Parinvaihto & Kolmenkimppa

Anonyymi-ap

26-vuotias rouva ja 27-vuotias mies haluaa parinvaihtoa ja kolmenkimppaa.
Olisiko heteropohjalta pareja tai mies mukaan kesän iloihin.

66

2681

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unohtui: Olemme Kanta-Hämeestä.

      • Anonyymi

        Huomenta. Olen myös Kanta-hämeestä, toki jo 58 v. Mies.
        Kiinnostusta asiaan olisi kovasti mutta ei ole ollut rohkeutta vielä toteuttaa .
        Trv jykä


      • Anonyymi

        Keski-Suomesta löytyisi joko pari tai mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keski-Suomesta löytyisi joko pari tai mies.

        Minkälainen pari/mies mahtaisi olla kyseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta. Olen myös Kanta-hämeestä, toki jo 58 v. Mies.
        Kiinnostusta asiaan olisi kovasti mutta ei ole ollut rohkeutta vielä toteuttaa .
        Trv jykä

        26-vuotiaan rouvan pillu kinnostaisi ilmeisesti?
        Miten sinuun saa yhteyden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        26-vuotiaan rouvan pillu kinnostaisi ilmeisesti?
        Miten sinuun saa yhteyden?

        Tämä 26v rouvan pillu kiinnostaa naista. Kertokaa ihan vähän itsestänne. En halua nipottaa, mutta edes vähän ruumiin rakenteesta.

        Olen 40+ kuten miehenikin. Itseasiassa haemme naista, mutta edes ajatuksen tasolla. Olen todella laiha ja pienirintainen. Mieheni on 181/81kg ja hänellä on tarpeeksi suuri, takaan sen. Kuten kirjoitin, haemme naista. Mutta 26v rouvan pillu sykähdyttää. Ihan meitä molempia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        26-vuotiaan rouvan pillu kinnostaisi ilmeisesti?
        Miten sinuun saa yhteyden?

        Tottakai kiinnostaa.. treffien puolella kyseinen nimimerkki
        Trv. Jykä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä 26v rouvan pillu kiinnostaa naista. Kertokaa ihan vähän itsestänne. En halua nipottaa, mutta edes vähän ruumiin rakenteesta.

        Olen 40 kuten miehenikin. Itseasiassa haemme naista, mutta edes ajatuksen tasolla. Olen todella laiha ja pienirintainen. Mieheni on 181/81kg ja hänellä on tarpeeksi suuri, takaan sen. Kuten kirjoitin, haemme naista. Mutta 26v rouvan pillu sykähdyttää. Ihan meitä molempia.

        Olen 26-vuotias 167cm 56kg posliini alapäästä.
        Olen ensikertalainen naisten välisessä mutta halukas kokeilemaan.
        Oma mieheni on 27-vuotias 176cm 82kg.
        Haluaisitteko molempia vai ainoastaan naisen mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen 26-vuotias 167cm 56kg posliini alapäästä.
        Olen ensikertalainen naisten välisessä mutta halukas kokeilemaan.
        Oma mieheni on 27-vuotias 176cm 82kg.
        Haluaisitteko molempia vai ainoastaan naisen mukaan.

        Hitto mutta oot miellyttävän kokoinen ja vielä posliini😋 vanhemman herrasmiehen unelma. Haaveena olisi päästä näkemään teidän leikkejä ja osallistumaan yhdessä naisen hyvänäpitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 26-vuotias 167cm 56kg posliini alapäästä.
        Olen ensikertalainen naisten välisessä mutta halukas kokeilemaan.
        Oma mieheni on 27-vuotias 176cm 82kg.
        Haluaisitteko molempia vai ainoastaan naisen mukaan.

        Naisen. Tarvitsen naisen kosketusta, en lisää miehiä omani lisäksi.

        N45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen. Tarvitsen naisen kosketusta, en lisää miehiä omani lisäksi.

        N45

        Ja myös minä olen posliini alapäästä. Ollut yhtäjaksoisesti jo yli kuusi vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 26-vuotias 167cm 56kg posliini alapäästä.
        Olen ensikertalainen naisten välisessä mutta halukas kokeilemaan.
        Oma mieheni on 27-vuotias 176cm 82kg.
        Haluaisitteko molempia vai ainoastaan naisen mukaan.

        156/42 a - kuppi. Tuon ylemmän kirjoittaja, kuusi vuotta posliinina. Haluan syödä ja tulla syödyksi. Haluan masturbaationshown minulle ja miehelleni. Olisin molempien elävä seksilelu edes pari tuntia. Mieheni saa ottaa sinut miten haluaa, sekä haluan kaikkea naisten välistä. Saksitus on listalla korkealla.

        N45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen. Tarvitsen naisen kosketusta, en lisää miehiä omani lisäksi.

        N45

        Saisinko myös minä nauttia miehestäsi?
        N26v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisinko myös minä nauttia miehestäsi?
        N26v

        Tottakai. Olen kirjoittanut tämän jo useampaa paikkaan. Haemme naista, joka tekisi meille masturbaatioshown. Söisimme ihanaa pimppiäsi yhdessä mieheni kanssa ja tekisimme sille kaikkea mitä ikinä tahdot. Sitten kun mieheni ei enää kestäisi hän saisi panna sinua. Katselisin tätä toimitusta ja masturboisin. Kun mieheni ottaa sinut takaa niin nuolisit samalla minua ja toisin päin. Kaikki naisten välinen, johon mieheni saisi yhtyä milloin tahansa ja kumman pimppaan tahansa. Eikä saisi olla kiire. Tämä ei ole puolen tunnin juttu.

        Se on unelma. Saa nähdä toteutuuko.


        N45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja myös minä olen posliini alapäästä. Ollut yhtäjaksoisesti jo yli kuusi vuotta.

        Minun alakerta on vaihdellut joskus pieni karvoitus useimmiten posliini.
        T. N26v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai. Olen kirjoittanut tämän jo useampaa paikkaan. Haemme naista, joka tekisi meille masturbaatioshown. Söisimme ihanaa pimppiäsi yhdessä mieheni kanssa ja tekisimme sille kaikkea mitä ikinä tahdot. Sitten kun mieheni ei enää kestäisi hän saisi panna sinua. Katselisin tätä toimitusta ja masturboisin. Kun mieheni ottaa sinut takaa niin nuolisit samalla minua ja toisin päin. Kaikki naisten välinen, johon mieheni saisi yhtyä milloin tahansa ja kumman pimppaan tahansa. Eikä saisi olla kiire. Tämä ei ole puolen tunnin juttu.

        Se on unelma. Saa nähdä toteutuuko.


        N45

        Toivottavasti toteutuu.
        Kuulostaa kiihoittavalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisinko myös minä nauttia miehestäsi?
        N26v

        Mitä mieltä olet lievästä pakottamisesta ? Entä jos sinut koskemattomana pakotettaisiin nuolemaan pimppiä ? Tai sinulla ei ole sananvaltaa, koska et voi maksaa laskua ( tai mitä hyvänsä ) ja joutuisit maksamaan sen pillulla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä olet lievästä pakottamisesta ? Entä jos sinut koskemattomana pakotettaisiin nuolemaan pimppiä ? Tai sinulla ei ole sananvaltaa, koska et voi maksaa laskua ( tai mitä hyvänsä ) ja joutuisit maksamaan sen pillulla ?

