Pereensaareen tehtiin uusi hiano sauna. Siellä on niin hienot älykiukaat, että löylynheiton sihinän voimakkuuttakin voidaan säätää. Vaan kovin heppoisia on kiukaiden datajohdot, toinen kiukaista hajosi jo kuukauden käytön jälkeen. Putiikki on nyt kiinni kunnes bittinikkarit saavat yhteydet toimimaan.
Älysaunan kiuas hajosi kuukaudessa
20
640
Vastaukset
- Anonyymi
Kateelliset hiljaa.
- Anonyymi
Kuka on muka kateellinen hajonneelle kiukaalle? Kateus katosi muutenkin jo 70-luvulla. Enää vanhat pierut ovat kateellisia toisillensa.
- Anonyymi
Kuka käy jossain yleisessä saunassa!?!? Mieti jos joku ne,h ru on istunut ja saat ebolan.
- Anonyymi
Rasistiset puheet on totaalisesti kielletty suomessa Petteri 0:n käskystä.
- Anonyymi
On sulla vaikeaa ja rajoittunutta,
no pidä tuo ,
niin synkkyys vaan lisääntyy, vaikket edes huomaa sitä.
Älä vaan tee mitään kivaa ja hauskaa, katsele kauniita ihmisiä ja nauti seurasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasistiset puheet on totaalisesti kielletty suomessa Petteri 0:n käskystä.
Petteri on rotta!!
- Anonyymi
Ei kauaa vanhingonilosi kestänyt ,
ollut jo käytössä jälleen,
ja kassa kilisee
, koita kestää, sori.- Anonyymi
Omaa mielikuvitustasi on, että olisin jotenkin vahingoniloinen.
- Anonyymi
Mitä sitä miettimään, ei sillä meille merkitystä ole 😂
- Anonyymi
Olihan sen verran merkitystä,
että kuitenkaan et pystynyt olemaan kirjoittamatta,
kuten et tähänkään pysty olemaan vastaamatta, hahaaaaaaaa, puaaaaa.....
- Anonyymi
Luulisi että on takuu voimassa, jos niin nopeaa hajosi.
- Anonyymi
Mitä te hyvät lapset täällä kitisette?
Menkää saunaan ja maksakaa kiltisti mitä pyydetään, älkää olko niin kateita.- Anonyymi
Näin kirjoittaa pösilö, joka ei edes viitsinyt selvittää, mitä keskustelun sisältö koskee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kirjoittaa pösilö, joka ei edes viitsinyt selvittää, mitä keskustelun sisältö koskee.
Onko lapsi matkinut pakkomielteisesti uuden sanan,
jota käyttää,
kun äly mitä ei ole ,
muuta keksi.
"Pösilö"
- se on itse joka toista haukkuu.
( muista käyttää tuota kulunutta sanaa joka paikassa kun itse et käsitä sisällöstä mitään.)
Onneksi keskustelun sisältö pysyy korkeana kirjoituksiesi ansiosta "pösilö" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko lapsi matkinut pakkomielteisesti uuden sanan,
jota käyttää,
kun äly mitä ei ole ,
muuta keksi.
"Pösilö"
- se on itse joka toista haukkuu.
( muista käyttää tuota kulunutta sanaa joka paikassa kun itse et käsitä sisällöstä mitään.)
Onneksi keskustelun sisältö pysyy korkeana kirjoituksiesi ansiosta "pösilö"Osui ja upposi. Omaa virhettäsi et kuitenkaan suostunut tunnustamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui ja upposi. Omaa virhettäsi et kuitenkaan suostunut tunnustamaan.
Katsoitko pankkitilisi saldoa vai mikä niin nyt harmittaa , tunnustele tunnussanojasi ja häpeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoitko pankkitilisi saldoa vai mikä niin nyt harmittaa , tunnustele tunnussanojasi ja häpeä.
Vieläkään et myöntänyt, ettei tässä kirjoitusketjussa ollut kysymys mistään saunamaksuista tai niiden kalleudesta, jostain kateudesta puhumattakaan. Et vaan jaksanut tutustua viestiketjun alkupäähän ja tuuppasit sekaan omaa agendaasi.
- Anonyymi
Kateus katosi jo 70-luvulla. Enää vanhat pierut ovat kateellisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus katosi jo 70-luvulla. Enää vanhat pierut ovat kateellisia.
Voi hyvä lapsi,
osta komia uusi mersu ,
ja katso miten käy,
ai niin eihän sulla ole rahaa, haahahaaaaaaaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529