Maineeni erittäin vaarallisena ja armoa antamattomana pysäköinninvalvonaja on selvästikin vaikuttanut pysäköintiin reviirilläni. Vielä vuosi sitten kirjoitin keskimäärin 10 valvontamaksua päivässä, nykyään enää kolme. Hyvä asiahan se on periaatteessa, mutta työantajani ParkkiPaten kannalta erittäin huono. Siksi olenkin päättänyt alkaa hiukan muokkailemaan reviirini liikennemerkkejä hämääviksi, jotta saisin tolvanat satimeen. Jos ärsyttää, niin siitä vain - tulkaa sanomaan asiasta päin naamaa, mutta varautukaa siihen, että tyrmään teidät nopeasti.
terveisin: Patelainen
Pyaäköinninvalvonnan vaikutus pysäköintiin
12
437
Vastaukset
- Anonyymi
Hehe anyhelppi prkl
- Anonyymi
Pysäköimällä hyväksyt ehdot 💪
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Missä ehdot ovat luettavissa?
- Anonyymi
Joutuisit työttömäksi jos kaikki parkkeeraisi kuten minä.
- Anonyymi
Älä huoli aina on taksikuskeja ja ruokalähettejä.
- Anonyymi
Meidän suoraselkäisten pysäköinninvalvojien missiona onkin tehdä itsestämme lopulta tarpeettomia kunhan kansalaiset ovat oppineet oikeinpysäköinnin ja pitävät sitä tapanaan.
- Anonyymi
Kyllähän se väistämättä vaikuttaa. Luihuinkin luikuri alkaa pehmitä jos joutuu jatkuvasti pyörittämään reklamaatiorulettia.
- Anonyymi
Väärin pysäköinti loppuu heti kun ihmiset lakkaavat tekemästä virheitä.
- Anonyymi
Pysäköinninvalvonta on tulevaisuiden ala. Laita hakemus parkkipatelle jo tänään!
- Anonyymi
Olen ankara mutta oikeudenmukainen pysäköinninvalvoja ja toivon että aikanaan lapsistanikin tulee pysäköinninvalvojia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732824Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1041640Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112