Oli tullut puhelimeen tuntematon numero, luki puhelimessa, tuntematon numero ja yksityinen numero.
Nämäkö ne on niitä tuntemattomia numeroita, ei ne olekaan tuntemattomia numeroita, jos tulee tuntemattomasta numerosta puhelu ja puhelin numero näkyy,
Tuohon tuntemattomaan numeroon voi jälkeenpäikin soittaa, kun painaa vihreää luurinkuvaa, mutta en tuntemattomiin numeroihin mene soittamaan.
Lähettäköön tekstiviestin ja kertokoot kuka on soittanut, kun ei kuitenkaan puhelin nimero näy.
Nais serkku vaihtoi puhelin numeronsa ja sukunimensä muutama vuosi sitten ja katkaisi kaikki yhteydet, jos tämä olisi tullut katumapäälle ja haluaisi tietää mitä kuuluu, mutta ei minulla ole aikaa alkaa kenekään kanssa jaarittelemaan, varsinkin sellaisen, joka puhua pölöttää yli tunnin....
Tuntematon numero....
Anonyymi-ap
4
1705
Vastaukset
- Anonyymi
Taitavat Terveyasemilta lääkärit noilla soittaa.
Mulle tuli tänään filippiineiltä whatsapp puhelu. Oli varmaan tosi tärkeetä asiaa. En vastannu.
fonecta.fi auttaa numerontunnistusongelmissa.
kukasoitti.fi, kommenttikentästä löytyy yleensä nippu samankaltaisia kommentteja jolloin tilastollinen todennäköisyys asettuu niiden puolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun254351- 613124
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813081Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3022514- 412212
- 542161
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211361Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo101301- 431239
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui261167