Aamusuden aamupalaketju

Susi aamukahvilla. On ihan kahvalla. Parasta vapaapäivässä, kun ei tarvitse herätä kellon soittoon. ☕

25

232

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihanaa aamua. 🍀Laita kukkaseppele päähän ja ota sade vastaan... 🐔

      • Olisi sekin näky... :D


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olisi sekin näky... :D

        Mitä tahansa sinä teet niin menestyt 🍀🐔


    • Anonyymi

      Ukkosherra ja Salamamies pelkäävät tätä paikkaa ja minua ilmeisesti, eivät uskalla helposti lähestyä, korkea-arvoinen herra joka asuukin korkealla kukkulalla.

      Nakkikeittoa voisi tehdä ruoaksi... Kivikylän Wanhan Ajan nakeista: viipaloi ja käristää ne ensin tai ensin käristää ja poksauttaa, sitten viipaloi... keittoon.

      Väärän värisiä jäätelöpaitoja kaupassa myyjillä: minä ajattelin että Spirello-jäätelöpaitoja, mutta ovatkin siis Amppari-jäätelöpaitoja, mutta arvasin oikein että jonkin jäätelön värin mainospaitoja ;)

      Spirello:
      https://assets.lily.fi/sites/lily/files/user/5866/2013/05/img_5291.jpg

      Amppari:
      https://www.kesko.fi/contentassets/708bdf6c59da4322affcefb1953d8c66/amppari-headerkuva-final-1440x550_970.jpg

      Voi erehtyä noista.

    • Vaikuttaa sille, että kohta sataa. Joten tarttee kipaista ulos nikkaroimaan ennen sitä. Teen vanhoista, mutta siisteistä kuormalavoista vähän modifioimalla lehtikompostorin. Ruuvaan 3 lavaa kehikkoon ja lautaa vähän etuosaan. Ei kuitenkaan liian ylös, että pystyy kottikärryillä kippaamaan. Tulee etupaneeli sitten vielä, että pysyy lehdet pivossa. 😃

      Joten työkalut messiin ja ulos. Mars. 👍

      • Täällä paistelee aurinko vielä. Voi illan mittaan keli muuttua...


      • mustasusi kirjoitti:

        Täällä paistelee aurinko vielä. Voi illan mittaan keli muuttua...

        Täälläkin näky lipuvan pilvet ohi. Mutta sainpahan aikaseksi sateen pelossa. Nyt saa syssyllä lehdet kompostiin.


      • Huitale kirjoitti:

        Täälläkin näky lipuvan pilvet ohi. Mutta sainpahan aikaseksi sateen pelossa. Nyt saa syssyllä lehdet kompostiin.

        Hieno juttu. :)


      • mustasusi kirjoitti:

        Hieno juttu. :)

        Jeps. Huomenna tasaan leikkimökin edustan hiekalla ja alan latoa laattoja terassiksi siihen eteen. Kesä meinaa olla lyhyt, kun on tekemistä paljon. 🙃


      • Huitale kirjoitti:

        Jeps. Huomenna tasaan leikkimökin edustan hiekalla ja alan latoa laattoja terassiksi siihen eteen. Kesä meinaa olla lyhyt, kun on tekemistä paljon. 🙃

        Isäntä kun on päivät töissä, niin on joutilasta aikaa. Minä kun meen töihin, hän aloittaa loman. 🙂


    • Minäkin tässä vietän vapaapäivää ja kittaan vasta aamukahvia. Tummia pilviä näkyy ikkunasta. Olisi ihana jos tulisi sadetta.

      • Huomenta sinne.


      • Anonyymi

        Kahdelta iltapäivällä aamukahvit. Onko sulla vuorotöitä? Sudella tais muuten olla...

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kahdelta iltapäivällä aamukahvit. Onko sulla vuorotöitä? Sudella tais muuten olla...

        xLiner

        Mulla on 2 vuoroa... Aamu ja ilta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kahdelta iltapäivällä aamukahvit. Onko sulla vuorotöitä? Sudella tais muuten olla...

        xLiner

        Aamu- ja iltavuoroa teen. Joskus vapailla valvon myöhään ja nukun sitten todellakin myöhään. Ei pitäisi rytmejä sotkea, mutta...


      • mustasusi kirjoitti:

        Huomenta sinne.

        Mietin tässä, että vaikutat ihan fiksulta kaverilta. Meillä lähti alkuun keskustelut vähän huonosti, mutta joskus ensivaikutelma pettää.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Mietin tässä, että vaikutat ihan fiksulta kaverilta. Meillä lähti alkuun keskustelut vähän huonosti, mutta joskus ensivaikutelma pettää.

        Ok... No niin se joskus on. En minäkään ole ollut parhaimmillani.


    • Anonyymi

      Onko päivän ensimmäinen ateria aamiainen, riippumatta koska sen syö? No kyllä mä kahvia join jo kahdeksalta ja luin vähän uutisia. Sitten lähdin kauppaan ja olen laittanut paikkoja kuntoon, että voi olla viikon poissa. Pitää huomenna lähteä siskon mökille elikkovahdiksi, kun heillä on yllättävä pakkomeno. Ei lainkaan mun juttu tuo mökkeily, tai no siis ihan täysvarusteltu omakotitalohan se heidän mökki on. Vaan pakko mennä, kun toinen tarvii apua ja tuli luvattua.

    • Anonyymi

      jäädykkeet ehkä parempia kuin jäätelöt jos itse tekee esim. ananasjäädykettä...

      Mutta tärkeää noissa jotta saakunnollista on eroitella kananmunista ne keltuaiset valkuaisista valmistusvaiheessa...

    • Anonyymi

      Aamukahvilla klo 11:30, mainioita 😂

      Vapaapäivänäni olisin syönyt ekan aamupalan viideltä, sitten toisen 8-9 välillä ja 11:30 olis vatsassa jo lounaskin 😄

      xLiner

      • Viideltä nukutaan vielä sikeästi...


    • Anonyymi

      Jos herää 0300 aamulla ja syö aamupalan silloin, niin 0900 kello kun on niin työpäivä on jo puoliksi ohitse.

    • Otin tuossa tunnin lisäunet... On vähän univelkoja maksettavana... Ja ensi yönä tulee lisää, kun on aamuvuoroa tiedossa. Elämä on yhtä nukkumista ja töissä olemista.

    • Pääsen tunnin päästä pois täältä…🥱

      • Kiva, pääset lepäämään. 😁


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      155
      2238
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      118
      1703
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1580
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      97
      1483
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1332
    6. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      223
      1265
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      56
      1239
    8. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      212
      1227
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1111
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      252
      976
    Aihe