        Pillulla naiselle tai pariskunnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä olet lievästä pakottamisesta ? Entä jos sinut koskemattomana pakotettaisiin nuolemaan pimppiä ? Tai sinulla ei ole sananvaltaa, koska et voi maksaa laskua ( tai mitä hyvänsä ) ja joutuisit maksamaan sen pillulla ?

        Olisi ihan ok mutta ei mitään satuttamista.
        Pillulla "maksaminen" kuulostaa hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ihan ok mutta ei mitään satuttamista.
        Pillulla "maksaminen" kuulostaa hyvältä.

        Ei satuttamista, siitä en itsekään pidä. Nuolemiseen pakottamisella lähinnä jos nainen vetää sinua hiuksista tai päästä ja pakottaa sinut pimpilleen. Etkä pääse siitä otteesta ennen kuin työ on tehty.
        Siinä maksamisessa olisit tilanteessa, jossa ei ole ulospääsyt, mutta maksu/velka/mikä lie on hoidettava. Tämä "rahan perijä" sanoo, että onhan sulla millä maksaa ja kohottaa hameesi tai laskee housusi ja hyväilee sinua pikkareiden läpi. Olet niin kiimassa ja hämilläsi että. Silloin sinut pakotetaan nuolemaan polvillaan pillua ja hetken kuluttua tunnet kun sinuun työnnytään takaa. Suutelen pilluni tuoksuista suutasi kun makaat puolitajuttomana orgasmien jälkeen täysin kävelyyn kyvyttömänä. Hamuilet vaatteitasi raukeana, mutta silloin kuulet "mihinkäs sitä ollaan menossa, tuo oli vasta esimaksu. Maksoit alkupalat, pääruoka ja jälkiruoka on YHÄ hoitamatta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä olet lievästä pakottamisesta ? Entä jos sinut koskemattomana pakotettaisiin nuolemaan pimppiä ? Tai sinulla ei ole sananvaltaa, koska et voi maksaa laskua ( tai mitä hyvänsä ) ja joutuisit maksamaan sen pillulla ?

        Oletko koskaan itse maksanut mitään pillulla?
        Haluaisitko maksaa?
        T. N26v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan itse maksanut mitään pillulla?
        Haluaisitko maksaa?
        T. N26v

        Kai kaikki naiset, jotka ovat pitkään olleet suhteessa ovat jotakin pilluillaan maksaneet. Jos ei nyt suoraan rahasta niin tyyliin mies ostaa/maksaa jotain kivaa ja sinä avaat haarat illalla tai ennen ostopäätöstä/ hankintapäätöstä.
        On minulle pillustani rahaakin tarjottu. Jopa pelkästä vieressä nukkumisesta.
        En usko, että antaisin kenelläkään muulle miehelle kuin omalleni pimppaa "rahasta".

        Sen sijaan voisin erinomaisen hyvin kuvitella maksavani toiselle naiselle pillulla saman tyyppisessä tilanteessa kuin fantasiassani.

        Tai tällaisessa tilanteessa, jossa silmäni sidottaisiin ja minua nuolisi useampi nainen ja tai mieheni. Suostuisin maksamaan sille henkilölle, jolta silmät sidottuna saisin mielestäni parhaan kielihoidon, antamalla hänelle henkilökohtaisen suuseksin, tanssin tai yhdynnän.
        Tai useampi henkilö samassa huoneessa ja valitsisit partnerisi maun, koon ja tuoksun perusteella silmät sidottuna. Olipa huoneessa sitten pelkkiä pimppejä tai mahtavia kaluja myös. Se joka parhaiten pimppiä nuolee antsaisisi maksun pillullani.

        Se on oikeastaan variaatio avaimet hattuun leikistä. Se on seksileikki, jossa kaikki miehet laittavat autonavimensa hattuun. Sieltä sitten näkemättä nainen toisensa perään nostaa yhdet avaimet. Nainen ja avainten omistaja ovat sen yön tai kerran pari. Ainoastaan silloin voisin kuvitella olevani olevani satunnaisen partnerin kanssa, ellei ne kaikki sitten ole naisia. Samalla kun mieheni saisi toista naista. Mutta en halua sen toteutuvan niin. Haluan nähdä kun mieheni yhtyy toiseen naiseen. Se on koko homman pointti. Voisin kyllä ottaaa osaa useamman naisen kanssa seksibileisiin, jossa vain naiset olisivat keskenään.

        Kuulostaako liian kierolta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan itse maksanut mitään pillulla?
        Haluaisitko maksaa?
        T. N26v

        Kai kaikki naiset, jotka ovat pitkään olleet suhteessa ovat jotakin pilluillaan maksaneet. Jos ei nyt suoraan rahasta niin tyyliin mies ostaa/maksaa jotain kivaa ja sinä avaat haarat illalla tai ennen ostopäätöstä/ hankintapäätöstä.
        On minulle pillustani rahaakin tarjottu. Jopa pelkästä vieressä nukkumisesta.
        En usko, että antaisin kenelläkään muulle miehelle kuin omalleni pimppaa "rahasta".

        Sen sijaan voisin erinomaisen hyvin kuvitella maksavani toiselle naiselle pillulla saman tyyppisessä tilanteessa kuin fantasiassani.

        Tai tällaisessa tilanteessa, jossa silmäni sidottaisiin ja minua nuolisi useampi nainen ja tai mieheni. Suostuisin maksamaan sille henkilölle, jolta silmät sidottuna saisin mielestäni parhaan kielihoidon, antamalla hänelle henkilökohtaisen suuseksin, tanssin tai yhdynnän.
        Tai useampi henkilö samassa huoneessa ja valitsisit partnerisi maun, koon ja tuoksun perusteella silmät sidottuna. Olipa huoneessa sitten pelkkiä naisia tai mahtavia kaluja myös. Se joka parhaiten pimppiä nuolee antsaisisi maksun pillullani.

        Kuulostaako liian kierolta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai kaikki naiset, jotka ovat pitkään olleet suhteessa ovat jotakin pilluillaan maksaneet. Jos ei nyt suoraan rahasta niin tyyliin mies ostaa/maksaa jotain kivaa ja sinä avaat haarat illalla tai ennen ostopäätöstä/ hankintapäätöstä.
        On minulle pillustani rahaakin tarjottu. Jopa pelkästä vieressä nukkumisesta.
        En usko, että antaisin kenelläkään muulle miehelle kuin omalleni pimppaa "rahasta".

        Sen sijaan voisin erinomaisen hyvin kuvitella maksavani toiselle naiselle pillulla saman tyyppisessä tilanteessa kuin fantasiassani.

        Tai tällaisessa tilanteessa, jossa silmäni sidottaisiin ja minua nuolisi useampi nainen ja tai mieheni. Suostuisin maksamaan sille henkilölle, jolta silmät sidottuna saisin mielestäni parhaan kielihoidon, antamalla hänelle henkilökohtaisen suuseksin, tanssin tai yhdynnän.
        Tai useampi henkilö samassa huoneessa ja valitsisit partnerisi maun, koon ja tuoksun perusteella silmät sidottuna. Olipa huoneessa sitten pelkkiä naisia tai mahtavia kaluja myös. Se joka parhaiten pimppiä nuolee antsaisisi maksun pillullani.

        Kuulostaako liian kierolta ?

        Noniin, ensimmäisenä laitoin lyhyemmän version. Ei mennyt läpi. Lisäilin ja korjailin, ei mennyt läpi. Tulen takaisin ja molemmat julkaistu.


        N45


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai. Olen kirjoittanut tämän jo useampaa paikkaan. Haemme naista, joka tekisi meille masturbaatioshown. Söisimme ihanaa pimppiäsi yhdessä mieheni kanssa ja tekisimme sille kaikkea mitä ikinä tahdot. Sitten kun mieheni ei enää kestäisi hän saisi panna sinua. Katselisin tätä toimitusta ja masturboisin. Kun mieheni ottaa sinut takaa niin nuolisit samalla minua ja toisin päin. Kaikki naisten välinen, johon mieheni saisi yhtyä milloin tahansa ja kumman pimppaan tahansa. Eikä saisi olla kiire. Tämä ei ole puolen tunnin juttu.

        Se on unelma. Saa nähdä toteutuuko.


        N45

        Tämä kuulostaa mun unelmalta. Olen toinen rouva 45 v, elänyt 20 v heterosuhteessa, mutta biseksuaalina tuntuu aina siltä, että joku tärkeä osa minusta on kuin lukkojen takana. Kaipuu intiimiin kosketukseen naisen kanssa on huutava, ja kimppailukin kiinnostaisi erittäin paljon. Oikein isoa munaa kun joskus vielä saisi... Kotona keskikokoinen.

        Ikävä kyllä mieheni on erittäin yksiavioinen ja olen siihen taipunut, vaikka mieli lentelee maailmalla ja fantasioissani seikkailevat miehet, naiset, kaikenlaiset, tutut ja tuntemattomat. Selän takana en haluaisi lähteä puuhailemaan, ja kolmas pyörä -ehdotukseni on niin monesti tyrmätty, etten enää viitsi nöyrtyä kerjäämään.

        Voi kun pääsisin teidän makkariin peuhaamaan, mutta haaveeksi taitaa jäädä.


      • Anonyymi
        Lovisamf kirjoitti:

        Tämä kuulostaa mun unelmalta. Olen toinen rouva 45 v, elänyt 20 v heterosuhteessa, mutta biseksuaalina tuntuu aina siltä, että joku tärkeä osa minusta on kuin lukkojen takana. Kaipuu intiimiin kosketukseen naisen kanssa on huutava, ja kimppailukin kiinnostaisi erittäin paljon. Oikein isoa munaa kun joskus vielä saisi... Kotona keskikokoinen.

        Ikävä kyllä mieheni on erittäin yksiavioinen ja olen siihen taipunut, vaikka mieli lentelee maailmalla ja fantasioissani seikkailevat miehet, naiset, kaikenlaiset, tutut ja tuntemattomat. Selän takana en haluaisi lähteä puuhailemaan, ja kolmas pyörä -ehdotukseni on niin monesti tyrmätty, etten enää viitsi nöyrtyä kerjäämään.

        Voi kun pääsisin teidän makkariin peuhaamaan, mutta haaveeksi taitaa jäädä.

        Kyllä, meillä melko samanlainen tarina. Olen viimeksi ollut naisen kanssa ollessani 20v.

        En minäkään olisi voinut edes kuvitella avautuvani ensimmäiselle aviomiehelleni. Nykyisen kanssa on aivan toisin ja hänen kanssaan saan olla täysin oma itseni. Hän ei koskaan naura tai tyrmää yhtään seksiin liittyvää toiveitani tai fantasiani. Hän on toteuttanut ne kaikki paitsi tähän emme kahdestaan pysty.

        Nykyinen mieheni siis tukee minun fantasiani aivan täysillä ( olipa yllätys =) . Hän on aika täpinöissään koko jutusta. Uskonsin hänen ottavan sänkyymme melkein naisen kun naisen, mutta minä itse aion olla ohjaksissa ja se kuka päättää kenet otetaan. Minun täytyy itse pitää naista seksikkäänä, ennen kuin voin edes kuvitella ottavani hänet aviovuoteeseemme. Lisäksi tuosta kalun koosta, miehelläni on aika kookas penis. Minuun se useasti sattuu kun mies osuu kohtuun, jollen ole aivan superkiimassa.

        Myös minulla pyörii unelmissa useita naisia, joskus tuttujakin. Mutten tiedä ottaisinko nykyään sänkyyni omia kavereitani, mieluiten haluaisin jonkun jota kumpainenkaan meistä ei ennestään tunne, eikä ole tavannut.

        Kaipuu naisen kosketukseen on kuten sinulla KirkuvanHuutavanPolttava. Kolmanneksi pyöräksi en kelpuuta miestä. Unelmissani nykyään vilistää vain naisten pimppejä ja peppuja.

        Vaikka olen 45v niin olen todella laiha ja siro. Tykkään meikata ja pukeutua seksikkäästi. Alapääni on aina karvaton ja lähes aina valmis ehdotuksille.

        Loppupeleissä kallistun puolellesi yhä enemmän. Vaikka meillä miehelle tämä ei ole ongelma, vaan pikemmin unelma, niin silti sopivan naisen löytäminen tähän kokoonpanoon on ollut hyvin haastavaa. Enkä osaa sanoa sataprosenttisesti toteutuuko tämä lopulta. Meillä on kuitenkin suunnitelmissa, että tänä vuonna tämä toteutetaan. Luultavasti se on helpompi toteuttaa kauempana kotikyliltä.

        Tällä hetkellä mietimme miten tästä eteen. Päädyimme, että teemme yhden näistä.;
        risteily ja siellä seuran etsiminen
        mikä tahansa muu matka
        nettituttavuus
        Wildclubin seksibileet ( koululaisteema kutkuttaa)
        Maksullinen nainen

        Maksullinen on varmaan rehellisesti todennäköisin ja helpoin. Olenkin luvannut miehelleni nuoremman naisen kun lähdemme lomalla, jos ei muuten.

        Valtava kiitos avautumisestasi. Kuulostat aivan ihanalta ihmiseltä. Toivottavasti sinäkin saat mitä tahdot. Itse pidin tätä sisälläni aivan liian kauan. Ollaan rehellisiä, en ole teinityttö, enkä haluan lopun elämääni vain fantasioida.

        Kerro muuten vähän itsestäsi. Miten sinulla jäi naiskokemukset taakse ? Minulla raskaus, lapsi, muutto miehen työn perässä etc. Eli elämä.


        N45


      • Anonyymi
        Lovisamf kirjoitti:

        Tämä kuulostaa mun unelmalta. Olen toinen rouva 45 v, elänyt 20 v heterosuhteessa, mutta biseksuaalina tuntuu aina siltä, että joku tärkeä osa minusta on kuin lukkojen takana. Kaipuu intiimiin kosketukseen naisen kanssa on huutava, ja kimppailukin kiinnostaisi erittäin paljon. Oikein isoa munaa kun joskus vielä saisi... Kotona keskikokoinen.

        Ikävä kyllä mieheni on erittäin yksiavioinen ja olen siihen taipunut, vaikka mieli lentelee maailmalla ja fantasioissani seikkailevat miehet, naiset, kaikenlaiset, tutut ja tuntemattomat. Selän takana en haluaisi lähteä puuhailemaan, ja kolmas pyörä -ehdotukseni on niin monesti tyrmätty, etten enää viitsi nöyrtyä kerjäämään.

