Väitetään, jotta vain äärivasemnisto irtisanoutuu luottamusta rasistisesta ministeriä
Mutta eikös esim. Liike Nyt:in kansanedustajakin vaadi hallitusta vastaamaan ja ottamaan vastuuta ministereistään, kun eivät itse kykene?
https://www.adressit.com/riikka_purran_erottava_valtiovarainministerin_tehtavista
Milloin Liike Nyt:!istä tuli äärivasemmistolainen puolue?
Anonyymi-ap
3
471
Vastaukset
- Anonyymi
Ja seniili, nihilisti, seonnut... Sellaista täällä kirjoitetaan ko. puheenjohtajaksi
Pahinta varmaan on haukkuminen nykyisen hallituspuolueen edustajaksi... Huh huh
Ja kaikki vaan, kun ei ole suostunut olemaan kiinnittämättä huomioon nykyisen hallituksen sekoiluja ja allekirjoittanutkin kantojaan- Anonyymi
Kylläpä pierettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662179
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152166- 1091652
- 1321593
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741340- 911156
- 54961
- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234834Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa361832