Kesä komeimmillaan ja mikä sen parempaa kun nauttia siitä. Mielelläni sinun tai teidän kanssa. Itse olen 42 vuotias mies ja katseen sekä kosketuksen kestävä. Tavataanko ja nautitaan?
Päijät-Häme nainen tai pariskunta
24
460
Vastaukset
- AnonyymiEtsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/R6v7T2 
- AnonyymiLuonnossako kiinnostaisi? Ollaan N47 M51. Veneily olisi mukavaa. - AnonyymiOn vene ja mielelläni otan mukaan vesille. Miten teihin saa yhteyttä vai sovitaanko aika ja paikka? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:On vene ja mielelläni otan mukaan vesille. Miten teihin saa yhteyttä vai sovitaanko aika ja paikka? Kysy niuvanniemen suljetulta 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:On vene ja mielelläni otan mukaan vesille. Miten teihin saa yhteyttä vai sovitaanko aika ja paikka? Millainen vene ? voiko yöpyä ? 
- AnonyymiHei , tulkaa mökkeilemään Asikkala 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kysy niuvanniemen suljetulta En kysy turhaan taas ittees tyrkytät 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En kysy turhaan taas ittees tyrkytät Sää mää ja bää mikä juntti piip piip 
- AnonyymiOnko rouva kiimassa 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hei , tulkaa mökkeilemään Asikkala Hei hei idiootti hei hei 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sää mää ja bää mikä juntti piip piip Sää mää ja bää juntti se vaan toistaa itseään buaahaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hei hei idiootti hei hei No hei hönö idiootti et tule tänne. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:On vene ja mielelläni otan mukaan vesille. Miten teihin saa yhteyttä vai sovitaanko aika ja paikka? Sovitaan 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sovitaan Olen lomalla niin pääsen milloin haluatte. Veneellä vai autolla? 

- AnonyymiAsikkalaan voin tulla 👍 - AnonyymiKiva milloin tulet 😘 

- AnonyymiPystyy yöpymään. mutta mieluiten laitan teltan saareen. Ilmapatjan päällä on mukavampaa 😀 
- AnonyymiEtsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/C5c4A2 
- AnonyymiEi täällä näytä olevan kun trolleja 😐 T:Aloittaja - AnonyymiEn ole huomannut yhtään t. Pari 

- No noita tolloja riittää. 
- AnonyymiOikealla asenteella olevat laittakaa jotain mistä löydämme toisemme. Nämä tietyt tyypit täällä on rasittavia pellejä. - AnonyymiKanavan kunkusta löydämme 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kanavan kunkusta löydämme Kerro millaista seuraa olisi tarjolla. Kunkussa on hyvä paikka tavata. 

Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727597
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845684
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut403825
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät233136
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112945
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962785
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422770
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132131
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu841900
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161856