Mistä nämä EU:N eurot tulevat,1000miljaardeja virtaa Europankeskuspankkiin.
Peseekö jotkut tahot euroja,joita EU;N jäsenmaat jakavat valtioista käsin eteenpäin.
Ovat Huumeet ja muut rikolliste kaiken tämän takana.?
EU:N Euromaailma.
18
301
Vastaukset
- Anonyymi
Avaus lyö lapsellisuudessaan ja tietämättömyydessään laudalta tyhmimmätkin EU-vihaajat.
Tuloksena on ehdoton pohjanoteeraus, joten voitte lakata yrittämästä. - Anonyymi
Ne kaupataan maksavilta mailta!
- Anonyymi
Hölynpölyä!
EKP:n tehtävä on huolehtia, että setelistöä on liikkeellä tarvittava määrä.
Se hoidetaan painattamalla uutta setelistöä tarpeen mukaan ja laskemalla sitä liikkeelle.
Näin vältytään rahan arvon tarpeettomalta heilahtelulta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölynpölyä!
Se hoidetaan painattamalla uutta setelistöä tarpeen mukaan ja laskemalla sitä liikkeelle.
Näin vältytään rahan arvon tarpeettomalta heilahtelulta.Nyt se lainaostokiimassa sai jättiinflaation aikaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt se lainaostokiimassa sai jättiinflaation aikaan!
Vain EU-vihaajan kuvitelmissa.
Inflaatio syntyy ihan muista syistä, jos on syntyäkseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain EU-vihaajan kuvitelmissa.
Inflaatio syntyy ihan muista syistä, jos on syntyäkseen.Kerro rakastaja mistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro rakastaja mistä?
Ota itse selvää.
Tosin et osaa.
Totuus vain järkyttäisi lapsenuskoasi EU-vihaajien valeisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota itse selvää.
Tosin et osaa.
Totuus vain järkyttäisi lapsenuskoasi EU-vihaajien valeisiin.Minä tiedän,mutta rakastajalle menikin heti sormisuuhun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölynpölyä!
Näin vältytään rahan arvon tarpeettomalta heilahtelulta.EKP työnsi vuosikaudet biljoonia yrityksille ja rikollisille jotka uhkailivat puolueita hirmuteoilla.Siihen elvytykseen meni parikymmentä biljoonaa ennenkuin huomattiin tilanteen todellisuus.Nyt nautimme inflaatiosta joka syö ihmisten rahat ja säästöt. Tilanne on sama kuin jossain latinomaassa joita me ennen nauroimme huonosta talouden hoidosta.Putin on osa tätä rikosta josta nyt kärsimme pahasti. Tuhlailuun ja huvitteluun keskittyvä politiikka pilasi ihmisten elämän pitkiksi ajoiksi ja pahin on vielä edessä ja pitkään.Nyt rahan arvosta on jäljellä vain puolet ja sekin velkaa. EU-jäsenyys oli katastrofi jota ei olisi pitänyt tehdä. Etsikää nyt syylliset koiorien ja kissojen kanssa ja pankaa vastuuseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölynpölyä!
Näin vältytään rahan arvon tarpeettomalta heilahtelulta.Mielestäsi tämä inflaatio on siis tarpeellinen? Saitko paljonkin nyysittyä sitä elvytysrahaa liiveisisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiedän,mutta rakastajalle menikin heti sormisuuhun!
Kyllä sormion suussa EU-vihaajilla, jotka todistavat tietämättömyyttään joka hetki typerillä valeillaan.
Minä olen niitä faktoilla oikonut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäsi tämä inflaatio on siis tarpeellinen? Saitko paljonkin nyysittyä sitä elvytysrahaa liiveisisi?
Todistit taas tyhmyytesi.
Kyllä se tiedetään muutenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se tiedetään muutenkin.Putinkin on luotettavampi kuin EU.Yhteisön rahojen jako on salaista. Siis 20 biljoonaa tuhlattu ilman kuitteja.Näin kansa köyhtyy ja roistot rikastuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se tiedetään muutenkin.EUssa kansa pidetään tietämättömänä ja se näkyy.Alkeellisessa demokratiassa sentään tiedetään rahan liikkeet. EU on mafia,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sormion suussa EU-vihaajilla, jotka todistavat tietämättömyyttään joka hetki typerillä valeillaan.
Minä olen niitä faktoilla oikonut.moi kamu olen susta huolissani ja jouduin tekeen susta poliisille olen huolissani läheisestä ilmoituksen niing mut sä varmaa tajuut? e sä voi jatkaa tollee et juot sitä 1 olutta ja teet niit su juttui miehille mä autan sut eroo niistä jutuist et niing vien sut psykiatril
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putinkin on luotettavampi kuin EU.Yhteisön rahojen jako on salaista. Siis 20 biljoonaa tuhlattu ilman kuitteja.Näin kansa köyhtyy ja roistot rikastuvat.
Hölynpölyä.
EU:n budjetti on julkinen asiakirja ja siitä käydään perusteellinen keskustelu eri instituutioissa.
Sama koskee mahdollisia yhteislainoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EUssa kansa pidetään tietämättömänä ja se näkyy.Alkeellisessa demokratiassa sentään tiedetään rahan liikkeet. EU on mafia,
EU:ssa sanavapaus on yksi oleellinen osa neljästä vapaudesta. Tieto kulkee vapaasti myös budjettiasioissa.
EU-vihaajien valeisiin uskovat vain he itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522165
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3401401Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941365- 1681271
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59910Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839