Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun kannalta hyvin miksi kaikki puoleltasi vaimeni ja halusit etääntyä. Kiitos sinulle, merkitsit paljon.
Uskallanko vielä kaivata sinua?
93
19443
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro lissää
- Anonyymi
Saatko kiksejä luulemalla alotukset sulle hä
- Anonyymi
Onko pikkukilli nämä palstan äijän rimpsut todella näin mielenkiintoisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatko kiksejä luulemalla alotukset sulle hä
Joo
- Anonyymi
Sivusta todettua ja itse koettua. Olenko ikisinkku, ehkä olen, ehkä en? Riman olen nostanut korkealle, koska en ole helppo, mutta oikeanlaisen kohdalla olisin valmis siihen panostamaan paljonkin. Hänen tunnuttava merkitykselliseltä ja tärkeältä itselleni.
Täytyy tuntua luottamuksen arvoiselta, koska itsekin olisin sellainen hänelle. Yksi sellainen on mielessä, mut täytyy tuntua myös siltä, että olen hänelle merkityksellinen ja tärkeä? Aika näyttää, kuinka käy, kiirehtiä ei kannata, jos tunne on yhteinen.
Olisi yllätys itselle, jos palat loksahtaisi kohdille? Koska olen mitä olen, hänen pitää osata nähdä minussa se potentiaali hyvästä ystävästä ja miksei kumppanistakin? Sama, minkä minä näen hänessä, mut eri tavalla tosin, koska lähtökohdat ovat erilaiset. Paljon on ???
- Anonyymi
Itse ainakin kaipaan häntä, vaikka ei olla aikoihin edes nähty.
- Anonyymi
Kaipaan samettista pierun hajjuu.
- Anonyymi
Kaikki on ohi valitan. Älä roiku enää.
- Anonyymi
Onkohan tämä spinnaaminen miehen esiintyen ja miespuoliselle aloittajalle tilkuttaen nainen oman etusi mukaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tämä spinnaaminen miehen esiintyen ja miespuoliselle aloittajalle tilkuttaen nainen oman etusi mukaista?
Entä jos ei kiinnosta, onko pakko olla jos ei taho? Osta imuri 😵
- Anonyymi
Kenelle?
- Anonyymi
Naiselle kauniille ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle kauniille ❤️
Kauneus on katoavaista, sen varaan ei kannata laskea.
- Anonyymi
Sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauneus on katoavaista, sen varaan ei kannata laskea.
Sivusta niin on järkikin miehillä ja naisilla,kun tulee liikaa .....mitä kellekin.
- Anonyymi
Eli elli sanoi ei ja hei hei?
- Anonyymi
Toivoisin, että hän kaipaisi minua yhä. Ihan niin kuin minäkin kaipaan häntä, pitkän ajankin jälkeen. Hänelle on elämässäni paikka vapaana edelleen, jos vain kohtalo meidän tiemme joskus saa risteämään uudelleen.
- Anonyymi
Otahan se kaikki omiin käsiin ja yhteys toiseen äläkä höpöjä kohtalosta jos jotain kaipaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otahan se kaikki omiin käsiin ja yhteys toiseen äläkä höpöjä kohtalosta jos jotain kaipaat.
Ohi. Ei sovi tilanteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otahan sinäkin trubaduuri jo ittees niskasta kiinni ja ymmärrä, ettei tämä omituisia haikuja kirjoitteleva palstasetä ole sun tuttus, jota yrität paimentaa toisen luo. Sitä voit reflektoida vaikka sitä taustaa vasten, että eiköhän olisi seuroihin piireihin hakeutunut mikäli nappais. Ainoa mitä tällaisella käytöksellä saa aikaan on boikotti, eikä sillai anarkistisesta mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida onnistua, oli semmoset kepposet, hyvää jatkoa, voisit korvata silti rahalliset vahinkos 😒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samettipierun päästäjä ,haistele.
- Anonyymi
Sitä toivon loputtomiin. Eletään siististi niin saadaan yhdessä vielä olla🤗🥰
- Anonyymi
Jätä naapurit rauhaan!
- Anonyymi
Kannattais osioittaa tämä ihan sille ihmiselle suoraan.
- Anonyymi
Ei tämä jankutus sulle viestiksi naiselta muutu. Ainoa mitä saat tällä aikaan on palstasedän innostus tuottamaan samanlaista sisältöä lisää lisää ja lisää
- Anonyymi
Kerro tästä naisesta jotain?😊
- Anonyymi
S nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S nainen
Sivusta - keneltä? 😳 T.S
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S nainen
Jospa se olis
Mies,joka esiintyy s naisena,hyvinn tietty mies! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S nainen
Ei ole s nainen,vaan s naisena esiintyvä tyvää mustasusi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S nainen
Esk__ns mies kiusaa koko ajan snaista ,esiintyy s naisena jne!,Samaten toi ap,joka on sieltä karjalasta kotoisin,ovat ilmeisesti aviopari!tranuja bode och!
- Anonyymi
Tämä meni miehelle eikä naiselle.
- Anonyymi
Seuraavalla kerralla sano heti aloituksessa. Säästyy kaikilta vaivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavalla kerralla sano heti aloituksessa. Säästyy kaikilta vaivaa.
No niinpä niin, jotenkin tämä äijän naisena esiintyminen tuntuu saavan aikaan lähinnä eriasteisia hermoromahduksia, kun tulee tällainen tunne, että tämä olettu nainen olisi teille jonkun sortin selonteon tunnisteet sun muun velkaa😆
- Anonyymi
En voi olla se, joksi mielikuvituksesi minut loi.
Toivon että järkiinnyt. No koskeehan se, mutta lopulta vain kerran. - Anonyymi
Kaipaan ja merkitset vieläkin, itseasiassa koko ajan enemmän ja enemmän.
Ikävä sinua M ❤️ - Anonyymi
En kaipaa sinua ja minulla on toinen. Voin kyllä antaa sinulle munaa toisinaan, salaa tuolta rakkaaltani.
- Anonyymi
Aina on aikaa kunhan vaan terveenä pysytään. Selvitään!
- Anonyymi
Olet päivittäin ❤️ mielessäni
- Anonyymi
Samoin, kiitos että olet mielessäni myös.
- Anonyymi
Niin sinäkin M-nainen ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinäkin M-nainen ❤️
Ai Minnaako vai Miako tarkoitit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai Minnaako vai Miako tarkoitit?
Maria ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maria ❤️
Joku tunniste olis kiva ☺️
- Anonyymi
Turhaan siitä enää jauhaa jos aikaa kauan on menny
- Anonyymi
Yksi lause ja sen sävy osoittaa sen miten väheksyt toista ja sitä mitä oli
- Anonyymi
Aloittaja, onko siitä kuinka kauan?
- Anonyymi
Tarpeeksi.
- Anonyymi
Tämä meni Tampereen Trans-Hellulle.
- Anonyymi
Täysin sama täältä eräälle naiselle. En kuoppaa kyllä unelmaa, vaikka elämä vie varmaan jatkossakin eri suuntiin. P olet aivan ihana ja toivon sinulle onnea elämääsi.
- Anonyymi
Look, who’s talking….Kuka kaipailee ja ketä?
- Anonyymi
Aloittaja on gay, joka huutelee hirrvveällä meisselillä varustettua poikaystäväänsä takaisin.
Uutta siippaa ei ole löytynyt, vaikka montaa on kokeiltu. Syy saattaa olla siinä että exä hoonasi pakoputken viimeiseen ylikokoon niin, että pierukin on kuin hevosen nauru. Sulhaskandidaateilla ei vaan varusteet riitä.- Anonyymi
Ja naurut varren kanssa.
- Anonyymi
No jos olet Pohjois-Pohjan maalta ja Kestilästä tai olit silloin ennen ? KYLLÄ USKALLAT KAIVATA !! Ja jos niin myötä tuntoni on taattua . . . sillä enhän minä ole sinua voinut enkä tahtonut UNOHTAA ! Miten koskaan voisin sinut unohtaa naisen JOTA aidosti sydämmestään . . . . rakastin ja rakastan vieläkin.
. . mo Tiit Filemon Akseli Sepeteuksen Idän Poika !!- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Olette te naiset niin tyhmiä miettikäähän miten olette käyttäytyny ja miettikäähän sitten kenessä se vika olette jopa lapsellisia aivoiltanne
- Anonyymi
Uskallat kaivata. Minäkin välillä vieläkin kaipaan sinua.
- Anonyymi
Kaipaus ei ole uskalluksesta kiinni. Yhteyden ottaminen suoraan kaipaamaansa henkilöön tuntuu olevan useimmille liian suuri teko uskalluksen kannalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaus ei ole uskalluksesta kiinni. Yhteyden ottaminen suoraan kaipaamaansa henkilöön tuntuu olevan useimmille liian suuri teko uskalluksen kannalta.
Pierua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sä se sika pettäjä,jolla on se kuin pieni pri,turhaa haukut toisia,olet kertonut tääl siit sun isefyeristä vai mikä se olikaan????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkäpä näin ollen mitään kaipaamaa henkilöä ei ole olemassa, eikä tämä nurina auta ns? Voi hyvinkin olla, että esim naisena esiintyvän hömötiaiseb tuottama kaipausjargon ei vastaa todellisuutta millään tavalla
- Anonyymi
Jos mä olen munasillaan ja sä tulet lainaamaan sokuria voi tapahtua merkittäviä asioita odotellessasi sitä sisäpuolella.
- Anonyymi
Onneks kaupat jopa 24 h auki,pidä tunkkis!
- Anonyymi
Elia rakastan sinua vielä....
- Anonyymi
Jätitkö nimestä jotain pois?
Niin minäkin rakastan sinua.
- Anonyymi
Tosi rakkaus on ikuista.
- Anonyymi
No niin on kyllä ja meillä se on juuri sitä.♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin on kyllä ja meillä se on juuri sitä.♥️
Kun mikään ei riitä
- Anonyymi
Kun persu kansanedustaja hölmöilee lentokoneessa, on se laajasti uutisoituna valtamedioissa videoiden kera. Kiljusen & kumppaneiden maanpetosepäilyt ei sen sijaan tunnu mediaa kiinnostavan
- Anonyymi
Keistä on kyse? Selvennä vähän! Kiitos !
- Anonyymi
uskallat kaivata rakkaaani. niiin minäkin sinua.
- Anonyymi
pieru on perseest?
- Anonyymi
Oletko päässyt ko ääniefektiä lähemmäs vastakkaisen sukupuolen alapuolen alueita?
- Anonyymi
Moi mites menee olisi kiva keksiä jotain kivaa yhdessä laita viestiä mulle
- Anonyymi
Samoin,hyvää jatkoa.
- Anonyymi
Kaipaan minäkin sinua ja paljon kaikkea sitä yhteistä. Pitäisi opetella uudestaan ja nähdä myös muu ympäröivä. Olen kohta vuoden vellonut tunteissani. Eron jälkeisissä. Edes takas pomppien. Uskon että rakastan vielä mutta jos en saa mitään takaisin niin mitä vttu tässä pitää tehdä. Tunteilleni en voi mitään. Kyse ei ole missään nimessä mistään uskalluksesta. Vaan kyydissä oleilusta, apukuskin paikalla, järki jalkakäytävällä.
- Anonyymi
Ei viisaat ihmiset usko sun manipulaatioihin,olet lapsen asteelle tantunut viinan ja käärpässienien takia pidähän se turpa pikkuhiljaa kiinni !sut tiedetään kuka olet!
- Anonyymi
No ketä
- Anonyymi
Juuri noin sinun on tietyn ihmisen syytä toimia! Älä lähesty älä koskaan sano edes yhtä sanaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ketä
Ei tämä sinun touhu ole enää todellista. Oletatko esim, että saat pumpattua täältä sähköisestä vinssikaivosta jotain, millä tehdä johonkin poppooseen vaikutus vai uskotko oikeasti tähän asiaasi? Fixty sixty varmaankin. Hyvää palstasedän haastattelua kun kerran aikaa vielä näköjään o
- Anonyymi
Junnun sanoin: Se oli aika raskasta, kun torvi täyttyi paskasta. Vaik oli elämäni muutoin täysin pielessä niin pysyi vittu aina mielessä!
- Anonyymi
Älä kaipaa olet hyväksikäyttäjä täysin empatia kyvytön ukkeli
- Anonyymi
Siinäkin fantasiassa on gubbe puolet liikaa antisosiaalisille ajattelijoille😉
- Anonyymi
Mihin empatiaa tarvitsee, kun sormet tuoksuvat sillille kaks nepa seiska (oon kala allergikko)
- Anonyymi
Itsensä myyminen kadulla?
- Anonyymi
Jotenkin tuntuu, ettei tämä apaattinen huutelu tuo sinulle kovin suuria onnistumisen kokemuksia, eikä lievintä betaoireitas
- Anonyymi
Täällä on mielenkiintoista pohdintaa aiheesta. Lukekaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18706314/asianajotoimisto-heikkila--co-ongelmissa-osa-ii - Anonyymi
oon edelleen _* 7kanssasi !! // / *-^ DOMAIN
- Anonyymi
Kyrväke mene itseesi
- Anonyymi
Punikki
- Anonyymi
Täällä kerkesi jo osa porukasta sekoamaan 😂
Automaattisesti aina luullaan että kyseessä mies ja sitten alkaa neuroosit puskea ilmoille.
On niin onnetonta porukkaa nämä nepsyt ja napsut.
Kuka kumma teidä kanssa yleensä edes haluaisi olla kun kielenkäyttö on tuota??!!
Kuvittelette itsestänne ihan liikaa!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haloo hallitus ! Millä eväillä rakennetaan oikeasti kaikille hyvinvointia ?
Maailman onnellisimmalla kansalla ei ole toivoa näköpiirissä. Moni suomalainen tuntee toivottomuutta. Tuoreen Sukupolvi335885Hyvää huomenta miehelle
Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va272953Erika Vikman on kuin syöttöporsas
Mitä sen naamallekin on tapahtunut? Ihan kuin Tuksu Tukiainen pahimmillaan. Ja kiloja on karttunut mutta silti pukeutuu1751708- 331052
harrasterallit on syytä lopettaa
Lähes joka vuosi joku pääsee hengestään näissä harraste ja SM-sarjan ralleissa. Olen sivusta saanut seurata kuinka toin211044- 57975
Tällä palstalla liikkuu eräs vanhempi hullu
nainen, ei kannata jutella sen kanssa!!!!! Pilaa koko elämän60958Katsotaan eteenpäin!
Menneitä on turha tonkia, maito kaatui ja sitä ei takaisin saa! Lainapäätökset on tehty demokraattisesti yhdessä parhaan31934- 133891
- 40843