Tuo Essayn tekopyhyys ällättää. On koko avan kivikourassa valmiina heittämään

Anonyymi-ap

milloin kenenkin päälle. Jos Essayja ja KD ei kestä ja tiedä, että ovat hallituksessa, niin sittenhän sitä on vaan siirryttävä oppositioon. Eikö niin. Jos naisille ei suo aborttia ja vaatii päin vastoin kuin Purra naisille tasa-arvoa, niin ei Essaya ja KD täytä hallituksen arvo-maailmaa.

15

337

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Tuo Essayn tekopyhyys ällättää."

Saatat tarkoittaa Sari Essayah'aa. Hän ei ole tekopyhä.

"On koko avan kivikourassa valmiina heittämään"

Tuollaista en ole havainnut, etkä osannut antaa mitään esimerkkiä. Heitit kuitenkin itse ensimmäisen kiven.

"milloin kenenkin päälle."

Taisi unohtua virkkeen alku pois viestistä.

"Jos Essayja ja KD ei kestä ja tiedä, että ovat hallituksessa, niin sittenhän sitä on vaan siirryttävä oppositioon. Eikö niin."

Minkä kestämiseen viittaat? Essayah ja KD varmasti tietävät olevansa hallituksessa. Sinulle tuossa taitaa olla jotain epäselvää. Kannatatko vihavasemmistoa?

"Jos naisille ei suo aborttia"

Tarkoittanet Sari Essayah'aa. Mihin yrität viitata? Anna lainaus hänen kirjoituksestaan tai puheestaan ja linkki siihen.

"vaatii päin vastoin kuin Purra naisille tasa-arvoa, niin ei Essaya ja KD täytä hallituksen arvo-maailmaa."

Kyllä Purrakin vaatii naisille tasa-arvoista kohtelua miehiin verrattuna, kuten muutkin hallituspuolueet. Et näytä olevan kartalla tässäkään asiassa.

• Anonyymi

Näistä näköjään pääsitte yhteisymmärrykseen.

• Anonyymi

Essayah ei vakuuta: "Meille sopii kaikki", sanoi Essayh.
      Minne unohtui aasin selässä ratsastava puuseppä ?

• Anonyymi

Missä Essayah on noin sanonut? Anna toki linkki lähteeseesi, vai jääkö tämäkin vastaamatta kuten kaikki muukin sinulta kysytty?

Oletko häntä koskaan tuntenutkaan?

• Anonyymi

Tälle väitteelle ei sitten löytynyt lähdetietoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä Essayah on noin sanonut? Anna toki linkki lähteeseesi, vai jääkö tämäkin vastaamatta kuten kaikki muukin sinulta kysytty?

Oletko häntä koskaan tuntenutkaan?

"Oletko häntä koskaan tuntenutkaan?"

Vasuri ei vastaa, eli vasuri myöntää, ettei ole koskaan tuntenutkaan.

• Anonyymi

Kivikovuus yllättää siinä, miten KD on mukana heikentämässä työntekijän asemaa ja muutenkin ollaan heikentämässä heikompia.

• Anonyymi

Ainakaan hallitusohjelman mukaan näin ei ole. Millä perustelet väitteesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakaan hallitusohjelman mukaan näin ei ole. Millä perustelet väitteesi?

Perustelen väitettä ylen kirjoituksella 18.6 Helsingin yliopiston työoikeuden professori Ulla Liukkunen arvioi työntekijän aseman heikentämistä, siinä kuusi nostoa:

1. Työntekijän irtisanomista helpotetaan
        2. Määräaikaisuus ei aina tarvitse perustetta
        3. Ensimmäisestä sairauspäivästä tulee palkaton
        4. Ansiosidonnaista työttömyysturvaa porrastetaan
        5. Lakko-oikeutta rajataan
        6. Paikallista sopimista edistetään"

