Se on nyt vaan parempi

Lakata haaveilemasta parisuhteesta ja kaikesta muustakin. Ja tyytyä yksin elämiseen... 🌼👴

67

550

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä olet tehnyt että saat parisuhteen?
      Ensin tulisi keskittyä vain itseensä, tehdä asioita joista itse pitää. Yksi hyvä alku on kuntoilu, se antaa virtaa ja auttaa jaksamaan. Itsetunto kohoaa tulosten myötä.

      AV

      • Minähän kuntoilen ku hullu koko ajan. Ei auta mihinkään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minähän kuntoilen ku hullu koko ajan. Ei auta mihinkään.

        No onpa outoa, itse kun kuntoilin, naiset tulevat humalassa koskettelemaan treenattua kehoani. Onneksi en kuntoile enää kovin paljon.
        Liika koskettelu ei ole hyvästä, siitäkin voi tulla ihottumaa.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        No onpa outoa, itse kun kuntoilin, naiset tulevat humalassa koskettelemaan treenattua kehoani. Onneksi en kuntoile enää kovin paljon.
        Liika koskettelu ei ole hyvästä, siitäkin voi tulla ihottumaa.

        AV

        Minä olen ruma mölli vaikka treenaankin. Ei naisia kiinnosta. Etenkään mitään seksikkäitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen ruma mölli vaikka treenaankin. Ei naisia kiinnosta. Etenkään mitään seksikkäitä.

        Miten edes voit odottaa naisten kiinnostuvan sinusta,olet mielipuolisen negatiivinen valittaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten edes voit odottaa naisten kiinnostuvan sinusta,olet mielipuolisen negatiivinen valittaja.

        Sellaiseksi tulin kun ei ketään kiinnostanut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sellaiseksi tulin kun ei ketään kiinnostanut.

        Oma vika silti.
        Tekisit itsellesi palveluksen olemalla hyvä itsellesi, kiinnostumalla itsestäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oma vika silti.
        Tekisit itsellesi palveluksen olemalla hyvä itsellesi, kiinnostumalla itsestäsi.

        Oma vika kun olen tyhmä ja ruma. Ja nyt myös vanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten edes voit odottaa naisten kiinnostuvan sinusta,olet mielipuolisen negatiivinen valittaja.

        Ehkä hän esiintyy jonain "muuna"? Puhuu minä muodossa siis jotain muuta esittäen.


      • mustasusi kirjoitti:

        Sellaiseksi tulin kun ei ketään kiinnostanut.

        Ei kukaan tule miksikään toisten vuoksi. Itse olet kohtalosi valinnut. Voit syyttää surkeudestasi vain itseäsi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ei kukaan tule miksikään toisten vuoksi. Itse olet kohtalosi valinnut. Voit syyttää surkeudestasi vain itseäsi.

        Huomaan kyllä että meillä ei ole henkilökemiaa, eikä synkkaa. Onneksi emme tunne toisiamme.


      • mustasusi kirjoitti:

        Huomaan kyllä että meillä ei ole henkilökemiaa, eikä synkkaa. Onneksi emme tunne toisiamme.

        Koska en voi sietää tyhjän ruikuttajia. Jokainen on oman onnensa seppä. Elämä on juuri niin onnellista kuin millaiseksi sen itse teemme. Jos sinulle ei kelpaa tasoisesi "vanha" nainen, niin sitten ei auta kuin olla onnellisesti yksin ja toivoa lottovoittoa omalle kohdalle. Lotossa vaan voittaa niin kovin harva.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Koska en voi sietää tyhjän ruikuttajia. Jokainen on oman onnensa seppä. Elämä on juuri niin onnellista kuin millaiseksi sen itse teemme. Jos sinulle ei kelpaa tasoisesi "vanha" nainen, niin sitten ei auta kuin olla onnellisesti yksin ja toivoa lottovoittoa omalle kohdalle. Lotossa vaan voittaa niin kovin harva.

        Tuollainen perisuomalainen, sinun pitää pärrrjätä ajattelu sinulla. Täysin epäempaattinen ihminen. Et ole minun mieleeni yhtään.


      • mustasusi kirjoitti:

        Tuollainen perisuomalainen, sinun pitää pärrrjätä ajattelu sinulla. Täysin epäempaattinen ihminen. Et ole minun mieleeni yhtään.

        Millainen sinun ajattelutapasi ja maailman kuvasi sitten on?

        Suosittelen vakavasti jatkamaan sitä terapiaa. Aina kuitenkaan kaikkia ei voi auttaa, jos ei itse halua apua, joten ei se terapia tai lääkkeet auta. Oapahan on valintasi. Itse joudut elämään itsesi kanssa.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­N­y­­m­­­f­o­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17929523R

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Onhan pölykoiria aina seuranamme.

      >simiti<

      • Niin on ja kärpäset.


    • Anonyymi

      Kyllä, tuo 24/7 itsesäälissä vellominen on parasta.

      • Anonyymi

        No tämä. 🤣🤣

        >simiti<


      • Ei ole mitään muutakaan.


    • Se ei ole hyvä. Haaveilu ja siitä saatava mielihyvä kertovat siitä, että ihminen voi psyykkisesti hyvin. - Jos oikeasti nimimerkkisi takana oleva ihminen tuntee elämänsä noin toivottomaksi, niin ehdotan lämpimästi, että kävisit juttelemassa asiasta jonkun mielen hyvinvoinnin ammattilaisen kanssa.
      Voimia ja kaikkea hyvää sinulle mustasusi 🤗

      • Anonyymi

        Minä simiti olen käynyt neuropsykologinkin juttusilla. Mìnusta tuntui, että hän piti minua heikkoälyisenä.

        Teimme siis älykkyystestin. 125 pistettä tuli. Keskiarvohan on 100 pistettä.

        >simiti<


      • Olen käynyt jo vaikka kuinka monesti ja syön mieliala lääkkeitä... Ei auta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen käynyt jo vaikka kuinka monesti ja syön mieliala lääkkeitä... Ei auta.

        mennään susi peilin eteen ja sanotaan ääneen olen ruma vanha paska. Hyvä susi . hyvinhän se meni. ja nyt uudelleen itsevarvemmin olen ruma vanha paska. hienoa susi. hyvin meni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mennään susi peilin eteen ja sanotaan ääneen olen ruma vanha paska. Hyvä susi . hyvinhän se meni. ja nyt uudelleen itsevarvemmin olen ruma vanha paska. hienoa susi. hyvin meni.

        Se kaikuu päässäni koko ajan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se kaikuu päässäni koko ajan.

        Hyvä susi ja nyt vielä itsevarvemmin, katse peiliin ja sano olen ruma vanha paska. hienoa susi. edistyt jatkuvasti. joku päivä olet itsevarma paskakasa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mennään susi peilin eteen ja sanotaan ääneen olen ruma vanha paska. Hyvä susi . hyvinhän se meni. ja nyt uudelleen itsevarvemmin olen ruma vanha paska. hienoa susi. hyvin meni.

        Älä jaksa..


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se kaikuu päässäni koko ajan.

        Nyt sait väärän neuvon: Mene peilin eteen ja kovalla selkeällä äänellä sanot: kyllä tästä selvitään!! Ja alat myös uskoa siihen! Suunta on vain parempaan!


    • Anonyymi

      xena_83 ei oo mikään missi.

      • No kuka täällä missi olisi? Misseillä on suihkuseurapiirit jossain muualla.


      • Anonyymi

        Mutta seksi olisi kelvannut sullekin vaikka kiristämällä


    • Anonyymi

      Ääni muuttuu kellossa kun joku nainen sanoo moi eritoten kun kysyt treffeille ja nainen vastaa kirkkain iloisin silmin joo koska ja missä

      • Eipä ne sano, muuta kuin väkisin kun on töissä pakko. Hymykin on ivallinen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eipä ne sano, muuta kuin väkisin kun on töissä pakko. Hymykin on ivallinen.

        Kysyt vapaa ajalla muilta naisilta kuin työpaikan naisilta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysyt vapaa ajalla muilta naisilta kuin työpaikan naisilta

        En näe vapaalla naisia. En käy ikinä missään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En näe vapaalla naisia. En käy ikinä missään.

        Sit ei voi tavata eikö kannattais lähteä ulos et näkis naisia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sit ei voi tavata eikö kannattais lähteä ulos et näkis naisia

        Ne vaan nauravat minulle, taikka eivät ole huomaavinaankaan. Sama kuin täällä töissä. Se alkaa vituttamaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ne vaan nauravat minulle, taikka eivät ole huomaavinaankaan. Sama kuin täällä töissä. Se alkaa vituttamaan.

        Mitä,jos näyttäisit siellä seuraavalla kerralla vain pitkää nenää!?Voi olla,että silloin saat naisilta tavallista enemmän huomiota.😂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ne vaan nauravat minulle, taikka eivät ole huomaavinaankaan. Sama kuin täällä töissä. Se alkaa vituttamaan.

        Iske vähän silmää,naiselle.😘Se voi auttaa saamaan naisen huomion puoleesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Iske vähän silmää,naiselle.😘Se voi auttaa saamaan naisen huomion puoleesi.

        Minun maine on nuorten ahdistelija. Joten parempi jättää naiset kokonaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ne vaan nauravat minulle, taikka eivät ole huomaavinaankaan. Sama kuin täällä töissä. Se alkaa vituttamaan.

        Minä siedän ja koen kiehtovaksi sen,jos mies iskee minulle joskus silmää.Mutta en voi sietää sitä,jos joku vislaa minun perään avonaisesta auton ikkunasta.Se on alentavaa käytöstä miehen taholta,naiselle.


    • Anonyymi

      siis poistaako ylläpito miun tsemppaukset sudelle. ei sitten tsempata.

    • Joskus se onni kääntyykin vasta, kun on valmis muutokseen.

      • Valmis hyväksymään tilanteen ja asian. Kuten olen itse monesti huomannut omassa elämässäni.

        Niin kauan, kun teen jostain lähes pskkomielteen, ei onnistu. Kun päätän hyväksyä, olkoon on sitä elämää näinkin, niin kas onkin onni kääntynyt.


      • Huitale kirjoitti:

        Valmis hyväksymään tilanteen ja asian. Kuten olen itse monesti huomannut omassa elämässäni.

        Niin kauan, kun teen jostain lähes pskkomielteen, ei onnistu. Kun päätän hyväksyä, olkoon on sitä elämää näinkin, niin kas onkin onni kääntynyt.

        Pakkomielteisenä tulee helposti sokeaksi kaikelle hyvälle ja mahdollisuuksille.


      • Huitale kirjoitti:

        Pakkomielteisenä tulee helposti sokeaksi kaikelle hyvälle ja mahdollisuuksille.

        Niin kai, jos mitään edes on.


    • Anonyymi

      Ongelmasi on se ettet ole oikea mies vaan ruikuttava ämmä.

    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä, että työpaikan vaihtokin vois piristää sua? Onhan niitä kaikenlaisia deittisivustoja, eiköhän niistä joku löytyisi? 🫶🏼🌸

    • Anonyymi

      Vaikuttaa ihan kamalalta tämä suden ja randomin andropaussiaika...

      • Tervetuloa vanhuuteen ja näkymättömyyteen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tervetuloa vanhuuteen ja näkymättömyyteen.

        susi Mä näin tänään ystävää ja en tuntenut itteesi vanhaksi. Ainii sulla on kriteerit ystävällekin ja nimenomaa ulkonökö kriteerit. Jos viettäsit enemmän aikaa ystävien kanssa niin et ajattelisi koko ajan itteesei vanhana paskana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        susi Mä näin tänään ystävää ja en tuntenut itteesi vanhaksi. Ainii sulla on kriteerit ystävällekin ja nimenomaa ulkonökö kriteerit. Jos viettäsit enemmän aikaa ystävien kanssa niin et ajattelisi koko ajan itteesei vanhana paskana.

        Ei ole niitä ystäviä keiden kanssa hengailla. Olen yksin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole niitä ystäviä keiden kanssa hengailla. Olen yksin.

        mihis tämä prinsessa jäi. miksi ette voi tavata?


      • Anonyymi

        Andropaussi tarkoittaa miesten vaihdevuosia 😄 ja sori, ei oo todellakaan vie MENOPAUSSIA


    • Anonyymi

      Miksi te haaveillette sellaisesta?? mielstäni yksin asumisessa on omat hyvät puolensa, joka ei tarkoita etteikä voisi viettäää aikaa muiden seurassa.
      En edes osaa kuvitella jotain asumaan tähän asuntooni. :/

      • En sanonut mitään yhteen muuttamisesta. Eihän tässä ole saanut seksiä eikä edes pusua yli kymmeneen vuoteen. Mitään muutakaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En sanonut mitään yhteen muuttamisesta. Eihän tässä ole saanut seksiä eikä edes pusua yli kymmeneen vuoteen. Mitään muutakaan.

        Kannattaisko hankkia niitä ystäviä niin saisit edes halauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisko hankkia niitä ystäviä niin saisit edes halauksia.

        Niin ja pusuja myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja pusuja myös.

        Mä en pussaile mun ystävien kaa. Sä voit pussailla ystäviesi kanssa jos teillä on sellanen tapa varattujen kanssa.


      • Anonyymi

      • mustasusi kirjoitti:

        En sanonut mitään yhteen muuttamisesta. Eihän tässä ole saanut seksiä eikä edes pusua yli kymmeneen vuoteen. Mitään muutakaan.

        Mitä sä sitä seksiä mietit. Siitähän voi tulla tauteja. Se hyöty mikä seksittömyydestä on, se että, on sellanen puhtauden tunne. Mulla ainakin. Ja sulla on jo lapset tehtynä. Mun seksittömyys taas tähän suomen syntyvyyteen mitään vaikuta. Että sellanen pukki en kuitenkaan ois ollu vaikka naisia ois ollutkin.


      • JeroP kirjoitti:

        Mitä sä sitä seksiä mietit. Siitähän voi tulla tauteja. Se hyöty mikä seksittömyydestä on, se että, on sellanen puhtauden tunne. Mulla ainakin. Ja sulla on jo lapset tehtynä. Mun seksittömyys taas tähän suomen syntyvyyteen mitään vaikuta. Että sellanen pukki en kuitenkaan ois ollu vaikka naisia ois ollutkin.

        Nauti sinä ilman olemisesta sitten.


      • mustasusi kirjoitti:

        Nauti sinä ilman olemisesta sitten.

        Sitä ei voi tietää oisko se toinen vaihtoehto ollut pahempi. Että tottakai kaduttais jos jollain televisiolla näkis jos ois naisten kanssa onnistanu ja syntynyt 10 lasta. Mutta tuskin mulla ois nallit riittäny, ja kaikki energiat ois niihin lapsiin menny. Että mun lause on ittelleni ja teille muille se: kädellä ja sydämmellä. Niin sillon onnistuu.


      • JeroP kirjoitti:

        Sitä ei voi tietää oisko se toinen vaihtoehto ollut pahempi. Että tottakai kaduttais jos jollain televisiolla näkis jos ois naisten kanssa onnistanu ja syntynyt 10 lasta. Mutta tuskin mulla ois nallit riittäny, ja kaikki energiat ois niihin lapsiin menny. Että mun lause on ittelleni ja teille muille se: kädellä ja sydämmellä. Niin sillon onnistuu.

        Ei ole pakko aina lasta tehdä kun naiskentelee. Itse en voi sellaista enää edes saada. Ammun ns räkäpäitä. Sytostaatit vei kyvyn lisääntyä.


    • Anonyymi
    • On täällä erikoisia äijiä. Tykkää olla ilman seksiä. Eikä kauniita naisia saisi enää edes katsoa, jun on jo ruma vanha äijä. No siksi sinne hautaan tästä jo joutaa. Kulli on enää vaan kusemista varten...

    • On se oikeastaan hyvä, ettei tarvitse omia mitään tuolla ikävä palstalla. On sekin stressi vähemmän. Kukaan ei kaipaa. 👍🏼

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1768
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1160
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      108
      813
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      787
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      765
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      742
    7. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      720
    8. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      22
      710
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      689
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      686
    Aihe