Neljästä akusta kahdesta varausilmaisimen napin kalvot sököt viikossa, kuumeni vimmatusti, heitin lampeen varoilta.
Yksi kuumuu koskettimien ympäristöstä, savu nousee poratessa. Varoilta säilytän akkuja ulkona sinkkiämpärissä ettei talo pala.
Kyllä yhdelle akulle joka toimii moitteetta noin jopa 20 minuuttia tulee hintaa 180 Eur.
Makita 18V akku kopiot, Autotavara.com dont buy
Anonyymi-ap
4
782
Vastaukset
- Anonyymi
Olen meinannut ostaa, onneksi en vielä kerennyt, kun olen epäilevä Tuomas.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179330430
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Meiltä työmaalla juuri räjähti laiturissa kyseisen puulaakin myymät akut. Älkää ostako näitä. Onneksi alkusammutus toimi hienosti ja vältyttiin suuremmilta vahingoilta.
- Anonyymi
Mikä tämä puulaaki on. Minulla ei ole firmaa mutta paljon makita koneita myös kopioita pelaa nuot samontein tosi töissä ei kaapissa. Tosin vain 18v vehkeitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 922975
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 191644
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111620Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61448Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131381Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin371353