Oma äiti hirviät pultit siitä otti kun kerroin käyneeni siellä en keksi muutakuin kuin sen että se on mustasukkainen 2 kertaa olen siellä tänä vuonna vasta.Aina ollut vastaan kun olen siellä käynyt tuntee itsensä uhatuksi sillä tuolla pojalla on kaksi äitiä eikä se sulata sitä millään ,uhkaa perinnöttömäksi tehdä jos en .lopeta siellä käyntiä tai annan kaikki siskon tytölle 💯 tuhatta€ en tiiä .Vanhat asiat muistaa tarkasti ihmiset .,vuodet,päivät,tunnit,minutit,sekunnit se teki sitä ja tätä kaverin äiti rupeaa puulle maistumaAn 1990 luvulta asti kuunellut sitä höpinää .Yhä kotona jos sittenkin ne rahat kuiteskin saisi ainut
perillinen .
Kaverin äitillä kävin kylässä
4
540
Vastaukset
- Anonyymi
Kaverin äitillä kävin kylässä= paino virhe 😈 tuli tämä horisko puhelin text tarkistan text hyvältä hyväksyn sitten tarkistan vielä hirveä virhe ei kaverin äiti maistu puulle vaan oma ÄITI MAISTUU PUULLE 😬😤☹️.
- Anonyymi
Vanhana äitinä,äideistä monista luin aloitus.En ymmärtänyt asiasta hölkäsen pölyä.Annan sinulle hyvän nevon : Mikään asia ei selviä tällä kirjotelulla. Asiasi oli mikä tahansa jo tuottaa jonkun kanssa ongelmia. Menet hänen luokse heti ja keskutelet asiasta heti asian omistajan kanssa.Vaikka se olisi äiti tai isä.On kyetävä puhumaan ongelmasta.Luulot kuvitelmat molemmin puolin aihetaa turhaa pahaa mieltä kun ei osata keskutella oikeista asioista naamatusten livenä ja reali aikaan..
- Anonyymi
Syytä onkin äidilläsi olla vihainen, Ei hän ole mustasukkainen. Äitiäsi etoo kun heilastat vanhan akan kanssa. Mitähän kaverisikin tykkää tuollaisesta pelistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1016941- 474626
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542606Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän51978Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101028Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1481007Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911001Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai241837Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30826Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?176736