Miksi musta säkki naisen päässä on vihervasemmistolle niin tärkeää?

Anonyymi-ap

Eikö ole mukavampaa, jos nainen saa kuljeskella kaduilla vapaasti ilman säkkiä päässään.

250

1402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Musta säkki päässä on monikulttuuria, moninaisuutta ja toiseutta. Siksi me vihervasemmistolaiset kannatamme sitä, että naisella on musta säkki päässään.

• Anonyymi

Suomessa on uskonnonvapaus ja laki suojelee uskontoja ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko, että musliminaiselle olisi vapaaehtoista laittaako säkin päähän.
        Aaaahhahahaa.. ruhahahaa..Buhahahahaaaaa... kaikkien aikojen vizzzi. Oletko muuten harkinnut stand up koomikoon uraa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EI SUOMESSA OLE MITÄÄN USKONNON VAPAUTTA..........
        HERRA SANOON "HERRA SANOO............, MINÄ OLEN SINUT JUMALASI, ÄLÄ PIDÄ MUITA JUMALIA".
        SAATANA VIHREIDEN JUMALA HOUKUTTELEE JA LUPAA AURINKOA, VALOA, VITTUA ANTAA JA KYRPÄÄ, VIINAA JA HUUMETTA...........

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aaaahhahahaa.. ruhahahaa..Buhahahahaaaaa... kaikkien aikojen vizzzi. Oletko muuten harkinnut stand up koomikoon uraa?

Olen sivusta ja kauhulla seurannut yhtä "musliminaisen tai teinitytön uskonvapautta" ja vapautta valita mm pukeutumisensa. Varsin kauniin ja hyväkroppaisen teinitytön (17v) muslimi-isä riepotteli muutamaankin otteeseen tytärtään varsin rankasti ja julkisesti, kun tämä ei suostunut pukeutumaan kaapumaisiin löysiin vaatteisiin, eikä käyttämään huivia. Käskytystä ja suoraa väkivaltaa tuli rankemman päälle, ja nyt tyttö on (valitettavasti) ilmeisesti piiskattu tavoille. Jotta se siitä vapaudesta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sivusta ja kauhulla seurannut yhtä "musliminaisen tai teinitytön uskonvapautta" ja vapautta valita mm pukeutumisensa. Varsin kauniin ja hyväkroppaisen teinitytön (17v) muslimi-isä riepotteli muutamaankin otteeseen tytärtään varsin rankasti ja julkisesti, kun tämä ei suostunut pukeutumaan kaapumaisiin löysiin vaatteisiin, eikä käyttämään huivia. Käskytystä ja suoraa väkivaltaa tuli rankemman päälle, ja nyt tyttö on (valitettavasti) ilmeisesti piiskattu tavoille. Jotta se siitä vapaudesta...

Kyllä niitä on Euroopassakin tehty paljon ns" kunniamurhia ja vieläpä jääneet rankaisematta kun murhaajat ovat luikkineet kotimaihinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen seurannut lapsuudesta lähtien kauhulla naisten asemaa suomalaisissa perheissä. Suomi on edelleen huipulla Euroopan perheväkivaltatilastoissa.

Huivi on islamissa vakaumuksen tunnusmerkki. Se on naisen oma valinta. Maailmassa on yli 50 muslimivaltiota, eikä huivin käyttö ole suurimmassa osassa pakollinen. Siitä huolimatta jotkut naiset käyttävät huivia. Ei siksi, että perhe pakottaisi, vaan siksi että he haluavat näyttää uskoaan. Joskus perhe jopa toppuuttelee, mutta tyttö pitää päänsä.

Olen asunut 7 muslimivaltiossa. Ihmiset ovat aivan samanlaisia kuin Suomessakin. Jotkut ovat konservatiiveja ja jotkut liberaalimpia. Joillakin on henkilökohtaisia ongelmia ja toisilla taas ei. Sama ihmisyyden kirjo kuin Suomessakin.

Suomen pitäisi olla länsimainen sivistysvaltio, mutta nämä kommentit kertovat muusta. Edustatte kuitenkin pientä vähemmistöä. Aikuiset kävivät Euroopassa vahvistamassa, että Suomen ihmisoikeusperusteinen politiikka ei ole muuttunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä niitä on Euroopassakin tehty paljon ns" kunniamurhia ja vieläpä jääneet rankaisematta kun murhaajat ovat luikkineet kotimaihinsa.

Kaikki miehen kunnian vuoksi tehdyt murhat ovat "kunniamurhia". Myös ne, joissa suomalainen mies on laittanut akan ruotuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Olen sivusta ja kauhulla seurannut yhtä "musliminaisen tai teinitytön uskonvapautta" ja vapautta valita mm pukeutumisensa."

Olen nähnyt vastaavaa myös suomalaisissa perheissä. Nuoruudessani "huorahtavan" pukeutumisen vahtaaminen oli jopa normi. Nyt sitten vahdataan samalla antaumuksella mamujen pukeutumista, koska se on liian konservatiivista. Ei teitä kiinnosta toisen ihmisen vapaus. Haluatte päinvastoin määräillä, koska kaikki vähänkin erilainen ahdistaa teitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EI SUOMESSA OLE MITÄÄN USKONNON VAPAUTTA..........
        HERRA SANOON "HERRA SANOO............, MINÄ OLEN SINUT JUMALASI, ÄLÄ PIDÄ MUITA JUMALIA".
        SAATANA VIHREIDEN JUMALA HOUKUTTELEE JA LUPAA AURINKOA, VALOA, VITTUA ANTAA JA KYRPÄÄ, VIINAA JA HUUMETTA...........

Hyvin kirjoitettu.
        Oletko toimittaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen seurannut lapsuudesta lähtien kauhulla naisten asemaa suomalaisissa perheissä. Suomi on edelleen huipulla Euroopan perheväkivaltatilastoissa.

Huivi on islamissa vakaumuksen tunnusmerkki. Se on naisen oma valinta. Maailmassa on yli 50 muslimivaltiota, eikä huivin käyttö ole suurimmassa osassa pakollinen. Siitä huolimatta jotkut naiset käyttävät huivia. Ei siksi, että perhe pakottaisi, vaan siksi että he haluavat näyttää uskoaan. Joskus perhe jopa toppuuttelee, mutta tyttö pitää päänsä.

Olen asunut 7 muslimivaltiossa. Ihmiset ovat aivan samanlaisia kuin Suomessakin. Jotkut ovat konservatiiveja ja jotkut liberaalimpia. Joillakin on henkilökohtaisia ongelmia ja toisilla taas ei. Sama ihmisyyden kirjo kuin Suomessakin.

Suomen pitäisi olla länsimainen sivistysvaltio, mutta nämä kommentit kertovat muusta. Edustatte kuitenkin pientä vähemmistöä. Aikuiset kävivät Euroopassa vahvistamassa, että Suomen ihmisoikeusperusteinen politiikka ei ole muuttunut.

Minulla on monia naismamu opiskelijoita.
        Huivi ei ole koskaan naisen oma valinta.

• Anonyymi

Se on naisten alistamista. Miesten keksintö.
        Mustakaapu ei ole vapaavalintainen vaan kulttuuriin sidottu pakko. Nainen ei voi valita käyttääkö kaapua vai ei.
        Kaavun tarkoitus on peittää ja piilottaa nainen.
        Jos ihmisille opetetaan lapsesta asti joitain tiettyjä asioita , on selvää että he uskovat aikuisenakin että asia todella on niin vaikkei oikeasti ole.
        Kaavut pitäisi ehdottomasti kieltää naisten itsemääräämis- oikeutta rikkovina ja naista alentavina .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristinusko on rajattu pois tuosta. Räsänen ei saa siteerata Raamattua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huivi ei ole vapaan naisen oma valinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musta säkki päässä nainen pääsee lähemmäksi Allahia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole silloin oma valinta kun ukko käskee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyttö varmasti kuitenkin eniten on järkyttynyt siitä, että tuleva valtiovarainministeri Purra kritisoi ankarasti tätä väkivaltaa, pakotusta ja alistusta sekä käytti löysästä, mustasta siveysvaatteesta, jota vielä vuoden 2023 Suomessakin käytetään kidutusvälineen ja nöyryytyksen tavoin sanaa... j-säkki...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä takia sitten epäonnistuneen edellisen hallituksen ohjeistuksen mukaisesti Suomi ehti vielä äänestää YK:n yleiskokouksessa Korraanin ja Raamatun mielenosoituksellisten julkisten polttamisten sallimisen puolesta?

Vastuuministerit olivat ulkoministeri Haavisto ja oikeusministeri Henriksson, mutta koko epäonnistunut edellinen hallitus kantaa vastuun.

Minulle persuna ei tälläisilla teoilla ole mitään tekemistä sananvapauden kanssa (sitähän vihervasurit vihaavat), vaan esimerkiksi Koraanin poltto on vastuutonta ja irvokasta riidan ja sekasorron lietsontaa.
        Me persut rakennamme parempaa Suomea ja maailmaa - Te vihervasurit aiheutatte sekasortoa ja kurjuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei puhuta huivista, joka jättää kasvot näkyviin vaan mustasta, nilkkoihin asti ulottuvasta uskonnollisesta siveysasusta, jossa on vain silmien kohdalla pienet reiät. Se on nyrkki tai burkha vai mikä lie sen pakkosäkin nimi on. Siinä ei naisilta kysytä yhtikäs mitään. Joku sen pukee vapaaehtoisesti, mutta koskaan ei voi olla varma, onko se vastaantuleva mustakaapuinen nainen tai tyttö siihen väkivallalla pakotettu.
        Suomeen ei tarvitse pesiytyä enkä suomalaisena naisena tule ikinä hyväksymään tai suvaitsemaan tätä väkivaltaista, naista alistavaa ja jonnekin alkukantaiseen kehitysvaiheeseen taantunuiden miesten luomaa "kulttuuria", jolla ei olemitään tekemistä demokraattisten ja yhdenvertaisten ihmisoikeuksien kanssa.
        Arvostan todella korkealle suomalaisia miehiä. Suomalainen nainen on aina vapaa valitsemaan puolisonsa ja eroamaan puolisostaan, vapaa valitsemaan haluaako lapsia, kouluttautumaan, työskentelemään, pukeutumaan, asumaan ja ajattelemaan, kuten tahtoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustakaapu ei ole vapaavalintainen vaan kulttuuriin sidottu pakko. Nainen ei voi valita käyttääkö kaapua vai ei.
        Jos ihmisille opetetaan lapsesta asti joitain tiettyjä asioita , on selvää että he uskovat aikuisenakin että asia todella on niin vaikkei oikeasti ole.
        Kaavut pitäisi ehdottomasti kieltää naisten itsemääräämis- oikeutta rikkovina ja naista alentavina .

Juuri näin. Pienikin askel eteenpäin muuttaisi tuota kammottavaa tapaa. Monissa Euroopan maissa ei suvaita enää kasvoja peittävää mustaa hirviömäistä peitettä. Se että kasvojen pitää näkyä on jo pieni askel. Vihervasemmisto estää Suomessa jopa tätä jonkun idioottimaisen ideologiansa varjolla ja joka heitä kritisoi saa heti natsileiman, mikä sinänsä on jo kunnianloukkaus, koska viittaa kansallissosialistiseen hirmuhallintoon vuosina 1919-1945 ja heidän tuhoaviin rotuoppeihinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, mutta miehet saavat alistaa naisia, vaikkei ko oppeja ole edes Koraanissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihervassarit haluaa säkit päähän naisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet selvästi yksi heistä joka on pakotettu pitämään "säkkiä",oletko ihan päässyt isisiksen vaimoksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mis kohtaa Koraania lukee et naiset pitää paketoida mustiin säkkeihin!?

Niin! EI MISSÄÄN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan ovat kyykytetty siihen malliin että ei kannata kuin totella. Mitä heillä olisi ilman omaa yhteisöä?
        Vain koulutus tuo kaapuun pukeutuneelle vapauden päättää miten elää ja miltä näyttää.
        Se on vain niin että kun on nuori on ensin parempi pysytellä kuten kotona vaaditaan ja opiskella- yrittää pysytellä naimatomana vaikka vanhemmat koettaa koko ajan etsiä sulhasehdokkaita suvun piiristä. Vasta kun tienaa itse omassa ammatissaan ja voi siirtyä omaan kotiin ja itsenäiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet selvästi yksi heistä joka on pakotettu pitämään "säkkiä",oletko ihan päässyt isisiksen vaimoksi?

Minä olen edustanut maailmalla ihmisoikeuksia ja sivistynyttä Suomea. En siis sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä musset käyttää hyväkseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessakin ainakin yksi kunniamurha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko noin tyhmä oikeasti, vai vaan trolli.

Musliminainen Sara Al Husaini: Huivi ei toteudu vapaana valintana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Olen sivusta ja kauhulla seurannut yhtä "musliminaisen tai teinitytön uskonvapautta" ja vapautta valita mm pukeutumisensa."

Olen nähnyt vastaavaa myös suomalaisissa perheissä. Nuoruudessani "huorahtavan" pukeutumisen vahtaaminen oli jopa normi. Nyt sitten vahdataan samalla antaumuksella mamujen pukeutumista, koska se on liian konservatiivista. Ei teitä kiinnosta toisen ihmisen vapaus. Haluatte päinvastoin määräillä, koska kaikki vähänkin erilainen ahdistaa teitä.

Typerä kommentti, etkä näytä tajuavan islamista mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on monia naismamu opiskelijoita.
        Huivi ei ole koskaan naisen oma valinta.

Se on selvä.

• Anonyymi

Entäs se feminismi?

"Eri asia"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaako happi loppuman, löysää huivia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen edustanut maailmalla ihmisoikeuksia ja sivistynyttä Suomea. En siis sinua.

Kulje sitten säkissäsi, mutta se ei poista että tuo burkan vaatimus on naisten alistamista.
        Musu miehet ilmeisesti aivopesseet hurmallaan sinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Huivi on islamissa vakaumuksen tunnusmerkki. Se on naisen oma valinta. Maailmassa on yli 50 muslimivaltiota, eikä huivin käyttö ole suurimmassa osassa pakollinen. Siitä huolimatta jotkut naiset käyttävät huivia. Ei siksi, että perhe pakottaisi, vaan siksi että he haluavat näyttää uskoaan. Joskus perhe jopa toppuuttelee, mutta tyttö pitää päänsä."

Joo, valitsit sitten maailman 50 paskaPerseSivistymätöntäLukutaidonta maata
        korostaaksesi - Omaa typeryyttä ja naiviuutta.

Tätäkö nyt maaiilman hyvinvointi arviossa parhaita sijoja saanut maa pakoitetaan
        vihervasemmistomarzilaisagendalla ?.

Ei, Herran Jumala, mitä idioottimaisuutta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta esteettiselle silmälle miellyttävämpi näky, kuin 150 kiloiset suomalaiset siiderivalaat, roikkuvine läskineen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrohan, kuinka pystyy tuossa kauhtanassa hankkimaan leipänsä??? Mitä työtä voi esteettömästi tehdä noissa kauhtanoissa???

Ovatko he kautta aikojen yhteiskunnan avun varassa, kun eivät pysty leipäänsä hankkimaan.????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan ovat kyykytetty siihen malliin että ei kannata kuin totella. Mitä heillä olisi ilman omaa yhteisöä?
        Vain koulutus tuo kaapuun pukeutuneelle vapauden päättää miten elää ja miltä näyttää.
        Se on vain niin että kun on nuori on ensin parempi pysytellä kuten kotona vaaditaan ja opiskella- yrittää pysytellä naimatomana vaikka vanhemmat koettaa koko ajan etsiä sulhasehdokkaita suvun piiristä. Vasta kun tienaa itse omassa ammatissaan ja voi siirtyä omaan kotiin ja itsenäiseksi.

Näkeehän tuon nyt Iranissa, missä naiset pakotetaan kotiin ja pukeutumaan mustiin kauhtanoihin, Naiset yrittävät panna vastaan, mutta siitä seuraa aivan kauheita rangaistuksia.

Toivottavasti länsimaissa saa naiset olla vapaammin ja kulkea pää pystyssä ilman kauhtanoita, Minusta on surulista katsoa, kun pikkutytöilläkin on huivit päässä. Mitä vapautta se on???

Onko muslimimiehet niin tyranneja, että he pakottavat naiset piilottelemaan noissa huiveissa ja kauhtanoissa.

• Anonyymi

Entä kun on helle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä kun on helle?

Eikö tämä silloin ole naisen rääkkäämistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tämä silloin ole naisen rääkkäämistä?

Ja onhan se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luokittelet siis ihmiset. Aiaiai... Aika paha. Kunnon rasismia tuokin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkeehän tuon nyt Iranissa, missä naiset pakotetaan kotiin ja pukeutumaan mustiin kauhtanoihin, Naiset yrittävät panna vastaan, mutta siitä seuraa aivan kauheita rangaistuksia.

Toivottavasti länsimaissa saa naiset olla vapaammin ja kulkea pää pystyssä ilman kauhtanoita, Minusta on surulista katsoa, kun pikkutytöilläkin on huivit päässä. Mitä vapautta se on???

Onko muslimimiehet niin tyranneja, että he pakottavat naiset piilottelemaan noissa huiveissa ja kauhtanoissa.

Niin varmaan on vapaa valinta. Saahan sitä ilmankin mennä. Tosin oon ymmärtänyt, että ilman huivia kulkevan naisen saa raiskata. Ihmeen hyvin omasta halustaan he huivia tosiaan pitävät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa on myös perustuslaki joka on uskontojen yläpuolella. Suomen kansalaisilla on oikeus tasa-arvoiseen kohteluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on perustuslaki joka on uskontojen yläpuolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on naisen oma valinta. ??
        EI OLE ,EI IKINÄ !
        Mitä Iranissa naiset halusivat...kävellä ilman alsitavaa kaapua ja näyttää,että he on naisia ja kauniita,kuten ovat !
        Miehet,ajatollahit ja vanhoillinen miesvalta sen määrää.
        Oteaan Libanon,siellä vapaamieliset oli ilman huivia mutta kun shiia alueella ääri,nii pukeudu ,kuin hengellinen johtaja käskee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrohan, kuinka pystyy tuossa kauhtanassa hankkimaan leipänsä??? Mitä työtä voi esteettömästi tehdä noissa kauhtanoissa???

Ovatko he kautta aikojen yhteiskunnan avun varassa, kun eivät pysty leipäänsä hankkimaan.????

Kun ei pysty ei myöskään voi jättää sitä ääri-islami sortaja miestään. On se muuten kumma että juuri Suomeen tulee tätä vanhoillista islamia edustavat,riköhän syynä ole nämä suomalaiset vihervassarifeministit jotka puolustaa juurikin ääri-islamilaisia. Muissa Euroopan maissa esiintyy enemmän näitä vapaita musliminaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkutytöt täytyy hunnuttaa,ettei ne viettele aikuisia miehiä. Aika perverssiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa on uskonnonvapaus ja laki suojelee uskontoja .

Totta,mutta ei lasten raiskauksilta mitä 2015 alkoi.
        Uskonto on yleensä Rakkaus,ei raiskaus !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monessa maassa naisen on kiellettyä olla työssä kodin ulkopuolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisena onkin todella ahdistavaa katsoa, miten niin pitkään ja hartaasti rakennettu tasa-arvo heivataan romukoppaan. Kiinostaa hyvinkin paljon, paljon enemmän kuin rasismista rääkyminen, suomalaisten naisten ja tyttöjen tulevaisuus ja tasa-arvon, vapauden ja oikeuksien säilyminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö lain pitäisi pikemminkin suojella ihmisiä rasistisilta uskonnoilta kuten kehitysmaamuslimien islamilta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yli 50 muslimivaltiota? Montako näistä olet valmis luokittelemaan sivistysvaltioksi, jossa vallitsee tasa-arvo sukupuolten välillä ja jossa hyväksytään homot, lesbot ja sateenkaariväki myöskin?
        Saudi-Arabia? Pakistan? Iran? Irak? Jemen? Egypti? Syyria? Somalia? Nigeria? Indonesia?

Onko mielestäsi muita kuin nuo? Kerro!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhteiskunnan kukkarolla he elelevät, lapsia pukkaa ja kelaluukku laulaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monessa maassa naisen on kiellettyä olla työssä kodin ulkopuolella.

Kiellettyä käydä töissä kodin ulkopuolelle,no huh. Jos Suomeen tullaan , yritetään myös opetella Suomea ja päästä töihin tai opiskelemaan. Eihän ole mitään järkeä ottaa porukkaa tänne kaapuilemaan . Miten nämä kotimaahansa matkat näillä sujuu,hyvin kai ja me maksetaan. Eikö Ruotsin tilanteesta tämä Suomen hallitus virkamiehineen ole oppinut mitään. Sokkonako ne kulkee ja tyhmänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin,toinen syntyi Rakkaudesta ja toinen väkivallalla.
        Voiko väkivalta uskontoa laittaa suojeluun varsin vielä,kun pikkutytön hyväksikäytti?
        Jokaisella on oma näkemyksensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen pakottaa hengelliset johtajat,näette Iran yms.
        Sitten on siveys poliisit jotka valvoo ja antaa kepistä jos on toisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huivi on islamissa vakaumuksen tunnusmerkki. Se on naisen oma valinta.

Ja valehtelet,olen minäkin asunut islam maassa ja nähnyt monta asiaa.
        Kun susta tuntuu niin vapaudelta,niin kerro miksi IRANIN NAISET HALUAA HUNNUN POIS ja näyttää naiselta,kauniilt naiselta koska he ovat kauniita.
        12v lapsen on laittetta burga päälle,koska miehillä herää himot.
        Lapselle alkaa tulla naisen muotoja ja näillä herroilla ei mulkku pysy housussa jos näkevät,naisen muotoja.
        Äläkä väitä vastaan,sillä olen asunut islamissa ja äärialueella ja tiedän asiat.
        islamissa on paljon homoutta,ennen avioliittoa.Pojat siellä siis nuoret kävelee käsikädessä.
        On myös paljon eläimiin sekaantujia,mitä valitettavasti näimme vadin reunalta kiikaroiden.
        Hyvin aborginaalinen uskonto jos sitä voi sanoa siksi mutta raaka,niin raaka että kun tietäisitte,niin miettisitte kahdesti,että varastanko tai petänkö puolisoa(koskee yleensä vain naisia),ei miehiä.
        Islam tarvitsee koraanin puhdituksen,koska he elävät varsin vanhaa aika kautta mikä on vain sortoa naisille,eläimille ja lähes kaikelle mutta sen päättä mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki miehen kunnian vuoksi tehdyt murhat ovat "kunniamurhia". Myös ne, joissa suomalainen mies on laittanut akan ruotuun.

Ei ole "kunniamurhia". Suomalainen mies laittaa vaimonsa ruotuun, koska meinaa kuolla nälkään (ei osaa tai viitsi tehdä) ja on ehkä mustasukkainen olemattomalle rakastajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä takia sitten epäonnistuneen edellisen hallituksen ohjeistuksen mukaisesti Suomi ehti vielä äänestää YK:n yleiskokouksessa Korraanin ja Raamatun mielenosoituksellisten julkisten polttamisten sallimisen puolesta?

Vastuuministerit olivat ulkoministeri Haavisto ja oikeusministeri Henriksson, mutta koko epäonnistunut edellinen hallitus kantaa vastuun.

Minulle persuna ei tälläisilla teoilla ole mitään tekemistä sananvapauden kanssa (sitähän vihervasurit vihaavat), vaan esimerkiksi Koraanin poltto on vastuutonta ja irvokasta riidan ja sekasorron lietsontaa.
        Me persut rakennamme parempaa Suomea ja maailmaa - Te vihervasurit aiheutatte sekasortoa ja kurjuutta.

Olen persu,jos joku löytää rauhan vaikka kirjastaan niin hyväksyn Rakkauden.
        En hyväksy ihmisten käyttävän sitä väkivaltaan.
        Molemmissa kirjoissa on pahaa..mutta toisessa on Rakkautta ja Armoa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei puhuta huivista, joka jättää kasvot näkyviin vaan mustasta, nilkkoihin asti ulottuvasta uskonnollisesta siveysasusta, jossa on vain silmien kohdalla pienet reiät. Se on nyrkki tai burkha vai mikä lie sen pakkosäkin nimi on. Siinä ei naisilta kysytä yhtikäs mitään. Joku sen pukee vapaaehtoisesti, mutta koskaan ei voi olla varma, onko se vastaantuleva mustakaapuinen nainen tai tyttö siihen väkivallalla pakotettu.
        Suomeen ei tarvitse pesiytyä enkä suomalaisena naisena tule ikinä hyväksymään tai suvaitsemaan tätä väkivaltaista, naista alistavaa ja jonnekin alkukantaiseen kehitysvaiheeseen taantunuiden miesten luomaa "kulttuuria", jolla ei olemitään tekemistä demokraattisten ja yhdenvertaisten ihmisoikeuksien kanssa.
        Arvostan todella korkealle suomalaisia miehiä. Suomalainen nainen on aina vapaa valitsemaan puolisonsa ja eroamaan puolisostaan, vapaa valitsemaan haluaako lapsia, kouluttautumaan, työskentelemään, pukeutumaan, asumaan ja ajattelemaan, kuten tahtoo.

Tiedät mistä puhut ! Olen nähnyt sen töissäni Islam maassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö laiteta myös Isis Pekalle.Presidentin vaaleissa ois hyvä olla säkki päässä:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opetelkaa mitä on Islam,minä tiedän asuneena siellä ja asuin äärialuella.
        Ei tuo mitään hyvää naisille !

• Anonyymi

Vaikka olisi miten kuuma sää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huivi on islamissa vakaumuksen tunnusmerkki. Se on naisen oma valinta.

Valehtelija prkle! Mitä varten Iranin naiset haluaa huivin pois?
        Heillä oli ennen Shaahi joka oli vapaamielinen mutta sitten tuli Islamin vallankumous ja PAKKO !
        Entä Afganistan? Naiset on koko säkissä,mitään eivät saa tehdä,edes kaununeus hoitolaa pitää.
        Missä olet paskamajassa oot osunut kun et tiedä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se suojele kristinuskoa. Räsänen tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komppaan !

• Anonyymi

Koska se porukka tuo huumeita maahan. Ja niistä viherpunikit saavat hyvän olon!

• Anonyymi

Nuoret kokkarithan olivat jossain vaiheessa kannattamassa huumeiden laillisuutta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuoret kokkarithan olivat jossain vaiheessa kannattamassa huumeiden laillisuutta..

Vihreät kannattaa edelleen.

Samoin piikityshuoneita keskustaan. Tällöin narkkarit tulevat lähiöistä keskustaan piikittämään itseään ja siitä kätevästi teholle.

• Anonyymi

Voisiko vihervasemmistolaiset puolueet + Rkp yhdistyä yhdeksi uudeksi Säkki päähän puolueeksi?

• Anonyymi

Täysiä vastikkeettomia siipeilijöitähän nuo on.

• Anonyymi

Kait ne tykkää pukeutua kaapuun, käyttäähän jotkut homot nahkahousujakin 🤭

• Anonyymi

Eivät tykkää. Heidät on pakotettu siihen.
        Afganistanilaiset naiset sanovat, että kasvohuivien käyttöä koskeva määräys on vain viimeisin hyökkäys heidän ihmisoikeuksiaan vastaan. On kuin naisena oleminen olisi rikos. Sama täällä Suomessa.

• Anonyymi

Homot käyttää jasper kalsareita.

Se että laittaa jasper kalsarit päähänsä on jo kummallista.... Ainakin kesäkuumalla

• Anonyymi

Vihreitten Touko Aallolla oli tiukat nahkapöksyt.

Oliko jasper kalsarit alla?
        Ne kaksiväriset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että laittaa jasper kalsarit päähänsä on jo kummallista.... Ainakin kesäkuumalla

Se on tasa-arvon edellytys vihervassujen mielestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkos ne Jasper Pääkkösen kalsareita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät tykkää. Heidät on pakotettu siihen.
        Afganistanilaiset naiset sanovat, että kasvohuivien käyttöä koskeva määräys on vain viimeisin hyökkäys heidän ihmisoikeuksiaan vastaan. On kuin naisena oleminen olisi rikos. Sama täällä Suomessa.

Kokokaapu ei ole islamin valtavirtaa vaan pikemminkin radikaaleinta siipeä jossa se voi hyvinkin olla vapaaehtoista. Kuten nämä suominaiset jotka liittyivät isisiin.

• Anonyymi

Naisen paikka on kotona terveisin oppositio.

• Anonyymi

Nyrkin ja hellan välissä, säkki päässä.
        Onko meillä kaikkien aikojen huonoin oppositio?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan tuo kaikkien aikojen kuvottavin adressi: naiselle säkki päähän!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksisynnytyskoneina niin kauan kun menkat valuu reisien välistä kursitusta v-reiästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksisynnytyskoneina niin kauan kun menkat valuu reisien välistä kursitusta v-reiästä.

Ruotsissa musliminainen saa keskimäärin viisi lasta... Alkaen 15 ikävuodesta...
        Naisen rooli on muslimi kulttuurissa ahdas.

• Anonyymi

Pitäisi kai tarkentaa.
        Vihervasujen mielestä musliminaisen paikka on kotona, jolloin muslimimiehet voivat kulkea huolettomina naisten hoidellessa muksut ja kotityöt.
        Vasuvalaiden on mukava katsella ja ... enemmänkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sukuelimet silvottuna.

Uusi hallitusohjelma kieltää silpomisen.

Mariinin hallitusohjelmassa asiaa ei edes mainittu!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi kai tarkentaa.
        Vihervasujen mielestä musliminaisen paikka on kotona, jolloin muslimimiehet voivat kulkea huolettomina naisten hoidellessa muksut ja kotityöt.
        Vasuvalaiden on mukava katsella ja ... enemmänkin?

Onko vasuvalas kepun pj?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ulkomaailmalla meistä ajatellaan?
        Hallitusta ei kaadeta, vaikka se ei suvaitse naisten pakkosäkitystä tai nyrkistä päähän oppeja.
        Siis mikä mainehatta. Vientiteollisuus romahti jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan tuo kaikkien aikojen kuvottavin adressi: naiselle säkki päähän!

Jokainen, joka siihen nimensä laittoi kannattaa naisten pakkosäkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkien aikojen pierevin ja huutavin oppositio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko vasuvalas kepun pj?

Save the whales!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruotsissa musliminainen saa keskimäärin viisi lasta... Alkaen 15 ikävuodesta...
        Naisen rooli on muslimi kulttuurissa ahdas.

Älä höpise. Maailmassa on yli 50 muslimivaltiota, jotka ovat hyvin erilaisia. Islam ei kiellä ehkäisyä, koulutusta tai naisen työssä käyntiä. Useimmissa muslimimaissa naiset saavat keskimäärin 3 lasta. Koulutetut naiset toimivat yritysjohtajina, lääkäreinä ja juristeina. Maiden sisällä on on kuitenkin kulttuurieroja, jotka johtuvat asuinpaikasta ja koulutuksesta. Afganistan on hyvä esimerkki siitä mitä tapahtuu, kun "puskajussit" pääsevät valtaan. Lähes yhtä huonosti kävisi Suomessa, jos valta olisi kouluttamattomalla kansanosalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkien aikojen pierevin ja huutavin oppositio.

Kirjoitan nyt asian vierestä, Katsoin äsken tuota adressin luovutusta, jossa vaaditaan Purran eroa,

Nuori mies, joka luovutti tuo adressin oli nenärengastettu kuin pahankurinen sonni ennen aikoihin, Oli muitakin lävistyksiä, jotka inhottivat niin, että teki mieli oksentaa. Tuollainen iljetys oli vaatimassa adressein Purran eroa.
        On aikoihin eletty, Mielestäni Purra saa jatkaa aivan rauhassa, ei tuollaisilla nenärengastetuilla ole valtaa vaatia ministerin eroa. Hyi olkoon!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitan nyt asian vierestä, Katsoin äsken tuota adressin luovutusta, jossa vaaditaan Purran eroa,

Nuori mies, joka luovutti tuo adressin oli nenärengastettu kuin pahankurinen sonni ennen aikoihin, Oli muitakin lävistyksiä, jotka inhottivat niin, että teki mieli oksentaa. Tuollainen iljetys oli vaatimassa adressein Purran eroa.
        On aikoihin eletty, Mielestäni Purra saa jatkaa aivan rauhassa, ei tuollaisilla nenärengastetuilla ole valtaa vaatia ministerin eroa. Hyi olkoon!!!!

Nuo lävitys tyypit ovat vihervassuhippejä, autuaana he pelastavat kaiken, ilmasto puhdistuu heidän istuessa kaduilla liikenteen tukkoina. Heistä on kivaa kun katujengit kasvaa luoden muille pelkoa. He istuvat bubeissa päivisin parantaen maailmaa ,lukevat (suurien ajattelijoiden tekstejä),halveksivat duunareita koska he saastuttavat autoillaan työmatkoilla. Heille kela maksaa kuukausitulot, he lepäävät kaupunkien nurmikoilla koska ajatustyö vie kaikki voimat. He näkevät esim. Ruotsin tilanteen Ruotsin kantaväestön syynä. He ovat kuin aivopestyjä .

• Anonyymi

Tuon takia Persujen täytyykin alkaa nopeasti tuomaan Suomeen kaikki mahdolliset islamilaisnaiset, jotta voivat olla vapaita.

• Anonyymi

Persujen tehtävä ei ole pelastaa koko maailmaa. Riittää, että he pelastavat tämän naisiin kohdistuvan vapaudenriiston ja pakkosilpomisen, mitä vihervasemmisto nyt Suomeen pakottaa.

• Anonyymi

Peruskouluissamme jo pienet matuoppilaat puetaan jo huiveihin ja pitkiin loipakkoihin.
      Miksi?Ilmeisesti pienet muslimitytöt kiihottavat matuäijiä joten hiukset, nilkat, kaulat ja decoltee visusti säkkiin piiloon.Allahin oppeja noudatetaan 9- vuotiaissa jo vaimoaines.
      Miten naisten tasa-arvon huippumaassa,Suomessa, annamme islaminuskon naista alistavan kulttuurin kukoistaa.Maassamme, jossa naiset saivat Euroopan ensimmäiseksi äänioikeuden ja globaalisti kolmanneksi.
      Valtiovarainministeri Riikka Purra(ps) on ollut/ on edelleen täysin oikeassa naisia ankarasti alistava kulttuuri ei ”ole monikulttuurisuutta” maassamme, vaan taannuttaa Suomen keskiaikaan,

• Anonyymi

Persunaiset ovat niin rumia ja katkerailmeisiä, että heidän oikeus pukeutua mustaan säkkiin on perusteltua.

• Anonyymi

RIikka Purra on tyylikäs ja fiksu nainen.Ei ps puolueen naiset eroa muiden puolueiden naisista.Verratkaa Purraa esim Saarikkoon,joka ei ole pystynyt pitämään painoaan kurissa.Saarikon paino on sitä luokkaa,että se on jo terveydelle vaarallista.Yhtä hyvin liiallinen laihuus on myös terveysongelma.

• Anonyymi

Persunaiset ovat vapaita naisia vapaassa yhteiskunnassa toisin kuin ihailemasi suvaitsevaisten "suojelukseensa" ottamat Suomen musliminaiset, joilta riistät heidän ihmisoikeutensa.

• Anonyymi

Mitä sinä tyhmiä poriset, Perussuomalaiset eivät todellakaan pukeudu säkkeihin. He ovat ylpeitä naiseudestaan ja puolustavat naisten etuja. Siksi he toivovat, että musliminaisetkin olisivat vapaita liikkumaan ilman kauhtanoita ja näyttämään ylpeinä kauneutensa, sillä he ovat yleensä kauniita naisia.

Muslimimiehet taitavat olla niin mustasukkaisia, että naisten pitää piilotella ulkonäköään muilta ja näyttää vain omalle miehelle. Sairasta!!!

• Anonyymi

Aivanko itse keksit tuon?

• Anonyymi

Tsot tsot, etkö ole kuullut sellaisesta kuin naisten oikeudet? Lopeta sinäkin nyt vain jo se säkin vaatiminen naisen päähän ja siirry meihin ihmisoikeuksien kannattajiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tsot tsot, etkö ole kuullut sellaisesta kuin naisten oikeudet? Lopeta sinäkin nyt vain jo se säkin vaatiminen naisen päähän ja siirry meihin ihmisoikeuksien kannattajiin.

Eli persuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisten oikeuksiin kuuluu 1) uskonnonvapaus ja 2) pukeutuminen kuten itse haluaa. Et sinä ihmisoikeuksia edistä. Edistät omia ennakkoluulojasi. Suomen laki mahdollistaa laajat vapaudet. Jokainen päättää itse miten niitä käyttää. Ei pidä lähteä vapauttamaan ketään kysymättä mitä hän itse haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisten oikeuksiin kuuluu 1) uskonnonvapaus ja 2) pukeutuminen kuten itse haluaa. Et sinä ihmisoikeuksia edistä. Edistät omia ennakkoluulojasi. Suomen laki mahdollistaa laajat vapaudet. Jokainen päättää itse miten niitä käyttää. Ei pidä lähteä vapauttamaan ketään kysymättä mitä hän itse haluaa.

Monet uskonnot ja muut aatesuuntaukset ovat ihmisessä aivopesun seurausta, länsimaissa on totuttu, että ihmiset eivät ole yksimielisiä eikä yhtä viisaita, saa myös käyttäytyä typerästi, siitähän sitten toiset oppii! Sata vuotta sitten täälläkin naiset kävelivät maata viistävissä hameissa,oliko järkeä hygienian kannalta. Vaatetuksen pitää olla käytännöllistä.

• Anonyymi

Kun itse kulkevat puolipukeissa niin saavat säkeiltä houkuteltua miehet itselleen. En löydä kyllä muuta syytä tähän.

• Anonyymi

Vaativat oikeutta itselleen jo pitää tissejäkin paljaana, mutta toisille vaan säkkiä päähän.

• Anonyymi

Tyhmä kannanotto tuo "Anonyymi 09:01:24. Kukaan länsimainen nainen tuskin haluaa itselleen muslimimiestä. Päinvastoin nämä muslimimiehet pakottavat naisensa käyttämään noita kauhtanoita, kun ovat niin epävarmoja vaimojensa suhteen. Mustasukkaisuus jyllää!!!½

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmä kannanotto tuo "Anonyymi 09:01:24. Kukaan länsimainen nainen tuskin haluaa itselleen muslimimiestä. Päinvastoin nämä muslimimiehet pakottavat naisensa käyttämään noita kauhtanoita, kun ovat niin epävarmoja vaimojensa suhteen. Mustasukkaisuus jyllää!!!½

Muslimimies tuskin haluaa tissit paljaana heiluvaa kammotusta.

• Anonyymi

Ihmettelen kun oppositio vaahtoaa Purran 15 vuitta vahoista kirjoituksusra,mutta painaa villaisella turvapaikan hakijoiden tekemät rikokset,raiskaukset,huumeiden myynnin ,väkivallan!Naiset pakotetaan köyttämään mustaa kaapua ja huivia.He eivät hyväjsy homoja.Mitäs koraanissa sanotaan,pitää tappaa kaikki vääräuskoiset.Haluasko vihervasemmisto tänne diktatuurin,jossa on ääri- islamilainen johtaja? KUN on täällä enemmistö,he ottavat määröysvallan.Sitten naisten töytyy pukeutua kaspuihin,he eivöt saa opiskella,jahe ovat misten mielivallan kohteena Riikkakin kirjoitti juuri mamumiesten käytösestä Nyt Riikasta on tehty murhaaja ja rasisti.Todellisten rikoksentekijöiden päätä vain silitellään eikä heidän tekemistöän rikoksista saa edes puhua.

• Anonyymi

Vääryys on vallan voittanut meidän kansan keskuudessa.

• Anonyymi

Tapio Kuusitapio, joka siis teki tämän "löydön", on joku v---n kollektiivi, jolla omien sanojensa mukaan on rajattomat resurssit ja yhteydet käyttää ulkomaisia medioita sekä aikaa tähän tiedon lohkomiseen, eli kahlanneet scriptaa vai mikä se on käytännössä päivätyönään läpi, minkä tulosena siis tämä Purran musliminaisen maailman kaatava löytö sitten tehtiin. Kuka v---u ton kollektiivin toiminnan rahoittaa ja käytetäänkö siihen jonkun poliittisen ryhmittymän kautta valtion verorahoja?

• Anonyymi

Tämä Purran ajojahti osoittaa vain vasemmiston kiukkua, että oikeisto voitti vaalit. Nyt tämä
        Purran tuomitseminen on vain vastaveto vaalihäviämiselle.

En ole perussuomalaisten äänestäjäkuntaa, mutta tuo ajojahti ottaa jo niin luonnolle, että taidan pian äänestä perussuomalaisia.

Sitä paitsi Purra on aivan oikeassa osittain noissa kirjoituksissaan. Suomalaiseen yhteiskuntaan ei oikein sovi hunnutetut ja huivitetut naiset ja pikku tytöt. Suomi on vapaa maa ja toivoisi, että musliminaisetkin saisivat olla vapaana kahleista.

Kieltääkö muslimien uskonto kuorossa laulamisen??? Näin kerran Tapiolan kuorossa tumman tytön ja oletin että hän oli muslimi. Olin iloinen, että siellä oli tuollaista väriä valkoisten joukossa, Myöhemmin tämä pikku tyttö hävisi kuorosta. Ihmettelin kovasti tuota, miksi niin tapahtui???

• Anonyymi

On vähemmistökulttuureja, joissa nainen kuuluu säkittää.

Jokaisen täytyy kunnioittaa tällaisen alkuperäiskulttuurin petinteitä ja niiden vastustaminen on rasismia.
      Rasismi on rikos, joka ei vanhene ja josta seuraa ankara rangaistus jopa kolmanteen sukupolveen.

• Anonyymi

Miehet vaatii naisia pukeutumaan huiveihin ja kaapuihin.Se on valla käyttöä,ja sotii naisten oikeuksia vastaan.Naiset eivät saa myöskään opiskella,onko sekin mielestäsi perinne,joka pitäö hyväksyä.Tämä on ääri- islamilaista vallankäyttöä.Eräs irakilainen mies kertoi minulle,että naisten pitää käyttää kaapua ja huivia.Muuten heidät raiskattaisiin.Siksikö useat mamumiehet raiskaavat täällä naisia,kun suomalaiset ei pukeudu huiviin eikä kaapuun?Naisella on oikeus pukeutu niinkuin haluaa.Nykyisin on siinäkin mebty liiallisuuksiin,kun monet julkkikset käyttäö läpinökyviä vaatteita.En hyväksy niitä,enkä huivi- ja kaapupakkoa!

• Anonyymi

Sellaisesta kulttuurista pitää päästä eroon maassa, jossa ei naisia kahlehdita pukeutumaan kauhtanoihin ja huiveihin.

Onneksi on ilmestynyt sellaisiakin rohkeita naisia muslimien piiristä, jotka uskaltavat uhmata tuota miesten vaatimaa tapaa kahlehtia naisten pukeutumista.
        Kunnioitan todella noita rohkeita naisia, jotka uskaltautuvat irrottautua tuosta kahlehtivasta tavasta.

• Anonyymi

Voi miten lapsellisesti väännetty asia taas lapselliselta elämän kovan koulun käyneeltä oliolta, ei siinä oikein tieto pahemmasti päätä paina.
      Ensinnäkään kukaan ei kulje kaduilla säkki päässä , joten sekin taas on sitä PS ”huumoria”
      Eihän tyhmästäkään saa viisasta yhdessä päivässä, kehitys vaatii oman aikansa

• Anonyymi

Ikävä kyllä vihervasemmiston kehitys on pysähtynyt täysin.

• Anonyymi

Säkkejä ne on ihan selvällä suomen kielellä sanottuna ja kirjoitettuna.

• Anonyymi

Olin pääkaupunkiseudun päiväkodissa töissä.Siellä lastenhoitajana toimi nainen ,joka oli puettu nilkkoihin saakka ulottuvaan mustaan kaapuun ja mustaan huiviin.Onko mielestänne asiallinen työasu päiväkodissa? luulen että monet kantasuomalaislapset pekäsivät tuota mustilla vaatteilla itsensä peittänyttä lastebhoitajaa.Kaavut eivät kuulu suomalaisnaisen vaatevarastoon.Erikoista on että islaminuskoisia palkataan hoiyotöihin,mutta he teettävät osan töistään muilla.He esim euvät pese potilaita uskontoonsa vedoten.Minökin jouduin pesemään islaminuskoisen miehen potilaat Mies seisoi vieressä,ja katseli kun minä pesin.Palkka hänelle kuitenkin siitä maksettiin,eikä minulle.Minä lähes 70vuotias nainen jouduin tekemään nuoren mamun työt!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin pääkaupunkiseudun päiväkodissa töissä.Siellä lastenhoitajana toimi nainen ,joka oli puettu nilkkoihin saakka ulottuvaan mustaan kaapuun ja mustaan huiviin.Onko mielestänne asiallinen työasu päiväkodissa? luulen että monet kantasuomalaislapset pekäsivät tuota mustilla vaatteilla itsensä peittänyttä lastebhoitajaa.Kaavut eivät kuulu suomalaisnaisen vaatevarastoon.Erikoista on että islaminuskoisia palkataan hoiyotöihin,mutta he teettävät osan töistään muilla.He esim euvät pese potilaita uskontoonsa vedoten.Minökin jouduin pesemään islaminuskoisen miehen potilaat Mies seisoi vieressä,ja katseli kun minä pesin.Palkka hänelle kuitenkin siitä maksettiin,eikä minulle.Minä lähes 70vuotias nainen jouduin tekemään nuoren mamun työt!

Helsinkiläis sairaalassa sairaanhoutaja opasti mamuhoitajaa töihin.Mamuhoitaja ilmoitti ettei ota naiselta mäöräyksiä vastaa.Kun sairaanhoitaja yritti selittää,että Suomessa toimitaan näin ja tämä on työhön perehdyttömistä.Mamumies teki sairaanhourajasta valituksen,jonka mukaan suomalaishoitaja on rasusti Mitä teki sairaalanjohto! Suomalaishoitajalta ei asiasta kysytty mitään.Hänelle ilmoutettiin,ettei hänen palveluksiaan enää tarvita!( nainen teki sairaalassa sijaisuuuksia tarpeen mukaan)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helsinkiläis sairaalassa sairaanhoutaja opasti mamuhoitajaa töihin.Mamuhoitaja ilmoitti ettei ota naiselta mäöräyksiä vastaa.Kun sairaanhoitaja yritti selittää,että Suomessa toimitaan näin ja tämä on työhön perehdyttömistä.Mamumies teki sairaanhourajasta valituksen,jonka mukaan suomalaishoitaja on rasusti Mitä teki sairaalanjohto! Suomalaishoitajalta ei asiasta kysytty mitään.Hänelle ilmoutettiin,ettei hänen palveluksiaan enää tarvita!( nainen teki sairaalassa sijaisuuuksia tarpeen mukaan)

Herranen aika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herranen aika.

Suomalaisuus katoaa tällä vuosisadalla. Näin sanoo Teemu Keskisarja. Tähän on helppo uskoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herranen aika.

Voiko näin toimia muka tasa-arvoisessa yhteiskunnassa?

• Anonyymi

Miten tämä kannanottosi omasta mielestäsi auttaa naisia ja tyttöjä, jotka pakotetaan uskonnolliseen siveysasuun, joilta käytännössä raadellaan klitoris, jotka eivät saa opiskella, työskennellä tai valita puolisoaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sairaalan johtoporras veti käteen riemuissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaisuus katoaa tällä vuosisadalla. Näin sanoo Teemu Keskisarja. Tähän on helppo uskoa.

Jos suomalaisuus on näin tunkkaista, niin olisiko katoaminen iso vahinko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo nyt on kumma! Joutuiko tuo hoitaja lopettamaan työt jonkin muslimiurhon takia.?? Jo on
        aikoihin eletty. Jos ei noitten muslimihidalgojen ole mahdollista tehdä töitä siinä missä muidenkin, joutavat pois Suomesta. Ei täällä pokkuroida työpaikalla jonkun uskontokunnan edustajia. Ihmiset ovat saman arvoisia työtilanteessa,

Meillä on naiset ja miehet tasa-arvoisia. Kuinka sairaala voi käyttäytyä noin naishenkilöä kohtaan?? Kysyn vaan????

• Anonyymi

OLI AURINKOINEN KESÄ
      VIHREÄT MAKASIVAT RANNOILLA, PERSE REIÄT ARINKOON PÄIN JA TUNSIVAT AURNGONVALOA JA LÄMPÖÄ REISSÄÄN, HUUMEIDEN AUTUAAN VAIKUTUKSEN.

• Anonyymi

Kiitos, nauratti ääneen.

• Anonyymi

Vihreiden peräreijät on venyneet jatkuvasta nusuttelusta.

• Anonyymi

Siinä on typeristä typerin kirjoitus!! Kuinka voikaan olla noin tyhmä ihminen, joka tuollaista koneestaan päästää ulos.

TYPERÄÄ!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, nauratti ääneen.

Ei naurata tosi tyhmyys!!!

• Anonyymi

Kukapa siitä olisi erimieltä!

Ja mitenkään ei kyllä kuulu kuinka tuolla pukeutuu vapaalla sama kuinka ja kenen kanssa harrastaa seksiä,
      mutta yleisiin kuten vaikka uimahalliin , autokatsatukseen, toiselle töihin tai sairaalaan pitäisi tulla normaali vaatteilla;
      ei heimojen , kansojen perinne asuilla tai kansallispukuisena aina,(ei rikollisten liivijengiläistenkään ) jotka ovat todella rumia, kuten romaanien vaatteet 400 vuoden takaa?

Eivät todellakaan kuulu tähän päivään mutta sivistyminen ja koulutus pitäisi antaa ihmiselle uskonnon vapauden ettei tarvi kumarrella olematonta.

Mutta kuinka kirjoittaa sivistynyt tai ainakin kouluttautunut aikuinen ihminen, politiikkaa pyrkivänä tulee varmaan ammuttua yli että saisi kannattajia, sellaisia yksinkertaisia.

• Anonyymi

Ymmärrän romanien pukeutumisen tuohin kauniiseen pukuun, mutta senhän pitäisi olla kansallispuku ja siihen pukeudutaan vain juhlatilanteissa. Tuo valtava hameinen puku ei edes sovi jokapäiväiseen elämään eikä varsinkaan työtilanteisiin.

On suomalaisillakin erilaisia kansallispukuja, mutta niitä käytetään erikoistilanteissa, ei joka päivä.
        Nykyaikana pitäisi ihmisten sopeutua elämään valtaväestön kanssa olematta erilainen joka päiväisessä elämässä. Työtilanteissa ei nuo kansallispuvut ja kauhtanat sovi lainkaan. Puvun pitää olla työhön mukautuva eikä haitata liikkumista ja työn tekoa.

• Anonyymi

Musta säkki?? Päässä??

• Anonyymi

Vihreät ovat skitsoja.

• Anonyymi

Vihervasut on eksytettyjä.

• Anonyymi

Vihreät ovat nuoria vihaisia naisia.
        Mee too ja woke woke.

Nuoria pitää ymmärtää.

• Anonyymi

Muhamettiämmät voisi osallistua ilmastonmuutoksen torjuntaan ja vähentää säkkikankaan määrää.

Voisivat käyttää paksusta mustasta sametista tehtyä sakkiä, joka peittää ainoastaan pään ulottuen olkapäille saakka. Mitään reikiä kankaaseen ei tarvita silmiä tai hengittämistä tai kuuloa varten.

• Anonyymi

Juuri luin jutun, jossa lueteltiin mitä kaikkea ei saa jossakin tehdä. Ei saa olla ilman alusvaatteita, ei käyttää varvassandaaleja jne. Miksi ei saisi muka kieltää kokomustaa asua, josta näkyy vain silmät. Kaikilla kielloilla oli jokin syy. Mustalakana muuttaa ihmisen tunnistamattomaksi, ja siellä alla voi olla vaikka minkälainen terroristi aseineen.

• Anonyymi

Koska me emme ole fasisteja, kuten te persut.

• Anonyymi

----Julkisilla paikoilla kasvot peittävän hunnun käyttäminen on kielletty ainakin Alankomaissa, Belgiassa, Itävallassa, Ranskassa ja Tanskassa.

Lisäksi alueellisia kieltoja löytyy myös muista Euroopan maista, esimerkiksi Saksasta.

Mutta Suomessa näitä on häviävän pieni määrä, toki näkyvä esiintymistienoillaan

---Vuonna 2010 valmistuneen Kööpenhaminan yliopiston tutkimusryhmän raportin mukaan burkaa säännöllisesti käyttäviä tanskalaisia oli kolme, niqabia käyttäviä puolestaan noin 150–200.

Suomalaisten burkan ja niqabin käyttäjien määrää ei ole tutkittu, mutta siinä missä Tanskassa muslimeita oli vuonna 2020 arvioiden mukaan noin 250 000, Suomessa vastaava lukema oli vuonna 2022 tehdyn arvion mukaan noin 120 000–130 000. Muslimien tarkkaa määrää ei kummassakaan maassa tilastoida.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009726686.html

• Anonyymi

Kaapunaiset eivät kilpaile siiderivalaiden kanssa samoista juopoista ja kaljan tarjoajista.

• Anonyymi

Puhutko Ruisrockissa liikaa viiniä lipittäneestä kepun puheenjohtajasta?

• Anonyymi

Kuulostat 5 vuotiaalta. VAPAUS on tärkein ihmisoikeus. Kukin käyttää sitä omalla tavallaan. Suomessa saa elää konservatiivisesti tai liberaalisti, kunhan ei riko lakia. Toisen ihmisen valinnanvapauteen puuttuminen on IHMISOIKEUSRIKKOMUS. Jos joku tulisi minulle selittämään miten uskoa, elää tai pukeutua, niin näyttäisin närhen munat. Sinun ajatuksesi vapaudesta voi olla toiselle vastenmielinen. Kuvittelet typerästi tietäväsi mitä musliminainen haluaa. Sinä et tiedä siitä kysymättä mitään. Eikä se edes sinulle kuulu.

• Anonyymi

Monesti on jo todettu, että musliminaiset eivät pidä burkaa vapaaehtoisesti. Jos joku näistä päättäisi olla ilman burkaa niin pian hänet löydetään kuolleena.

• Anonyymi

On IHMISOIKEUSRIKKOMUS pakottaa nainen käyttämään kokomustaa siveysasua.
        Se ja kaikki uskonnoliset vermeet pitäisi Suomessa kieltää vähintäänkin alle 18-vuotiailta.
        Samoin kasvot peittävät hunnut kaikilta julkisilta paikoilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monesti on jo todettu, että musliminaiset eivät pidä burkaa vapaaehtoisesti. Jos joku näistä päättäisi olla ilman burkaa niin pian hänet löydetään kuolleena.

Älä puhu paskaa. terv. 7 muslimaassa asunut.

• Anonyymi

Ihmettelen vain, kuinka noitten kauhtanoitten kanssa ollaan mukana työelämässä??? On väärin, että tuollaisen vaatetuksen takia pitää maksaa valtion avustuksia, kun normaali suomalainen painaa niska limassa töitä hankkiakseen elatuksensa.

Onhan se selvä, että noissa kauhtanoissa ei juuri töitä tehdä kodin ulkopuolella.,

• Anonyymi

Nainen säkki päällä muslimimaassa: raakaa naisten sortamista. Nainen säkki päällä Suomessa: ihanan voimaannuttavaa, osoitus musliminaisten vapaudesta. Suvakkien logiikkaa...

• Anonyymi

Tätä ei saa Purra sanoa....
        Tästä on media tosi vihainen.
        Ei mitään hyvää Purran suuhun.
        Vaalitappio ottaa kyllä tosi koville...

• Anonyymi

Koulupudokaspersun juttuja. Pukeutuminen on vapaudesta puhuttaessa sivuseikka. Konservatiivisessa ympäristössä itselleen tärkeitä vapauksia voi toteuttaa parhaiten, jos ei tee itsestään silmätikkua. Se on sosiaalista älykkyyttä. Vapaus löytyy viime kädessä jokaisen oman pään sisältä. Suomi ei voi muuttaa Afganistanin olosuhteita. Lainsäädäntö tarjoaa kuitenkin KAIKILLE Suomessa laajat vapaudet. Meillä on esim. naisille tukiverkostoja. Ihmisestä itsestään riippuu haluaako hän niitä käyttää. Jos persuja oikeasti kiinnostaisi naisten asema, niin he puhuisivat myös perheväkivallasta suomalaisissa perheissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koulupudokaspersun juttuja. Pukeutuminen on vapaudesta puhuttaessa sivuseikka. Konservatiivisessa ympäristössä itselleen tärkeitä vapauksia voi toteuttaa parhaiten, jos ei tee itsestään silmätikkua. Se on sosiaalista älykkyyttä. Vapaus löytyy viime kädessä jokaisen oman pään sisältä. Suomi ei voi muuttaa Afganistanin olosuhteita. Lainsäädäntö tarjoaa kuitenkin KAIKILLE Suomessa laajat vapaudet. Meillä on esim. naisille tukiverkostoja. Ihmisestä itsestään riippuu haluaako hän niitä käyttää. Jos persuja oikeasti kiinnostaisi naisten asema, niin he puhuisivat myös perheväkivallasta suomalaisissa perheissä.

"Ihmisestä itsestään riippuu haluaako hän niitä käyttää."

Jep, mitään pahaa ei perheen ja suvun taholta seuraa, jos niitä ei käytä... Voi hellanlettas.

• Anonyymi

Aaa-aaah, nyt multa tulee....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan nainen yrittää käyttää noita palveluita, tosin pian hän olisi kuollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalainen perheväkivalta on hoidossa,jos siitä saadaan tietoa.Likumäärään nähden tänne muuttaneet tekevät enemmän rikoksia mitä kanta- suomalaiset tekevät.Suomalaismiehet osallituvat lastenhoitoon ja huolehtivat perheen asioista.He eivät pakota vaimoaan ja tyttäriään puketumaan kaapuihin,eivätkä kiellä näitä opiskelemasta ja osallistumasta työelämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitat yleistävällä, pejoratiivisella käsitteellä puheenvuorosi. Se on aina merkki alhaisesta älykkyydestä sekä persoonan negatiivisista piirteistä.

Eli suvaitset tämän päivän Suomessa, että meillä on väestöryhmä, joka joutuu toteuttamaan vapauttaan piilottamalla aikeensa sosiaalisen älykkyyden keinoin? Ymmärrän kyllä että monissa maissa tämä on heille ainoa keinoa. Mutta että Suomessakin tätä vaaditaan, on mielestäni kohtuutonta.
        Luuletko, että musliminainen löytää nämä tukiverkostot, jota Suomessa on tarjolla?
        Onko tuki riittävää?
        Suomalainen nainen toki osaa löytää nämä tukiverkostot sekä on vapaa eroamaan miehestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ihmisestä itsestään riippuu haluaako hän niitä käyttää."

Jep, mitään pahaa ei perheen ja suvun taholta seuraa, jos niitä ei käytä... Voi hellanlettas.

Persutyperykselle tiedoksi: suuri osa maailman muslimeista ei käytä edes huivia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan nainen yrittää käyttää noita palveluita, tosin pian hän olisi kuollut.

Olen tavannut tuhansia musliminaisia, jotka eivät käytä huivia. Elossa näyttivät olevan. Kuvittelet rasistisesti, että kaikki muslimimiehet ovat väkivaltaisia tyranneja. Se on yksinkertaisesti typerää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitat yleistävällä, pejoratiivisella käsitteellä puheenvuorosi. Se on aina merkki alhaisesta älykkyydestä sekä persoonan negatiivisista piirteistä.

Eli suvaitset tämän päivän Suomessa, että meillä on väestöryhmä, joka joutuu toteuttamaan vapauttaan piilottamalla aikeensa sosiaalisen älykkyyden keinoin? Ymmärrän kyllä että monissa maissa tämä on heille ainoa keinoa. Mutta että Suomessakin tätä vaaditaan, on mielestäni kohtuutonta.
        Luuletko, että musliminainen löytää nämä tukiverkostot, jota Suomessa on tarjolla?
        Onko tuki riittävää?
        Suomalainen nainen toki osaa löytää nämä tukiverkostot sekä on vapaa eroamaan miehestään.

Meriittini näkyvät cv:stä ja älykkyystesteistä. En tarvitse sinun arvioitasi. :D:D Olen edistänyt työurani aikana enemmän naisten asemaa kuin sinä tulet koskaan tekemään. Minulla on kolmesta maanosasta kokemusta siitä mikä toimii eri kulttuureissa. Uskonnonvapauden kyseenalaistaminen ja rajoittaminen ei ole koskaan toiminut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tälläkin hetkellä muhamettinaiset käyttää yli 50% Naisten Turvatalojen resurrsseista.
        Pääkaupunkiseudulla % osuus on vieläkin suurempi...

Revippä siitä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persutyperykselle tiedoksi: suuri osa maailman muslimeista ei käytä edes huivia.

Juuri niin! Miksi sitten täällä Suomessa musliminaiset kulkevat nuo kauhtanat päällä ja miksi monilla lapsilla on huivi päässä, joka on minusta suorastaan säälittävää.

Suomi on vapaa maa, miksi ihmeessä täällä asuvat muslimit eivät käytä vapautta hyväkseen ja integroidu valtaväestöön pukeutumalla länsimaiseen tapaan. Luulenpa, että he viihtyisivät maassamme paremmin ja sopeutuisivat paremmin yhteiskuntaan eivätkä olisi eristettynä kotiin.

Pitäisikö muslimimiehet kouluttaa suomalaiseen yhteiskuntaan, niin että he antaisivat vaimoilleen vapauden olla niin kuin Suomessa eletään.

• Anonyymi

Islam ei ole uskonnonvapautta vaan kuoleman uhalla pakotettua epäjumalan palvontaa.

• Anonyymi

Juicen erään laulun sanat tuli mieleeni: Kun A. saapuu kaupunkiin, hän ensin soluttautuu Vihreisiin. Ja pariin demariin. Juurikin näin.

• Anonyymi

Miksi aloittajalle on tärkeää kalju kuuppa?

• Anonyymi

Kyllä ei ymmärrä et mikä uskonnossa määrää et naisen ja tytön pitää pukeutua päästä jalkoihin mustaan ei saa näyttää kauniita hiuksia kasvoja?? Mutta se et miten on kirjoitettu mustasta säkistä ei oo 👎.

• Säkki päässä on turvallisuusriski. Julkisilla paikoilla ihmisten tulee olla tunnistettavissa.

• Anonyymi

Purra on oikeassa, naisten alistaminen on loputtava!

• Anonyymi

Hän on taivaan oikeassa.

• Anonyymi

Jonkunhan se on tehtävä.
        Vihervasemmisto ei sitä tee.

• Anonyymi

Onko pelkkää politiikkaa, kun suhtautuu määräykseen "naiselle musta Säkki päälle" .

Minä näen sen alistamisena. Mies määrää ja naisen on toteltava ja tällä kertaa vihervassut taputtavat käsiään. On rasistista paheksua asiaa.

• Anonyymi

Niin, ja kesähelteellä .

• Anonyymi

Miksi vihervasemmiston ja punakaartin naiset haluavat itse olla rinnat paljaana? Mikseivät itse pidä säkkiä?

• Anonyymi

Typerys siinä kirjoittaa. He eivät ole rinnat paljaina, mutta eivät myöskään käytä täysin peittäviä vaatteita. Meillä on vapaus valita sen mallin mukaan vaatteet, kun katsoo olevan itselleen parhaaksi.
        Meillä ei mikään uskonto eikä aviomiehet määrää naisten vaatetusta, Siitä olisi muslimienkin hyvä ottaa oppia.

• Anonyymi

Kyllä kun kattoo kadulla,toivoo melkein,että jotku suom.akat alkais pitää kaapuja säkkejä..Siis ihan oikeesti.sitä plösön näköistä .ei helv..i!

• Anonyymi

Turha siinä saivarrella. Jos naisilla ei olisi uskontoonsa kuuluvaa vaatetusta, niin pesunkestävä persu keksisi jonkun yhtä halventavan nimityksen kuin säkki.

• Anonyymi

JOS, jos, jos...
        Koraani ei vaadi tyttöjen ympärileikkausta eli silpomista eikä kaapua nuorten tyttöjen ja aikuisten naisten päälle.
        Perinteisesti kaavut ovat ja ovat olleet käteviä ja suorastaan välttämättömiä kuumissa oloissa käyskentelevien paimentolaisten ja vuoristoasukkaiden keskuudessa. Viilenevinä öinä se suojaa teltoissa sekä kivestä ja savesta rakennetuissa vaatimattomissa asumuksissa.
        Kasvojen peittäminen suojaa ihon palamiselta ja hiekkamyrskyiltä.
        Luulisin, että kehittyneissä länsimaissa kaavut vaikeuttavat jossain määrin liikkumista ja ne voivat olla riski esim. rullaportaissa sekä bussiin noustessa ja haittaavat varmasti esim. juoksemista.
        Kun länsimaihin saavutaan pakolaisina, naisilla tulisi olla oikeus elää maassa maan tavalla.

• Anonyymi

Johan on typerä kannan otto!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JOS, jos, jos...
        Koraani ei vaadi tyttöjen ympärileikkausta eli silpomista eikä kaapua nuorten tyttöjen ja aikuisten naisten päälle.
        Perinteisesti kaavut ovat ja ovat olleet käteviä ja suorastaan välttämättömiä kuumissa oloissa käyskentelevien paimentolaisten ja vuoristoasukkaiden keskuudessa. Viilenevinä öinä se suojaa teltoissa sekä kivestä ja savesta rakennetuissa vaatimattomissa asumuksissa.
        Kasvojen peittäminen suojaa ihon palamiselta ja hiekkamyrskyiltä.
        Luulisin, että kehittyneissä länsimaissa kaavut vaikeuttavat jossain määrin liikkumista ja ne voivat olla riski esim. rullaportaissa sekä bussiin noustessa ja haittaavat varmasti esim. juoksemista.
        Kun länsimaihin saavutaan pakolaisina, naisilla tulisi olla oikeus elää maassa maan tavalla.

Sitä paitsi, siellä kaapujen sisällähän voi tallustaa vaikka minkälainen roisto hyvänsä. Ei päälle päin näy, kuka tai mikä siellä sisällä on. Sellainen pitää varmuuden vuoksi kiertää kaukaa.

Ei tuollainen asuste sovi nykyaikaan. Maailma kun on niin pelottava!!

• Anonyymi

Asun malminkartanossa vielä hetken. Täynnä mamuja. Rauhatonta ja tappeluja.

Kiitos päättäjät, ajatte veronmaksajat pois etelästä.

• Anonyymi

Päättäjät pääsee nauttimaan monikulttuurisuuden riemuista mamujen kanssa ilman turhia kantasuomalaisia veronmaksajia.

• Anonyymi

SITÄ KAIKKI IHMETTELEVÄTKIN.
      VIHER-VASEMMISTOLLE SE ON TODELLA TÄRKEÄÄ , ON ARVOKYSYMYS.
      ----TOISEN KANSAN ETU AJAA OMAN KANSAN EDELLE.
      --
      TOSI IKÄVÄÄ, ETTÄ NÄIN ON KÄYNYT.
      SUOMALAISET KÖYHÄT JA PIENITULOISET......HAA.......HAA
      KUKAPA EI ÄLYÄISI JA HALUAISI MUSTA-HUNTU PÄÄSSÄ KÄVELLÄ JOUTILAANA JA ELÄÄ HELPOMMALLA.
      VIHREÄ OVA OTTANEET MALLIA.

• Anonyymi

Naiset ovat itse suunnitelleet itselleen burghan. Eräs naismuotisuunnittelija Aisha päätti kerran suunnitella naisille tarkoitetun miellyttävän ja muodikkaan joka paikan asusteen. Naiset ympäri maailman saivat kertoa omat toiveensa tätä asustetta kohtaan. Tästä asusteista tuli lopulta iso hitti jota lähes kaikki maailman naiset nyt jonottavat ostamaan ja haluavat pukea sen ylleen.

• Anonyymi

• Anonyymi

Minkälainen mahtaa olla tuo kaapu????? Olisi mielenkiintoista nähdä!!

• Anonyymi

Ei kyllä onnistuisi RKP:kään mun rouvani säkittämään. On senverran ärhäkkä tapaus.

• Anonyymi

Näillä sivustoillahan ollaan täysin erkaantuneita arkipäivän totuuksista. Mutta onhan näitä joutoajalla mukava lukea. Ilmeisesti tänne kirjoittavat vain muutamat henkilöt?

• Anonyymi

Rasismi on taikasana, joka ESTÄÄ mustista säkeistä puhumisen. Jos silti puhut, työpaikkasi on mennyttä, vihervasemmistolaiset paremmat ihmiset pitävät siitä huolen ja äärinatsihenkinen RKP komppaa!

• Anonyymi

No persuillehan se vasta tärkeää on koska siitä pitää koko ajan jankuttaa.

• Anonyymi

Nuo hirveän näköset luuskat vois ite vetää rätit päällensä. Missähän tasa-arvoa rääkyvät ämmät on ny?? Hiljaa piilossa.
      Minä en tule enää koskaan äänestämään naista. Riikka Purra on ainoa nainen, jolle voisin ääneni antaa. Puolue on ainakin persut, jotka tulevat ääneni saamaan.

• Anonyymi

Suomen naiset taistelivat kiivaasti 1900-luvun alussa oikeudestaan valita puolisonsa tai elää naimattoman, opiskella ja käydä töissä. itsestäänselvyyksiä tänä päivänä tässä maassa... vaan eipä olekaan kaikille naisille.
      Silloinkin naisten oikeuksia vastustettiin vetoamalla kulttuuriin, tapoihin, naisen "erityiskutsumukseen", jota synnynnäisenä, vapaaehtoisena ja kulttuuriin sekä uskontoon kuuluvana.

Toivon, että suomalaiset vapauttavat jokaisen musliminaisen tässä maassa, joka ei koe synnynnäisenä, vapaaehtoisena ja kulttuuriinsa ja uskontoonsa kuuluvana halunaan alistua, elää pakotettuna ja kahleissa. Tosin se on vaikea tehtävä, koska perheet syöttävät tuon agenda siitä hetkestä, kun lapsi syntyy.

• Anonyymi

Nykyään totuuden puhuminen on rangaistavaa ja kiellettyä.

• Anonyymi

On ollut vuodesta 2011 alkaen.

Ennen vuotta 2011 laki kuului näin:

” Joka yleisön keskuuteen levittää lausuntoja tai muita tiedonantoja, joissa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin kansallista, etnistä, rodullista tai uskonnollista ryhmää taikka niihin rinnastettavaa muuta kansanryhmää, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.”

Vuonna 2011 laki muutettiin kuulumaan seuraavasti:

” Joka asettaa yleisön saataville tai muutoin yleisön keskuuteen levittää tai pitää yleisön saatavilla tiedon, mielipiteen tai muun viestin, jossa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin ryhmää rodun, ihonvärin, syntyperän, kansallisen tai etnisen alkuperän, uskonnon tai vakaumuksen, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden perusteella taikka niihin rinnastettavalla muulla perusteella, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.”

Eli nykyään Suomessa voi joutua vankilaan siitä, että kertoo faktatietoja tai mielipiteensä.

• Anonyymi

RASISMI JA ISLAMOFOBIA ON SUURIN TURVALLISUUSRISKI.

• Anonyymi

Jokainen kulkekoon missä asussa haluaa

• Anonyymi

Mutta musliminaiset ja -tytöt eivät saa kulkea missä asussa haluaa kun miehet pakottaa laittamaan burkhan päälle. Uimarannallakin näin kuinka perheen miehet heilui uikkareissa ja perheen naiset istui lakana päällä kauempana varjossa. Reilu 10-vuotiaan tytön piti laittaa kokovartalon peittävä uimapuku. Iranissa naiset haluaa vapautta mutta Suomessa vihervasemmisto ei halua musliminaisille vapautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta musliminaiset ja -tytöt eivät saa kulkea missä asussa haluaa kun miehet pakottaa laittamaan burkhan päälle. Uimarannallakin näin kuinka perheen miehet heilui uikkareissa ja perheen naiset istui lakana päällä kauempana varjossa. Reilu 10-vuotiaan tytön piti laittaa kokovartalon peittävä uimapuku. Iranissa naiset haluaa vapautta mutta Suomessa vihervasemmisto ei halua musliminaisille vapautta.

Se johtuu siitä, että Iranissa naiset on rohkeita, mutta Suomessa täysiä *askahousuja!

• Anonyymi

Vasemmisto ja vihreät kantavat sielussaan sadomadokismin painolastia!

• Anonyymi

Miten voi musliminaisen käsityksen mukaan kulkea julkisesti peitettynä kunniakkaasti?Henkinen tasapaino on varmasti järkkynyt kasvatuksen johdosta!

• Anonyymi

Sellaisia ihmisiä on helpompi hallita, pitää tietämättöminä omista oikeuksista. Opiskella,saada työ,ura,ei olla jonkun vassaripuolueen ainaisena äänestäjänä.

• Anonyymi

Islamilla aivopestyllä intersektionaalisella feministisuvakkien vihervasemmistolla on kehitysmaamuslimi MAANMUUTTAJIEN kanssa sama slamilainen ihmiskäsitys ja arvopohja!
      Kuten Tuppurainen sanoi on vaarallista mennä kantaväestö ensin politikalla, kun kehitysmaamuslimien ihmisarvo on jakamaton!
      No kantaväestöähän se ei koske koska emme ole mikään kansanryhmä!

• Anonyymi

mukavampaa normaaleille jos tuo sakki pitää jätesäkit päällään

• Anonyymi

Koska ihannoimme islamia.

• Anonyymi

Sehän edustanee vihervasemmiston silmissä parempaa ja värikkäämpää kulttuuria tuokin vaatetus?

Ymärrän arabimaissa käyneenä hyvin tuon suojaavan armottomalta auringolta, mikä siellä saattaa korventaa jopa vuoden ympäri, mitä talvella nyt joissain paikoin esim. Lähi-Idän alueella viileämpää, mutta aurinko paistaa.

Suomessa ja pohjoismaissa tummempi ihoisten ei varmaan tarttis auringolta juuri edes suojautua noihin kaapuihin.

Kyllä kai noiden käyttö menee sinne "nyrkin ja hellan väliin" eli uskonnollista merkkiä pukkaa kuin papin ja diakonin liperit ja piispan hiipat .

• Anonyymi

Niin, siis mustaa säkkiä käytetään hiekkamyskyn takia!
        Eikö joku voisi mennä, vaikka Natsima kertomaan niille Afganistanin ja Iranin uskonsisarilleen että burkha on teidän naisten oman edun mukainen vaate….hehhehhehhehee…
        Sillä ei ol mitään tekemistä islampaskan kanssa….hehhehheehehheee…..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö joku voisi mennä, vaikka Natsima kertomaan niille Afganistanin ja Iranin uskonsisarilleen että burkha on teidän naisten oman edun mukainen vaate….hehhehhehhehee…

Ei mikään ole niin tyhmä kuin islamilla aivopesty vihervasemmistolainen….

• Anonyymi

Ja 18…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos, osaa ajatella loogisesti :
        Niin miksi ? : Arabimiehet pukeutuvat VALKOISEEN KAAPUUN ?

Tuskin ne on hakeutumassa Klu Klux Klaanin pariin, eller hur ? ;)

• Anonyymi

Ihmisten pilkkaaminen, koulukiusaaminen ja työpaikkakiusaaminen on runkkua touhua, ja sitä voi lähinnä verrata kanalan nokkimisjärjestykseen, jossa heikointa rökitetään. Ei kovin sivistynyttä.

• Anonyymi

Muistakaa nyt ne pääkaupunkiseudun hiekkamyrsky alueet…hehhehhehee….
        Nehän eivät liity mitenkään islampaskaan… eihän?

• Anonyymi

Minua ei ole häirinnyt kenenkään pukeutuminen, vaikkakin joskus ruokakaupassa siirryn vähän kauemmaksi, kun isomahainen ja hielle haiseva liian pienissä vaatteissa kulkeva suomalaisen näköinen uros tulee liian lähelle.

Uskontoon kuuluvat asusteet ovat Suomessakin täysin laillisia, joten jos ei kärsi katsoa, niin kääntää kaalin eri suuntaan - helppoa!

• Anonyymi

Niinpä Suomessa on uskonnonvapauslaki --- kaikille uskonnoille!
        Ettei vaan olisi osalla äärimmäisistä suvaitsemattomista aukkoja tiedoissa?
        Suomen oikeusvaltiossa eletään Suomen lakien mukaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä Suomessa on uskonnonvapauslaki --- kaikille uskonnoille!
        Ettei vaan olisi osalla äärimmäisistä suvaitsemattomista aukkoja tiedoissa?
        Suomen oikeusvaltiossa eletään Suomen lakien mukaan!

Totta on kuten sanot, että eletään Suomen lakien mukaan. Totta on, että on uskonvapaus Suomessa, mutta totta on myös se, että mikään uskonnollinen yhteisö ei saa rikkoa Suomen lakia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta on kuten sanot, että eletään Suomen lakien mukaan. Totta on, että on uskonvapaus Suomessa, mutta totta on myös se, että mikään uskonnollinen yhteisö ei saa rikkoa Suomen lakia.

Eihän huivi, kaapu tai burkha ole Suomenkaan laissa kielletty!!!

Suomen lakiakin rikotaan aivan varmasti jokaikinen päivä .... olipa rikoksen tekijälle sitten minkälaiset vaatteet tahansa. Vai onkose kenties hyväksyttävämpää rikollisuus lökäpöksylle kuin kaapuun verhoutuneelle?

• Anonyymi

Siltä tuntuukin, että suuri joukko "kääntää katseensa" muualle, koska se on helppoa. Mutta oikeasti, jos välitämme, puutumme epäkohtiin ja laittomuuksiin ja yritämme ajaa naisten asiaa. Naisten ansiosta Suomi sai naisille äänioikeuden. Voiko olla totta, että nyt käännetään katseet vain muualle, vaikka tunnistamme epäkohdat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltä tuntuukin, että suuri joukko "kääntää katseensa" muualle, koska se on helppoa. Mutta oikeasti, jos välitämme, puutumme epäkohtiin ja laittomuuksiin ja yritämme ajaa naisten asiaa. Naisten ansiosta Suomi sai naisille äänioikeuden. Voiko olla totta, että nyt käännetään katseet vain muualle, vaikka tunnistamme epäkohdat.

Jos ketä häiritsee Suomen normaali monikulttuurinen yhteiskunta, niin se on hänen itsensä ongelma ja häpeä. Muuttakoon syvälle maaseudulle metsän laitaan, ettei tarvitsisi kärsiä erinäköisten ihmisten näkemisestä, ainakaan tahtomattaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen lakiakin rikotaan aivan varmasti jokaikinen päivä .... olipa rikoksen tekijälle sitten minkälaiset vaatteet tahansa. Vai onkose kenties hyväksyttävämpää rikollisuus lökäpöksylle kuin kaapuun verhoutuneelle?

Mitä huivi, kaapu, ngab, burkha sinusta edustaa?
        Minun SUOMEENI ei kuulu mitkään sairaan ahdasmielisen patriarkaattisen, keskiaikaa elävän fundamentalistisen poliittisen ideologian mukaiset asusteet!
        Jos sinä haluat kehitysmaamuslimi MAANMUUTTAJIEN kalifaatin SUOMEEN, omaan koti ja synnyinmaahamme se vaatii enemmistön tuen!
        Jos kantasuomalaiset tolkunihmiset haluavat asua islamilaisessa kalifaatti SUOMESSA, minunkin on hyväksyttävä se tosiaia!
        Mutta tulen tekemään kaikkeni ettei tukevien sukupolviemme tarvitse asua kehitusmaamuslimi MAANMUUTTAJIEN kalifaatissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ketä häiritsee Suomen normaali monikulttuurinen yhteiskunta, niin se on hänen itsensä ongelma ja häpeä. Muuttakoon syvälle maaseudulle metsän laitaan, ettei tarvitsisi kärsiä erinäköisten ihmisten näkemisestä, ainakaan tahtomattaan.

Kysymys ei ole "erinäköisten ihmisten" näkemisestä, kysymys on tasa-arvosta ja sivistysvaltiosta, johon ei kuulu "paeta", vaan tarttua epäkohtiin.

• Anonyymi

Et sitten ole ollut kassajonossa somali jätesäkin perässä...?
        On , muuten kauhea katku halvan litratolkulla läsäytetyn hajuveden ja pesemättömän kropan
        mielipuolinen " sinfonia"...
        Mielelläni otan 3-4 metrin etäisyyden ja joillekkin olen sanonut: " Voisihan sitä suihkussakin käydä kun lähtee tänne "ihmisten ilmoille"...

Sama juttu sairaaloissa, hammaslääkärillä, terveyskeskuksessa...sossussa, kelassa...

Somalinaiset ovat se "ihmisryhmä#" joka käyttää eniten terveyspalveluja...

Jostuiskohan 150-200 kilon elopainosta...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ranskassahan kiellettiin nuo huivit. En tiedä, kuinka se onnistui, mutta näin kuulin uutisissa.
        Meilläkin pitäisi kieltää, jotta naiset saisivat vapauden kulkea näyttäen kauniit hiuksensa ja koko olemuksensa ylpeänä kanssa sisarilleen,

• Anonyymi

Muukalaisvihalle ja rasismille täyskielto Suomessa.
      Aloitettakoon Suomen halllituksesta ja Suomen eduskunnasta ...

• Anonyymi

Niin että islampaskan kalifaatti Suomi on ihan ok…

• Anonyymi

Rasismin kieltäminen on OK, mutta sen varjolla alistettujen puolustamisen tyrehdyttäminen on aivan käsittämätöntä.

• Anonyymi

Monessa maassa Euroopassa on burkakielto, mutta olisiko sekään oikea vaihtoehto Suomessa, jossa on vapaa valinta pukeutumisessa. Asiaa ehkä pitäisikin lähestyä muslimiyhteisöjen kautta ja vaatia heiltä pukeutumisvapauden noudattamista. Suomihan rahallisesti tukee näitä muslimiyhteisöjä, mutta miksi Suomen pitäisi rahallisesti tukea yhteisöjä, jotka burkaa vaativat.

• Anonyymi

kamelinraiskaajat vittuun maasta, niin ei tarvi murehtia tätäkään

• Anonyymi

Elämä on murehtimista ja sorrettujen oikeuksien ajamista. Joskus sitä ajetaan räikeästi, jotta ihmiset alkavat ymmärtämään. Riikka Purralle kiitos, että on saanut ihmiset keskustelemaan tai paremmin sanottuna väittelemään siitä, mikä Suomen kaltaisessa maassa olisi itsestään selvyys, eli sivistysvaltion tapaan nähdä ongelmat ja pyrkiä niitä korjaamaan. Jaksamista Riikka Purralle. Vasemmistohallitusta ihmettelen, heitä ei asia ole kiinnostanut ja jos joku asiaan tarttuu, se yritetään lannistaa. Missä on vasemmiston moraali.

• Anonyymi

Japanissa naiset käyttää maskeja saadakseen olla rauhassa limaisilta metrokourijoilta.

• Anonyymi

Nninkö!

• Anonyymi

Ööö!?

Piirräks mulle vielä sen vuokaavion et miten kasvomaski ehkäisee metrokourimisen!? :D :D

Päivän paras! :D :P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööö!?

Piirräks mulle vielä sen vuokaavion et miten kasvomaski ehkäisee metrokourimisen!? :D :D

Päivän paras! :D :P

... ei ...tu mä kuolen nauruu ku mä kelaan tot naisen logiikkaa!? :D :D

"Noni nyt mun kasvot on peitetty. Mun peppu ja tisut on turvassa!" :D

• Anonyymi

Eikä pieniä tyttöjä pueta roskapussiin

• Anonyymi

Meitä on yli 40.000 Suomalaista sotilasta jotka tietää mitä islam on,olimme rauhaa turvaamaassa.
      Me näimme mitä siellä on ja tapahtuu,mutta moni vaikenee kuin hiiri.
      Minä voin sanoa,että se oli erillaista ja alistavaa meidän kulttuuriin nähden.
      Oli hyviökin hetkiä mutta nainen on se joka kärsii aina tai kuolee.
      Kai se on uskonto mutta miehet päättää kaiken.
      Soisin vapauden kaikille uskonnon uhreille,ihan niin Suomessakin lahkot.

• Reaktiot Purran blogikirjoitukseen paljastaa selkeästi punavihreiden järjenjuoksun heikkouden. He ovat ajaneet itsensä vaikeaan tilanteeseen radikaaleilla ja politisoiduilla versioilla "rasismista" ja "antirasismista", jossa joutuvat kiistämään isIamiin sisäänrakennetut ongelmat, niiden haittavaikutukset länsimaisessa arvomaailmassa, sekä usein sulkemaan silmänsä sen seurauksilta, koska muuten he sortuisivat itsensä määrittelemien versioiden perusteella rasismiin.

Hyvä esimerkki nähtiin taannoin, kun mm. Li Andersson vaikeni ja pakeni pusikkoon, kun Oulussa uskonnoIIinen rikastaminen kohdistui suomalaisiin tyttöihin ja naisiin. Miten paljon punavihreät ottivat osaa Turun iskun vuoksi? Mitä konkreettisia tekoja tästä seurasi, paitsi Junnilan puheen ko. iskun uhrien muistolle tuomitseminen "natsismiksi"?

Punavihreys on itseensä käpertynyt kiihkomielinen ideologia, joka haluaa ylimmän päätäntävallan, eikä vain lainsäädännössä, vaan myös määrätä ihmiset ajattelemaan ja kokemaan heidän haluamallaan tavalla. Se on totalitarismia, kirjaimellisti.

Suomi on oikeusvaltio, jossa eletään länsimaisten arvojen mukaisesti. Se tarkoittaa sitä, että jos musIiminainen kokee säkit ja rätit ihmisarvoa ja naissukupuolta loukkaavaksi symboleiksi, hänellä on kaikki oikeudet lopettaa niiden käyttäminen. Ei ole myöskään hyväksyttävää, että punavihreät tukevat taantumuksellista ihmisoikeuksia rikkovaa uskontoa tukemalla säkki- ja rättipakkoa.

• Anonyymi

Toinen kommarivale on se jolla yritetään demonisoida suomaismiehiä on se hutkimus et suomalaismiehet on muka jotenkin erityisen perhe- tai muuten väkivaltasia naisia kohtaan, joka on kyllä täyttä höpö-höpöä!!

Koska jos toi pitäs mitenkään paikkaansa, niin kadulla pitäs tulla vastaan joka päivä useampikin panda-silmänen nainen!? Mutta kun mä viimeks oon nähny tollasen, niin siitä on AINAKIN 20 vuotta aikaa! Ja mä en siis asu missään Darran insestikylässä, vaan kookkaammanpuoleisessa kaupungissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Toinen kommarivale on se jolla yritetään demonisoida suomaismiehiä on se hutkimus et suomalaismiehet on muka jotenkin erityisen perhe- tai muuten väkivaltasia naisia kohtaan, joka on kyllä täyttä höpö-höpöä!!

Koska jos toi pitäs mitenkään paikkaansa, niin kadulla pitäs tulla vastaan joka päivä useampikin panda-silmänen nainen!? Mutta kun mä viimeks oon nähny tollasen, niin siitä on AINAKIN 20 vuotta aikaa! Ja mä en siis asu missään Darran insestikylässä, vaan kookkaammanpuoleisessa kaupungissa.

Naisiin kohdistuvan henkisen ja fyysisen väkivallan radikaaIi korostaminen ja yleistäminen on ihan tyypillistä punavihreälle kultille, ja sehän näkyy ihan asennemuutoksestakin "valkoista autoilevaa lihaasyövää heteromiestä" kohtaan. Internet tarjoaa tällaiselle ideologiselle vihalle, sekä uhriutumiskulttuurille, erinomaisen alustan, jossa se leviää epidemian lailla ja muuttuu "todelliseksi". Yksi hyvä esimerkki tällaisesta internetin hyväksikäytöstä on mm. IL:n ja IS:n jatkuva "minämyös" -kampanja, eli tehdään toistuvasti naisia uhriuttavia uutisia, kuinka "valkoinen heteromies" on taas loukannut ja uhkaillut naisparkaa.

• Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

Naisiin kohdistuvan henkisen ja fyysisen väkivallan radikaaIi korostaminen ja yleistäminen on ihan tyypillistä punavihreälle kultille, ja sehän näkyy ihan asennemuutoksestakin "valkoista autoilevaa lihaasyövää heteromiestä" kohtaan. Internet tarjoaa tällaiselle ideologiselle vihalle, sekä uhriutumiskulttuurille, erinomaisen alustan, jossa se leviää epidemian lailla ja muuttuu "todelliseksi". Yksi hyvä esimerkki tällaisesta internetin hyväksikäytöstä on mm. IL:n ja IS:n jatkuva "minämyös" -kampanja, eli tehdään toistuvasti naisia uhriuttavia uutisia, kuinka "valkoinen heteromies" on taas loukannut ja uhkaillut naisparkaa.

En usko että saat naisista banaanilles ottajaa.

• Anonyymi

Niinno, vasemmistoliiton maanläheinen vihersiirtymä vaaleissa sai jopon keulimaan, sitten se lähti laukalle ja nyt se sitten karkasi lapasesta. Keväällä luulin että se puolueeni häiriintyneisyys siitä vielä asettuu, mutta ei. Tämä vasemmistoliiton väkivalta laillista kansan valitsemaa hallitusta vastaan on saanut minut ainakin ajattelemaan asioita. Pätkätyöläisenä, työttömyyskorvauksella eteen päin elämässä kitkutellen olen uskonut ja luottanut vasemmistoliittoon ja äänestänyt heitä. Vaikka nyt vaaleissa takkiin tuli, niin en olisi keväällä arvannut tätä vasemmistoliiton ulkoparlamentaarista reaktiota siihen vaikka oireita siihen suuntaan olikin ilmassa.

Kansa oli äänestänyt ja olisi ollut itsetutkistelun paikka mistä syystä epäluottamuslause nyt kansalta saatiin, mutta, se massiivinen loanheitto, mustamaalaus, pahansuopa parjaus- ja panettelu kampanja persuihin, niin, ei se osoita minkäänlaista kunnioitusta kansan tahtoa kohtaan vaan syvää halveksuntaa. Seuraavissa vaaleissa luultavasti äänestän persuja jos vasemmistoliitto ei ala kunnioittaan kansaa vaikka se nyt väärässä olikin, jonka puolella se väittää olevansa, en tiijä sitten olenko vielä valmis vaihtamaan puoluetta.

• Anonyymi

Rumille persujen akoille se pitää saada pakolliseksi, riittää käytetyt jätesäkit

• Anonyymi
    • Anonyymi

Missä ne feministit ovat, kun niitä ihan oikeasti tarvittaisiin???
      Valkoisen ylipainoisen heteromiehen kommentit kyllä muistetaan tuomita ja miehet maalittaa, mutta kun kyse on oikeista ongelmista niin eipä kiinnosta.

• Anonyymi

Dnaan väinämöisellekin riittää kipa pehmittämään koko pään.

• Anonyymi

Kuinka paljon verovaroistamme maksetaan tukea muslimijärjestöille. Siis sellaisille järjestöille, jotka harjoittavat naisten alistamista.

• Anonyymi

Pienet roskapussit seuraavat perässä kulttuuri siirtymää

• Anonyymi

Olen elänyt todellakin työn takia ääri Islamin maissa.Jos joku haluaa,niin kerron miten kohdellaan eläimiä.Miten osa tapetaan,kun uskonto ei salli tai miten teurastetaan.
      Voi sitä veren määrää ja eläimen huutoa kuolleessaan.

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8199
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2201
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2092
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1708
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1647
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      30
      1217
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1081
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe