Hyvän yön ketju

Saapui ilta sateinen. Huomenna on aamu aikainen. 🥱💤

67

408

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä satoi päivällä niin, ettei tahtonut eteensä nähdä 🙃

      • Niin katsoin sääkarttaa, ja totesin siellä päin olevan kovimmat sateet tänään. Täällä tuli aika vähän. 🙃


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin katsoin sääkarttaa, ja totesin siellä päin olevan kovimmat sateet tänään. Täällä tuli aika vähän. 🙃

        Kyllä paljon virkisti ilmastoa ja muutenkin, tykkään vesisateesta😊⛈


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kyllä paljon virkisti ilmastoa ja muutenkin, tykkään vesisateesta😊⛈

        Kyllä vesisade kesällä on kiva. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Kyllä vesisade kesällä on kiva. 😊

        Ja tarpeellinen myös.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ja tarpeellinen myös.

        On toki😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        On toki😊

        Ollaan onnekkaita täällä Suomessa, kun ei ole sitä hirmuhellettä nyt, mikä on etelässä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ollaan onnekkaita täällä Suomessa, kun ei ole sitä hirmuhellettä nyt, mikä on etelässä.

        No niinpä😵 kyllä en tiedä mitä tekisin, jos asuisin sielläpäin maailmaa. Muuttaisin kylmiöön? 😃


      • Prinsessasi kirjoitti:

        No niinpä😵 kyllä en tiedä mitä tekisin, jos asuisin sielläpäin maailmaa. Muuttaisin kylmiöön? 😃

        Pakastealtaaseen makaamaan. 😁


      • mustasusi kirjoitti:

        Pakastealtaaseen makaamaan. 😁

        Joo. Ei edes haittaisi se ahtaus siellä, kunhan on kylmää.🥶


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Joo. Ei edes haittaisi se ahtaus siellä, kunhan on kylmää.🥶

        Onko sinulla normaalisti, ahtaanpaikankammoa?


      • mustasusi kirjoitti:

        Pakastealtaaseen makaamaan. 😁

        Ja luuku kiinni, heippa✋🏻😆


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Pakastealtaaseen makaamaan. 😁

        Sinullahan oli erillinen pakasteallas tms iso kaluste keittiö-olohuoneessa. Vitsailit sen sisällöstä. En koskaan kurkannut sisään.
        Kerroit, että tuttuja on häipynyt.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ja luuku kiinni, heippa✋🏻😆

        😆😅


      • mustasusi kirjoitti:

        Onko sinulla normaalisti, ahtaanpaikankammoa?

        Ei tietääkseni. Ahtaaseen tilaan joutuessani katson ja mietin kyllä ensimmäisenä, miten pääsen pois😁


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ei tietääkseni. Ahtaaseen tilaan joutuessani katson ja mietin kyllä ensimmäisenä, miten pääsen pois😁

        No se on kyllä ihan fiksuakin. 😅


      • mustasusi kirjoitti:

        No se on kyllä ihan fiksuakin. 😅

        Onhan se 😃


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Onhan se 😃

        Missä vaan tilassa, on hyvä tarkistaa, mistä pääsee nopeiten ulos. 😉


      • mustasusi kirjoitti:

        Missä vaan tilassa, on hyvä tarkistaa, mistä pääsee nopeiten ulos. 😉

        Niin on. Hoitajanakin, kun on välillä arvaamattomien ihmisten kanssa. Ensimmäisenä varmistetaan pakoreitti.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niin on. Hoitajanakin, kun on välillä arvaamattomien ihmisten kanssa. Ensimmäisenä varmistetaan pakoreitti.

        Se on ihan oikein. Ja palosammuttimien sijainti kannattaa opetella hyvin muistamaan...


      • mustasusi kirjoitti:

        Se on ihan oikein. Ja palosammuttimien sijainti kannattaa opetella hyvin muistamaan...

        Niinpä🧯


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niinpä🧯

        Olen kerran joutunut elämässäni, sammuttamaan ihan hyvin alkaneen tulipalon sellaisella. En silloin vielä ollut nykyisessä ammatissani edes. Se oli aika jännittävä tilanne. 🙂


      • mustasusi kirjoitti:

        Olen kerran joutunut elämässäni, sammuttamaan ihan hyvin alkaneen tulipalon sellaisella. En silloin vielä ollut nykyisessä ammatissani edes. Se oli aika jännittävä tilanne. 🙂

        Palomies-Susi🐺⛑ hienosti tehty😌
        Minä en ole koskaan oikeasti, yläkoulussa oli joku harjoitus niin silloin😁


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Palomies-Susi🐺⛑ hienosti tehty😌
        Minä en ole koskaan oikeasti, yläkoulussa oli joku harjoitus niin silloin😁

        😁 Kyllä
        Eikö teillä työnpuolesta ole harjoiteltu? Voi olla että vielä nykyisessä opinnoissa pääset harjoittelemaan sitäkin...


      • mustasusi kirjoitti:

        😁 Kyllä
        Eikö teillä työnpuolesta ole harjoiteltu? Voi olla että vielä nykyisessä opinnoissa pääset harjoittelemaan sitäkin...

        Ei sen kummemmin, kuin että muistutetaan vain että tuosta vedät sitten sokan irti ja alat suhuuttaa 😂


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ei sen kummemmin, kuin että muistutetaan vain että tuosta vedät sitten sokan irti ja alat suhuuttaa 😂

        Ai, no on sekin jotain. Sen enempää tarvitse välttämättä tietääkään. 😁


      • mustasusi kirjoitti:

        Ai, no on sekin jotain. Sen enempää tarvitse välttämättä tietääkään. 😁

        Minä menen nyt yöpuulle odottamaan unta.
        Tänne sanon hyvää yötä ja kauniita unia. ☺️


      • mustasusi kirjoitti:

        Minä menen nyt yöpuulle odottamaan unta.
        Tänne sanon hyvää yötä ja kauniita unia. ☺️

        Yötä hyvää ja unta syvää sulle toivotan, kaikille muillekin tietysti☺️


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin on. Hoitajanakin, kun on välillä arvaamattomien ihmisten kanssa. Ensimmäisenä varmistetaan pakoreitti.

        Et taida ollamikään hoitaja! Yfität puhuu toisen suulla!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et taida ollamikään hoitaja! Yfität puhuu toisen suulla!

        Olen…


    • Anonyymi

      Niin eihän siinä kastu kun menee kauppaan autolla, Menkää kuule kaatosateella kävellen kauppaan niin että se sade alkaa yllättäen . Ei varmasti enää ole niin mukavaa.

      • No, on sekin koettu. Eikä se kesällä niin haittaa vähän kastua. Kesä kuivaa sen minkä kastaa...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No, on sekin koettu. Eikä se kesällä niin haittaa vähän kastua. Kesä kuivaa sen minkä kastaa...

        just joo jos susta on mukava mennä kauppaa läpimärkänä niin hieno homma. kesä ei kuivaa vaan aika kuivattaa vaatteet. ei se kesä kuivata läpimörkiä vaatteita. et sä voi viedä vaatteita ulos narulle kun ulkona sataa. ootko vähän tyhmä


      • Anonyymi kirjoitti:

        just joo jos susta on mukava mennä kauppaa läpimärkänä niin hieno homma. kesä ei kuivaa vaan aika kuivattaa vaatteet. ei se kesä kuivata läpimörkiä vaatteita. et sä voi viedä vaatteita ulos narulle kun ulkona sataa. ootko vähän tyhmä

        Sä olet se eläkkeellä oleva 47v nainen, sut aina tunnistaa tuosta ”noniin hieno homma” 🤣


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Sä olet se eläkkeellä oleva 47v nainen, sut aina tunnistaa tuosta ”noniin hieno homma” 🤣

        😅😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        just joo jos susta on mukava mennä kauppaa läpimärkänä niin hieno homma. kesä ei kuivaa vaan aika kuivattaa vaatteet. ei se kesä kuivata läpimörkiä vaatteita. et sä voi viedä vaatteita ulos narulle kun ulkona sataa. ootko vähän tyhmä

        Olen vähän tyhmä kyllä... Ei ole mukavaa olla kaupassa märillä vaatteilla.


      • mustasusi kirjoitti:

        Olen vähän tyhmä kyllä... Ei ole mukavaa olla kaupassa märillä vaatteilla.

        Tai kun on hiukset märät kauppaan tullessa, mutta kyllä ihmiset käsittää, että taitaa ulkona sataa vettä😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Tai kun on hiukset märät kauppaan tullessa, mutta kyllä ihmiset käsittää, että taitaa ulkona sataa vettä😊

        Olen minä välillä ollut likomärkänä töissäkin. Kun on pitänyt kaatosateessa juosta...


