Tukholman profetiaa

Anonyymi-ap

Ovat monet luvanneet. Ano Turtiainen, Tako Hjelt ja Mauno Mattila ja Leo Meller. Meller jo 40 v siten. Nytkö se tulee?

29

854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      TAISI jäädä ulos kun ei etsikkoaikaansa tuntenut ilm.11:8

      • Anonyymi

        Ilm.11:8 Jerusalemissa pride homomarssit. Jerikon muurit on vielä pystyssä kyllä menkää sinne kiertämään.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        https://www.joukopiho.fi/profetioita-12/

        29.6.2023

        Miljoona suomalaista tulee uskoon

        Jos kuuntelet mieluummin kirjoituksen luettuna Youtube-videota katsoen, niin linkki on:

        Antero Laukkasen maaliskuussa 2023 näkemä uninäky miljoonan suomalaisen uskoontulosta

        https://youtu.be/CUlLS2dyFVM .

        Antero Laukkasen maaliskuussa 2023 näkemä uninäky

        ”Vuosia sitten näin uninäyn. Minut vietiin taivaaseen. Siinä näyssä seisoin jonkun kirkkaan henkilön vierellä. Katselin valtavaa näkyä. Oli silmänkantamattomiin ihmisiä.

        Yhtäkkiä erotin tuon ihmismäärän keskeltä yhden ihmisjoukon. Kun katsoin näitä ihmisiä, he tulivat lähemmäksi minua, jolloin huomasin, että heillä kaikilla oli sinivalkoinen hattu. Kysyin vieressä olevalta henkilöltä, keitä olivat nämä, joilla oli nämä sinivalkoiset hatut? Tämä henkilö katsoi minua, hymyili ja kysyi: ”Etkö SINÄ tiedä?” Olin hiljaisen ja kysyvän näköinen, jolloin henkilö jatkoi: ”Nämä ovat ne miljoona sielua, jotka tulevat siitä viimeisestä Suomen kansan herätyksestä.” Ja siihen minä heräsin.

        Hyvä ystävä, minä uskon, että miljoona suomalaista tulee vielä löytämään Kristuksen. Tulee niin valtava herätys tähän maahan, että se pyyhkii kuin myrskytuuli, kuin tsunami meidän ylitsemme. Se pyyhkii jokaisen virastorakennuksen yli, jokaisen ministeriön yli. Se menee presidentinlinnaan, valtioneuvoston kokoushuoneeseen. Se menee kaikkialle, se on Jumalan tuuli, joka pyyhkäisee tämän maan yli. Miljoona suomalaista tulee kääntymään kristinuskoon, sydämestänsä Kristuksen Jeesuksen puoleen.

        Tämä on se viimeisten aikojen valtava herätys. Tämän takia minä nyt huudan niin lujaa kuin jaksan: nöyrtykäämme, kääntykäämme, polvistukaamme kodeissa, polvistukaamme seurakunnissa ja antakaamme elämämme uudestaan Jeesukselle.

        Nyt on uudistuksen aika. Nyt on herätyksen aika. Nyt on se hetki yöstä, kun meidän tulee vakavoitua ja kääntyä Jumalan puoleen.

        Meidän Herramme tulee!”

        Jouko Pihon kommentti:

        Uskon että näin käy lähivuosien aikana. Uskon että miljoona suomalaista tulee uskoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.joukopiho.fi/profetioita-12/

        29.6.2023

        Miljoona suomalaista tulee uskoon

        Jos kuuntelet mieluummin kirjoituksen luettuna Youtube-videota katsoen, niin linkki on:

        Antero Laukkasen maaliskuussa 2023 näkemä uninäky miljoonan suomalaisen uskoontulosta

        https://youtu.be/CUlLS2dyFVM .

        Antero Laukkasen maaliskuussa 2023 näkemä uninäky

        ”Vuosia sitten näin uninäyn. Minut vietiin taivaaseen. Siinä näyssä seisoin jonkun kirkkaan henkilön vierellä. Katselin valtavaa näkyä. Oli silmänkantamattomiin ihmisiä.

        Yhtäkkiä erotin tuon ihmismäärän keskeltä yhden ihmisjoukon. Kun katsoin näitä ihmisiä, he tulivat lähemmäksi minua, jolloin huomasin, että heillä kaikilla oli sinivalkoinen hattu. Kysyin vieressä olevalta henkilöltä, keitä olivat nämä, joilla oli nämä sinivalkoiset hatut? Tämä henkilö katsoi minua, hymyili ja kysyi: ”Etkö SINÄ tiedä?” Olin hiljaisen ja kysyvän näköinen, jolloin henkilö jatkoi: ”Nämä ovat ne miljoona sielua, jotka tulevat siitä viimeisestä Suomen kansan herätyksestä.” Ja siihen minä heräsin.

        Hyvä ystävä, minä uskon, että miljoona suomalaista tulee vielä löytämään Kristuksen. Tulee niin valtava herätys tähän maahan, että se pyyhkii kuin myrskytuuli, kuin tsunami meidän ylitsemme. Se pyyhkii jokaisen virastorakennuksen yli, jokaisen ministeriön yli. Se menee presidentinlinnaan, valtioneuvoston kokoushuoneeseen. Se menee kaikkialle, se on Jumalan tuuli, joka pyyhkäisee tämän maan yli. Miljoona suomalaista tulee kääntymään kristinuskoon, sydämestänsä Kristuksen Jeesuksen puoleen.

        Tämä on se viimeisten aikojen valtava herätys. Tämän takia minä nyt huudan niin lujaa kuin jaksan: nöyrtykäämme, kääntykäämme, polvistukaamme kodeissa, polvistukaamme seurakunnissa ja antakaamme elämämme uudestaan Jeesukselle.

        Nyt on uudistuksen aika. Nyt on herätyksen aika. Nyt on se hetki yöstä, kun meidän tulee vakavoitua ja kääntyä Jumalan puoleen.

        Meidän Herramme tulee!”

        Jouko Pihon kommentti:

        Uskon että näin käy lähivuosien aikana. Uskon että miljoona suomalaista tulee uskoon.

        Ei nyt muuten mut noin 9 miljoonaa Suomen kielistä uskoo Jeesukseen ovat entisiä katolisia ja Mooses taas kostaa laukkasenkin pahat teot siinä kuin Davidin ja Samuelin ja muiden solomojen jotka kuoli muissa jumalissa tai kuoli muuten miehen tekemät pahat teot KOSTETAAN pojille MOOSES LAIN MUKAAN EI KOSKE KRISTITTYJÄ ✝️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.joukopiho.fi/profetioita-12/

        29.6.2023

        Miljoona suomalaista tulee uskoon

        Jos kuuntelet mieluummin kirjoituksen luettuna Youtube-videota katsoen, niin linkki on:

        Antero Laukkasen maaliskuussa 2023 näkemä uninäky miljoonan suomalaisen uskoontulosta

        https://youtu.be/CUlLS2dyFVM .

        Antero Laukkasen maaliskuussa 2023 näkemä uninäky

        ”Vuosia sitten näin uninäyn. Minut vietiin taivaaseen. Siinä näyssä seisoin jonkun kirkkaan henkilön vierellä. Katselin valtavaa näkyä. Oli silmänkantamattomiin ihmisiä.

        Yhtäkkiä erotin tuon ihmismäärän keskeltä yhden ihmisjoukon. Kun katsoin näitä ihmisiä, he tulivat lähemmäksi minua, jolloin huomasin, että heillä kaikilla oli sinivalkoinen hattu. Kysyin vieressä olevalta henkilöltä, keitä olivat nämä, joilla oli nämä sinivalkoiset hatut? Tämä henkilö katsoi minua, hymyili ja kysyi: ”Etkö SINÄ tiedä?” Olin hiljaisen ja kysyvän näköinen, jolloin henkilö jatkoi: ”Nämä ovat ne miljoona sielua, jotka tulevat siitä viimeisestä Suomen kansan herätyksestä.” Ja siihen minä heräsin.

        Hyvä ystävä, minä uskon, että miljoona suomalaista tulee vielä löytämään Kristuksen. Tulee niin valtava herätys tähän maahan, että se pyyhkii kuin myrskytuuli, kuin tsunami meidän ylitsemme. Se pyyhkii jokaisen virastorakennuksen yli, jokaisen ministeriön yli. Se menee presidentinlinnaan, valtioneuvoston kokoushuoneeseen. Se menee kaikkialle, se on Jumalan tuuli, joka pyyhkäisee tämän maan yli. Miljoona suomalaista tulee kääntymään kristinuskoon, sydämestänsä Kristuksen Jeesuksen puoleen.

        Tämä on se viimeisten aikojen valtava herätys. Tämän takia minä nyt huudan niin lujaa kuin jaksan: nöyrtykäämme, kääntykäämme, polvistukaamme kodeissa, polvistukaamme seurakunnissa ja antakaamme elämämme uudestaan Jeesukselle.

        Nyt on uudistuksen aika. Nyt on herätyksen aika. Nyt on se hetki yöstä, kun meidän tulee vakavoitua ja kääntyä Jumalan puoleen.

        Meidän Herramme tulee!”

        Jouko Pihon kommentti:

        Uskon että näin käy lähivuosien aikana. Uskon että miljoona suomalaista tulee uskoon.

        Aloittakaa itse palauttaa mitä muilta tullut otettua ja tukirahoja lypsettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.joukopiho.fi/profetioita-12/

        29.6.2023

        Miljoona suomalaista tulee uskoon

        Jos kuuntelet mieluummin kirjoituksen luettuna Youtube-videota katsoen, niin linkki on:

        Antero Laukkasen maaliskuussa 2023 näkemä uninäky miljoonan suomalaisen uskoontulosta

        https://youtu.be/CUlLS2dyFVM .

        Antero Laukkasen maaliskuussa 2023 näkemä uninäky

        ”Vuosia sitten näin uninäyn. Minut vietiin taivaaseen. Siinä näyssä seisoin jonkun kirkkaan henkilön vierellä. Katselin valtavaa näkyä. Oli silmänkantamattomiin ihmisiä.

        Yhtäkkiä erotin tuon ihmismäärän keskeltä yhden ihmisjoukon. Kun katsoin näitä ihmisiä, he tulivat lähemmäksi minua, jolloin huomasin, että heillä kaikilla oli sinivalkoinen hattu. Kysyin vieressä olevalta henkilöltä, keitä olivat nämä, joilla oli nämä sinivalkoiset hatut? Tämä henkilö katsoi minua, hymyili ja kysyi: ”Etkö SINÄ tiedä?” Olin hiljaisen ja kysyvän näköinen, jolloin henkilö jatkoi: ”Nämä ovat ne miljoona sielua, jotka tulevat siitä viimeisestä Suomen kansan herätyksestä.” Ja siihen minä heräsin.

        Hyvä ystävä, minä uskon, että miljoona suomalaista tulee vielä löytämään Kristuksen. Tulee niin valtava herätys tähän maahan, että se pyyhkii kuin myrskytuuli, kuin tsunami meidän ylitsemme. Se pyyhkii jokaisen virastorakennuksen yli, jokaisen ministeriön yli. Se menee presidentinlinnaan, valtioneuvoston kokoushuoneeseen. Se menee kaikkialle, se on Jumalan tuuli, joka pyyhkäisee tämän maan yli. Miljoona suomalaista tulee kääntymään kristinuskoon, sydämestänsä Kristuksen Jeesuksen puoleen.

        Tämä on se viimeisten aikojen valtava herätys. Tämän takia minä nyt huudan niin lujaa kuin jaksan: nöyrtykäämme, kääntykäämme, polvistukaamme kodeissa, polvistukaamme seurakunnissa ja antakaamme elämämme uudestaan Jeesukselle.

        Nyt on uudistuksen aika. Nyt on herätyksen aika. Nyt on se hetki yöstä, kun meidän tulee vakavoitua ja kääntyä Jumalan puoleen.

        Meidän Herramme tulee!”

        Jouko Pihon kommentti:

        Uskon että näin käy lähivuosien aikana. Uskon että miljoona suomalaista tulee uskoon.

        Lestadiolaiset ei nyt ehdi kun pitää paneskella raskaana yhteenmenoon siinä 9-20 lasta synnyttää putkeen Mikäli haluaa huumoria heittää voi koristella lestan asunto vaunun kondomeilla koska ne on KIELLETTYÄ HEDELMÄÄ HUI KAUHISTUS KUMINEN SIITTIÖN SAALISTAJA.( Tuskin Mooseksen aikana oli kumia vielä keksitty lateksi).Mooses iskee taas miehen pahat teot KOSTETAAN sen pojalle Mooses.Davidin pahat teot kostettiin myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittakaa itse palauttaa mitä muilta tullut otettua ja tukirahoja lypsettyä.

        Jos jollain on varastettu huonekalu juomalasi palauta ihmeessä. ( Älä himoitsee mitään toisen omaa)


    • Anonyymi

      Onhan sitä jos jonkin sortin povaajia, oraakkeleita sun muita ennustelijoita, jotka vakuuttavat niin tai näin ja jopa noinkin saattavan käydä, vaan heikkoapa jos kohta tosiasiassa vallan olemattomia ovat heidän täyttyneet "profetiansa".

      • Anonyymi

        Juu hellareiden varmat profeetat on aina muokannut erehtynyt ollut vääriä.


    • Anonyymi

      ( Täsä) Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

      Kannattaa noudattaa sääntöjä - muuten voi viestit kadota avaruuden mustaan aukkoon..

      • Anonyymi

        Oikein on että ylläpito valvoo, ettei ihan miten sattuu suveta sotkemaan palstoja.


    • Anonyymi

      1. Korinttolaiskirje 13

      1 Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.

      2 Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.

      3 Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.

      4 Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,

      5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,

      6 ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;

      7 kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.

      8 Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa.

      9 Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista.

      10 Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.

      11 Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.

      12 Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.

      13 Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.

      • Anonyymi

        Hellarivaparit kilisee kulkuset kerää rahaa tavaraa pitää muiden tavaroita omanaan myy niitä kuskaa huumeita nähty Israelissa tätä jengiä ja Thaimaassa


      • Anonyymi

        Kun rakkaus puuttuu kaikki puuttuu ja Mooses ulkokultaa kutsutaan vanhaksi hapatukseksi ilkeys ja pahuus Jeesuksen ristiin naulitsi.


    • Anonyymi

      1. Samuelin kirja 3


      1 Ja poikanen Samuel palveli Herraa Eelin johdolla; mutta Herran sana oli harvinainen siihen aikaan, eivätkä näyt olleet tavallisia.

      2 Siihen aikaan tapahtui kerran, kun Eeli, jonka silmiä alkoi hämärtää, niin ettei hän voinut nähdä, makasi sijallansa

      3 eikä Jumalan lamppu ollut vielä sammunut ja Samuel makasi Herran temppelissä, jossa Jumalan arkki oli,

      4 että Herra kutsui Samuelia. Hän vastasi: "Tässä olen".

      5 Ja hän riensi Eelin tykö ja sanoi: "Tässä olen, sinä kutsuit minua". Mutta hän vastasi: "En minä kutsunut; pane jälleen maata". Ja hän meni ja pani maata.

      6 Mutta Herra kutsui taas Samuelia; ja Samuel nousi ja meni Eelin tykö ja sanoi: "Tässä olen, sinä kutsuit minua". Mutta tämä vastasi: "En minä kutsunut, poikani; pane jälleen maata".

      7 Mutta Samuel ei silloin vielä tuntenut Herraa, eikä Herran sana ollut vielä ilmestynyt hänelle.

      8 Ja Herra kutsui Samuelia vielä kolmannen kerran; niin hän nousi ja meni Eelin tykö ja sanoi: "Tässä olen, sinä kutsuit minua". Silloin Eeli ymmärsi, että Herra oli kutsunut poikasta.

      9 Ja Eeli sanoi Samuelille: "Mene ja pane maata; ja jos sinua vielä kutsutaan, niin sano: 'Puhu, Herra; palvelijasi kuulee'". Samuel meni ja pani maata sijallensa.

      10 Niin Herra tuli ja seisoi ja huusi niinkuin edellisilläkin kerroilla: "Samuel, Samuel!" Samuel vastasi: "Puhu, palvelijasi kuulee".

      11 Ja Herra sanoi Samuelille: "Katso, minä teen Israelissa sellaisen teon, että joka sen kuulee, sen molemmat korvat soivat.

      12 Sinä päivänä minä annan toteutua Eelille kaiken, mitä olen hänen sukuansa vastaan puhunut, alusta loppuun asti.

      13 Minä ilmoitan hänelle, että minä tuomitsen hänen sukunsa ikuisiksi ajoiksi sen rikoksen tähden, kun hän tiesi poikiensa pilkkaavan Jumalaa eikä pitänyt heitä kurissa.

      14 Sentähden minä olen vannonut Eelin suvusta: 'Totisesti, Eelin suvun rikosta ei koskaan soviteta, ei teurasuhrilla eikä ruokauhrilla'."

      15 Ja Samuel makasi aamuun asti ja avasi sitten Herran huoneen ovet. Eikä Samuel uskaltanut kertoa Eelille sitä ilmestystä.

      16 Mutta Eeli kutsui Samuelin ja sanoi: "Samuel, poikani!" Hän vastasi: "Tässä olen".

      17 Hän sanoi: "Mikä oli asia, josta hän sinulle puhui? Älä salaa sitä minulta. Jumala rangaiskoon sinua nyt ja vasta, jos salaat minulta mitään siitä, mitä hän sinulle puhui."

      18 Niin Samuel kertoi hänelle kaiken eikä salannut häneltä mitään. Mutta hän sanoi: "Hän on Herra; hän tehköön, minkä hyväksi näkee".

      19 Ja Samuel kasvoi, ja Herra oli hänen kanssansa eikä antanut yhdenkään sanoistansa varista maahan.

      20 Ja koko Israel Daanista Beersebaan asti tiesi, että Samuelille oli uskottu Herran profeetan tehtävä.

      21 Ja Herra ilmestyi edelleenkin Siilossa; sillä Herra ilmestyi Samuelille Siilossa Herran sanan kautta. Ja Samuelin sana tuli koko Israelille.

    • Anonyymi

      Suomi24 ylläpito noudattaa omia sääntöjään. Tästä ketjusta poistettiin eilen 18 viestiä. Hyvä.

      Minttu, käyttäjätuki (Asiakaspalvelu, Online Technology Group Oy)
      18. heinäk. 2023 Hlo 9.51 UTC+3


      Hei!

      Kiitos ilmoituksesta.

      Säännöissä on kielletty tekijänoikeuksin suojatun materiaalin esittäminen ja suora tekstin kopioiminen muista julkaisuista. Kyseiset sääntöjen vastaiset viestit on poistettu.

      Ystävällisin terveisin
      Minttu
      Käyttäjätuki

      -----------------------------------

    • Anonyymi

      Poistot lisääntyvät. Eilen 18 nyt jo 28 viestiä polttouuniin.

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe