Den kåta servitrisen igår

Anonyymi-ap

Drömmer om dina härliga kropp..halusin riisua sinulta paidan ja ottaa nuo ihanat rinnat kouriini,puristella niitä ja vetää sinut niistä kiinni vasten lantiotani ja tuntisit kookkaan elimeni jöykkänä vasten häpykumpuasi..

Tuntisin kuinka nönnisi kovettuvat ja hierot lantiotasi vasten kaluani ,voihkit hiljaa- nää, int nu, int här,vänta lite. Jag är också kåt ,men vänta!Vänta mig i bilen , jag kommer dit..ahhhh. strax efter jobbet,längtar att få smaka din stora kuk, snuskig gubben!

Ja kaluni jäykistyi entisestöön, niin että pelkösin farkkujen repeytyvän..

Drunken sailor5

5

643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tytön kääntyessä ottamaan jotain takanaan olevasta kaapista näin hänen mustien legginsien peittämät pakarat.
      Kuinka voi olla noin täydellisen pyöreät pakarat?
      Ohuiden legginsien läpi nöin stringit ,ohuet narut syvälle pilluun kaivautuneina.
      Kaluni sykki housuissa rajusti ,olin laukeamasillani.

• Anonyymi

Ja kun käveli pöytämme ohitse,katselin himoiten muodokkaita pakaroitasi,joita tiukat mustat legginsit yrittivöt peittää,siinö onnistumatta.
      Pikkuruiset stringit perseposkien völissä vilkkuivat kutsuvasti.
      Pöydön alla kaluni ponnisteli vapautéen ,olin kiimainen kuin uroskolli maaliskuussa.
      Halusin tulla taaksesi,repiö nuo legginsit alas,taivuttaa sinut vasten pöytäö ja työntää kuuman , kivikovan kaluni stringien ohi pilluusi,tarttua noihin kiihottaviin rintoihin.
      Uuhh sinä nuori blondi!
      Anna sedän nussia sut puhki!

• Anonyymi

Helvete också

• Anonyymi

Ja ehkä näen sinut taas kesällä kun palaan kotisuomeen,pohojanmaalle
      Missä tytlt ovat isorintaisia ja kiimaisia

Sailor5

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1683
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      55
      1103
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      437
      1076
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1013
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      792
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      730
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      675
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe