Vain hankolaisia yrittäjiä

Anonyymi-ap

Käyttäkää vain hankolaisia yrittäjiä (esim. ravintolat). Tiedot löytyy netistä tai kysymällä suoraan firmasta.

6

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jep. ostakaa vain hankolaisia kalsareita hyvonilta,ja hangö troolin pyydystämää kalaa.ostakaa kukkanne vain uffen kukkakaupasta,ja käyttäkää ainoastaa hangon verotoimiston palveluja.putkaan joutuessanne vaatikaa päästä ainoastaan hangon juoppoputkaan

    • Anonyymi

      Suurimman osan Ravintolatarjontaa omistaa isot ketjut Helsingistä ja työvoima niihin tulee sekin muualta kuin Hangosta joten ihan sama suosit tai et niin Killinkiäkään ei jää Hankoon!

      • Anonyymi

        Melko totta, ikävä kyllä. Ehkä niitä kuitenkin vielä muutama löytyy. Niiden kannattaisi "erottua".

        Paljon Hangolle kuuluvista veroista jää Helsinkiin ja Espooseen. Pari kotirouvaa on kuulemma vaihtaneet kirjansa Hankoon. Kaksoiskuntalaisuus-velvollisuus?


    • Anonyymi

      Näin teen. En ole käynyt vuosiin itäsataman ravintoloissa paitsi yhdessä Hankolaisen omistamassa.

    • Anonyymi

      minä harrastan fistingiä ainoastaan hankolaisten pyörittämässä klubissa levatorin metsässä

    • Anonyymi

      Näitä hankolaisia yrittäjiä ei noususuhdanteessa kiinnosta edes vastata yhteydenottoihin (sähkö, lvi), mikä on aika uskomatonta! Sitten ulistaan vaikeuksista, kun enää ei töitä riitä joka sormelle.

      Ei liene liikaa vaadittu omata normaalit käytöstavat ja vastata sitten vaikka kertoen, että ei onnistu kapasiteettipulasta johtuen juuri nyt.

      Nämä onnettomat eivät ilmeisesti tajua, että negatiivinen juttu leviää vielä nopeammin kuin positiivinen. Puhtaat paperit saa suht tuore hankolaisyritys CaseLVI, josta moni saisi ottaa oppia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe