Flixbussilla pääsee 27.7.23 alkaen Vaasasta Varsovaan

Anonyymi-ap

Reitti: Vaasa-Turku-Helsinki-Tallinna-Riika-Kaunas-Suwalki-Varsova.

Kilpailu kiristyy!

87

2900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Flixbus ajaa tampoonibussit suohon. Flixillä on parempi kalusto, mukavammat kuljettajat ja halvemmat hinnat. Myös brändi on paljon kovempi. Sugardaddyn pikku bussileikki on pian stumpattu suohon. Pohjaan saakka.

      • Anonyymi

        "Flixbus ajaa tampoonibussit suohon. Flixillä on parempi kalusto, mukavammat kuljettajat ja halvemmat hinnat. Myös brändi on paljon kovempi. Sugardaddyn pikku bussileikki on pian stumpattu suohon. Pohjaan saakka."

        Älä muuta sano, kohta ei ole enää Onnibusia, jota ylistetään, eikä liene oikeamielistä Valkeakosken liikennettäkään.
        No, oikeasti ei baltit voi tulla tänne ajamaan Suomen sisäistä liikennettä balttien kalustolla ja balttien työehtosopimuksilla, joten kyseesä oli vain märkä päiväuni.
        Muuten, Flixillä ei ole kuin yksi oma, lain vaatima bussi.


    • Anonyymi

      Mikä muu firma ajaa Vaasasta Puolaan?

      • Anonyymi

        Joskus oli linja Tampere-Helsinki-Tallinna-Tartto mutta sitä ei saatu kannattavaksi koska Viron puolella ei ollut sukuoikeuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus oli linja Tampere-Helsinki-Tallinna-Tartto mutta sitä ei saatu kannattavaksi koska Viron puolella ei ollut sukuoikeuksia.

        Joskus joku Tamponin näköinen PolskiBus tms. yritti ajella pikavuoroja, mutta ei Puolassakaan ollut sukupuolioikeuksia ja reisillehän se meni Tamponipoikien tapaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus joku Tamponin näköinen PolskiBus tms. yritti ajella pikavuoroja, mutta ei Puolassakaan ollut sukupuolioikeuksia ja reisillehän se meni Tamponipoikien tapaan.

        "Joskus joku Tamponin näköinen PolskiBus tms. yritti ajella pikavuoroja, mutta ei Puolassakaan ollut sukupuolioikeuksia ja reisillehän se meni Tamponipoikien tapaan."

        Tuo nyt on vähän omituinen kirjoitus, kun tuo PolskiBus oli tuon ylistetyn Sir Brianin bisneksiä. Koko virke on aivan mielipuolinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Joskus joku Tamponin näköinen PolskiBus tms. yritti ajella pikavuoroja, mutta ei Puolassakaan ollut sukupuolioikeuksia ja reisillehän se meni Tamponipoikien tapaan."

        Tuo nyt on vähän omituinen kirjoitus, kun tuo PolskiBus oli tuon ylistetyn Sir Brianin bisneksiä. Koko virke on aivan mielipuolinen.

        Kirjoituksen pointti oli siinä, että Baltian maissa ja Puolassa liikenteestä vastaavat viranomaiset eivät uskoneet punapöksyjen valheisiin, vedätykseen ja lobbaukseen, kuten tapahtui Suomessa. Tämän seurauksena em. maissa kaukoliikenne kukoistaa tänä päivänä ja tarjonta on hyvin monipuolista. Tilanne on Suomessa valitettavasti täysin toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Joskus joku Tamponin näköinen PolskiBus tms. yritti ajella pikavuoroja, mutta ei Puolassakaan ollut sukupuolioikeuksia ja reisillehän se meni Tamponipoikien tapaan."

        Tuo nyt on vähän omituinen kirjoitus, kun tuo PolskiBus oli tuon ylistetyn Sir Brianin bisneksiä. Koko virke on aivan mielipuolinen.

        Niin, ei siellä Puolassa ollut mielipuolioikeuksiakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus joku Tamponin näköinen PolskiBus tms. yritti ajella pikavuoroja, mutta ei Puolassakaan ollut sukupuolioikeuksia ja reisillehän se meni Tamponipoikien tapaan.

        Kyllä se PolskiBus edelleen siellä liikennöi, autot on tosin Flixbussin väreissä. Flixbus ei omista kuin yhden linja-auton ja se on jossain Saksassa, ilman tuota autoa eivät olisi saaneet lupia. Onnibussille ostettiin Polskibussilta 10 autoa juuri ennen koronaa. Autot oli alun olleet punaisia kuten Onnibussitkin mutta ne oli ehditty maalaamaan Flixbussin vihreiksi ja nyt ne on taas maalattu punaisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se PolskiBus edelleen siellä liikennöi, autot on tosin Flixbussin väreissä. Flixbus ei omista kuin yhden linja-auton ja se on jossain Saksassa, ilman tuota autoa eivät olisi saaneet lupia. Onnibussille ostettiin Polskibussilta 10 autoa juuri ennen koronaa. Autot oli alun olleet punaisia kuten Onnibussitkin mutta ne oli ehditty maalaamaan Flixbussin vihreiksi ja nyt ne on taas maalattu punaisiksi.

        Polskibusin tarina on käytännössä loppu, viimeisetkin Plaxtonit on myyty vuoden 2023 aikana. http://phototrans.eu/24,13741,0,Souter_Holdings_Poland_sp__z_o_o_.html ...eipä auttanu autojen teippaus flixeiksi.


    • Anonyymi

      Asiakaspalvelu on Finnairin tasoa... Saa 10 euroa hyvitystä kun bussi ajaa kolarin ja pyörii katon kautta ympäri, puhelimiin ei vastata, matkalaukkujaan ei saa.

      An Aussie involved in a fatal bus crash in Italy said the company has blocked her and offered passengers a $16 meal voucher "for the inconvenience"
      https://www.youtube.com/watch?v=c-M7tbjfwAY

      Australian involved in fatal Italian bus crash says company offered $16 meal voucher
      https://www.abc.net.au/news/2023-06-05/australian-woman-involved-in-fatal-italy-bus-crash/102439344

      • Anonyymi

        Älkäähän nyt riemuitko ennenaikaisesti. Ei yksi päivittäinen balttikuljettajilla ajettava vuoro hetkauta markkinaosuutta Suomessa mihinkään.
        Ja jos tulevaisuudessa hetkauttaisikin, niin Onnibusin ja VL:n ylistäjät siitä vain kärsisivät.
        Onnibus on ylistetty liikennöitsijä ja Valkeakosken liikenne on oikeudenmukaisuuden perikuva. Halleluja!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkäähän nyt riemuitko ennenaikaisesti. Ei yksi päivittäinen balttikuljettajilla ajettava vuoro hetkauta markkinaosuutta Suomessa mihinkään.
        Ja jos tulevaisuudessa hetkauttaisikin, niin Onnibusin ja VL:n ylistäjät siitä vain kärsisivät.
        Onnibus on ylistetty liikennöitsijä ja Valkeakosken liikenne on oikeudenmukaisuuden perikuva. Halleluja!!!!!!!!!!!!!!!

        Noin väkevästi ylistettyjen yhtiöiden ei varmaan tarvitse tuta kuljettajapulaa?
        Varmaankin pitkät jonot mestarikuljettajia varikon portilla odottamassa töihin pääsyä?
        Mutta jos rehellisiä ollaan, niin tuo Flixin viritelmä ei tule montaa reissua tekemään Vaasasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin väkevästi ylistettyjen yhtiöiden ei varmaan tarvitse tuta kuljettajapulaa?
        Varmaankin pitkät jonot mestarikuljettajia varikon portilla odottamassa töihin pääsyä?
        Mutta jos rehellisiä ollaan, niin tuo Flixin viritelmä ei tule montaa reissua tekemään Vaasasta.

        "Mutta jos rehellisiä ollaan, niin tuo Flixin viritelmä ei tule montaa reissua tekemään Vaasasta."

        Tuo voi pitää paikkansa, muttei välttämättä. On muistettava, kuinka pieleen ennustettiin 2012. Silloinhan sanottiin, pilkallisesti nauraen, ettei Onnibuskaan montaa reissua tule Tampereen ja Porin välillä tekemään. Mutta yhä 11 vuotta myöhemmin, kylläpä vaan OB Flex ajaa Tampereen ja Porin väliä päivittäin. Ja KA:sta on tullut maamme bussiliikenteen suvereeni kuningas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta jos rehellisiä ollaan, niin tuo Flixin viritelmä ei tule montaa reissua tekemään Vaasasta."

        Tuo voi pitää paikkansa, muttei välttämättä. On muistettava, kuinka pieleen ennustettiin 2012. Silloinhan sanottiin, pilkallisesti nauraen, ettei Onnibuskaan montaa reissua tule Tampereen ja Porin välillä tekemään. Mutta yhä 11 vuotta myöhemmin, kylläpä vaan OB Flex ajaa Tampereen ja Porin väliä päivittäin. Ja KA:sta on tullut maamme bussiliikenteen suvereeni kuningas.

        Hyväksyn tämän kommentin, muutamin tarkennuksin.
        OB Flex eli tosiasiassa entinen tuon välin "paroni"liikennöitsijä siellä ajelee.
        Alkuperäinen Tamponihan oli jo tuolloin alkuunsa sortumassa Bovineen, mutta löytyi sugardaddy.
        KA:sta on todella tullut maamme bussiliikenteen suvereeni TAPPIOkuningas.
        Mitä väkevimmin sitä ylistettäköön!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta jos rehellisiä ollaan, niin tuo Flixin viritelmä ei tule montaa reissua tekemään Vaasasta."

        Tuo voi pitää paikkansa, muttei välttämättä. On muistettava, kuinka pieleen ennustettiin 2012. Silloinhan sanottiin, pilkallisesti nauraen, ettei Onnibuskaan montaa reissua tule Tampereen ja Porin välillä tekemään. Mutta yhä 11 vuotta myöhemmin, kylläpä vaan OB Flex ajaa Tampereen ja Porin väliä päivittäin. Ja KA:sta on tullut maamme bussiliikenteen suvereeni kuningas.

        Mitä on alkuperäisestä OB:sta jäljellä? Ei yhtään mitään. Alkuperäinen olisi ollut jo pitkään konkurssissa, mutta Souter antoi hieman jatkoaikaa. Vain hetken Souterin jälkeinen OB oli ns. itsenäinen, mutta vain pienen hetken, ennen kuin kaatui Koiviston huomaan. Nykyinen OB on käytännössä Koivisto-konsernin entinen pikavuoroverkosto joillakin vuoroilla lisättynä ja joitakin osia on karsittu pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on alkuperäisestä OB:sta jäljellä? Ei yhtään mitään. Alkuperäinen olisi ollut jo pitkään konkurssissa, mutta Souter antoi hieman jatkoaikaa. Vain hetken Souterin jälkeinen OB oli ns. itsenäinen, mutta vain pienen hetken, ennen kuin kaatui Koiviston huomaan. Nykyinen OB on käytännössä Koivisto-konsernin entinen pikavuoroverkosto joillakin vuoroilla lisättynä ja joitakin osia on karsittu pois.

        Laurin nimi on pyhä ja YLISTETTY!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on alkuperäisestä OB:sta jäljellä? Ei yhtään mitään. Alkuperäinen olisi ollut jo pitkään konkurssissa, mutta Souter antoi hieman jatkoaikaa. Vain hetken Souterin jälkeinen OB oli ns. itsenäinen, mutta vain pienen hetken, ennen kuin kaatui Koiviston huomaan. Nykyinen OB on käytännössä Koivisto-konsernin entinen pikavuoroverkosto joillakin vuoroilla lisättynä ja joitakin osia on karsittu pois.

        Kuten yleisesti erotellaan aika ennen Kristusta (eKr) ja jälkeen Kristuksen (jKr), niin bussialalla (ja varsinkin Koiviston kohdalla) tulisi erotella aika ennen Lauria (eLa) ja jälkeen Laurin (jLa).

        Koivisto eLa oli paronifirma. Koivisto jLa on täysin eri firma: oikeudentuntoinen - kiitos Laurin ja Onnibussin.

        Koiviston reittiverkosto jLa on suurin piirtein yhtä kuin Koiviston reittiverkosto eLa + Onnibus.com:n reittiverkosto. Eli Koivisto jLa on paljon mahtavampi kuin Koivisto eLa.

        Ehkä suurin ero on kuitenkin siinä, että Koiviston lippujen hinnat jLa ovat paljon halvemmat kuin Koiviston eLa.

        Näin ollen voidaan sanoa, että alkuperäisestä OB:sta on hyvinkin paljon jäljellä Koiviston Autossa jLa.


    • Anonyymi

      Kuinkahan monta ihmistä haluaa Vaasasta Varsovaan?

      Voi olla aika tyhjää.

      • Anonyymi

        Välilläkin voi jäädä pois. Vaikkapa Vaasa-Turku, Turku-Helsinki, Turku-Kaunas, jne. Ei tietenkään tartte matkustaa päästä päähän.


      • Anonyymi

        Tuskin on tyhjää.

        Tämän hetken hintatilanne ensi viikon lauantaille 12:30, Tku-Hki

        FlixBus 4,99e
        Onnibus 10,80e
        Vainio 14,40e


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin on tyhjää.

        Tämän hetken hintatilanne ensi viikon lauantaille 12:30, Tku-Hki

        FlixBus 4,99e
        Onnibus 10,80e
        Vainio 14,40e

        Flixus No trips on: Sat, 22 Jul

        Joko se nyt loppui se reitti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Flixus No trips on: Sat, 22 Jul

        Joko se nyt loppui se reitti?

        Ajaa Varsovasta ensimmäisen kerran 27.7. ja Vaasasta 29.7.


    • Anonyymi

      Flixbus pyyhkii tampoonibussilla pöytää.

    • Anonyymi

      Ja Helsinki-Varsova välillä vuoro ei ota ketään kyytiin, vain matkustajien jättö.
      Siis haloo? Kuvitteleeko Flixbus vakavissaan, että Suomesta rynnistetään Via Baltican varteen ja Varsovaan sankoin joukoin?

      • Anonyymi

        Kyllä flixbus.comin lippukaupasta voi ostaa lipun vaikkapa Pärnusta Riikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä flixbus.comin lippukaupasta voi ostaa lipun vaikkapa Pärnusta Riikaan.

        Ok. Matkahuollon infossa on sitten erheellistä tietoa. Siellä on Helsingistä eteenpäin "vain matkustajien jättö" kaikilla pysäkeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Matkahuollon infossa on sitten erheellistä tietoa. Siellä on Helsingistä eteenpäin "vain matkustajien jättö" kaikilla pysäkeillä.

        Tarkoittanee sitä, että Matkahuollon lippukaupasta ei voi ostaa lippuja muille kuin Suomesta alkaville matkoille? Flixbusin omasta verkkokaupasta lippuja varmasti löytyy millekin yhteysväleille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittanee sitä, että Matkahuollon lippukaupasta ei voi ostaa lippuja muille kuin Suomesta alkaville matkoille? Flixbusin omasta verkkokaupasta lippuja varmasti löytyy millekin yhteysväleille.

        Onneksi Matkahuolto on oppinut läksynsä eikä aloittanut Flixbussin kanssa samaa typerää peliä kuin Onnibussin kanssa eli siis pani kiltisti Flixbussin vuorot näkyviin aikatauluhakuunsa heti alusta alkaen ilman lapsellista kiukuttelua ja maineensa ryvettävää julkisuuskuohuntaa.

        Toivottavasti Vainiokin on oppinut läksynsä eikä kantele Flixbussin vuoroista Markkinaoikeuteen ja häpäise itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Matkahuolto on oppinut läksynsä eikä aloittanut Flixbussin kanssa samaa typerää peliä kuin Onnibussin kanssa eli siis pani kiltisti Flixbussin vuorot näkyviin aikatauluhakuunsa heti alusta alkaen ilman lapsellista kiukuttelua ja maineensa ryvettävää julkisuuskuohuntaa.

        Toivottavasti Vainiokin on oppinut läksynsä eikä kantele Flixbussin vuoroista Markkinaoikeuteen ja häpäise itseään.

        Eikö sinullakaan ole muuta tekemistä kuin kaivella menneisyyttä. Hanki elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Matkahuolto on oppinut läksynsä eikä aloittanut Flixbussin kanssa samaa typerää peliä kuin Onnibussin kanssa eli siis pani kiltisti Flixbussin vuorot näkyviin aikatauluhakuunsa heti alusta alkaen ilman lapsellista kiukuttelua ja maineensa ryvettävää julkisuuskuohuntaa.

        Toivottavasti Vainiokin on oppinut läksynsä eikä kantele Flixbussin vuoroista Markkinaoikeuteen ja häpäise itseään.

        Ja entäs se Päivärinnan tapaus maaottelussa? Sekin pitäisi selvittää.
        Miksi Vainio nyt kantelisi ja kenelle?
        Jos Tamponipojat muistaisivat oikein asioita, niin kanteluita tehtiin ihan aiheesta aikanaan, koska siirtymäaikasääntöjä ei muistettukaan noudattaa. Ja viranomainen pesi näppärästi kätensä asiasta, onneksi siellä taisi eräillä olla oikein hyviä tuttavia virassa.
        Mutta koska nyt on nykyaika ja säännöt ovat nämä, ei kenelläkään ole aihetta tehdä kanteluja toisten vuoroista.
        Perinteiset liikennöitsijät nääs kunnioittavat kulloinkin voimassa olevia määräyksiä ja lakeja, sekä toimintatapoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinullakaan ole muuta tekemistä kuin kaivella menneisyyttä. Hanki elämä.

        Pyhä Nimi ei unohda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhä Nimi ei unohda.

        Katsotaan nyt, kuinka kauan pyhä mies noita propsejakaan kuljettaa.
        No, joku on hurahtanut pyhään kirjaan, joku toinen entiseen Onnibusin PÄÄJOHTAJAAN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja entäs se Päivärinnan tapaus maaottelussa? Sekin pitäisi selvittää.
        Miksi Vainio nyt kantelisi ja kenelle?
        Jos Tamponipojat muistaisivat oikein asioita, niin kanteluita tehtiin ihan aiheesta aikanaan, koska siirtymäaikasääntöjä ei muistettukaan noudattaa. Ja viranomainen pesi näppärästi kätensä asiasta, onneksi siellä taisi eräillä olla oikein hyviä tuttavia virassa.
        Mutta koska nyt on nykyaika ja säännöt ovat nämä, ei kenelläkään ole aihetta tehdä kanteluja toisten vuoroista.
        Perinteiset liikennöitsijät nääs kunnioittavat kulloinkin voimassa olevia määräyksiä ja lakeja, sekä toimintatapoja.

        Sysimustan 2010-luvun aikana kaikki perinteisten liikennöitsijöiden salaisuudet paljastettiin ja korttitalo romahti lopullisesti KHO:n tuomiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sysimustan 2010-luvun aikana kaikki perinteisten liikennöitsijöiden salaisuudet paljastettiin ja korttitalo romahti lopullisesti KHO:n tuomiossa.

        Möttö & Helke lauloivat vanhan vallan salaisuudet julkisuuteen sellaisella teholla että olipahan oikein hyvä oppitunti hitaimmille kuinka (silloin) uutta digimediaa käytetään!! Jutikkalan pysäkin pyhittämisvaatimus yksin Paunulle taisi sekin olla julkisuudessa nopeammin kuin elyn virkailijat ehtivät edes lukea sitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Möttö & Helke lauloivat vanhan vallan salaisuudet julkisuuteen sellaisella teholla että olipahan oikein hyvä oppitunti hitaimmille kuinka (silloin) uutta digimediaa käytetään!! Jutikkalan pysäkin pyhittämisvaatimus yksin Paunulle taisi sekin olla julkisuudessa nopeammin kuin elyn virkailijat ehtivät edes lukea sitä!

        Ei pidä unohtaa Keskisten panosta! Ahdistivat piilottelevan mh-pampun lounasloukkoon!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä unohtaa Keskisten panosta! Ahdistivat piilottelevan mh-pampun lounasloukkoon!!!!!

        Näiden Keskisten, Laurien ja Pekkojen toimesta on maamme joukkoliikenne lähes tuhottu. Tuho on iskenyt kovalla kädellä myös omaan "bisnekseen". Onnibus olisi ilman apua pyllähtänyt moneen kertaan, Lauri sai jopa mahtavan Koivisto-konsernin turvautumaan ulkopuoliseen apuun. Keskistä ei kannattaisi edes mainita, sen verran takkuista on sen taival ollut. Tässäkin tapauksessa poliittiset päättäjät ja virkamiehet ovat päässeet ilman seurauksia, vaikka ovat tuhlanneet veronmaksajien rahaa uskomattomat määrät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näiden Keskisten, Laurien ja Pekkojen toimesta on maamme joukkoliikenne lähes tuhottu. Tuho on iskenyt kovalla kädellä myös omaan "bisnekseen". Onnibus olisi ilman apua pyllähtänyt moneen kertaan, Lauri sai jopa mahtavan Koivisto-konsernin turvautumaan ulkopuoliseen apuun. Keskistä ei kannattaisi edes mainita, sen verran takkuista on sen taival ollut. Tässäkin tapauksessa poliittiset päättäjät ja virkamiehet ovat päässeet ilman seurauksia, vaikka ovat tuhlanneet veronmaksajien rahaa uskomattomat määrät.

        Kyllä! Koiviston Auto-konsernin tulos tilikaudella -22 oli muikeat 12 miljoonaa euroa tappiolla! Mutta kivahan on Capmanin poltella sijoittajapoloisten rahoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Koiviston Auto-konsernin tulos tilikaudella -22 oli muikeat 12 miljoonaa euroa tappiolla! Mutta kivahan on Capmanin poltella sijoittajapoloisten rahoja.

        Siis mitä. Täytyy olla todellakin oikea guru että saa tuon konsernin noin pahasti pakkaselle. Aiemmin kun se oli kovaa tulosta takova.
        Voi Lauri minkä teit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä. Täytyy olla todellakin oikea guru että saa tuon konsernin noin pahasti pakkaselle. Aiemmin kun se oli kovaa tulosta takova.
        Voi Lauri minkä teit

        Täällä ei ymmärretä bisneksestä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ei ymmärretä bisneksestä mitään.

        Ei ymmärretä ei. Tamponipoikuleiden bisneksen kulmakivi on, mitä suurempi tappio, sen parempi.
        Jokaisen kuukautena 1 miljoona taivaan tuuliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä unohtaa Keskisten panosta! Ahdistivat piilottelevan mh-pampun lounasloukkoon!!!!!

        Joko Keskinen on päässyt vaurastumaan uusilla pikavuoroilla? Vai ovatko he edelleen Matkahuollon pääkonttorilla? Miksi Poriexpressillä ei pääse Helsinkiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Möttö & Helke lauloivat vanhan vallan salaisuudet julkisuuteen sellaisella teholla että olipahan oikein hyvä oppitunti hitaimmille kuinka (silloin) uutta digimediaa käytetään!! Jutikkalan pysäkin pyhittämisvaatimus yksin Paunulle taisi sekin olla julkisuudessa nopeammin kuin elyn virkailijat ehtivät edes lukea sitä!

        Ei ole paljoa julkisuudessa näkynyt näitäkään satujuttuja.
        Ei muuten Tamponikaan ole availlut uusia vuoroja piiitkään aikaan.
        Seuraava Flixin kohde onkin Tampere-Helsinki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole paljoa julkisuudessa näkynyt näitäkään satujuttuja.
        Ei muuten Tamponikaan ole availlut uusia vuoroja piiitkään aikaan.
        Seuraava Flixin kohde onkin Tampere-Helsinki.

        Kyllä ne aikoinaan näkyivät paljonkin niille, jotka osasivat somea käyttää ja seurasivat Onnibussia. Mitäpä niitä enää jauhaa kun paronien korttitalo on jo romahtanut ja palanut. Täällä enää vaan verestellään muistoja harrastusmielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne aikoinaan näkyivät paljonkin niille, jotka osasivat somea käyttää ja seurasivat Onnibussia. Mitäpä niitä enää jauhaa kun paronien korttitalo on jo romahtanut ja palanut. Täällä enää vaan verestellään muistoja harrastusmielessä.

        Capmanilla varmaan verestellään viime tilikauden 12 miljoonan euron tappioita, mutta harrastusmielellä totta kai, eihän ne omia rahoja ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole paljoa julkisuudessa näkynyt näitäkään satujuttuja.
        Ei muuten Tamponikaan ole availlut uusia vuoroja piiitkään aikaan.
        Seuraava Flixin kohde onkin Tampere-Helsinki.

        "Seuraava Flixin kohde onkin Tampere-Helsinki."
        Niinpä, jospa Keskinen alkaa ajamaan Flix-väreissä Tampere-Helsinki-Tartto-reittiä, kuillan kiilto silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Seuraava Flixin kohde onkin Tampere-Helsinki."
        Niinpä, jospa Keskinen alkaa ajamaan Flix-väreissä Tampere-Helsinki-Tartto-reittiä, kuillan kiilto silmissä.

        Keskiset keskittyvät Lapin Lumilomiin nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskiset keskittyvät Lapin Lumilomiin nyt

        Ajankohta lumilomille Suomessa ei ole juuri nyt sopiva, vielä muutama kuukausi odottelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajankohta lumilomille Suomessa ei ole juuri nyt sopiva, vielä muutama kuukausi odottelua.

        Juuri oli yötön yö ja ruska tulee pian. Keskiset tekevät Lapissa RAHAA. Ei ole enää paronivallan iestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri oli yötön yö ja ruska tulee pian. Keskiset tekevät Lapissa RAHAA. Ei ole enää paronivallan iestä.

        Minkälaista iestä? En ole havainnut heidän linjavuoroaan Satakunnasta Lappiin?
        Vai ovatko he pelaamassa keskenään siellä Villallaan Monopolia?
        Vai ovatko he niin kihisevän kiukkuisia kaikille, että eivät ilmoita missään mahdollisista linjavuoroistaan, eivätkä ota matkustajia kyytiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri oli yötön yö ja ruska tulee pian. Keskiset tekevät Lapissa RAHAA. Ei ole enää paronivallan iestä.

        Keskisistä ja rahasta on hieman huvittavaa puhua samassa yhteydessä. Kannattaa katsoa heidän taloustietojaan muutamien edellisvuosien ajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskisistä ja rahasta on hieman huvittavaa puhua samassa yhteydessä. Kannattaa katsoa heidän taloustietojaan muutamien edellisvuosien ajalta.

        Ehkä tamponipoikien mielestä RAHAN tekeminen sitä, että tehdään bisnestä niin, että rahaa jää mahdollisimman vähän kassaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tamponipoikien mielestä RAHAN tekeminen sitä, että tehdään bisnestä niin, että rahaa jää mahdollisimman vähän kassaan.

        No, onhan vanhalla parilla kuitenkin eläke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, onhan vanhalla parilla kuitenkin eläke.

        M ja R ovat kuolleet jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M ja R ovat kuolleet jo

        Tarkoitin noita 70-kymppisiä siellä johdossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin noita 70-kymppisiä siellä johdossa.

        Paronit on kateellisia Lapin kiinteistöstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paronit on kateellisia Lapin kiinteistöstä

        Kukaan ei kadehdi tappiollista "liiketoimintaa", eivät edes ne joilla ei ole mitään Lapin mökkejä vaivoinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei kadehdi tappiollista "liiketoimintaa", eivät edes ne joilla ei ole mitään Lapin mökkejä vaivoinaan.

        Älkää nyt, kyllä siellä Lapissa kultaa vuollaan. Viimeisin tilinpäätös osoittaa 18000 euron voittoa, sitä edellinen 20000 euron tappiota. Rahavarat 2000 euroa.
        Omistajat 1
        Yhtiö ei ole maksanut palkkoja, palklkioita eikä muita henkilöstökuluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää nyt, kyllä siellä Lapissa kultaa vuollaan. Viimeisin tilinpäätös osoittaa 18000 euron voittoa, sitä edellinen 20000 euron tappiota. Rahavarat 2000 euroa.
        Omistajat 1
        Yhtiö ei ole maksanut palkkoja, palklkioita eikä muita henkilöstökuluja.

        Hyvin on siis noudatettu punapöksyn filosofiaa, eli yritystoiminnan ei tarvitse tuottaa mitään. Mahdolliset tappiot sitten Kimmo koronakorjaa tuotoiksi. Ei ole mikään ihme, että koko Suomen linja-autoliikenne on ahdingossa, kun on tuollaisia oppi-isiä. Mistä näitä oikein sikiää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin noita 70-kymppisiä siellä johdossa.

        Minkä firman johdossa on 700-vuotiaita?


    • Anonyymi

      Hyvin alkaa Flixillä, eilen ei ehtinyt Tallinnassa laivaan.
      3 tunnin päästä lähti seuraava paatti.

    • Anonyymi

      Tämä ei liity mitenkään aloitukseen, mutta eipä moni muukaan kommentti: Kertokaa minulle ymmärtämättömälle, kenen idea oli lopettaa Matkahuollon rahdin kuljettaminen busseissa? Ennen vanhaan monella vuorolla liikennöitsijän tilille tuli enemmän rahaa lattian alta kuin päältä. Lemppaamalla lastaaminen ei ehkä ollut kivaa, mutta kaupasta saa busseja myös rahtiperällä, johon tavarat voi kelkkoa rullakoissa. 6 mummoa ja 6 rullakkoa samassa autossa tuottaisi paljon enemmän tiliä kuin 6 mummoa bussissa ja 6 rullakkoa kuorma-autossa.

      • Anonyymi

        Syy on poltetun maan taktiikka. Kun bussiala paronien mielestä "pilattiin" he päättivät kiukuspäissään pilata itse linja-autoverkoston täysin kolkkaamalla kaikki ne linjat, jotka elivät rahdista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syy on poltetun maan taktiikka. Kun bussiala paronien mielestä "pilattiin" he päättivät kiukuspäissään pilata itse linja-autoverkoston täysin kolkkaamalla kaikki ne linjat, jotka elivät rahdista.

        Näin ja sitten vielä syyttävät pyhää Nimeä alan pilaamisesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syy on poltetun maan taktiikka. Kun bussiala paronien mielestä "pilattiin" he päättivät kiukuspäissään pilata itse linja-autoverkoston täysin kolkkaamalla kaikki ne linjat, jotka elivät rahdista.

        Salaliittoteorioilla on oma paikkansa. Eiköhän rahdin siirtyminen kuorma-autoihin johdu ainoastaan siitä, että yksikkökustannukset ovat tällöin huomattavasti alhaisemmat kuin linja-autolla kuljetettuna. Siirtymää varmasti vauhditti korona-aika, jolloin vuoroja oli sen verran vähän, että rahdin kulku oli ainakin osassa maata melko epävarmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaliittoteorioilla on oma paikkansa. Eiköhän rahdin siirtyminen kuorma-autoihin johdu ainoastaan siitä, että yksikkökustannukset ovat tällöin huomattavasti alhaisemmat kuin linja-autolla kuljetettuna. Siirtymää varmasti vauhditti korona-aika, jolloin vuoroja oli sen verran vähän, että rahdin kulku oli ainakin osassa maata melko epävarmaa.

        Mutta eikö rahdin yksikkökustannukset ole aina olleet kuorma-autoissa pienemmät kuin linja-autoissa? Silti rahtia kuljetettiin busseilla vuosikymmenet siihen asti kunnes Lauri mullisti alan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eikö rahdin yksikkökustannukset ole aina olleet kuorma-autoissa pienemmät kuin linja-autoissa? Silti rahtia kuljetettiin busseilla vuosikymmenet siihen asti kunnes Lauri mullisti alan.

        Kovinhan ne tamponipojat vinkuivat rahtien perään ja uhosivat tuovansa markkinoille Puskarahdin. No eihän siitäkään mitään tullut.
        Bussirahdin valtti on tai oli verraton nopeus. Toimitettu tavara oli muutaman tunnin päästä asiakkaalla, eikä maannut terminaaleissa odottamassa noutoa, kuljetusta, määränpään paikkakunnan terminaalia ja siirtoa sieltä noutopisteelle.
        Ikävä puoli liikennöitsijälle oli se, että paketista sai alle euron ja Mh 10-20 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovinhan ne tamponipojat vinkuivat rahtien perään ja uhosivat tuovansa markkinoille Puskarahdin. No eihän siitäkään mitään tullut.
        Bussirahdin valtti on tai oli verraton nopeus. Toimitettu tavara oli muutaman tunnin päästä asiakkaalla, eikä maannut terminaaleissa odottamassa noutoa, kuljetusta, määränpään paikkakunnan terminaalia ja siirtoa sieltä noutopisteelle.
        Ikävä puoli liikennöitsijälle oli se, että paketista sai alle euron ja Mh 10-20 euroa.

        Jos kympin paketti kulki neljällä autolla yhteensä viiden eri toimipisteen kautta ja jokainen sai vaivoistaan palkkioksi euron, niin ei siitä MH:lle liiaksi jäänyt katetta. Suoran kyydin paketeilla kate oli luonnollisesti parempi, mutta eikös nekin rahat pitäisi lopulta päätyä bussiparonien taskuihin? Vai joko MH:kin myytiin ulkomaille?

        Rahdin yksikkökustannuksen riippuvat siitä, kuinka paljon niitä yksiköitä on. Teoriassa kuorma-autoon mahtuu tuhansia pieniä ja keskisuuria paketteja, mutta käytännössä niitä ei ihan joka reitille ja päivälle riitä auton täydeltä. Monessa tapauksessa sekä ihmiset että paketit mahtuisivat kulkemaan pitkässä Sprinterissä, jossa etupäässä on jakkarat 1+9 ihmiselle ja peräpäähän mahtuu tusinan verran rullakoita. Tällaisia tai isompia rahtiperäbusseja vaan ei kenenkään kannata hankkia, jos Matkahuolto on päättänyt, että he eivät anna paketteja bussien kuljetettavaksi edes ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kympin paketti kulki neljällä autolla yhteensä viiden eri toimipisteen kautta ja jokainen sai vaivoistaan palkkioksi euron, niin ei siitä MH:lle liiaksi jäänyt katetta. Suoran kyydin paketeilla kate oli luonnollisesti parempi, mutta eikös nekin rahat pitäisi lopulta päätyä bussiparonien taskuihin? Vai joko MH:kin myytiin ulkomaille?

        Rahdin yksikkökustannuksen riippuvat siitä, kuinka paljon niitä yksiköitä on. Teoriassa kuorma-autoon mahtuu tuhansia pieniä ja keskisuuria paketteja, mutta käytännössä niitä ei ihan joka reitille ja päivälle riitä auton täydeltä. Monessa tapauksessa sekä ihmiset että paketit mahtuisivat kulkemaan pitkässä Sprinterissä, jossa etupäässä on jakkarat 1 9 ihmiselle ja peräpäähän mahtuu tusinan verran rullakoita. Tällaisia tai isompia rahtiperäbusseja vaan ei kenenkään kannata hankkia, jos Matkahuolto on päättänyt, että he eivät anna paketteja bussien kuljetettavaksi edes ilmaiseksi.

        MH on tuhonnut ahneella ja katkeralla uudella rahtipolitiikallaan palvelevan bussireittiverkoston maaseudulla. Moni maaseudun bussivuoro nojasi rahtiin. Nyt ne on lakkautettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kympin paketti kulki neljällä autolla yhteensä viiden eri toimipisteen kautta ja jokainen sai vaivoistaan palkkioksi euron, niin ei siitä MH:lle liiaksi jäänyt katetta. Suoran kyydin paketeilla kate oli luonnollisesti parempi, mutta eikös nekin rahat pitäisi lopulta päätyä bussiparonien taskuihin? Vai joko MH:kin myytiin ulkomaille?

        Rahdin yksikkökustannuksen riippuvat siitä, kuinka paljon niitä yksiköitä on. Teoriassa kuorma-autoon mahtuu tuhansia pieniä ja keskisuuria paketteja, mutta käytännössä niitä ei ihan joka reitille ja päivälle riitä auton täydeltä. Monessa tapauksessa sekä ihmiset että paketit mahtuisivat kulkemaan pitkässä Sprinterissä, jossa etupäässä on jakkarat 1 9 ihmiselle ja peräpäähän mahtuu tusinan verran rullakoita. Tällaisia tai isompia rahtiperäbusseja vaan ei kenenkään kannata hankkia, jos Matkahuolto on päättänyt, että he eivät anna paketteja bussien kuljetettavaksi edes ilmaiseksi.

        Toisin kuin Tamponipojat merihädässä aikoinaan, MH:ta ei ole myyty ulkomaille.
        Valitettavasti MH oli käenpoika liikennöitsijöille, valvonta ja ohjaus pettivät pahemman kerran, eikä näytä vieläkään omistaja saavan ääntään kuuluviin.
        Mh on nyt lanseerannut pikapaketin suorille vuoroille, tavara tuodaan laituriin ja noudetaan laiturista. Paketista saa kuulemma 5-6 euroa/kpl.
        Kuka sitten lähtee tuohon mukaan on jo eri juttu.
        Nythän tuota pitäisi lanseerata pikapikakuljetuksina: Lähetä nyt ja tavara on asiakkaalla kädessä hetken päästä samana päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisin kuin Tamponipojat merihädässä aikoinaan, MH:ta ei ole myyty ulkomaille.
        Valitettavasti MH oli käenpoika liikennöitsijöille, valvonta ja ohjaus pettivät pahemman kerran, eikä näytä vieläkään omistaja saavan ääntään kuuluviin.
        Mh on nyt lanseerannut pikapaketin suorille vuoroille, tavara tuodaan laituriin ja noudetaan laiturista. Paketista saa kuulemma 5-6 euroa/kpl.
        Kuka sitten lähtee tuohon mukaan on jo eri juttu.
        Nythän tuota pitäisi lanseerata pikapikakuljetuksina: Lähetä nyt ja tavara on asiakkaalla kädessä hetken päästä samana päivänä.

        Tuon pikapaketinhan lanseerasi jo itse Lauri Helke 11 vuotta sitten. Silloin se kulki nimellä Puskarahti ja oli suuri menestys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon pikapaketinhan lanseerasi jo itse Lauri Helke 11 vuotta sitten. Silloin se kulki nimellä Puskarahti ja oli suuri menestys.

        Montakohan pakettia aikoinaan liikkui puskarahtina? Määrä on todennäköisesti laskettavissa yhden käden sormilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montakohan pakettia aikoinaan liikkui puskarahtina? Määrä on todennäköisesti laskettavissa yhden käden sormilla?

        Suuret määrät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montakohan pakettia aikoinaan liikkui puskarahtina? Määrä on todennäköisesti laskettavissa yhden käden sormilla?

        Kyllähän puskarahtia kulki paljonkin. Laurin ja Pekan linja oli ainoa suora bussirahtireitti Tampereelta Poriin. Matkahuolto kun alkoi tuittupäissään kuljettaa rahtia hidasta ja vaihdollista reittiä pitkin Huittisten kautta. Hulluus huipentui. Varmaan oli Huittisten Hullu Mieskin ihmeissään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montakohan pakettia aikoinaan liikkui puskarahtina? Määrä on todennäköisesti laskettavissa yhden käden sormilla?

        Eiköhän ne puskapaketit olleet laskettavissa yhden sormen kynnellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne puskapaketit olleet laskettavissa yhden sormen kynnellä.

        Juuri näin. Eräs Onnibussin alkuaikoina kuljettajana toiminut kertoi, että rahtia ei ollut tarkoituskaan kuljettaa. Aikataulukin oli sellainen, että rahdin käsittelyyn ei jäänyt aikaa. Tämä samainen kuljettaja kertoi, että muutaman viikon jälkeen kukaan ei sanallakaan maininnut puskarahtia, eli se siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Eräs Onnibussin alkuaikoina kuljettajana toiminut kertoi, että rahtia ei ollut tarkoituskaan kuljettaa. Aikataulukin oli sellainen, että rahdin käsittelyyn ei jäänyt aikaa. Tämä samainen kuljettaja kertoi, että muutaman viikon jälkeen kukaan ei sanallakaan maininnut puskarahtia, eli se siitä.

        Nämä "kuljettajat" ovat mielikuvituksen tuotetta. MH rahtia varten aikatauluja ei tietenkään suunniteltu koska oli käynyt jo marraskuussa 2011 hyvin selväksi ettei sitä anneta Mötön kuljetettavaksi. Puskarahti taas ei mitään erityisaikatauluja tarvinnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne puskapaketit olleet laskettavissa yhden sormen kynnellä.

        Paronithan laskivat rahdilla kiristämisen varaan. Ei toiminut. Aluksi Onnibus otti käyttöön Puskarahdin ja myöhemmin Nero jalosti Onnibussista kokonaan rahdista riippumattoman toimijan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paronithan laskivat rahdilla kiristämisen varaan. Ei toiminut. Aluksi Onnibus otti käyttöön Puskarahdin ja myöhemmin Nero jalosti Onnibussista kokonaan rahdista riippumattoman toimijan.

        Ja kunnes hädissään on taas yrittämässä raapia kasaan edes muutamia euroja myxline-rahdilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kunnes hädissään on taas yrittämässä raapia kasaan edes muutamia euroja myxline-rahdilla.

        Fenniarail kukoistaa armotta Laurin käsissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kunnes hädissään on taas yrittämässä raapia kasaan edes muutamia euroja myxline-rahdilla.

        Koivisto on aina kuljettanut rahtia.


    • Anonyymi

      Lauri pilasi alan maineen

      • Anonyymi

        Lauri pilasi koko alan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri pilasi koko alan

        Lauri on Pyhä Nimi. JoukkoliilenneNERO. JoukkoliikenneISÄ.

        Vähän sama kuin arvostetuimpia pappeja kutsutaan pyhiksi kirkkoISIKSI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri on Pyhä Nimi. JoukkoliilenneNERO. JoukkoliikenneISÄ.

        Vähän sama kuin arvostetuimpia pappeja kutsutaan pyhiksi kirkkoISIKSI.

        Suomalaiset kunnioittavat Lauria hyvin paljon.
        Suomessa on hänen kunniakseen nimetty jo kirkkojakin:
        Vantaalla, Mynämäellä, Lohjalla, Perniössä ja Janakkalassa on nimetty
        kirkko hänen kunniakseen.
        Tampereella kuulemma aiotaan Pöytäsarankadun nimi muuttaa Pyhän Laurin kaduksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset kunnioittavat Lauria hyvin paljon.
        Suomessa on hänen kunniakseen nimetty jo kirkkojakin:
        Vantaalla, Mynämäellä, Lohjalla, Perniössä ja Janakkalassa on nimetty
        kirkko hänen kunniakseen.
        Tampereella kuulemma aiotaan Pöytäsarankadun nimi muuttaa Pyhän Laurin kaduksi.

        Nomen est omen. Varsinkin Laurin kohdalla. Pyhä Nimi - > Pyhä Mies - > Pyhät Työt.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      183
      11681
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      151
      2336
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      249
      1486
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      1060
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      930
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      872
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      767
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      729
    9. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      27
      716
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      689
    Aihe