Missä vaiheessa ekat vieraat tulivat parisuhteeseen mukaan

Anonyymi-ap

Missä vaiheessa ja miten teillä jotka ootte parisuhteessa tuli ekakertaa vieraita mukaan seksi mielessä ? Onko vieraista tullut kuin monelle parille ihan jatkuva toimiva kuvio? Meillä meni 3 vuotta noin ekakertaan :)
Hyvää kesää kaikille :) -pari55

8

1061

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä meni kuutisen vuotta, vaimoa täytyi suostutella pari vuotta ennen kuin suostui.
      Eräällä asuntovaunulomalla otti itse puheeksi, että seuraavana iltana kokeilee, kun olimme menossa suurehkoon kaupunkiin. Sieltä tanssiravintolasta iski miehen ja rakastelivat vaunussamme Prisman pihassa ilman kumia, pääsin liukkaille miehen lähdettyä.
      Siitä aikaa 30 vuotta ja ollut n.40 eri miestä, näistä alle kymmenen kävi muutaman kerran.
      Viimeksi viikko sitten taas vaunussa vaikka eri vaunu ja paikkakunta, pyydetään häntä jälleen parin viikon päästä. Kaveri jo vakkari ja nainut rouvaa kymmenisen kertaa helmikuun alusta saakka.
      Sitten lisäksi kaksi muutakin miestä jotka tapaamme hyvin harvoin eli kerran vuodessa.

      Meidän avioliiton mauste on vieraiden miesten kanssa seikkailu ja vaimon halu roolileikkiin jossa pukeentuu vampiksi nahkamineihin ja lantioliiveihin yms. eli psykologista esileikkiä.
      Arkisin hyvin huomaamaton ja arkinen seurakunnan työntekijä josta kukaan ei uskoisi, siksi etsimme aina miehet yli sadan kilometrin päästä.
      Tälläkin hetkellä olemme vaunulomalla kaukana kotoa missä meitä ei tunneta.
      Meille asia on elämäntapa joka yhtä normaalia kuin mikä tahansa harrastus tai vaikka mökkeily, sopivia ja fiksuja miehiä on vaan hankala löytää.
      We2

    • Anonyymi

      Meillä harrastettu parinvaihtoa ja kolmansia nyt kohta 5v. Tämä alkoi, kun täytimme 50v. Vaimo tykkää, kun kaksi miestä pitää hyvänä ja nai. Meillä on muutama vakimies jotka naivat kanssani vaimoani. Lomamatkoilla mukaan otetaan random tyyppejä.

      • Anonyymi

        Voi kun randomi naisia olisi enemmän.

        Pari 40+


    • Anonyymi

      Olimme vähän yli kolmekymppisiä ,ja pikkaisen alkoi olla hiljaista makuu kammarissa.
      Kiire ja paineet työssä,oli ainainen syy.
      Kävin jopa työpaikan lekurilla ja sain pillereitä vahvistukseksi.
      Eikä se ollut siitä kiinni.
      Nostin kissan pöydälle,ja keskusteltiin .
      Sanoin vaimolleni että hän tarvitsee oikein kunnolla kullia ja siemeniä pilluun.
      Eipä sekään tuntunut olevan oikein.
      Kuitenkin aiheeseen palattiin myöhemmin.
      Olimme levillä hiihtolomalla kahdestaan ,joka oli herkkua . Nautimme ,kerrankin kiireetöntä oloa.
      Käydään saunassa ja lähdetään ravintolaan ,tanssimaan ja hakemaan vierasta miestä.
      Vaimo oli totinen ja kysyi hiljaa olenko tosissani.
      Olen ,ensi yönä huokailet kiimassa.
      Olimme olleet melkein kymmenen vuotta naimisissa ,joten kait tunsimme toisemme.
      Se että lähdimme sillä mielellä liikkeelle oli jo esi leikkiä.
      Katsoin vaimoa kun hän laittoi vaatteita ylleen,ei mitään arkista vaan hän näytti tosi himoittavalta.
      Mieleni teki naida hänet siihen ja hän olis ollut valmis.
      Halusin nähdä kuitenki mitä tästä seuraisi.
      Vaimo sanoi ettei sitten lähtisi yksin seikkailemaan vaan mun olis pakko katsoa kun häntä naidaan.
      Minä taas sanoin ettei vanhoja juopuneita ukkoja.
      Tiesin että tulee vaikeuksia saada miehiä naimaan jos oon paikalla. Mietin jo että olen valmis meneen pois jos ei mies uskalla.
      Porukkaa oli hirveesti ,ja vaimo pääsi tanssimaan . Enkä yhtään ihmetellyt sillä vaimo oli hoikka hyvän näköinen ,ja noissa leikeissä, hän näytti erittäin paljon juuri sellaiselta.
      Ja että mitenkä kävi?
      Eipä tarvi olla kovin hyvä arvaaja, että osaa arvata oikein.
      Kyllä ,vaimo voihki sinä yönä aika äänekkäästi ja usein.
      Meidän välinen sexi oli upeaa ,tosin ne kaksi kaveria on käyneet silloin tällöin vaimoa muistuttamassa mitä on naida.

    • Anonyymi

      Siitä kun puhuimme asiasta ensimmäisen kerran kesti muutaman kuukauden kun vaimo sai ekaa vierasta. Siitä lähtien on ollut kolmansia ja pareja mukana. Vaimo käy myös yksin.

      • Anonyymi

        Älä avaudu enempää akastasi tai itsestäsi. Olet kyl raju tapaus. Olet tuon kertonut aikaisemminkin tuo oli jo kaikkien tiedossa Sulla on vissiin kiertokoulukin jäänyt lyhyeen. Ovesta sisään ja ikkunasta ulos.


      • Anonyymi

        Kovasti kerrot ja tarjoot ittees usko jo. Et vois vähempää kiinnostaa. Sulla on vertaisiasi laitos täynnä hoitele niitä.


    • Anonyymi

      Ollaan oltu mieheni kanssa reilut 20v yhdessä (ikää +40). Mieheni suostutteli kokeilemaan vierasta, meni aikansa että suostuin.

      Nyt olen ollut 4kert mieheni ja saman vieraan kanssa... Oih ihanaa seksiä saan., kaksi aivan uskomatonta upeaa miestä pitää minua hyvänä🥰🥰

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe