Joka jakaa kukkaa siellä täällä?
Kuka on kuprtaneen kovin pettäjätär?
25
2417
Vastaukset
- Anonyymi
Aaaahhh
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17925587E
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
No kuka se ois
- Anonyymi
En voi paljastua..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi paljastua..
Useita niitä on ja osa asuu täällä ja osa muuttanut pois. Pian on vosujen kokoontumisajot kesäkarnevaaleilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useita niitä on ja osa asuu täällä ja osa muuttanut pois. Pian on vosujen kokoontumisajot kesäkarnevaaleilla.
Kihloissa naapurin nainen ja seurustelee koko ajan jonkun toisen kanssa eikä tyhmä mies huomaa mitään. Seurannut tuota menoa jo useamman vuoden. Eroaisi jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kihloissa naapurin nainen ja seurustelee koko ajan jonkun toisen kanssa eikä tyhmä mies huomaa mitään. Seurannut tuota menoa jo useamman vuoden. Eroaisi jo
Kuortaneen kovin pettäjätär onkin mies, hahhah
- Anonyymi
Minulla on seitsemän poikaystävää. Kaikkien kanssa olen sillai.
- Anonyymi
Kihloissa oleva mies jolla on lapsiakin ja seurustelee toisen kanssa. Kihlattu tietää, lapset tietää, kaikki tietää. Asuvat silti yhdessä kihlatun kanssa.
- Anonyymi
Millä kirjaimella alkaa sukunimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kirjaimella alkaa sukunimi?
A on viimeinen kirjain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A on viimeinen kirjain.
Onko K ensimmäinen
- Anonyymi
Ja sehän sulle ei kuulu, saati muillekkaan.. käyn itekki nuolemas pamppua ja rouva siitä tietää.. Mitä siinä ny o kummaa?
- Anonyymi
Entä e
- Anonyymi
Kyllä se minä oon!! 💋💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se minä oon!! 💋💋
Onko uusia paljastuksia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko uusia paljastuksia..
Ei oo..
- Anonyymi
Varmaa neiti kuprta
- Anonyymi
Onko tullut ero?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tullut ero?
Mistäs näin?
- Anonyymi
Joo no niin okei eli onks sillä vaimo
- Anonyymi
Varmaa miss kuprtane.
- Anonyymi
Minä tiedän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiedän
Mitä tiedät?
- Anonyymi
Eikö hän asu Alavudella ja vaihtaa työpaikkaa niin usein kun vuoteen lämmittäjiäkin?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569