Ajatteleeko Julistaja-Tuomas mitään?
Blogilla tarkoitetaan verkkosivua tai -sivustoa, jonne yksittäinen henkilö tai ryhmä tuottaa enemmän tai vähemmän säännöllisesti sisältöä.
Kauhajoki-lehdessä blogitkin ovat osa uskonnon tuputusta monien lukijoiden harmiksi!
Jumalauta, näillä lakeuksilla ei jumalauta pilkata jumalaa!
5
543
Vastaukset
- Anonyymi
Kauhajoki on suupohjan seutua.
- Anonyymi
Muuten olen sitä mieltä, että Karthago on hävitettävä!
- Anonyymi
Hyi aloittajaa miten taantunut ja rasistinen otsikko!
Teki niin pahaa lukea että on aivan pakko päivittää tuo fasistinen otsikko nykyaikaan.
"Näillä lakeuksilla ei jumaIauta piIkata Unionia, Ukrainaa, eikä Natoa!"- Anonyymi
Näkyy menneen avaajan viesti klo 21:00:40 kommentoineelta tyystin yli hilseen!
Avauksessahan oli puhe päätoimittaja Tuomaan innosta muuttaa paikallislehti uskonnollisen toiminnan alustaksi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyy menneen avaajan viesti klo 21:00:40 kommentoineelta tyystin yli hilseen!
Avauksessahan oli puhe päätoimittaja Tuomaan innosta muuttaa paikallislehti uskonnollisen toiminnan alustaksi!Neljän viikon aikana (eli 25.6-22.7.2023)
Kauhajoki-lehti julkaisi 6 (kuusi) HARTAUSKIRJOITUSTA!
Pirun monta lehdelle, joka ilmoittaa olevansa paikallislehti?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718