Moi
On alkanut heteroukm kiihottamaan toisen miehen kalun nökeminen seisinnassa ja runkkauksessa. Kiihottaisi valtavasti katsella ja kwnties kiimassa jotenkin auttaa. Olen 50 v ukm 05-alueelta Lpr- Imatra maisemista.
Luotettavuus on tärkeää ja sen puoleen, en ehkä ole vielä mitään uskaltanut toteuttaa..
Kiihottaisi vaikka ekaa kertaa kokeilla seisovaa kalua kädessä...auttaa pitseillä ym asuilla toista ukm nauttiman ja laukeamaan. Oma tyydytys ei olisi tärkeää ollenkaan. Saada katsoa ja saada toinen nauttimaan.Luottamuksella.
Saada katsoa, kun toinwn ukm runkkaa Lpr-Imatra
36
2161
Vastaukset
- Anonyymi
Mä Jyväskylä 65v ex ukm
- Anonyymi
Moi.....ahaa.....
Harmi vaan, että olet JKL.....
Vai onnistuisikos jotenkin??? - Anonyymi
Älä huijaa kyllä se on sulla jo siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi.....ahaa.....
Harmi vaan, että olet JKL.....
Vai onnistuisikos jotenkin???Autohan on keksitty. ex ukm jkl
- Anonyymi
Moi ukm Kouvolasta olis kiinnostunut. Iän myötä alkanut kiinnostaa miestenvälinen sessio. Ikä 60, kroppa kuosissa, ja hepenet on vaa plussaa....
- Anonyymi
Ahaa.......No sehän voisi olla sitten toteutettavissa......
Kuinkas edetään??
olen tän keskustelun aloittaja........ukm...kokematon...siis
- Anonyymi
Moii olen Lappeenrannasta 65ukkomies,,,Missä tavataan,,onko sinulla paikka?
- Anonyymi
Moi
Ei ole paikkaa.........mites auto......jossakin....mettätiellä ym?
Olen aloittaja......kokematon ukm - Anonyymi
Ottaisin 65 vukkomieheltä suihin loppuun asti. Asun yksin sama kaupunki. Kiihoittaa pirusti, kaksin alastomana. Bim.
- Anonyymi
Siellä siis odottelet edelleen. Koitas mennä jo takas sisälle yötkin alkaa olla jo viileitä.
- Anonyymi
Asuisitpa Oulun korvilla, sama tilanne ja halut.
- Anonyymi
Moi
Siis onkos sinulla halua esitellä.....kaluasi ja runkkaustasi......sekö sinua kiihottaisi???
-aloittava ukm-
- Anonyymi
Juu tykkään runkata niit että ois katsojia tai muita runkkareita
- Anonyymi
Sama juttu. ex ukm .jkl
- Anonyymi
Mä tykkään käyttää erittäin läpinäkyviä uimahousuja rannalla ja uimahalleissa...posliini pippeli...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu. ex ukm .jkl
Moi ex.ukm jkl
Voisimmeko jotenkin suunnitella asiaa. Jos sinä kihotut kun joku katselee ja minua kihottaisi saada kastsella sinua...niinmeidänhän olisi hyvä sitten yrittää asia järjestää. Vastasit tuossa aikaisemmin, että sinulla on auto käytössä. Samoin minulla. Voisimmehan jossakin treffata..
t. Aloittaja , kokematon ukm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi ex.ukm jkl
Voisimmeko jotenkin suunnitella asiaa. Jos sinä kihotut kun joku katselee ja minua kihottaisi saada kastsella sinua...niinmeidänhän olisi hyvä sitten yrittää asia järjestää. Vastasit tuossa aikaisemmin, että sinulla on auto käytössä. Samoin minulla. Voisimmehan jossakin treffata..
t. Aloittaja , kokematon ukmVoidaan suunnitella 65v ex ukm
- Anonyymi
Voi kun asuisit Kuopion seudulla. Täällä 64v ukm voisi runkkailla ja imeskellä.
- Anonyymi
Olen Lappeenrannasta,mielellään runkkaisin ja imisin +60 miestä. Olen itse 36v
- Anonyymi
Olisiko lpr +60v bi miehiä,täällä 36v voisi imeä.
Moi. Kokematon ukm Kouvolasta tässä. Kirjoittelin sulle aiemmin. Asia kiinnostaisi edelleen. Nyt syksymmällä olis paremmin aikaakin. .. Laita viestiä niin suunnitellaan...
T: ukm 60v. Kouvola- Anonyymi
Moi ukm kouvola
Olen aloittaja ukm...
Niin...mihin laitoit viestiä?
Voisimmeko jotenkin vaihtaa meilejä vaikka
T. Aloittaja kokematon ukm Lpr Anonyymi kirjoitti:
Moi ukm kouvola
Olen aloittaja ukm...
Niin...mihin laitoit viestiä?
Voisimmeko jotenkin vaihtaa meilejä vaikka
T. Aloittaja kokematon ukm LprMoi Lpr. Onnistuuko sun laittaa viestiä tuohon mun profiiliin Treffeile12? Voitaisiin jatkaa suunnittelua postilla. Ukm Kouvola
- Anonyymi
Näin syksyllä ajelen iltaisin levarille runkkaamaan auton sisävalo päällä. Kiimasta kun näkee jonkun tulevan lähelle mutta pimeässä ei erota kunnolla. Itse kuin akvaariossa hyvin erottuvana.
- Anonyymi
Huh....tuo olis kiimasta....Mistääin olet???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh....tuo olis kiimasta....Mistääin olet???
Kouvolasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouvolasta
Huh....ajele Lpr päin nyt viikonloppuna....tulen mielelläni katsomaan......uuh.....
Ukm lpr - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh....ajele Lpr päin nyt viikonloppuna....tulen mielelläni katsomaan......uuh.....
Ukm lprMites runkkupaikat... Sadeasut kiinnostaa. Lpr.
- Anonyymi
Noin täytyy joskus tehdä. 65v ex ukm JKL läheltä
- Anonyymi
Niin......onnistuiskos katselu nyt tänä viikonloppuna?
ukm .......Imatran suunnalta
Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959