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tai kun on hiukset märät kauppaan tullessa, mutta kyllä ihmiset käsittää, että taitaa ulkona sataa vettä😊

        Ei siitä ole kyse vaan siitä että sulla on kaikki vaatteet läpimärkiä. Sä taidat nauttia siitä kun vaatteet on märät.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Sä olet se eläkkeellä oleva 47v nainen, sut aina tunnistaa tuosta ”noniin hieno homma” 🤣

        Kyllä olen. Onko sulla jotain kysyttävää multa.


      • Prinsessasi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä ole kyse vaan siitä että sulla on kaikki vaatteet läpimärkiä. Sä taidat nauttia siitä kun vaatteet on märät.

        Noniin mutta kastuuhan ne hiuksetkin vesisateessa, yhtälailla. En tykkää saatika sitten nauti märistä vaatteista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen. Onko sulla jotain kysyttävää multa.

        Ei ole 🙂


    • Aha, riimi runottelualoitusta pukkaa, nyt tässä kelissä pärjää ilman villasukkaa.
      On töissä ollut aikamoista hutinaa, ei kerkee aina palstalle kirjoittaa sutinaa.

      Kotonakin ois hommia rutosti, mut töitten jälkeen väsyttää hitosti.
      Pitää odotella vapaita kotihommiin, vaikka välillä mieli tekisi turvautua pommiin.

      Oikeastaan rintamamiestalot pitäisi kieltää lailla, ne kun on aina remppaa vailla.
      Mun runoni nyt loppuu tähän, mutta olihan tässä jo jotain vähän. :o)

      • Sehän oli hieno esitys. Mukava kuulla että jonkun toisenkin koti on räjähtänyt. 😁


      • mustasusi kirjoitti:

        Sehän oli hieno esitys. Mukava kuulla että jonkun toisenkin koti on räjähtänyt. 😁

        No oikeestaan vain kellari, mutta välillä on käynyt mielessä räjäyttää koko torppa maatakiertävälle radalle. :oD


    • Anonyymi

      Uniketju, jonka tunnusmusiikkina: Enter Sandman = Tervetuloa Nukkumatti (feat Hiekkamies).

      Viimeyönä pidin ikkunaa auki ja innolla odotin että tulisi ukkonen ja salamoita, mutta sitten noin puolen yön aikoihin toinen ääni herätti: mopo-tyttöjä menee alapuolella kadulla, mopoista ääni.

      Pettymys ei tullut ukkosta, ei salamoita ja aivan vähän vesisadettakin tuli...

      Metallica - Enter Sandman: https://www.youtube.com/watch?v=CD-E-LDc384

      • Osaan soittaa tämän klassikko kappaleen bassolla.


    • Anonyymi

      Haluasisin esittää, tai siis ehdottaa erään kappaleemme, nimeltä The Red Room, en muista aivan sointuja ulkoa, mutta samankaltainen, tummasävyinen... A-duuri-molli, eli vähän kuin D-molli, mutta jooh basso-johdannolla.

      ... miten menikään tuo.. a-molli, d-molli... en muista ulkoa tuota, eli sävellaji-hyppäystä vähän, mutta koska samankaltaisia nuo a ja d eli...

      On copyright tuosta kappaleesta voimassa vuoteen 2070, kun uusin sen juuri ;:D

      a-molli-d-molli, sitten lurittaen alaspäin, ... jotain tuollaista heh

    • Anonyymi

      En pysty laittamaan mitään vaikka olen tuottaja nettiinkään pitäisi olla kaikkien henkilöiden lupa laittaa sitten vaikka olen tuottaja, siltikin heh.

      Mutta voin kertoa säveliä silti.

      Eli jotkut yksityishenkilöt omistavat täydet oikeudet johonkin koko audio-visuaaliseen materiaaliin vuoteen 2070 asti :D:D

    • Anonyymi

      ....montako tuottajaa, montako tekijää... se säilyköön mysteerinä ;D;D;

    • Anonyymi

      lupaan, herra tai rouva mustasusi heittää tuon 1997 originated The Red Room, soinnut, on ne pasperillakin jossain...

    • Eilen kirjottelin tänne, että onko lokakuu. Mutta nyt näyttää siltä että on marraskuu. Tammikuussa on sitten varmaan 70 astetta pakkasta ja ensi kesänä hätyytellää jo absoluuttista nollapistettä. Ihme ilmoja on.

    • Mitä sitä suotta uutta ketjua tekemään, kun tämä yönketju kelpaa tänäänkin.
      Se on hyvää iltaa ja hyvää yötä. 💤

      • Mennään vaan samalla ketjulla. Ei ole vielä ruostunut tai katkennut 😀⛓


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Mennään vaan samalla ketjulla. Ei ole vielä ruostunut tai katkennut 😀⛓

        Heippa! Hyvin on ketju rasvattu ja suojattu. Kestää vielä. Miten töissä meni? Onko olo parempi kuin eilen oli? 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Heippa! Hyvin on ketju rasvattu ja suojattu. Kestää vielä. Miten töissä meni? Onko olo parempi kuin eilen oli? 😊

        Hyvin ja aika letkeästi meni vuoro😊 nyt ei särje päätäkään eikä mitään muutakaan, ei väsytäkään vaikka se olisi kyllä ihan hyvä jos unettaisi. On aamuaikainen🫠


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Hyvin ja aika letkeästi meni vuoro😊 nyt ei särje päätäkään eikä mitään muutakaan, ei väsytäkään vaikka se olisi kyllä ihan hyvä jos unettaisi. On aamuaikainen🫠

        No se on hyvä kuulla. 😊
        Sama se on minullakin, aamu aikainen taas... 🫠


      • mustasusi kirjoitti:

        No se on hyvä kuulla. 😊
        Sama se on minullakin, aamu aikainen taas... 🫠

        Huomenna on onneksi mulla lyhyempi vuoro poikkeuksellisesti. Vain 6h, kun normaalisti se on 8h. 🙏🏻


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Huomenna on onneksi mulla lyhyempi vuoro poikkeuksellisesti. Vain 6h, kun normaalisti se on 8h. 🙏🏻

        Sehän on mahtavaa. Mukavaa vaihtelua sekin. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Sehän on mahtavaa. Mukavaa vaihtelua sekin. 😊

        On… näitä tällaisia on erittäin harvoin.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        On… näitä tällaisia on erittäin harvoin.

        Minulla ei ole oikeastaan koskaan mitään lyhennettyjä vuoroja...
        Nyt on aika mennä sängyn puolelle unta vartoomaan. 😊
        Hyvää yötä ja levollista unta. 😴


      • mustasusi kirjoitti:

        Minulla ei ole oikeastaan koskaan mitään lyhennettyjä vuoroja...
        Nyt on aika mennä sängyn puolelle unta vartoomaan. 😊
        Hyvää yötä ja levollista unta. 😴

        Minäkin olen jo vuoteen oma☺️ hyvää ja rauhallista yötä sinne myös🙏🏻


    • Anonyymi

      Olin hyvässä seikkailu-unessa juuri katsomassa, heräsin kai ukkosherran jyrinään, noh...

      unessa siis näin että joku mopotyttö on kaatunut rankkasateessa ja lyönyt käsivarren ja sitten tuli isompipyöräisellä mopolla joku sitä auttamaan...

      Ja sitten tuli myös poliiseja paikalle kyselemään mitä on tapahtunut ja pyysivät vakuutusta että, että se tyttö joka loukkasi käsivarttaan menemään röntgeniin heti, jotta lääkäri katsoo ja laittaa siteen ja määrää tarvittaessa jotain kipulääkettä pientä jotta pystyy nukkumaan jos se pieni käsivarren murtuma aiheuttaa vihlontaa ja haittaa nukkumista...

      • Jännä uni.


    • Anonyymi

      Olet vaihteeksi seikkaillut sinkkuihin viesteinesi. Katsos, kun en oo paljolti mitään hoksannut vähään aikaan. Tässä nyt mitään oo menettänytkään.
      Sateen jälkeen yleensä paistaa ja hoksottimet terävöityvät, jos vain säästyy tulvalta.
      Mars nyt nukkuun! Pitäis olla jo.

      • Jaa, joo tänne siirryin koska en enää turhaan ikävöi. Sinkku olen, niin sinkkupalstalle kuulun.
        Joo niin pitäisi olla nukkumassa kyllä.
        Hyvät yöt. :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jaa, joo tänne siirryin koska en enää turhaan ikävöi. Sinkku olen, niin sinkkupalstalle kuulun.
        Joo niin pitäisi olla nukkumassa kyllä.
        Hyvät yöt. :)

        Niin joo juu ja oikein.
        Hyvät perustelut jossain määrin, jotka voisin tavallaan imuttaa itseeni sinkkuna. Mutta joteskin oon koivestani kii siellä toisessa aika ajoin.., tottumuksesta ja ja ja silleen...
        Sopivan suolaisia ja sateen kastelemia yötunteja näin sinkkujen kesken.:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      155
      2238
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      118
      1703
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1580
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      97
      1483
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1332
    6. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      223
      1265
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      56
      1239
    8. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      212
      1227
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1111
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      252
      976
    Aihe