Jaahas

Tännekös ne kaikki tutut onkin viimein siirtyneet.

15

1153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakku

oot rohkea! Uskaltanut kuvankin laittaa. :0) Minä en varmaan lukeudu tuttuihisi, mutta moikkaan kuitenkin: MOI! :0)

p.s. Siellä on maron 50-palstalla kunnon kähinä alkamassa taas samasta aiheesta. Se sun perskärpäses on ihan USKOMATON! Pakko aina välillä käydä katastamassa. (täytyisköhän mun käydä kaasuttamassa se hengiltä?) Taidankin tästä lähteä paistamaan sipulia.

• käydä kähinöitä kattomassa.
        Jos vaikka innostuisi.

• maron

uskomatonta mitä vaatimaton persoonani saa aikaiseksi vain kirjoittamalla täysin asiallisen vastauksen 50 palstalle.
        On se kumma juttu, en ole edes vastannut varsinaiselle perskärpäselleni vähään aikaan, mutta siellähän hän liihottelee onnellisena toinen nikkini kainalossaan:)) Suotakoon hänelle edes se ilo:))
        Niin moi muuten kaikille tasapuolisesti:))

• Jermu

Mitäs akentti? Ookkona ok ja kaikki kunnossa?
      Täällä sitä tavallista, pikkuisen piristyvää sanailua, muttei varsinaisia tappeluksia. 50 palstalla käyn kurittamassa paria pellenraatoa aikani kuluksi, mutta ne on ihan surkeita sanailijoita.

• Vapaa-aika on vaan niin rajoittunutta, kun työn orjana joutuu raatamaan liian paljon. Pitäs saada jostain rahaa luxus kartanoin ja joloihin juomiin ja autoihin huh.
        Jospa kesä tois jotain tullessaan.

• taikanainen

Tervehdys minultakin, emme liene vielä tuttuja.. mutta jos tänne jäät kirjoittelemaan niin pian ollaan :))

Kuulun kahvilan kalustoon, omaksi riemukseni ja muiden hmmm...

• Jospa vaikka joutaisi kirjoittelemaan aikansa kuluksi ja muiden harmiksi.
        Eiköhän siinä sitten tule tutuksi.

• MillaN

...kiva kun ilmoittelet välillä itsestäsi.:)

• teitä välillä tulee, joten pitää välillä käydä moikkaamassa.

• TR.maalariN

behmojellonako se siinä?

• Kaks meitä pehmoja tässä nyt istuu. Toinen on tuommonen punainen karvainen luontokapple, leikkaamaton kollikissa josta irtoaa aivan pirusti karvoja, näppis kohta tukossa.
        Koetin sitä imurilla puhdistaa, vaan ei se siitä tykänny :(

• Ihan kiva, kun et ihan kokonaan ole unohtanut meitä.

• näissä jutuissa aika vaan harmittavan rajallista nykyään.

• maron

MOI kuitenkin:))

• n52

ainakaan vielä sulle tuttu,mut moi nyt kuitenskii näin alkuun.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe