Susi aamukahvilla. On ihan kahvalla. Parasta vapaapäivässä, kun ei tarvitse herätä kellon soittoon. ☕
Aamusuden aamupalaketju
25
240
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa aamua. 🍀Laita kukkaseppele päähän ja ota sade vastaan... 🐔
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olisi sekin näky... :D
Mitä tahansa sinä teet niin menestyt 🍀🐔
- Anonyymi
Ukkosherra ja Salamamies pelkäävät tätä paikkaa ja minua ilmeisesti, eivät uskalla helposti lähestyä, korkea-arvoinen herra joka asuukin korkealla kukkulalla.
Nakkikeittoa voisi tehdä ruoaksi... Kivikylän Wanhan Ajan nakeista: viipaloi ja käristää ne ensin tai ensin käristää ja poksauttaa, sitten viipaloi... keittoon.
Väärän värisiä jäätelöpaitoja kaupassa myyjillä: minä ajattelin että Spirello-jäätelöpaitoja, mutta ovatkin siis Amppari-jäätelöpaitoja, mutta arvasin oikein että jonkin jäätelön värin mainospaitoja ;)
Spirello:
https://assets.lily.fi/sites/lily/files/user/5866/2013/05/img_5291.jpg
Amppari:
https://www.kesko.fi/contentassets/708bdf6c59da4322affcefb1953d8c66/amppari-headerkuva-final-1440x550_970.jpg
Voi erehtyä noista. Vaikuttaa sille, että kohta sataa. Joten tarttee kipaista ulos nikkaroimaan ennen sitä. Teen vanhoista, mutta siisteistä kuormalavoista vähän modifioimalla lehtikompostorin. Ruuvaan 3 lavaa kehikkoon ja lautaa vähän etuosaan. Ei kuitenkaan liian ylös, että pystyy kottikärryillä kippaamaan. Tulee etupaneeli sitten vielä, että pysyy lehdet pivossa. 😃
Joten työkalut messiin ja ulos. Mars. 👍mustasusi kirjoitti:
Täällä paistelee aurinko vielä. Voi illan mittaan keli muuttua...
Täälläkin näky lipuvan pilvet ohi. Mutta sainpahan aikaseksi sateen pelossa. Nyt saa syssyllä lehdet kompostiin.
Huitale kirjoitti:
Täälläkin näky lipuvan pilvet ohi. Mutta sainpahan aikaseksi sateen pelossa. Nyt saa syssyllä lehdet kompostiin.
Hieno juttu. :)
mustasusi kirjoitti:
Hieno juttu. :)
Jeps. Huomenna tasaan leikkimökin edustan hiekalla ja alan latoa laattoja terassiksi siihen eteen. Kesä meinaa olla lyhyt, kun on tekemistä paljon. 🙃
Huitale kirjoitti:
Jeps. Huomenna tasaan leikkimökin edustan hiekalla ja alan latoa laattoja terassiksi siihen eteen. Kesä meinaa olla lyhyt, kun on tekemistä paljon. 🙃
Isäntä kun on päivät töissä, niin on joutilasta aikaa. Minä kun meen töihin, hän aloittaa loman. 🙂
Minäkin tässä vietän vapaapäivää ja kittaan vasta aamukahvia. Tummia pilviä näkyy ikkunasta. Olisi ihana jos tulisi sadetta.
- Anonyymi
Kahdelta iltapäivällä aamukahvit. Onko sulla vuorotöitä? Sudella tais muuten olla...
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Kahdelta iltapäivällä aamukahvit. Onko sulla vuorotöitä? Sudella tais muuten olla...
xLinerMulla on 2 vuoroa... Aamu ja ilta.
Anonyymi kirjoitti:
xLinerAamu- ja iltavuoroa teen. Joskus vapailla valvon myöhään ja nukun sitten todellakin myöhään. Ei pitäisi rytmejä sotkea, mutta...
mustasusi kirjoitti:
Huomenta sinne.
Mietin tässä, että vaikutat ihan fiksulta kaverilta. Meillä lähti alkuun keskustelut vähän huonosti, mutta joskus ensivaikutelma pettää.
Palstakamu kirjoitti:
Mietin tässä, että vaikutat ihan fiksulta kaverilta. Meillä lähti alkuun keskustelut vähän huonosti, mutta joskus ensivaikutelma pettää.
Ok... No niin se joskus on. En minäkään ole ollut parhaimmillani.
- Anonyymi
Onko päivän ensimmäinen ateria aamiainen, riippumatta koska sen syö? No kyllä mä kahvia join jo kahdeksalta ja luin vähän uutisia. Sitten lähdin kauppaan ja olen laittanut paikkoja kuntoon, että voi olla viikon poissa. Pitää huomenna lähteä siskon mökille elikkovahdiksi, kun heillä on yllättävä pakkomeno. Ei lainkaan mun juttu tuo mökkeily, tai no siis ihan täysvarusteltu omakotitalohan se heidän mökki on. Vaan pakko mennä, kun toinen tarvii apua ja tuli luvattua.
- Anonyymi
jäädykkeet ehkä parempia kuin jäätelöt jos itse tekee esim. ananasjäädykettä...
Mutta tärkeää noissa jotta saakunnollista on eroitella kananmunista ne keltuaiset valkuaisista valmistusvaiheessa... - Anonyymi
Aamukahvilla klo 11:30, mainioita 😂
Vapaapäivänäni olisin syönyt ekan aamupalan viideltä, sitten toisen 8-9 välillä ja 11:30 olis vatsassa jo lounaskin 😄
xLiner - Anonyymi
Jos herää 0300 aamulla ja syö aamupalan silloin, niin 0900 kello kun on niin työpäivä on jo puoliksi ohitse.
Otin tuossa tunnin lisäunet... On vähän univelkoja maksettavana... Ja ensi yönä tulee lisää, kun on aamuvuoroa tiedossa. Elämä on yhtä nukkumista ja töissä olemista.
Pääsen tunnin päästä pois täältä…🥱
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453016- 502472
- 1072441
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382131Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2371679- 1001678
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4361596Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91544Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141512R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201319