mitään rahoja ei tule mistään. Köyhyydessä pitäisi elää kaikkiin töihin ei pääse kun ei ole luottotietoja. Luottotietojen menetys on sama kun olisi varastanut jonkun lompakosta ja aina tulisi varastamaan ihan kuin rahavaikeuksia ei voisi tulla kenelle tahansa. Osa sairauksista esimerkiksi päihderiippuvuus tuo velkaongelmia ym. Pitäisikö ihmisen loppuelämänsä kärsiä jostain maksamattomista vipeistä. Rahalaitokset ei tee mitään asian hyväksi vaan kasvattelee korkoja eri paikoissa joten varmasti olet kusessa loppuelämäsi. Kun ulosotto loppuu joku toinen firma on kasvattanut sivussa muutamia kymppitonneja velkaa joita ei ole taktisesti laittanut ulosottoon etkä ole pystynyt tekemään maksusopimuksia heidän kanssaan kun kaikki "ylimääräiset" rahat on menneet ulosottoon. Suosittelen haastamaan yhtiöt oikeuteen vaikka miten uhkailisivat ja kysymään kysymyksiä miksi velkoja ei ole laitettu alkujaan ulosottoon ja ovatko ne edes velkojanne ja todistamaan sen jollain tavalla. Yleensä oikeus ei hyväksy enää 10 vuoden vanhoja lainoja ulosottokelpoisiksi koska niihin ei ole alunperin sitä haettu ja he jäävät yksinään kasvattelemaan pottia ja lopulta mitä isompi summa on sitä isomman summan korkotappioihinsa saavat laittaa koska kukaan ei sitä heidän tahallaan tekemää kuprua tule maksamaan.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Miksi se on asiaton? Jos sössit asiasi tai et edes yritä hoitaa asioitasi ja sopimuksia sovitusti on varmaan oikein ettet saa luottoa. Ei persaukinen asiansa hoitajakaan saa luottoa. Puhun kokemuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398