Kela ei anna minulle sitä rahaa joka minulle kuuluisi mielipidekirjoitusteni takia.
Työkkäriltä on hyväksyntä, mutta Kelan virkailija sanoi että kannattaisi miettiä mitä lehtiin kirjoittaa.
Eli koittavatko virkamiehet nyt hiljentää keskustelun josta he eivät pidä?
Voinko tehdä asiasta rikosilmoituksen?
Kaikki tietävät että työkkärin ja Kelan ihmiset juoruvat Kotkassa asiakkaistaan minkä ehtivät.
Nyt ei enää juoruta vaan nyt yritetään näemmä vaikuttaa ihmisten puheeseen ja käyttäytymiseen.
Lisäksi itse kannatan Persuja ja tiedän että tämä ihminen joka epäsi rahani on Vihreä.
Vaikuttivatkohan poliittiset kannat mitenkään siihen että minulle kuuluva raha evätään?
Kotkassa Kela koittaa hiljentaa mielipiteitä.
7
291
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän meni sitten niinkuin pitikin.
- Anonyymi
Yhteiskunnan vastaisilta valittajilta kaikki tuet pois.
- Anonyymi
Etkö tiedä, että virkamies / ämmä on aina oikessa. Suomi stasi iskee.
- Anonyymi
Kannattaa ottaa heti yhteys Juho Eerolaan , Teijo Kalloniemeen ja ellei auta niin Sheikki Laaksoon tai Riikka Purraan laittavat Kelan valtakunnan oikeuteen tai oikeuskanslerille .
Toinen vaihtoehto Suomen Uutiset , MV -lehti eivät ilmesty Kotkassa ja harva lukee täällä. En suosittelisi myöskään Facebookkia tai Puska Radio Kotkaa jos haluat pysyä järkevien kirjoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa ottaa heti yhteys Juho Eerolaan , Teijo Kalloniemeen ja ellei auta niin Sheikki Laaksoon tai Riikka Purraan laittavat Kelan valtakunnan oikeuteen tai oikeuskanslerille .
Toinen vaihtoehto Suomen Uutiset , MV -lehti eivät ilmesty Kotkassa ja harva lukee täällä. En suosittelisi myöskään Facebookkia tai Puska Radio Kotkaa jos haluat pysyä järkevien kirjoissa.Tai kannattaa ottaa yhteyttä tulevaan työnantajaan,ja lopettaa tuilla rastastaminen,(jos me suomalaiset kaikki tuet ittelemme hamutaan,millä nää muualta muuttaneet elätetään??)eli nyt puhalletaan siihen kuuluisaan yhteiseen hiileen!ja näin pelastetaan jokainen pakolaisparka sekä ehkä se loppu mitä tästä pallosta on viel jäljellä.
- Anonyymi
Törkeetä että noihin asioihin sotketaan puoluepolitiikka. Paitsi törkeetä niin myös äärimmäisen laitonta. Jos todella noin on tapahtunut niin asia vaan virallisesti eteenpäin.
- Anonyymi
Hautaa itsesi, mokomakin aivoton loinen! Siblassa istuu kaltaisiasi elättejä ihan tarpeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!
Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse1964314Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?
Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s4392147Kiitos että olet
Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu471117- 791056
Sofia & Stefan
Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton831039Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN
Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t262923Laita tähän ketjuun jokin tunniste teistä mistä hän voisi sinut
tunnistaa. Jokin teidän kahden välillä tapahtuneesta tai mistä olette kahden kesken keskustelleet. Älkää laittako nimiä24912Nainen, joudutko muuttamaan pois vuokseni
Koska koko ajan olet vaarassa törmätä minuun ja se on tosi kiusallinen ja vaivaannuttava tilanne sinulle. Miten olla koh87906Eläköönhuuto veteraaneillemme!
Huomenna 6.12. valtiojohto kutsuvieraidensa kera juhlii jotain olematonta - itsenäisyyttämme, jota ei enää ole! Tuon ol302901- 102899