        Voi kun pääsisin teidän makkariin peuhaamaan, mutta haaveeksi taitaa jäädä.

        Ja oma sinulla kumma mies, jos ei yhtään lämpene naiselta tulleeseen ehdotukseen ylimääräisestä naisesta aviovuuteessa. Olisin ymmärtänyt huomattavasti helpommin, jos olisit haikaillut lisämiehiä. Vai ei lisäpillu miehellesi kelpaa =) .

        Meillä suorastaan ulvoo kuin susi kuutamolla aiheen perään. Tosin onhan se rakas ukkonikin niin kalustaan vedettävä. Uskon saavani hänet mukaan lähes mihin tahansa. Ja hän todella rakastaa pillun ja pepun nuolemista.


        Jättipusu sinunkin kiimapimpallesi. Voin vain kuvitella miten hyvältä se maistuisi.



        N45


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja oma sinulla kumma mies, jos ei yhtään lämpene naiselta tulleeseen ehdotukseen ylimääräisestä naisesta aviovuuteessa. Olisin ymmärtänyt huomattavasti helpommin, jos olisit haikaillut lisämiehiä. Vai ei lisäpillu miehellesi kelpaa =) .

        Meillä suorastaan ulvoo kuin susi kuutamolla aiheen perään. Tosin onhan se rakas ukkonikin niin kalustaan vedettävä. Uskon saavani hänet mukaan lähes mihin tahansa. Ja hän todella rakastaa pillun ja pepun nuolemista.


        Jättipusu sinunkin kiimapimpallesi. Voin vain kuvitella miten hyvältä se maistuisi.



        N45

        Yllätyin kieltämättä että vastaus oli niin jyrkkä ei. Olin kuvitellut että miehet ovat kovastikin tämän perään, että kerrankin saisi vierasta naista ja oikein luvan kanssa, ja saisi vieläpä vierestä seurata minun ja jonkun ihanan naisen touhuilua. Mutta meitä on moneen junaan, hän on ihmisjoutsen. Veikkaan että toinen este ovat suorituspaineet. Ehkä rohkaistun vielä kerran kysymään, voisiko kieltäytyminen johtua siitä.

        Pusut sinnekin, ja kyllä, hyvältä maistuu pilluni, olen kuullut :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen pari/mies mahtaisi olla kyseessä?

        Keakisuomesta haussa vieras nainen miehensä luvalla 😉
        T:M 45 v.. 180/90


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, meillä melko samanlainen tarina. Olen viimeksi ollut naisen kanssa ollessani 20v.

        En minäkään olisi voinut edes kuvitella avautuvani ensimmäiselle aviomiehelleni. Nykyisen kanssa on aivan toisin ja hänen kanssaan saan olla täysin oma itseni. Hän ei koskaan naura tai tyrmää yhtään seksiin liittyvää toiveitani tai fantasiani. Hän on toteuttanut ne kaikki paitsi tähän emme kahdestaan pysty.

        Nykyinen mieheni siis tukee minun fantasiani aivan täysillä ( olipa yllätys =) . Hän on aika täpinöissään koko jutusta. Uskonsin hänen ottavan sänkyymme melkein naisen kun naisen, mutta minä itse aion olla ohjaksissa ja se kuka päättää kenet otetaan. Minun täytyy itse pitää naista seksikkäänä, ennen kuin voin edes kuvitella ottavani hänet aviovuoteeseemme. Lisäksi tuosta kalun koosta, miehelläni on aika kookas penis. Minuun se useasti sattuu kun mies osuu kohtuun, jollen ole aivan superkiimassa.

        Myös minulla pyörii unelmissa useita naisia, joskus tuttujakin. Mutten tiedä ottaisinko nykyään sänkyyni omia kavereitani, mieluiten haluaisin jonkun jota kumpainenkaan meistä ei ennestään tunne, eikä ole tavannut.

        Kaipuu naisen kosketukseen on kuten sinulla KirkuvanHuutavanPolttava. Kolmanneksi pyöräksi en kelpuuta miestä. Unelmissani nykyään vilistää vain naisten pimppejä ja peppuja.

        Vaikka olen 45v niin olen todella laiha ja siro. Tykkään meikata ja pukeutua seksikkäästi. Alapääni on aina karvaton ja lähes aina valmis ehdotuksille.

        Loppupeleissä kallistun puolellesi yhä enemmän. Vaikka meillä miehelle tämä ei ole ongelma, vaan pikemmin unelma, niin silti sopivan naisen löytäminen tähän kokoonpanoon on ollut hyvin haastavaa. Enkä osaa sanoa sataprosenttisesti toteutuuko tämä lopulta. Meillä on kuitenkin suunnitelmissa, että tänä vuonna tämä toteutetaan. Luultavasti se on helpompi toteuttaa kauempana kotikyliltä.

        Tällä hetkellä mietimme miten tästä eteen. Päädyimme, että teemme yhden näistä.;
        risteily ja siellä seuran etsiminen
        mikä tahansa muu matka
        nettituttavuus
        Wildclubin seksibileet ( koululaisteema kutkuttaa)
        Maksullinen nainen

        Maksullinen on varmaan rehellisesti todennäköisin ja helpoin. Olenkin luvannut miehelleni nuoremman naisen kun lähdemme lomalla, jos ei muuten.

        Valtava kiitos avautumisestasi. Kuulostat aivan ihanalta ihmiseltä. Toivottavasti sinäkin saat mitä tahdot. Itse pidin tätä sisälläni aivan liian kauan. Ollaan rehellisiä, en ole teinityttö, enkä haluan lopun elämääni vain fantasioida.

        Kerro muuten vähän itsestäsi. Miten sinulla jäi naiskokemukset taakse ? Minulla raskaus, lapsi, muutto miehen työn perässä etc. Eli elämä.


        N45

        Toivon todella että sinunkin unelmasi toteutuu. Sinullahan on loistotilanne, kun miehesi on noin innokkaana mukana.

        Itselläni näen kolme vaihtoehtoa, toinen toistaan huonompia.
        1. Kärvistelen lopun ikää haluissani. Ei kiitos, luulen että räjähdän.
        2. Ryhdyn toimiin salaa mieheltäni. Sekä kiinnijäämisen että morkkiksen pelko estää.
        3. Eroan, mutta kun en haluaisi sitäkään, kun meidän on niin monin tavoin hyvä olla yhdessä. Rakkaus kukoistaa vahvempana kuin koskaan, meillä on yhteinen alakouluikäinen lapsi, ja seksielämäkin on monien köyhien vuosien jälkeen ottanut uusia kierroksia.

        Nykyään meillä toteutellaan kummankin seksitoiveita sen puitteissa mitä kahden kesken voi ja mikä kummallekin sopii. Mieheni seksuaalisuus tosin on vähän kapea-alaisempi kuin minun, hän on umpihetero eikä innostu esim. anaaliseksistä. Vannoutunut pillumies. Mutta aina me jotain hauskaa keksitään, vaihtuvat paikat, asennot, lelut, asusteet jne, ja sellainen arkipäivän tuhmailu sytyttää molempia. Mutta onhan siinä tietty epäsuhta, jos toinen on ihmisjoutsen ja toinen likainen lutka :D

        Olen vasta viimeisen vuoden aikana löytänyt seksuaalisuuteni kunnolla uudelleen, tai oikeastaan päästänyt sen valloilleen ilman häpeää. Elin melkoisen villin nuoruuden, petin kaikkia poikaystäviäni ja sinkkuaikoina seksikumppanit vaihtui sukkiakin tiuhemmin. Olin jopa hieman koukussa siihen irtosuhteiden tuomaan huumaan, vaihteluun ja uutuudenviehätykseen. Rakastin sänkyhyppelyä. Sitten kun tapasin nykyisen mieheni, tilanteessa jossa olin alkanut kyseenalaistaa sekoiluani (johon liittyi myös runsas läträäminen), päätin rauhoittua. Jotenkin kävi niin, etten löytänyt sopivaa tapaa toteuttaa seksuaalisuuttani parisuhteessa, se kun tuppaa pursuilemaan ulos yksiavioisen heterosuhteen muotista. Yritin väkisin runnoa sen siihen muottiin (tai kuvitelmaani siitä) ja muuttua kiltiksi vaimoksi, mutta hupsis, kutistin itseni myös ihmisenä ja kadotin itseni vuosiksi. Seksihalut hiipuivat, ja senkin vähän mitä olisi ollut, vei hormonaalinen ehkäisy. Ikinä en enää halua siihen henkiseen vankilaan, ja nyt olen onnellisesti rietas keski-ikäinen, vielä kun tämän toiveen avoimemmasta suhteesta saisi toteutumaan.

        Olen teinistä asti tiennyt olevani bi ja aina ollut sinut asian kanssa. En ole silti koskaan seurustellut naisen kanssa (sekin olisi ihanaa), ja seksikokemuksiakin on vain pari hassua silloin parikymppisenä. Aivan ihania kyllä. Miehiä tuli ovista ja ikkunoista, niin tämä puoli jäi jalkoihin. Harmittaa etten silloin hakeutunut enemmän naisten luo kun siihen oli mahdollisuus. Harvoja asioita joita nuoruudestani kadun.

        Minäkin olen pienikokoinen. 154/50/B-C, tiimalasivartalo, kiva pyöreä pylly. Kasvoiltani olen edelleen tyttömäisen söpö, vain pienet silmärypyt paljastaa etten ole ihan kolmekymppinen enää. Asun pk-seudulla.


      • Anonyymi
        Lovisamf kirjoitti:

        Yllätyin kieltämättä että vastaus oli niin jyrkkä ei. Olin kuvitellut että miehet ovat kovastikin tämän perään, että kerrankin saisi vierasta naista ja oikein luvan kanssa, ja saisi vieläpä vierestä seurata minun ja jonkun ihanan naisen touhuilua. Mutta meitä on moneen junaan, hän on ihmisjoutsen. Veikkaan että toinen este ovat suorituspaineet. Ehkä rohkaistun vielä kerran kysymään, voisiko kieltäytyminen johtua siitä.

        Pusut sinnekin, ja kyllä, hyvältä maistuu pilluni, olen kuullut :D

        Pusut sinnekin, ja kyllä, hyvältä maistuu pilluni, olen kuullut :D


        Noniin, nyt sait minut valumaan koskena. Ei pitäisi kuvitella toisten pilluja ennen iltaa, jolloin aioin tulla haluaa mieheni tai ei. Jos olisit täällä tällä hetkellä, niin kyllä vakavasti koettaisin moraaliasi. Siinä ei farkut kauan jalassa kestä, haluaisin edes nähdä sinun pitävän omakivaa edessäni. Tulisin sitä katsellessa takulla niin lujaa, että taju lähtisi. Ja kyllä mieheni haluaa illalla, ei ole koskaan vielä sanonut ei.

        Jättikiitos sinulle, tänään mieheni tulee samaan kahta naista unelmissani. Sinua ja minua, sekä vihdoin maistan sitä kuuluisan hyvää pilluasi ( fantasia ). Tultuani osaan sitten ajatella järkevämmin.

        Kielipusu kuumaliimaiselle pillullesi. Toivon rehellisesti, että saat miehesi suostuteltua omaan fantasiaasi. Saisipa sitä olla kärpäsenä katossa seuraamassa.

        N45


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pusut sinnekin, ja kyllä, hyvältä maistuu pilluni, olen kuullut :D


        Noniin, nyt sait minut valumaan koskena. Ei pitäisi kuvitella toisten pilluja ennen iltaa, jolloin aioin tulla haluaa mieheni tai ei. Jos olisit täällä tällä hetkellä, niin kyllä vakavasti koettaisin moraaliasi. Siinä ei farkut kauan jalassa kestä, haluaisin edes nähdä sinun pitävän omakivaa edessäni. Tulisin sitä katsellessa takulla niin lujaa, että taju lähtisi. Ja kyllä mieheni haluaa illalla, ei ole koskaan vielä sanonut ei.

        Jättikiitos sinulle, tänään mieheni tulee samaan kahta naista unelmissani. Sinua ja minua, sekä vihdoin maistan sitä kuuluisan hyvää pilluasi ( fantasia ). Tultuani osaan sitten ajatella järkevämmin.

        Kielipusu kuumaliimaiselle pillullesi. Toivon rehellisesti, että saat miehesi suostuteltua omaan fantasiaasi. Saisipa sitä olla kärpäsenä katossa seuraamassa.

        N45

        Kiitos itsellesi ihana <3 Täälläkin alakerta aika lämpöisenä tällä hetkellä. En saa ajatuksiani irti siitä miltä maistuisit kiimoissasi. Olisi ihana masturboida yhdessä, ja varmaan tilanne tosiaan eskaloituisi aika vikkelästi...

        Kyllä tästä tuli ehdottomasti fantasia minullekin. Tänään pidän joko omaa kivaa sen kanssa tai jos meillä kotona peitto heiluu (ei kylläkään harrastella pimeessä peiton alla, mutta kuvaannollisesti), niin on se ajatus mukana siinäkin. Pus.


      • Lovisamf kirjoitti:

        Kiitos itsellesi ihana <3 Täälläkin alakerta aika lämpöisenä tällä hetkellä. En saa ajatuksiani irti siitä miltä maistuisit kiimoissasi. Olisi ihana masturboida yhdessä, ja varmaan tilanne tosiaan eskaloituisi aika vikkelästi...

        Kyllä tästä tuli ehdottomasti fantasia minullekin. Tänään pidän joko omaa kivaa sen kanssa tai jos meillä kotona peitto heiluu (ei kylläkään harrastella pimeessä peiton alla, mutta kuvaannollisesti), niin on se ajatus mukana siinäkin. Pus.

        Ihana seurata sivusta teidän juttua, koska varmaan tuhat ukkoa haluaisi olla kärpäsenä katossa tuossa seuraamassa tilanteen kehkeytymistä ja laskemassa spermat pilluun. Toinen mitä en ymmärrä, että kirjoitit tuossa yllä, että miehesi ei pane perseeseen. Sekin on hämmästyttävää, jos sitä olisi kerran tarjolla, koska yleensä se on toisin päin, että ne jotka sitä haluaa, ei sitä saa.

        Ihmisjoutsen ja lutka? Mä oon varmaan sitten se partiopoika - aina valmis. ehhehe


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pusut sinnekin, ja kyllä, hyvältä maistuu pilluni, olen kuullut :D


        Noniin, nyt sait minut valumaan koskena. Ei pitäisi kuvitella toisten pilluja ennen iltaa, jolloin aioin tulla haluaa mieheni tai ei. Jos olisit täällä tällä hetkellä, niin kyllä vakavasti koettaisin moraaliasi. Siinä ei farkut kauan jalassa kestä, haluaisin edes nähdä sinun pitävän omakivaa edessäni. Tulisin sitä katsellessa takulla niin lujaa, että taju lähtisi. Ja kyllä mieheni haluaa illalla, ei ole koskaan vielä sanonut ei.

        Jättikiitos sinulle, tänään mieheni tulee samaan kahta naista unelmissani. Sinua ja minua, sekä vihdoin maistan sitä kuuluisan hyvää pilluasi ( fantasia ). Tultuani osaan sitten ajatella järkevämmin.

        Kielipusu kuumaliimaiselle pillullesi. Toivon rehellisesti, että saat miehesi suostuteltua omaan fantasiaasi. Saisipa sitä olla kärpäsenä katossa seuraamassa.

        N45

        Millaisista naisista yleensä pidät?

        Liekö narsismia vai mitä, mutta mä sytyn eniten aika lailla itseni kaltaisista naisista. Luonnollisen kauniista, naapurintyttömäisistä, vartaloltaan sopusuhtaisista tai vähän pyöreistä. Mikään missi ei tarvitse olla, tavallisen nätit naiset on niin ihania. Kunhan on naisellinen. Tärkeintä on kuitenkin se olemus, hymy ja katse. Pätee myös miehiin. Aito hymy ja vähän tuhma katse on yhdistelmä joka saa polvet velliksi. Huumorintaju (etenkin jos kolahtaa omaan) ja älykkyys. Luulen että jos nähtäisiin, olisin aika myyty vaikka oletkin tavallista naismakuani hoikempi. Kokonaisuus ratkaisee. Terve itsevarmuus on tosi hot.


      • kameli kirjoitti:

        Ihana seurata sivusta teidän juttua, koska varmaan tuhat ukkoa haluaisi olla kärpäsenä katossa tuossa seuraamassa tilanteen kehkeytymistä ja laskemassa spermat pilluun. Toinen mitä en ymmärrä, että kirjoitit tuossa yllä, että miehesi ei pane perseeseen. Sekin on hämmästyttävää, jos sitä olisi kerran tarjolla, koska yleensä se on toisin päin, että ne jotka sitä haluaa, ei sitä saa.

        Ihmisjoutsen ja lutka? Mä oon varmaan sitten se partiopoika - aina valmis. ehhehe

        Tosiaan, meitä on moneen junaan. Mieheni skippaa pornossakin persepanot. Pillua ja tissejä vaatii esiin :)

        Ja joo, onhan se jännä miten kaksi näin erilaista ihmistä on monessa suhteessa lähes täydellinen match. Riittävästi yhteistä maaperää, ulkoinen vetovoima, hyvät kemiat, huumoria, elämänasenne ja arvot, kiinnostuksen kohteet. Tämä yksi asia vain erottaa. Ja ehkä myös silloin kun tavattiin, tuo seksuaalinen vastakohtaisuus veti myös kumpaakin puoleensa. Olen joskus kuullut jonkun sanonnankin tästä, hmm...

        Toivotan omasta puolestani partiopojan ja muutkin vähintään ajatuksen tasolla kärpäseksi kattoon, jos jotain joskus kehkeytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan itse maksanut mitään pillulla?
        Haluaisitko maksaa?
        T. N26v

        Me teimme syksyllä sopimuksen mökkitien aurauksesta talven ajalta.
        Sovimme kohtuuhinnalla kun tiedämme lumitilanteen.
        Lupasimme myös ilmoittaa milloin tulemme mökille ettei tarvitse välttämättä aurata heti lumen tultua.
        Mieheni pyysi minua käymään sopimassa talven lumityöt ja maksavan mitä naapurimme haluaa.
        Keväällä menin sopimaan lumityö maksusta ja naapurimme tarjosi kahvit siinä jutellessamme.
        Lopulta pääsimme asiaan ja auraus maksuista keskusteluun.
        Mies mainitsisi ohimennen että voisin maksaa myös luonnossa.
        Mieheni oli kehoittanut minua maksamaan mitä pyydetään.
        Tiesikö mieheni tästä asiasta?
        Kuitenkin olin tullut viikoksi mökille ilman miestäni ja maksoin auraukset pillulla.
        Mies lupasi hoitaa auraukset myös tulevana talvena samaan hintaan.
        Lupasi myös pieniä hommia sopuhintaan samalla minua katsoen niin tiesin mihin hintaan.
        T. N26v


      • Anonyymi
        Lovisamf kirjoitti:

        Toivon todella että sinunkin unelmasi toteutuu. Sinullahan on loistotilanne, kun miehesi on noin innokkaana mukana.

        Itselläni näen kolme vaihtoehtoa, toinen toistaan huonompia.
        1. Kärvistelen lopun ikää haluissani. Ei kiitos, luulen että räjähdän.
        2. Ryhdyn toimiin salaa mieheltäni. Sekä kiinnijäämisen että morkkiksen pelko estää.
        3. Eroan, mutta kun en haluaisi sitäkään, kun meidän on niin monin tavoin hyvä olla yhdessä. Rakkaus kukoistaa vahvempana kuin koskaan, meillä on yhteinen alakouluikäinen lapsi, ja seksielämäkin on monien köyhien vuosien jälkeen ottanut uusia kierroksia.

        Nykyään meillä toteutellaan kummankin seksitoiveita sen puitteissa mitä kahden kesken voi ja mikä kummallekin sopii. Mieheni seksuaalisuus tosin on vähän kapea-alaisempi kuin minun, hän on umpihetero eikä innostu esim. anaaliseksistä. Vannoutunut pillumies. Mutta aina me jotain hauskaa keksitään, vaihtuvat paikat, asennot, lelut, asusteet jne, ja sellainen arkipäivän tuhmailu sytyttää molempia. Mutta onhan siinä tietty epäsuhta, jos toinen on ihmisjoutsen ja toinen likainen lutka :D

        Olen vasta viimeisen vuoden aikana löytänyt seksuaalisuuteni kunnolla uudelleen, tai oikeastaan päästänyt sen valloilleen ilman häpeää. Elin melkoisen villin nuoruuden, petin kaikkia poikaystäviäni ja sinkkuaikoina seksikumppanit vaihtui sukkiakin tiuhemmin. Olin jopa hieman koukussa siihen irtosuhteiden tuomaan huumaan, vaihteluun ja uutuudenviehätykseen. Rakastin sänkyhyppelyä. Sitten kun tapasin nykyisen mieheni, tilanteessa jossa olin alkanut kyseenalaistaa sekoiluani (johon liittyi myös runsas läträäminen), päätin rauhoittua. Jotenkin kävi niin, etten löytänyt sopivaa tapaa toteuttaa seksuaalisuuttani parisuhteessa, se kun tuppaa pursuilemaan ulos yksiavioisen heterosuhteen muotista. Yritin väkisin runnoa sen siihen muottiin (tai kuvitelmaani siitä) ja muuttua kiltiksi vaimoksi, mutta hupsis, kutistin itseni myös ihmisenä ja kadotin itseni vuosiksi. Seksihalut hiipuivat, ja senkin vähän mitä olisi ollut, vei hormonaalinen ehkäisy. Ikinä en enää halua siihen henkiseen vankilaan, ja nyt olen onnellisesti rietas keski-ikäinen, vielä kun tämän toiveen avoimemmasta suhteesta saisi toteutumaan.

        Olen teinistä asti tiennyt olevani bi ja aina ollut sinut asian kanssa. En ole silti koskaan seurustellut naisen kanssa (sekin olisi ihanaa), ja seksikokemuksiakin on vain pari hassua silloin parikymppisenä. Aivan ihania kyllä. Miehiä tuli ovista ja ikkunoista, niin tämä puoli jäi jalkoihin. Harmittaa etten silloin hakeutunut enemmän naisten luo kun siihen oli mahdollisuus. Harvoja asioita joita nuoruudestani kadun.

        Minäkin olen pienikokoinen. 154/50/B-C, tiimalasivartalo, kiva pyöreä pylly. Kasvoiltani olen edelleen tyttömäisen söpö, vain pienet silmärypyt paljastaa etten ole ihan kolmekymppinen enää. Asun pk-seudulla.

        Olen seurustellut muutaman naisen kanssa. Ihka ensimmäinen oikea seksikokemus oli naisen kanssa ja alotinkin pitkähkön suhteen vuotta vanhemman tytön kanssa.

        Minulla on myös ollut muitakin tyttöpanoja, jopa kerran sain yhden umpiheteron tekemään ihmeitä. Hän tiesi tyttöseikkailuistani, mutten edes yrittänyt häntä. Kerran ystävättäreni oli aika juovuksissa ja olimme lähdössä ulos. Yhdessä kokeilimme asuja ja hän oli täysin alasti. Siitä se HÄNEN aloitteestaan jotenkin lähti, kuten jossai vanhassa pornoleffassa. Siltä se ainakin tuntui. Ei alettu seurustelemaan, eikä mitään. Hyvällä muistettiin molemmat ja yhä
        Unelmissani siihen toisinaan palaan.

        Minun miehelleni käy sekä pimppi ja peppu. Itse en ole niin peppuseksin perään, koska ainakin mieheni ison kalun kanssa se sattuu liikaa. Ja kun mieheni nuolee bebaani niin se jotenkin kutittaa =) . Ei ollut samaa naisten kanssa. Ensimmäinen tyttöystäväni rakasti syödä minua kun olin kontillani tuolilla, tai sängyllä tai missä hyvänsä. Se oli hänen suosikkinsa.

        Enkä ole vielä törmännyt seksissä mihinkään mitä olen halunnut kokeilla, mistä mieheni olisi kieltäytynyt. Olemme pelanneet fantasioilla, naineet ulkona, keskustelemme kadulla ja kotona naisten pepuista, jos näemme hyvän sellaisen ja ehdottelenkin miehelleni "miten olis tuo kiimainen narttu" sekä tämä kolmenkimppa fantasiointi.

        Tämä fantasia on kuitenkin minulla nyt niin hallitseva, että palaamme siihen joka ikinen seksikerta. Ja seksiä meillä on yhä keskimäärin 4 - 5krt /vk ellei minulla ole kuukautiset Eli siis vähän useammin kuin joka toinen päivä. Useimmiten useampi päivä peräkkäin ja sitten saattaa olla päivän kahden tauko ja uudelleen. Katselemme yhdessä kaiketa seksissä, kolmen kimpoista, naisten masturboinnista ja tyttöjen välisistä leikeistä. Lopuksi yleensä pyllistän miehelleni ja samalla kun mies työstää minua kuvailen hänelle toista naista ja hänen pilluaan sekä peppuaan. Saa mies kotona "vierasta". Ja eipä se yleensä sen kiusoittelun jälkeen kauaa kestä kuin mieheni jo ruiskii kaaressa pitkin selkääni ja peppuani.

        Minä en tosiaan ole tiimalasi, sen verran pienet rintani ovat. Ihmiset yleensä arvioivat ikäni reilusti alakanttiin. Itsetuntoahan se hivelee.

        154/42/A ja pieni sekin. Meille molemmille on täysin turn off, jos naisella on liian suuret rinnat. Mitään C kuppia isompaa ja kiitos ei. Pienitissiset kuten minä saavat meidät molemmat sekaisin kiimasta.. Tuollainen sinun B kuulostaa aika täydelliseltä mätsiltä.

        Kuulostat muutenkin aivan ihanalta pakkaukselta. Vielä yksi lentopusu terhakoille b rinnoillesi. Voin melkein tuntea pillusi tuoksun. Tulen ajattelemaan sinun kiimakoloasi koko mielikuvitukseni voimalla tänään aviovuuteessamme tuossa ysin jälkeen kun olemme molemmat kotona. Ja tulen kuvailemaan sitä miehelleni. Kerron huomenna miten voimakkaasti tulin. Mikään sairaalareissun tai kuolemaa vähäisempi ei sitä tule estämään, sillä minun on pakko tulla tänään ja enemmän kuin kerran. Vaikka kävisi se ihmeistä suurin ja mieheni ei haluaisi seksiä tänään. Silloin käsi heiluu eikä tule kestämään kauaa...

        N45


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen seurustellut muutaman naisen kanssa. Ihka ensimmäinen oikea seksikokemus oli naisen kanssa ja alotinkin pitkähkön suhteen vuotta vanhemman tytön kanssa.

        Minulla on myös ollut muitakin tyttöpanoja, jopa kerran sain yhden umpiheteron tekemään ihmeitä. Hän tiesi tyttöseikkailuistani, mutten edes yrittänyt häntä. Kerran ystävättäreni oli aika juovuksissa ja olimme lähdössä ulos. Yhdessä kokeilimme asuja ja hän oli täysin alasti. Siitä se HÄNEN aloitteestaan jotenkin lähti, kuten jossai vanhassa pornoleffassa. Siltä se ainakin tuntui. Ei alettu seurustelemaan, eikä mitään. Hyvällä muistettiin molemmat ja yhä
        Unelmissani siihen toisinaan palaan.

        Minun miehelleni käy sekä pimppi ja peppu. Itse en ole niin peppuseksin perään, koska ainakin mieheni ison kalun kanssa se sattuu liikaa. Ja kun mieheni nuolee bebaani niin se jotenkin kutittaa =) . Ei ollut samaa naisten kanssa. Ensimmäinen tyttöystäväni rakasti syödä minua kun olin kontillani tuolilla, tai sängyllä tai missä hyvänsä. Se oli hänen suosikkinsa.

        Enkä ole vielä törmännyt seksissä mihinkään mitä olen halunnut kokeilla, mistä mieheni olisi kieltäytynyt. Olemme pelanneet fantasioilla, naineet ulkona, keskustelemme kadulla ja kotona naisten pepuista, jos näemme hyvän sellaisen ja ehdottelenkin miehelleni "miten olis tuo kiimainen narttu" sekä tämä kolmenkimppa fantasiointi.

        Tämä fantasia on kuitenkin minulla nyt niin hallitseva, että palaamme siihen joka ikinen seksikerta. Ja seksiä meillä on yhä keskimäärin 4 - 5krt /vk ellei minulla ole kuukautiset Eli siis vähän useammin kuin joka toinen päivä. Useimmiten useampi päivä peräkkäin ja sitten saattaa olla päivän kahden tauko ja uudelleen. Katselemme yhdessä kaiketa seksissä, kolmen kimpoista, naisten masturboinnista ja tyttöjen välisistä leikeistä. Lopuksi yleensä pyllistän miehelleni ja samalla kun mies työstää minua kuvailen hänelle toista naista ja hänen pilluaan sekä peppuaan. Saa mies kotona "vierasta". Ja eipä se yleensä sen kiusoittelun jälkeen kauaa kestä kuin mieheni jo ruiskii kaaressa pitkin selkääni ja peppuani.

        Minä en tosiaan ole tiimalasi, sen verran pienet rintani ovat. Ihmiset yleensä arvioivat ikäni reilusti alakanttiin. Itsetuntoahan se hivelee.

        154/42/A ja pieni sekin. Meille molemmille on täysin turn off, jos naisella on liian suuret rinnat. Mitään C kuppia isompaa ja kiitos ei. Pienitissiset kuten minä saavat meidät molemmat sekaisin kiimasta.. Tuollainen sinun B kuulostaa aika täydelliseltä mätsiltä.

        Kuulostat muutenkin aivan ihanalta pakkaukselta. Vielä yksi lentopusu terhakoille b rinnoillesi. Voin melkein tuntea pillusi tuoksun. Tulen ajattelemaan sinun kiimakoloasi koko mielikuvitukseni voimalla tänään aviovuuteessamme tuossa ysin jälkeen kun olemme molemmat kotona. Ja tulen kuvailemaan sitä miehelleni. Kerron huomenna miten voimakkaasti tulin. Mikään sairaalareissun tai kuolemaa vähäisempi ei sitä tule estämään, sillä minun on pakko tulla tänään ja enemmän kuin kerran. Vaikka kävisi se ihmeistä suurin ja mieheni ei haluaisi seksiä tänään. Silloin käsi heiluu eikä tule kestämään kauaa...

        N45

        Teidän suhde kuulostaa mahtavan vapaalta! Olen tosi iloinen teidän puolesta. Ja nuo sinun nuoruudenkokemukset, huh miten kuumaa!

        Joo ei ole C-kuppia isommat taatusti. Tällä hetkellä ihan B, kun ei ole yhtään ylimääräisiä kiloja. Sitten jos kiloja kertyy, ne menee vatsaan ja tisseihin. Olen tyytyväinen vartalooni just näin.

        Sä kuulostat kaikin puolin upealta myös, ihana narttu <3 Lohdullista tietää etten ole ainoa. Ja kiva jos saan antaa sulle/teille virikettä, mikä voisi olla parempaa. Kiihottaa todella paljon.

        Nyt yritän tehdä vähän töitä, mutta kyllähän nää keskustelut saa ajatukset totaalisen sekaisin.


      • Anonyymi
        Lovisamf kirjoitti:

        Tämä kuulostaa mun unelmalta. Olen toinen rouva 45 v, elänyt 20 v heterosuhteessa, mutta biseksuaalina tuntuu aina siltä, että joku tärkeä osa minusta on kuin lukkojen takana. Kaipuu intiimiin kosketukseen naisen kanssa on huutava, ja kimppailukin kiinnostaisi erittäin paljon. Oikein isoa munaa kun joskus vielä saisi... Kotona keskikokoinen.

        Ikävä kyllä mieheni on erittäin yksiavioinen ja olen siihen taipunut, vaikka mieli lentelee maailmalla ja fantasioissani seikkailevat miehet, naiset, kaikenlaiset, tutut ja tuntemattomat. Selän takana en haluaisi lähteä puuhailemaan, ja kolmas pyörä -ehdotukseni on niin monesti tyrmätty, etten enää viitsi nöyrtyä kerjäämään.

        Voi kun pääsisin teidän makkariin peuhaamaan, mutta haaveeksi taitaa jäädä.

        Minulla on toisenlainen ongelma.
        Haluaisin vaimoni kimppaseksin naiseksi.
        Ollaan yhden kaverin kanssa yritetty miettiä millä saataisiin vaimoni mukaan.


    • Anonyymi

      Hei! Olemme myös Kanta- Hämmeestä N 55v M 60v harrastamme kumpikin salilla käyntiä ja pyöräilyä. Olemme vastuullissa ammateissa molemmat, lapset maailmalla olemme kahden.
      Kokemusta vuosien takaa, halut heränneet uudelleen.

      • Moikka. Mitä te etsitte ?


      • Anonyymi

        Kiinnostaisiko viisikymppinen mies itä Suomesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisiko viisikymppinen mies itä Suomesta

        Ei ei ei


      • Anonyymi

        Täälä 40v pari...Laittakaa kikissä viestiä mikidos54


    • Anonyymi

      Mitenkä kävisi 180/72 mies itä-suomesta. Kunto ja koko on kohdallaan.

      • Anonyymi

        26-vuotias 167cm 56kg rouva olisi kiinnostunut jos haluat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        26-vuotias 167cm 56kg rouva olisi kiinnostunut jos haluat?

        Miten yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        26-vuotias 167cm 56kg rouva olisi kiinnostunut jos haluat?

        Paljonko maksaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko maksaa

        Sehän riippuu tietenkin siitä kuka kysyy


      • Anonyymi

        200......mistä olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        200......mistä olet

        Sinä oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oot?

        Päijät-Häme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päijät-Häme

        Siis kumpaa m vai n?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oot?

        Onkohan hyvä pillu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan hyvä pillu.

        Niin.. oletkohan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan hyvä pillu.

        Varmasti on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti on...

        Jaa kuka on


    • Anonyymi

      Ylä Savosta löytyy pariskunta koka on miettinyt ihan samaa. Ollaan ehkä teille liian vanhoja. Olen 64 ja vaimo 61.

      • Anonyymi

        Millainen pari olette? Me vähän yli 50 Kuopiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen pari olette? Me vähän yli 50 Kuopiosta.

        Olisi kiva kokeilla jotain kivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiva kokeilla jotain kivaa

        Meillä rouva tykkää imeä.. Entäpä teillä!


    • Anonyymi

      Moikka täällä olis 27 vuotias mies jolla mittoja 185/95. Muhun saa yhteyden kik makke_1995

    • Anonyymi

      Ei tollasten kakaroiden kanssa vaihdosta mitään tule.

    • Anonyymi

      Likaista touhua, ei ole oikein kenellekään. On paljon parempi kun on tunteita eikä kylmää panoa. Sellaiset ovat pystyyn kuolleita ihmisiä.

      • Pystyyn voi kuolla myös seksittömäön suhteeseen puolison kanssa jota kumminkin rakastaa. Seksi on riittää toiselle silloin tällöin kylmä pano. Kylmä pano on huono määritelmä kiimaiselle seksille kahden ihmisen välillä. Kylmä tunteeton pano voi olla parasta kahdelle kituvalle sielulle


    • Anonyymi

      Pari päijät-hämeestä.Kik mikidos54

    Ketjusta on poistettu 162 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe