Kysyn Marinilta, Lindtmanilta, Anderssonilta, Henrikssonilta, Biaudetilta ja Virralta, että kenen hallinnassa tilanne on. Oletteko tietoisia mahdollisesta omasta vastuustanne, jos tilanne karkaa käsistä. Se voi karata käsistä. Olen paikan päällä ollen nähnyt Pariisin mellakat 1970 ja 1980 lukujen vaihteessa. En halua sellaista tilannetta Suomeen.
Oppositio on vaalitappionsa jälkeen volyymia kasvattaen julistanut pyhää vihaa kahta hallitus puoluetta vastaan. Tehnyt sitä ulkoparlamentaarisia voimia mobilisoiden. Tälle kaikelle täytyy löytyä vastuuhenkilöt nyt heti, kun ei vielä ole suurempaa vahinkoa aiheutunut.
Oppositio on laittomuuden tiellä. Palatkoon parlamentaarisen demokratian sääntöjen suojaan heti.
Ulkoparlamentaarinen pakottaminen etenee vaarallisesti tekoihin
3
183
Vastaukset
- Anonyymi
Opposiotio ollut hyvin hiljaa .. Terrorist Arhinmäkikin vei naalausvehkeet ullakko varastoon .. Minua petettiin vaaleissa kun en tieny et natsipuolue on vaaleissa ,..Nyt natsit on halituksesa ja kansa ei taida tykätä..
- Anonyymi
Et taida tietää mitä ovat natsit ja mistä ne löytyy.
Suomen hallituksessa ei ole yhtään natsia. Hallitus tekee sitä työtä mihin edeltäjä ei kyennyt. Seuraamalla hallituksesta medialle kerrottuja tietoja ymmärrät, että maan laillinen hallitus on määrittelemässä selkeitä rajoja rasististen toimien leviämisen estämiseksi.
Kysynkin, miksi Marinin hallitus ei tehnyt sitä.
Meneillään olevien mielenosoitusten puuhaajat eivät taida tajuta millaisella tulella leikkivät.
Tässä on oleellinen riski, että joidenkin osalta selvittely tapahtuu Valtakunnsnoikeudessa, joidenkin osalta raastuvassa.
- Anonyymi
Vihervasemmiston demokratia on sellaista kuin sille itselle sopii, siinä ei äänestystulokset näy.
Kuten kansanmurhaaja Stalin lausahti; äänestystulos ei ole se mitä uurnasta löytyy vaan se miten äänet lasketaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818