Olimme vaimoni kanssa suunnitellet etuaikaista vieroittautumista palkkatöistä ja pollukan kiertämistä rinkat selässä ilman aikataulua ja etukäteisvarauksia.
Ainoa varaus oli menolennot Balille josta katsoimme olevan laivayhteyksiä Indonesian saaristoon ja Polynesiaan.
Lentojakaan ei olisi pystynyt täysin välttämään.
Japani? Australia? Väli-Amerikka ja sieltä Etelä-Amerikan kautta Eteläiseen Afrikkaan.
Tuon pitemmälle emme suunnitellet.
Olimme ottaneet kyseisten ilmastollisten olosuhteiden, luonnon ja paikallisen hygienian vaatimat estolääkitykset. Vaimollani oli keltakuumeen kanssa hankaluuksia. Tarkoitus oli käyttää paikallisia julkisia liikennevälineitä.
3 päivää ennen lähtöä Balille paljastui vaimoni luuydinsyöpä. Se oli sillä selvä.
Asia oli varsinainen shokki. Vasta muutaman kuukauden kuluttua havahduin maksettuihin menolentoihin. Kyllä kai rahat olisi saanut takaisin mutta eipä käynyt silloin mielessä. Myöhemmin en viitsinyt tarkistaa. Ei ollut päällimmäinen mielessä ollut asia.
Tekemättä jääneet asiat
Anonyymi-ap
0
162
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058737
- 936700
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636469Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345241Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634437- 553491
- 503355
- 513072
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886