii luulee että olen joku hiton lutka joka kaipaa ihan joka sekuntti naimisata. no voin sanoa että ei. nautin enemmin nopeista panoista mutta pitkötkin on ihan jees paistsi olen senjälkeen vai tosi uupunut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002921
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632850Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232162- 701730
- 1441507
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1871459Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121408Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1551400- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291221