Teinit ja hieman vanhemmat.

Anonyymi-ap

Eilen illalla suvun yhteinen saunailta mökillämme.Tietenkin yhteissauna kuten tapanamme ollaan pidetty,kiinnitin huomion jostain syystä serkkuni tyttärien 12v ja 19v haaroihin. Nuoremmalla kaunis tumma karvoitus,onko tavallista että noin nuorella noin nätti karvoitus ? Vanhemmalla 19v siististi seivattu.

13

2530

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Terve mies ei katsele kaksitoista vuotiaan haaroihin!!!
      Toivottavasti aloitus on pelkkää trollailua eikä oikeasti sairaan ihmisen aloitus.

      • Anonyymi

        No kirjoittajahan on ilmeisesti kylläkin nainen! Tytöillä kasvaa karvat vaihtelevasti 10-15 vuoden iässä, joillakin enemmän ja joillakin vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kirjoittajahan on ilmeisesti kylläkin nainen! Tytöillä kasvaa karvat vaihtelevasti 10-15 vuoden iässä, joillakin enemmän ja joillakin vähemmän.

        Millä perusteella on nainen? Nainen ei ihmettele että missä iässä alkaa karvat kasvaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No ei nyt mitenkään tavatonta että 12 ikäisellä on karvoitusta! Tosin sitä ei kyllä voi liittää mitenkään seksiin oli karvoja tai ei, annetaan nyt lapsien olla ja puhutaan aikuisten juttuja aikuisista.

      • Anonyymi

        Itse muistan nuoruudesta kun silloisen tyttöystävän kanssa mentiin kesällä järveen uimaan alasti. Tyttöystävä oli 13 eikä sillä ollut vielä karvoja, itse olin 15.


      • Anonyymi

        Delaa pedari


      • Anonyymi

        Paljastuit tuolla yhdellä lauseella palstahäiriköksi joka vastailee itselleen.

        Sen verran tarkasti olet joka päivä löytänyt tuon alkuperäisen häirikön viestit, että siitä jo syntyi epäilys että olet sama henkilö, mutta tuo lause lopultakin paljasti sen että vastailet itse itsellesi ja että olet palstahäirikkö.

        Miltä nyt tuntuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljastuit tuolla yhdellä lauseella palstahäiriköksi joka vastailee itselleen.

        Sen verran tarkasti olet joka päivä löytänyt tuon alkuperäisen häirikön viestit, että siitä jo syntyi epäilys että olet sama henkilö, mutta tuo lause lopultakin paljasti sen että vastailet itse itsellesi ja että olet palstahäirikkö.

        Miltä nyt tuntuu?

        Näille häiriköille ei pidä antaa minkäänlaista huomioita tai kommenttia vaan ilmoittaa kolmen pisteen takaa ilmoita ja loukkaava sisältö tai jokin muu. Osa keskusteluista siistiytynyt tätä kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näille häiriköille ei pidä antaa minkäänlaista huomioita tai kommenttia vaan ilmoittaa kolmen pisteen takaa ilmoita ja loukkaava sisältö tai jokin muu. Osa keskusteluista siistiytynyt tätä kautta.

        Luulen että nuo palstahäiriköt, eli tuo joka ensin lähettää tällaisen viestin:

        "Speden diibadaaba liibalaaba trallallaa tuubaa buaahaa"

        ja johon sitten toinen palstahäirikkö vastaa yleensä tähän tyyliin:

        "Jaahas spedellä se taas sekottaa heheheee hee. Ja kohta sä kilahdat buaahahhaaa."

        Ovat oikeasti botteja, jotka tekoälyn avulla luovat samankaltaista sisältöä ja spämmäävät sitä kaikkien uusien kommenttien alle, samaan tapaan kuin mainosbotit spämmäävät mainoksiaan ketjuihin.

        Tällä hetkellä täällä on tuon tavallisen mainosspämmin lisäksi tekoälyohjattu mainosbotti joka tekee ensin mainosaloituksen ja antaa osoitteen josta pyytää katsomaan joitakin kuvia. Sen jälkeen se alkaa lähettämään vastaukseksi täysin random kommentteja, joskus neljän sekunnin välein, joskus parin minuutin välein, kunnes "keskusteluspämmi" loppuu siihen tavalliseen mainosviestiin mitä näillä saiteilla on jo vuosien ajan ollut riesana. Seuraavana päivänä tuo mainosbotti toistaa saman tempun samaan, aloittamaansa ketjuun, pitäen sitä ylhäällä ja ihmisten näkyvillä. Tuo on "uusinta tekniikkaa" noiden bottien osalta ja esimerkiksi Youtubessa noista "mainoskeskustelu"boteista on tullut oikea riesa.

        Kuten näet niin tuo vastaus:

        "No kun tiedät niin kerro kenen on. Miltä pitäs tuntuu jos kyyläri luulee tietävänsä kaiken. Älä pelle naurata."

        Ei selvästikään ole ns. suomalaisen ihmisen kirjoittama, vaan selvästi jonkun tekoälyn jolla ei ole ns. kaikki muumit laaksossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse muistan nuoruudesta kun silloisen tyttöystävän kanssa mentiin kesällä järveen uimaan alasti. Tyttöystävä oli 13 eikä sillä ollut vielä karvoja, itse olin 15.

        Noin kävi ton ikäsenä itsellekkin, poikaystävän mökillä mentiin saunaan muistan kun yritin parhaani mukaan piilotella ettei ihan kaikki näkyisi mutta taisipa se kuitenkin näkyä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No mää luulen ettei teini ikäiset tytöt käy sukujen yhteissaunoissa, taitaa olla tarinaa koko aloitusjuttu.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe