Seiska kirjoittaa keskustan puheenjohtaja Annika Saarikon hoiperrelleen Turun Ruisrockissa viime lauantaina. Lukijan kuvaamalta videolta näkyy, miten huonovointiselta vaikuttavaa Saarikkoa talutetaan festivaalialueella.
Seiska tavoitti Saarikon kertomaan, mistä hänen huonovointisuutensa johtui. Hänen mukaansa alkoholi oli vain osasyynä hänen heikkoon oloonsa.
VAIN OSASYYNÄ, hahhahhahaahbuaaahahhahhahhah!
Saarikko kohelsi kiljupäissään Ruisrokissa ja päästi pitkää sylkeä!
22
276
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä on varmaan aitaa kaatunut, kun Saarikko on riehunut!
- Anonyymi
Ihan kauhiaa , oliko edes housut jalassa ..
- Anonyymi
Kääk
- Anonyymi
Heikko olo, kun ei saanut syötävää 2 tuntiin?
- Anonyymi
On samaa vikaa ollut kuin Henriksonilla RKP hallitusneuvotteluiden ainana, ja ovat vielä nais ihmisiä, kuinka noi perheensä ovat ruokkineet?
- Anonyymi
Joskus vanhaan hyvään aikaan Ruisrockissa kävi noin 16- 25 vuotiaita.
Joku Marin olisi ollut siellä ikäloppu ämmä. samoin Saarikko. - Anonyymi
Kilju se on viisasten juoma!
- Anonyymi
Se on Annelin ihan oma asia….
- Anonyymi
Saa hävetä silmät päästään näitä oppositio poliitikkoja.
- Anonyymi
Oliko uutisissa, no ei varmaan ollu kun ei ylitä uutiskynnystä 😭😭😭😭
Riikka kun tuolleen ryömis, niin vaadittais heti eroamaan. Tosin Riikka ei noin alas vajoa. - Anonyymi
Oli pukeutunu puolijoukkuetelttaan, kätevää.
- Anonyymi
Oliko paljon faneja kiljumassa nimmarii?
- Anonyymi
Suomalaiset tykkää, kun on vähän viinaanmenevä, helppo samaistua. Raitis ihminen on Suomessa hieman epäilyttävä. Nyt alkoi kepun gallupit heti sojottaan yläviistoon.
- Anonyymi
Ei mut toi kondis oli kuin olis ensimmäistä kertaa juonu alkoholia :)
Tai sit se huumattiin.
- Anonyymi
Hehhhehe! Naurattaa ajatella, kuinka paljon HIKEÄ tuo Saarikko on pukannut helteellä!!!
HOHOOO! Kunnolla pukannut hikeä ruhostaan... - Anonyymi
Sanoisit suoraan vaan Annika: " Vedin perseet ja meni överiksi per***e, Ei muista mitään ja laattakin lensi"...
- Anonyymi
Puolijoukkueteltta peittää hyvin...
- Anonyymi
Ei osaa edes juoda.
- Anonyymi
Aurinko sokaisi niin, etten tietänyt, kuka olin. Arvon rouva.
- Anonyymi
Antakaa nyt Annikan rentoutua rauhassa!
- Anonyymi
Jahas....Annikka on selvinnyt Ruusrokista, krapula on menneen rokin saamisia.
Annika Saarikolta ehdotus Purra-kohun päättämiseen: ”Olisiko nyt aika päivittää?” https://www.is.fi/politiikka/art-2000009712971.html
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265153Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123765Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462719Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2811267- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081029