On kaksi fiksua miestä, jotka ovat astuneet esiin tässä Purran vainossa. Kokenut kokoomuksen poliitikko Ben Zysckowitcz ja Petteri Orpo. Mitä demareiden Antti Lindtman teki. Natsitervehdyksen. Ja hän parjaa Purraa. Ben Zysckowitcz. Puolan juutalaisena tuskin arvostaa. Vaikka ruotsalainen kansanpuolue kuinka yrittää mitättömän äänimäärän saaneena jarruja pistää. Perussuomalaiset olivat toiseksi suurin puolue. JOS HE EIVÄT OLE HALLITUKSESSA. SUOMESSA EI VOIDA PUHUA DEMOKRATIASTA. Perussuomalaiset ja etenkin Ääniharava Riikka Purra ovat nyt etenkin suomalaisen tabloidilehdistön häpäisemät. Millä Marin ratsastaa . Joku laski, että jokainen suomalainen kantaa noin 30 000 euron laskua niskassaan. Marinin toiminnan tuloksena. Purralla on sentään kyky arvioida , kuten Petteri Orvollakin, mihin velkakatastrofiin Marinin hallitus kansan vei.Jos itse kannattaisin oppositiota, häpeäisin. Koska nyt pitää kyseisten 5 rouvan aikaansaamaa talouskatastrofia pelastaa. Riikka Purrasta tullee luullakseni yksi kaikkien aikojen paras valtiovarainministeri. KANSA ON ÄÄNENSÄ A NT A NUT. Pulinat pois.
Riikka Purra
Anonyymi-ap
3
161
Vastaukset
- Anonyymi
Lindman tuhosi uransa Marinin juoksupoikana!
- Anonyymi
Purran ja hallituksen on saatava työskennellä rauhassa ilman oppositio puolueiden häiriköintiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819