Lähde: https://yle.fi/a/74-20037354

Oletko jo nyt sitä mieltä, että näin on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustelen väitettä ylen kirjoituksella 18.6 Helsingin yliopiston työoikeuden professori Ulla Liukkunen arvioi työntekijän aseman heikentämistä, siinä kuusi nostoa:

1. Työntekijän irtisanomista helpotetaan
        2. Määräaikaisuus ei aina tarvitse perustetta
        3. Ensimmäisestä sairauspäivästä tulee palkaton
        4. Ansiosidonnaista työttömyysturvaa porrastetaan
        5. Lakko-oikeutta rajataan
        6. Paikallista sopimista edistetään"

Lähde: https://yle.fi/a/74-20037354

Oletko jo nyt sitä mieltä, että näin on!

Olen ottanut tuohon viestiisi kantaa yhdessäkin tämän palstan keskustelussa kahteen kertaan. On tyypillistä vihavasemmistolle, että jo annetut vastaukset sivuutetaan täysin ja kysytään samaa uudelleen toisessa keskustelussa. Juuri näin Neuvostoliitto opetti aikoinaan Suomen vasemmistoa toimimaan. Muutenkin vasemmisto käyttää pitkälti samoja propagandakeinoja kuin mm. Putin tälläkin hetkellä Venäjällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ottanut tuohon viestiisi kantaa yhdessäkin tämän palstan keskustelussa kahteen kertaan. On tyypillistä vihavasemmistolle, että jo annetut vastaukset sivuutetaan täysin ja kysytään samaa uudelleen toisessa keskustelussa. Juuri näin Neuvostoliitto opetti aikoinaan Suomen vasemmistoa toimimaan. Muutenkin vasemmisto käyttää pitkälti samoja propagandakeinoja kuin mm. Putin tälläkin hetkellä Venäjällä.

Kysyit itse ja kun heitin faktat, heität tyypillistä oikeistolaista puppua, jolla yrität mitätöidä faktaa sanomaat mielipidettäsi.

Jos kerran olit saanut faktat hallituksen suunnittelemista työntekijän aseman heikentämisestä, niin miksi kysyit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyit itse ja kun heitin faktat, heität tyypillistä oikeistolaista puppua, jolla yrität mitätöidä faktaa sanomaat mielipidettäsi.

Jos kerran olit saanut faktat hallituksen suunnittelemista työntekijän aseman heikentämisestä, niin miksi kysyit?

"Kysyit itse ja kun heitin faktat, heität tyypillistä oikeistolaista puppua, jolla yrität mitätöidä faktaa sanomaat mielipidettäsi."

Et siis edelleenkään pysty kirjoittamaan vastausta siihen mitä olen jo vastannut, vaan toisessa keskustelussa yrität lytätä antamani vastauksen kykenemättä sitä perustelemaan muuten kuin vihavasemmiston perusjargonilla.

"Jos kerran olit saanut faktat hallituksen suunnittelemista työntekijän aseman heikentämisestä, niin miksi kysyit?"

Mihin kommenttiini nyt viittaat? Laita linkki.

• Anonyymi

Essay oli tosi surkea kävelijä

• Anonyymi

No voih! Yritä nyt kuitenkin päästä elämässä eteenpäin. Opettele edes kirjoittamaan vihaamiesi ihmisten nimet oikein.

Olet saanut useita vastauksia avausviestiisi. Aitona vihavasemmistolaisena et ole kyennyt vastaamaan niistä yhteenkään, vaan ainoastaan tuohon omaan avausviestiisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      75
      933
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      113
      819
    3. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      143
      784
    4. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      38
      738
    5. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      70
      647
    6. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      629
    7. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      179
      556
    8. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      32
      549
    9. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      513
    10. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      46
      512
    11. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      65
      506
    12. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      78
      498
    13. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      484
    14. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      38
      457
    15. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      446
    16. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      45
      443
    17. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      1
      443
    18. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      31
      436
    19. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      74
      436
    20. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      61
      430
    Aihe