Nappaan toisesta ketjusta palan uuden aloitukseksi:
"Huomaan myös, että vastustatte uskonnon erillistä kategoriaa lainsäädännössä. Esim. uskonrauhapykälän haluatte kumota ja haluatte meillekin Ruotsin meiningin koraanien ja raamattujen polttoaineen. Näin ilmaisette halunne irtisanoutua ihmisoikeuksista, joissa uskonto on erikseen. Mitä muita ihmisoikeuksia haluatte lakkauttaa? Vai kohdistuuko vihanne vain uskontoon?"
Jumalanpilkkalaki ja uskonnonvapaus sekä muut ihmisoikeudet
3
149
Vastaukset
- Anonyymi
Vapaa-ajattelijat ajavat yhdenvertaisuutta uskonnosta tai vakaumuksesta huolimatta sekä uskonnon ja katsomuksen vapautta.
Jumalanpilkkakielto yhden uskonnon nostamista jalustalle eri tavalla, koska pykälä ei tältä osin anna suojaa esi.. ateisteille.Periaatteessa joo, mutta ei. En siis halua asiaa "korjattavan" sillä, että säädettäisiin ateisminpilkkalaki.
Ei meillä muutenkaan ole mitään aatteita pilkalta tai arvostelulta suojaavia lakeja.
- Anonyymi
Julkisrauhan rikkomisen kielto sekä kansanryhmää vastaan kiihottamisen kielto riittävät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264