Kaverin äitillä kävin kylässä

Anonyymi-ap

Oma äiti hirviät pultit siitä otti kun kerroin käyneeni siellä en keksi muutakuin kuin sen että se on mustasukkainen 2 kertaa olen siellä tänä vuonna vasta.Aina ollut vastaan kun olen siellä käynyt tuntee itsensä uhatuksi sillä tuolla pojalla on kaksi äitiä eikä se sulata sitä millään ,uhkaa perinnöttömäksi tehdä jos en .lopeta siellä käyntiä tai annan kaikki siskon tytölle 💯 tuhatta€ en tiiä .Vanhat asiat muistaa tarkasti ihmiset .,vuodet,päivät,tunnit,minutit,sekunnit se teki sitä ja tätä kaverin äiti rupeaa puulle maistumaAn 1990 luvulta asti kuunellut sitä höpinää .Yhä kotona jos sittenkin ne rahat kuiteskin saisi ainut
perillinen .

3

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaverin äitillä kävin kylässä= paino virhe 😈 tuli tämä horisko puhelin text tarkistan text hyvältä hyväksyn sitten tarkistan vielä hirveä virhe ei kaverin äiti maistu puulle vaan oma ÄITI MAISTUU PUULLE 😬😤☹️.

    • Anonyymi

      Vanhana äitinä,äideistä monista luin aloitus.En ymmärtänyt asiasta hölkäsen pölyä.Annan sinulle hyvän nevon : Mikään asia ei selviä tällä kirjotelulla. Asiasi oli mikä tahansa jo tuottaa jonkun kanssa ongelmia. Menet hänen luokse heti ja keskutelet asiasta heti asian omistajan kanssa.Vaikka se olisi äiti tai isä.On kyetävä puhumaan ongelmasta.Luulot kuvitelmat molemmin puolin aihetaa turhaa pahaa mieltä kun ei osata keskutella oikeista asioista naamatusten livenä ja reali aikaan..

    • Anonyymi

      Syytä onkin äidilläsi olla vihainen, Ei hän ole mustasukkainen. Äitiäsi etoo kun heilastat vanhan akan kanssa. Mitähän kaverisikin tykkää tuollaisesta pelistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe