Logo
Valikko
KESKUSTELU
VIIHDE
ALENNUSKOODIT
BLACK FRIDAY 2023
LAINAA
TREFFIT
SÄÄNNÖT
CHAT
Aihealueet
Perhemuodot
Yhteis- ja yksinhuoltajuus
lapsen isä kiristää..
sdsdsgsg
2012-04-16 15:46:31
Ilmoita
Minulla on 1,5v tytär ja hänen isänsä kanssa pahasti menneet sukset ristiin. Erottiin kun ei toiminut, mies ei eroa sulattanut, haki itselleen yksinhuoltajuutta ja siitä sitten mentiin oikeuteen. Mustamaalasi mua siellä ja käytti hyväkseen nuorena kokeamiani ongelmia saadakseen mut näyttämään sairaalta ämmältä joka ei masennuksensa (joka on täysin hallinnassa) takia pysty pitämään huolta lapsesta ja kodista. Sossut teki oikeudelle olosuhdearvion ja suosittivat lapsen asumista minulla. Oikeus teki väliaikaispäätöksen että yhteishuoltajuus ja lapsi pysyy kotona eli mun luona. Sain lapsen isänkin luopumaan oikeushommasta...en tiedä mitä tuolloin mahdoin ajatella kun ehdotin miehelle että yritetään vielä, olin kai niin huojentunut kun kaikki oli ohi koko syksyn itkenyt ja yrittänyt stressin keskellä jaksaa hoitaa lasta ja käydä kouluakin samalla. No eihän se meidän suhteemme mitenkään muuttunut entisestä, aina riideltäessä mies huusi ja uhkaili haastavansa mut oikeuteen ja pilaavansa elämäni. Tapasin toisen miehen joka asuu toisella paikkakunnalla, johon olen jo kauan aikaa toivonut voivani muuttaa parempien työmahdollisuuksien toivossa. Lapsen isästä haluan erota, en jaksa enää, en vaan uskalla siinä pelossa että menee sossuille mustamaalaamaan mua, en jaksa enää mitään oikeusjuttuja koko viime syksy meni niitä stressatessa. Olen rahantarpeessa tehnyt viikonlopputöitä stripparina silloin tällöin joka on mielestäni täysin laillinen duuni sekä pelkkä väliaikaisratkaisu, nyt exä uhkailee että menee kertomaan sossuille kyseisestä asiasta ja saa lapsen itselleen. Sanoi myös että aikoo estää muuttoni toiselle paikkakunnalla keinolla millä hyvänsä. Hän on kuitenkin allekirjoittanut sopimuksen jossa lukee että lapsi asuu mun luonani..voiko hän jostakin syystä saada huoltajuuden ja voiko hän estää minun ja lapseni muuton eri paikkakunnalle ? Ahdistaa ajatuskin että voisi päättää mun elämästä vielä seuraavat 17-vuotta. Muutto ollut siis kauan mielessä ja haaveena, en jaksa enää tätä samaa kaupunkia ja tätä miestä joka jokaiselle vastaantulijalle mustamaalaa minua katkeruuksissaan kun hänet jätän. Asiallisia vastauksia, kiitos. Olen todella niiden tarpeessa.
Vanhemman eroneuvoryhmä.
Mitä se sekoo!! Jos sulla on kaikki kunnossa, ei se isä sua pysty mustamaalaamaan. Stripparin työ on työtä ja se ei katso sitä oletko sen takia huono äiti. Bb-janica oli myös on strippari ja yksinhuoltaja!! Älä anna sen exän ahdistaa sua. Sillä saa sun pään sekasin.. ja tekee tahallaan. Nyt kuule luota itseesi ja älä välitä hänen uhkauksista. Olet hyvä äiti :) Sitten et ota sitä narsistista miestä takasin, vaikka uhkaisi millä. Se tuolla keinoin ajaa sut siihen tilaan ettet pysty hoitaa lastasi kohta! Joten vain pakollinen kanssakäyminenSUN TÄYTYY SOSSUUN PUHUA TÄSTÄ. Siitä et mies kiristää noilla! Se mitä sulla on menneisyydessä ja mitä teet työksesi, sillä ei ole mitään merkitystä millanen äiti olet. Sä voit sanoa sille exällesi et näit strippari äitejä on ja mieti martina aitolehteäkin.. se poseeraa puol alastomana ja silti on hyvä äiti ja kukaan ei sitä kyseenalaista. Sun exän uhkailut on vain syöpyny sun päähän. Nyt jatkat omaa elämää, keskityt hoitaa lapsesi hyvin ja exän kanssa vain lapseen liittyvät PAKOLLISET asiat puhut. Ei muuta. Pää pystyyn!! Ei sulta lasta viiä ja valtavasti voimia lähetän :)
ikävä tapaus
2012-04-19 15:21:41
Ikävä kyllä on asia siten että jos toinen oikeen tosissaan ja ovelasti mustamaalaa, riittää pieninkin "todiste" ja epäilyn siemen. Varsinkin jos itse olet väsynyt ja rahaton palkkaamaan kallista lakimiestä. Itse olen läpikäynyt sellaisen hel*etin, että toivon että olisin jäänyt äijän kynnysmatoksi ja lähtenyt kun lapsi olisi ollut tarpeeksi vanha. Mies maksoi 15000€ siitä että sai mustamaalattua oikein kunnolla. Olen ollut tasapainoinen, rohkea, normaali äiti. Kaiken jälkeen olen pelokas, mietin olenko sekaisin kun kuvittelen olevani normaali (jos en sitten olisikaan) jne. Mies tahkosi ja tahkosi lisää ja lisää kun huomasi minun alkavan murentua. Lasta ei tavannut koko prosessin aikana (eli minä
Älä anna lapsen isän ja anopin kiristää sinua
Anonyymi-ap
0
98
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768