Tuo Essayn tekopyhyys ällättää. On koko avan kivikourassa valmiina heittämään

Anonyymi-ap

milloin kenenkin päälle. Jos Essayja ja KD ei kestä ja tiedä, että ovat hallituksessa, niin sittenhän sitä on vaan siirryttävä oppositioon. Eikö niin. Jos naisille ei suo aborttia ja vaatii päin vastoin kuin Purra naisille tasa-arvoa, niin ei Essaya ja KD täytä hallituksen arvo-maailmaa.

14

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Tuo Essayn tekopyhyys ällättää."

      Saatat tarkoittaa Sari Essayah'aa. Hän ei ole tekopyhä.

      "On koko avan kivikourassa valmiina heittämään"

      Tuollaista en ole havainnut, etkä osannut antaa mitään esimerkkiä. Heitit kuitenkin itse ensimmäisen kiven.

      "milloin kenenkin päälle."

      Taisi unohtua virkkeen alku pois viestistä.

      "Jos Essayja ja KD ei kestä ja tiedä, että ovat hallituksessa, niin sittenhän sitä on vaan siirryttävä oppositioon. Eikö niin."

      Minkä kestämiseen viittaat? Essayah ja KD varmasti tietävät olevansa hallituksessa. Sinulle tuossa taitaa olla jotain epäselvää. Kannatatko vihavasemmistoa?

      "Jos naisille ei suo aborttia"

      Tarkoittanet Sari Essayah'aa. Mihin yrität viitata? Anna lainaus hänen kirjoituksestaan tai puheestaan ja linkki siihen.

      "vaatii päin vastoin kuin Purra naisille tasa-arvoa, niin ei Essaya ja KD täytä hallituksen arvo-maailmaa."

      Kyllä Purrakin vaatii naisille tasa-arvoista kohtelua miehiin verrattuna, kuten muutkin hallituspuolueet. Et näytä olevan kartalla tässäkään asiassa.

      • Anonyymi

        Näistä näköjään pääsitte yhteisymmärrykseen.


    • Anonyymi

      Essayah ei vakuuta: "Meille sopii kaikki", sanoi Essayh.
      Minne unohtui aasin selässä ratsastava puuseppä ?

      • Anonyymi

        Missä Essayah on noin sanonut? Anna toki linkki lähteeseesi, vai jääkö tämäkin vastaamatta kuten kaikki muukin sinulta kysytty?

        Oletko häntä koskaan tuntenutkaan?


      • Anonyymi

        Tälle väitteelle ei sitten löytynyt lähdetietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä Essayah on noin sanonut? Anna toki linkki lähteeseesi, vai jääkö tämäkin vastaamatta kuten kaikki muukin sinulta kysytty?

        Oletko häntä koskaan tuntenutkaan?

        "Oletko häntä koskaan tuntenutkaan?"

        Vasuri ei vastaa, eli vasuri myöntää, ettei ole koskaan tuntenutkaan.


    • Anonyymi

      Kivikovuus yllättää siinä, miten KD on mukana heikentämässä työntekijän asemaa ja muutenkin ollaan heikentämässä heikompia.

      • Anonyymi

        Ainakaan hallitusohjelman mukaan näin ei ole. Millä perustelet väitteesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakaan hallitusohjelman mukaan näin ei ole. Millä perustelet väitteesi?

        Perustelen väitettä ylen kirjoituksella 18.6 Helsingin yliopiston työoikeuden professori Ulla Liukkunen arvioi työntekijän aseman heikentämistä, siinä kuusi nostoa:

        1. Työntekijän irtisanomista helpotetaan
        2. Määräaikaisuus ei aina tarvitse perustetta
        3. Ensimmäisestä sairauspäivästä tulee palkaton
        4. Ansiosidonnaista työttömyysturvaa porrastetaan
        5. Lakko-oikeutta rajataan
        6. Paikallista sopimista edistetään"

        Lähde: https://yle.fi/a/74-20037354

        Oletko jo nyt sitä mieltä, että näin on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustelen väitettä ylen kirjoituksella 18.6 Helsingin yliopiston työoikeuden professori Ulla Liukkunen arvioi työntekijän aseman heikentämistä, siinä kuusi nostoa:

        1. Työntekijän irtisanomista helpotetaan
        2. Määräaikaisuus ei aina tarvitse perustetta
        3. Ensimmäisestä sairauspäivästä tulee palkaton
        4. Ansiosidonnaista työttömyysturvaa porrastetaan
        5. Lakko-oikeutta rajataan
        6. Paikallista sopimista edistetään"

        Lähde: https://yle.fi/a/74-20037354

        Oletko jo nyt sitä mieltä, että näin on!

        Olen ottanut tuohon viestiisi kantaa yhdessäkin tämän palstan keskustelussa kahteen kertaan. On tyypillistä vihavasemmistolle, että jo annetut vastaukset sivuutetaan täysin ja kysytään samaa uudelleen toisessa keskustelussa. Juuri näin Neuvostoliitto opetti aikoinaan Suomen vasemmistoa toimimaan. Muutenkin vasemmisto käyttää pitkälti samoja propagandakeinoja kuin mm. Putin tälläkin hetkellä Venäjällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ottanut tuohon viestiisi kantaa yhdessäkin tämän palstan keskustelussa kahteen kertaan. On tyypillistä vihavasemmistolle, että jo annetut vastaukset sivuutetaan täysin ja kysytään samaa uudelleen toisessa keskustelussa. Juuri näin Neuvostoliitto opetti aikoinaan Suomen vasemmistoa toimimaan. Muutenkin vasemmisto käyttää pitkälti samoja propagandakeinoja kuin mm. Putin tälläkin hetkellä Venäjällä.

        Kysyit itse ja kun heitin faktat, heität tyypillistä oikeistolaista puppua, jolla yrität mitätöidä faktaa sanomaat mielipidettäsi.

        Jos kerran olit saanut faktat hallituksen suunnittelemista työntekijän aseman heikentämisestä, niin miksi kysyit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyit itse ja kun heitin faktat, heität tyypillistä oikeistolaista puppua, jolla yrität mitätöidä faktaa sanomaat mielipidettäsi.

        Jos kerran olit saanut faktat hallituksen suunnittelemista työntekijän aseman heikentämisestä, niin miksi kysyit?

        "Kysyit itse ja kun heitin faktat, heität tyypillistä oikeistolaista puppua, jolla yrität mitätöidä faktaa sanomaat mielipidettäsi."

        Et siis edelleenkään pysty kirjoittamaan vastausta siihen mitä olen jo vastannut, vaan toisessa keskustelussa yrität lytätä antamani vastauksen kykenemättä sitä perustelemaan muuten kuin vihavasemmiston perusjargonilla.

        "Jos kerran olit saanut faktat hallituksen suunnittelemista työntekijän aseman heikentämisestä, niin miksi kysyit?"

        Mihin kommenttiini nyt viittaat? Laita linkki.


    • Anonyymi

      Essay oli tosi surkea kävelijä

      • Anonyymi

        No voih! Yritä nyt kuitenkin päästä elämässä eteenpäin. Opettele edes kirjoittamaan vihaamiesi ihmisten nimet oikein.

        Olet saanut useita vastauksia avausviestiisi. Aitona vihavasemmistolaisena et ole kyennyt vastaamaan niistä yhteenkään, vaan ainoastaan tuohon omaan avausviestiisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9164
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2688
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      145
      2467
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1310
    Aihe