Suomessa on vaaleissa valittu hallitus enemmistö ,johon Riikka Purra kuuluu.
Sitä ei voi kukaan muuttaa huutoäänestyksillä tai adressilla.
Suomen kansan valta on vaaleissa äänestäminen.
Riikka Purran paikka ministerinä on ja pysyy.
Tämä sekalainen,vastaan hangoitteleva joukko jolla on luppoaikaa ,kulkea mielenosoituksissa,on saatava oikeisiin töihin.
Eivät adressit saa erottaa Riikka Purraa.
4
173
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ei Riiikka Purra ole tehnyt ministerinä yhtään mitään selllaista minkä vuoksi hänet voitaisiin erottaa!!! Erottaminen ei olisi niin ollen oikeudenmukaista!
Mitä ihmettä te vouhkailette?! - Anonyymi
Nimiähän voidaan hyvin väärentää.
Jos on jo dementti niin ei tiedä yhtään mitään,missä adressissa tai valtakirjassa on nimensä.
Jos on yhteydenottotiedot niin kuka vaivautuu 120 000 nimen perään soittelemaan?Kysyn vaan.
Voi olla myös lasten nimiä ja keksittyjä nimiä(!).
Kansalaisaloitteen kannattaminen vaatii vahvan tunnistautumisen, mutta tuollaisessa nimienkeräilyadressissa voi olla lasten ja jopa "ilmavoimiin siirtyneitten" nimiäkin! Ja ulkomailla asuvien tai paperittomien. Joillekin on voitu antaa nimestä jotain maksua tai tavaraa.
Toivottavasti eduskunta tarkistaa onko aidosti ihmisiä adressin takana ja ylipäätään onko tämän maan hallituksella vähemmän valtaa kuin nurkkakunnan epämääräisillä adressilistoilla. - Anonyymi
Ruvetkaa keskittyy ministerihommiin?
- Anonyymi
Suomessa on hallitus, jonka perussuomalaiset ministerit, valtiovarainministeri ja myös sisäministeri, ovat käyttäneet kirjoituksissaan ihmisarvoa alentavia sanoja, kuten "musta säkki", "ilmastoabortti", "väestönvaihto" jne.
Typerät kirjoitukset ja muut ala-arvoiset viittaukset heikentävät Suomi-kuvaa.
Emme enää usko, että Suomeen saadaan nykyhallituksen aikana nollatoleranssi rasismille tai että Suomen mainekuva paranisi, minkä vuoksi hallituksen tulee erota, elleivät perussuomalaiset lähde hallituksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100812
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 45533
- 66526
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48517Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511