Oppositiomme näyttää nyt hyvää esimerkkiä siitä, kuinka rasismi toimii ihan arkielämässä. Todella hävettää olla suomalainen, kun eduskunnassa aikuiset ihmiset tappelevat kuin lapset. Valta sokaisi nykyisen opposition ja valtaan on päästävä takaisin, vaikka 15-20 vanhoja asioita kaivelemalla. Ei kunnioiteta Suomen demokratiaa, eikä eduskuntavaalien vaalitulosta. Kukaan ei nyt muistele opposition vaalikikkailua eikä sitä, kuinka huonosti hoitivat oman kautensa. Nyt huomio käännetään väkisin Persuihin ja heidän mustamaalaamiseen.
Oppositiomme näyttää nyt hyvää esimerkkiä
10
253
Vastaukset
- Anonyymi
Eduskunnassa on kyl hiljaista kun on lomaaikaa , no kaks siivoojaa sie vähä nahisteli ..
Oppositio kauhusta jähmettyä hiljaisuutta ..
Media ei oikein tunnu hyväksyvän natsipuoluetta hallituksessa ..- Anonyymi
Sinunkin kannattaa kuunnella ja lueskella uutisia, pysyt kartalla paremmin.
Kansa äänesti eduskuntavaaleissa, ei Media, jonka pitäisi olla puolueeton. - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179287899
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei Suomi mikään rasistinen maa ole. Kela pitää täällä hyvää huolta mamuista. Katsotaan ettei heiltä puutu mitään. Monessa muussa maassa rasismia on paljon enemmän, eikä sitä koskaan saada kokonaan pois.
- Anonyymi
Politiikot ja media toi Suomeen rasismin.
Suomen kansa on täysin viaton kyseisen sanan syntyyn .
Ennen täällä ei ollut rasismia, eikä käytännössä tiedetty tuon sana merkitystä.
Edesvastuuttomat politiikot halusivat sekasorron ihmisten mieliin ja kieliin.
Katsokaa kansanedustajat peiliin, kuin myös presidentti, siellä näkyy syyllinen.- Anonyymi
Presidentti Niinistö sanoi muuten että: "Täytyy nimittäin muistaa, että rasismi ja mahdolliset ongelmat maahanmuuton suhteen ovat kaksi täysin erillistä asiaa."
- Anonyymi
Suomessa on vuosisatojen ajan ollut rasismia, kohteena saamelaiset, romanit, ja tosiasiassa myös rannikkoseutujen ruotsinkieliset sekä venäläiset, vaikka harva on pahoitellut mustia ajatuksia ja niiden purkauksena hävyttömiä sanoja venäläisistä, koska niin pitää ollakin ...
- Anonyymi
Jos jotakin kritisoi, niin pitää myös kyetä perustella asian. Moni ei edes osaa määrittää rasismin ja mitä rasismi ylipäätään edes tarkoittaa.
- Anonyymi
rasismi on sitä että jos musta voittaa juoksukilpailun niin ei arvosta sitä 🤔
minua kiinnostaa enemmän miksi musta voittaa kisan eli mitkä ovat ominaisuudet vertailussa ? tai ylipäättään ylivoimaiset voittajat kisoissa kun kisoissa ovat mielenkiinnon kohteena MIKSI ?- Anonyymi
voittaa ylivoimaisesti verrattuna muihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821279Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021068Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611020Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12979Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ156944Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103943Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68856Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77705
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121704