Oltaisiin emännän kanssa tulossa sinne Seinäjoelle mutta haluttaisiin tietää että saako siellä kanssa munien kopeloinnin ja erityisesti haluaisin katsoa kun emännän tisseja ja toosaa kouritaan. Vai onko tämä palvelu vain Provinssissa?
Ollaan lisäksi vakaumuksellisia vihreitä joten pääseeekö sisään vai heitetäänkö juhlilta ulos?
Kopeloidaanko Herättäjäjuhilla munia?
12
220
Vastaukset
- Anonyymi
Vain, jos sinulla on kutsu (VIP) Mäenpäätä.
- Anonyymi
Provinsissa.
Siellä kiekaa "emäntiä" jolla peräleveä kuin seitsemän leivinuunia ja rinnat kuin purjeet.(siis, kun liivit avaa roikkuu napaan asti : )
Tuo munat mukana, niin kopeloidaan pois. - Anonyymi
Herättäjäjuhlien arvomaailma on kaukana vihervasemmistolaisuudesta, niin siellä kaikki sujuu konservatiivisen hyvin. Koti, uskonto, isänmaa, moraali, kuri ja hallinta. Elämän korkein ohjekirja on Raamattu.
- Anonyymi
papit ovat tunnetusti kovia kopeloimaan miespuolisia osallistujia mitä nuorempi sitä parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
papit ovat tunnetusti kovia kopeloimaan miespuolisia osallistujia mitä nuorempi sitä parempi.
Noinhan se on. Ja vanhimmat kieltävät kertomasta poliisille.
- Anonyymi
Tiedemiehiltä vain katotaan munat.
- Anonyymi
Mäenpää on paikalla tarkistamassa VIP liput.
- Anonyymi
Mihin munien kourijaa tarviit kun sulla on emäntä? Vai onko se vain Jeesuksen morsian niin että sun munas ei kiinnosta?
- Anonyymi
Olen esine. Ei minulla ole munia.
- Anonyymi
Tämä kopelointi ja ahdistelu oli vain provinssin teema .
- Anonyymi
Eikös näissä näissä kaikissa kesän virsibileissä saa panna kaikkia ja on oikein kondomi kielto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623