Spermat hiuksiin

Anonyymi-ap

Joitakin vuosia sitten kun olin vielä 19v nuori nainen niin tapasin yhden vanhemman eläkeläismiehen ja tutustuin häneen. Aloimme harrastaa seksiä ja kävin hänen luonaan muutamia kertoja. Otin välillä suihin häneltä. Muutaman kerran annoin hänen laueta mun hiuksiini ja se oli eräänlainen sperma/ hius -fetissi vuorostaan joka kiinnosti mua kovasti. Hinkkailtuaan jonkin aikaa penistä mies alkoi laueta ja ennen sitä hän tarttui mun hiuksiini ja pisti osan hiuksistani peniksen päälle ja piti niitä siinä. Siemennesteet tuli kuin kunnon ruiskauksella mun hiuksiini ja ne kostui siitä kohtaa aika hyvin. Sitten mies pyyhki mun muutamilla kuivilla hiuksilla vielä loput spermat penisaukosta ja mä nuolin peniksen puhtaaksi. Haistelin jälkeenpäin miehen spermaa mun hiuksista. Mielenkiintoista ne hajut ja kiihottavaa jollain lailla. Annoin sperman kuivua hiuksiini ja siihen kohtaan tulikin aika hyvä takku , jota oli vähän vaikea selvittää. En pessyt vähään aikaan hiuksia ja halusin pitää sen "spermatakun" muistona miehestä, no jonkun aikaa. Mahtaako jollain toisella olla vastaavia kokemuksia ja onko tullut spermat hiuksiin ?

3

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mieheni yhä tulee usein niin lujaa, että hänen spermaansa tuntuu olevan kaikkialla. Monesti sitä lentää pitkille hiuksilleni takaa otettaessa. Fuck me daddy, pane sitä teinipimppiä ja kohta lentää. Tuntee itsensä niin seksikkästi kun mies 40+ yhä roiskii pitkässä kaaressa pepulleni ja hiuksilleni.


      • Onhan se kiihottavaa varmasti kun lentää ja itsekin Huomannut, että kiihottuneena lentää paremmin. Roiskinnan ystävä en kumminkaan ole. Tuttu nainen sanoi junttaajaksi. Kaikki sisään ja syvälle. Itsellä alkaa olemaan sen verran aikaa noista parikymppisten pimeistä että ei enää edes muista kuinka tiukkoja ja ihania ne oli... Toisaalta aikuinen nainen on yliveto monessa suhteessa. Maku vanhenee itse ikäämtyessä


    • Anonyymi

      U­­u­s­­­i s­­­ek­si­teatteri ava­utu­­­u Su­ome­­en! Kutsu­­mme kai­­kki. Ilmoit­­­tautum­­ine­­­n ry­­hmäämme tääl­­­l­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B1c6N3

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe