Lukekaapa persut Watarin Sinuhe egyptiläinen alkajaisiksi.

Anonyymi-ap

Heti alussa Sinuhe kertoo Kuten Purrasta.

20

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Sillä ihminen pahuudessaan on julmempi ja paatuneempi kuin virran krokotiili. Hänen sydämensä on kovempi kiveä. Hänen turhuutensa on tomua köykäisempi. Upota hänet virtaan, niin hän vaattensa kuivuttua on sama kuin ennen. Upota hänet suruun ja pettymykseen, ja jos hän nousee, hän nousee samana kuin ennen. Paljon muutoksia olen minä, Sinuhe, nähnyt elämäni päivinä, mutta kaikki on jälleen samalla tavoin kuin ennen eikä ihminen ole muuttunut."

      • Anonyymi

        Kuten minä olen jo sanonut.


      • Neferneferneferiä siinä taidetaan kuvata.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­N­­y­­m­­f­­o­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17927820L

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Aika psykoosissa näkyy Purra elävän. Lehdistön ja vasemmiston vika oli kaikki. Pyyteli anteeksi mielensä pahottaneiltä, ei tekojaan.

      Mesimäyrä, Purra: joka ei välitä paskaakaan. Bannon: Don't give a fuck. En ole ennen kuullutkaan. Kuulosti ihan kuin olisi tosissaan uskonut valheensa.

    • Anonyymi

      Ei persut osaa lukea. Eivät ainakaan niin paksua kirjaa kuin Sinuhe.

    • Anonyymi

      :Minulla ei ole ollut pienintäkään tietoa siitä, että joku muu on käyttänyt eläintä poliittisesti kyseenalaisiin tarkoituksiin."

      Kuinkas moneen Purra luulee uppoavan yllä mainitun naurettavan valheensa?

      • Anonyymi

        Äitiisi uppoaa useampikin mamba.


    • Anonyymi

      Purran ja Orpon tänään pakon sanelemana antama haastattelu oli niin täyttä soopaa, että epäluottamus kumpaankin kakkulapäähän vaan kasvoi.

      Taitaa molemmat olla sen verran yksinkertaisia, että luulevat suomalaisten uuskovan, kun oikein tiukkaan äänensävyyn puhuu täyttä puppua ja vakavista asioista.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Purra on menettänyt luottamuksen, joten viimeistään heti syksyllä eduskunnassa äänestetään Purralle epäluottamusta.
      Vai kokoontuuko eduskunta jo kesällä, ettei Purra pysty pilaamaan enää yhtään lisää maamme mainetta.

      • Anonyymi

        Ei tämä ole sinun maasi, venäjäntrolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä ole sinun maasi, venäjäntrolli.

        Suomi on meidän kaikkien Suomen kansalaisten maa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on meidän kaikkien Suomen kansalaisten maa!!!

        Ja Suomessa on saatava kaikkien kansallisuuksien olla ja elää turvassa ja pelotta.


      • Anonyymi

        Harkimo haluaa luottamusäänestyksen jo nyt. Se on oikein. Turha pitkittää syksyyn.
        Haluan, että Purra lähtee hallituksesta heti. Valtonen, ulkoministeri, joutunut jo pyytämään anteeksi Turkilta Purran kirjoituksia! Jo on aikoihin eletty!
        Miten on mahdollista, että tuollainen persujen kaltainen törkysakki on saanut noin paljon kannatusta, että on hallitukseen otettu?
        Kyllä näköjään on tolloja riittänyt!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En tykkää Watarista!

    • Anonyymi

      Persuhallituksen krisointi on täysin laillista ja jopa tarpeellista.

    • Anonyymi

      viimeisellä tuomiolla viedään oikeuden eteen ja punnitaan sydän sulkaa vastaan , onko ihminen elänyt oikein 🤣 hiekkakansan maasta on uskonnot lähtöisin ovat vain alkuperäisestä lahkoutuneet

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      238
      7998
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      13
      2621
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      47
      1975
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1778
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      333
      1731
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1704
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1681
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1639
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      153
      1601
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      342
      1314
    Aihe