Nyt rauhanrahastoa kasvatetaan miljardeilla,Biden sotaa varten. Suomipoika maksaa ja ähisee!
Iso menoreikä tulee?
9
249
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Biden ole sotaa alottanu! V..... N putlerin trolli.
- Anonyymi
Typerys,kyllä. Ei suostunut kirjalliseen sopimukseen. Naton laajenemisrajoutukseen! Nyt voit maalaismölli täydentää aukon tiedoissassi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerys,kyllä. Ei suostunut kirjalliseen sopimukseen. Naton laajenemisrajoutukseen! Nyt voit maalaismölli täydentää aukon tiedoissassi!
NATO on puolustusorganisaatio. Siihen liittyminen on jokaisen valtion oma valinta ja vaatii kaikkien jäsenmaiden hyväksyminen.
Ulkopuolinen valtio ei voi määrätä Naton jäsenyydestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NATO on puolustusorganisaatio. Siihen liittyminen on jokaisen valtion oma valinta ja vaatii kaikkien jäsenmaiden hyväksyminen.
Ulkopuolinen valtio ei voi määrätä Naton jäsenyydestä.Usa pakotti Suomeakin siihen!
- Anonyymi
Sen pääoma nousisi 20 miljardiin euroon neljän tulevan vuoden aikana. Suomen laskennallinen osuus tästä olisi noin 400 miljoonaa euroa.
Pikku summa Ukrainan pelastamisen kokonaiskuluista.
EU-vihaajaa se harmittaa.
Niin pitääkin. - Anonyymi
Marini oli jo sotahullu Biden dodan rahoittaja. Uusi jatkaa!
- Anonyymi
Oijoi, kuinka Pietarin trollia harmittaa.
- Anonyymi
Missä moisen näät? Typeryys Suomessa ihmetyttää,kun olen sen maksaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä moisen näät? Typeryys Suomessa ihmetyttää,kun olen sen maksaja!
Et ole missään erikoisasemassa.
Maksaja on Suomen valtio. eli kaikki me veronmaksajat.
Meitä lienee nelisen miljoonaa eli noin satanen pekkaa päälle.
Kaltaisesi luuseri tosin tuskin maksaa veroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä811588Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2671516Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661242Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691242- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64817Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771- 37767