Jälleen yksi vasemmistoapina

Anonyymi-ap

17

165

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nimittely vaan jatkuu. Taitaa olla uuden puhuttelun paikka.

• Anonyymi

No orpo on viisas kun otti natsipuolueen hallitukseen ..

• Anonyymi

Rkp olisi pitänyt jättää pois.

• Anonyymi

Totta, jos 15 vuotta sitten on ollut joku vihervassarikommari niin nykyään voi olla täysin pätevä päättäjä.

• Anonyymi

Riikka on siitä itse hyvä esimerkki. Entinen vihreiden kannattaja nuori, joka on kasvanut ja tullut järkiinsä.

• Anonyymi

Toisaalta toisenlainenkin taantuva kehitys on mahdollinen esimerkkinä Björn Wahlroos.

• Anonyymi

Onpas Vappu Pimiä tyodella medialukutaitoinen ihminen, ja on hyvin perillä akuuttina olevista asioista.

"– Oot sä ihan missä asemassa vaan, mutta luonnollisesti valtionjohdolta
      toi on anteeksiantamatonta. Et mä en tajuu, et miten joku ees miettii,
      että tollanen ei tuu julki. Et mun mielestä se on käsittämätöntä,
      Pimiä pohtii."

Hoh-hoijaa, onpas Vappurukka on melkoisessa uutispimennossa. Luulee valtiojohdon henkilökunnan tehneen tuollaista, virka-aikanansa.

K: Mikä on Vappu Pimiän maskuliininen vastakohta???
      V: Se on tietenkin Ville Valo.

• Anonyymi

Taitaa itselläsi olla luetun ymmärtämisessä vikaa, ei tuo tarkoita että pitäisi olla tehnyt virassa ollessaan.

• Anonyymi

Vasemmistoapinat eivät tajua, että Purran kirjoitus on 15 vuoden takaa eivätkä persuapinat tajua, että Lindtmanista otetut biletyskuvat ovat 20 vuoden takaa.

• Anonyymi

Taitaa Lindtman ottaa kuppia ihan nykyäänkin ja työajalla? 😂

• Anonyymi

Pitäisiköhän tämän Vappendaalin rantautua vaikka Itä Helsinkiin asumaan lapsineen!
        Voisivat siellä nauttia monikulttuurisesta, monimuotoisesta, kulttuurinrikkaudesta!
        Se kun ei oikein näy sinne Kaivopuistoon ja merenranta mökille Saloon…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisiköhän tämän Vappendaalin rantautua vaikka Itä Helsinkiin asumaan lapsineen!
        Voisivat siellä nauttia monikulttuurisesta, monimuotoisesta, kulttuurinrikkaudesta!
        Se kun ei oikein näy sinne Kaivopuistoon ja merenranta mökille Saloon…

Lapset voisi laittaa vaikka Länsimäen peruskouluun rikastumaan, niin eiköhän se kalifaatti unelma ala tulemaan pikkuhiljaa tutuksi, niin Vappendaalille kuin lapsillekkin…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa Lindtman ottaa kuppia ihan nykyäänkin ja työajalla? 😂

Taitaa, taitaa vaikka asiasta ei mitään näyttöä olekaan, jos ei sellaiseksi lasketa persun paskapuheita.

• Anonyymi

Ja sinä oikeistolainen marakatti et tajua opiskelijan lukioaikaisen elokuvakerhon pikkujouluja, taisi jäädä väliin.

• Anonyymi

..arvatenkin ÄO:n takia 😄👌

• Anonyymi

Persujen päästäminen hallitukseen on sama kuin päästäisi apinalauman formula-auton rattiin.

Sääliksi käy Urpoa mutta kun piti ottaa fasistit hallituskavereiksi ihan väkisin niin sitä saa mitä tialaa.

• 15 vuotta on vähemmän kuin 15 vuotta, kun se täsmennetään punavihreällä "matematiikalla". Käytännössä siis Purra on kirjoittanut ministerinä rasistisia kommentteja. Eilen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5268
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3762
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      50
      3170
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3045
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3035
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2393
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1878
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      146
      1867
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1825
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1751
    Aihe