Oliko katkosta?

En päässyt eilen enkä tänä aamuna Suomi24:ään. Jos katsoo noita aikaleimoja kommenteissa, niin ilmeisestikin katkos on ollut yleinen, eikä vain esim. minuun kohdistuva.

11

355

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo sama kokemus, eilen illalla katkos iski, tuli jokin virheilmoitus vaan tyhjän sivun kanssa. Olikohan se "Bad jotakin" - ei sitä tyypillistä "se on rikki nyt"-sivua.

      • Anonyymi

        Minulla on tänään ollut useampia "502 Bad Gateway"-ilmoituksia.
        Viime viikolla jonain päivänä oli 20 tuntia mainitsemasi "jokin virheilmoitus vaan tyhjän sivun kanssa", joten käytännössä se esti Suoli24:n käytön vuorokauden ajaksi.


    • Tämä koko Suomi24 voisi olla kiinni kuukauden. Tekisi hyvää monille.

      • Anonyymi

        Miten me sitten seuraamme avohoitopotilaiden psyykoosin kehittymistä?

        Tämä keskustelupalsta mahdollistaa sentään pahimpien höyryjen vapauttamisen ettei päänuppi sekoa täysin. Niin kuin idässä tapahtui koronasulun aikana.


      • Anonyymi

        Sitten joku/jotkut avaisi uuden nettisivuston missä voidaan kirjoitella :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten joku/jotkut avaisi uuden nettisivuston missä voidaan kirjoitella :)

        Niin?


    • Taas vähän pätki jonkun tunnin ajan.

      • Anonyymi

        tuttuMarco de Wit


    • Anonyymi

      tuttuM wrote:
      "En päässyt eilen enkä tänä aamuna Suomi24:ään. Jos katsoo
      noita aikaleimoja kommenteissa, niin ilmeisestikin katkos on
      ollut yleinen, eikä vain esim. minuun kohdistuva."

      Siis kyllä ne juuri tuota sinun TuttuM-nimimerkkiäsi ajoi takaa, tuolla pois sulkemisen menetelmällänsä.

      Tästä sinuun kohdistuvasta ajojahdista joutui samalla kärsimään koko muukin Suomi.
      https://www.ei-toimi.fi/ei-toimi/suomi24#provider-comment-form

      Suomipaska on takunnut nyt jo tosita vuorokautta yhteen menoon.

    • Anonyymi

      Venäläistrollit yrittivät hyökkiä eilen vähän joka puolelle maailman nettiä. Käyttökatkokset saatiin korjattua kuuden aikaan illalla ja sen jälkeen venäläistrollit hyökkivät ohi.

    • Anonyymi

      tuttuMano.😂🤣

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe