Käyttäkää vain hankolaisia yrittäjiä (esim. ravintolat). Tiedot löytyy netistä tai kysymällä suoraan firmasta.
Vain hankolaisia yrittäjiä
6
829
Vastaukset
- Anonyymi
jep. ostakaa vain hankolaisia kalsareita hyvonilta,ja hangö troolin pyydystämää kalaa.ostakaa kukkanne vain uffen kukkakaupasta,ja käyttäkää ainoastaa hangon verotoimiston palveluja.putkaan joutuessanne vaatikaa päästä ainoastaan hangon juoppoputkaan
- Anonyymi
Suurimman osan Ravintolatarjontaa omistaa isot ketjut Helsingistä ja työvoima niihin tulee sekin muualta kuin Hangosta joten ihan sama suosit tai et niin Killinkiäkään ei jää Hankoon!
- Anonyymi
Melko totta, ikävä kyllä. Ehkä niitä kuitenkin vielä muutama löytyy. Niiden kannattaisi "erottua".
Paljon Hangolle kuuluvista veroista jää Helsinkiin ja Espooseen. Pari kotirouvaa on kuulemma vaihtaneet kirjansa Hankoon. Kaksoiskuntalaisuus-velvollisuus?
- Anonyymi
Näin teen. En ole käynyt vuosiin itäsataman ravintoloissa paitsi yhdessä Hankolaisen omistamassa.
- Anonyymi
minä harrastan fistingiä ainoastaan hankolaisten pyörittämässä klubissa levatorin metsässä
- Anonyymi
Näitä hankolaisia yrittäjiä ei noususuhdanteessa kiinnosta edes vastata yhteydenottoihin (sähkö, lvi), mikä on aika uskomatonta! Sitten ulistaan vaikeuksista, kun enää ei töitä riitä joka sormelle.
Ei liene liikaa vaadittu omata normaalit käytöstavat ja vastata sitten vaikka kertoen, että ei onnistu kapasiteettipulasta johtuen juuri nyt.
Nämä onnettomat eivät ilmeisesti tajua, että negatiivinen juttu leviää vielä nopeammin kuin positiivinen. Puhtaat paperit saa suht tuore hankolaisyritys CaseLVI, josta moni saisi ottaa oppia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984