Mustasusi toivottaa

Hyvää huomenta ja hyvää alkavaa viikonloppua. Pitkää Jeesus mielessä ja housut jalassa. ☕ ✌️

30

430

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla ei ainakaan Jeesus pääse unohtuu, kun tossa työpaikan oven ulkopuolella joku nainen kailottaa koko ajan ohikulkijoille: Jeesus rakastaa. Koko eilisen päivänkin sitä sain kuunnella.

      • No niin se onkin hyvä. Vielä jos housut pysyy jalassa niin parempi. Onhan se hyvä, että edes joku rakastaa.


      • Voisikohan tuohon virkavalta puuttua?


      • Kiitos samoin! 😃


      • Koska ei annettu loppuun sanoa minulle tulee vain vastaan sivua ei löydy. Sanon tähän.


        Onko kukaan tajunnut Kiina edes yrittää suojata maailman rauhaa mutta kukaan ei halua edistää tätä vaan miehittää ihmisiä kuolemaan. Olen vaan puolueeton . Mistäköhän johtuisi? Kansa kärsii kun päättäjät vain tekee kansalaisista sotilaita.

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/1c6b5f6a-f475-4270-8172-91b64aca2332

        Minusta on hyvä edes joku suojelee ja minusta sekin että pitäisi ymmärtää, että Kiina tekee erittäin hyvää työtä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Koska ei annettu loppuun sanoa minulle tulee vain vastaan sivua ei löydy. Sanon tähän.


        Onko kukaan tajunnut Kiina edes yrittää suojata maailman rauhaa mutta kukaan ei halua edistää tätä vaan miehittää ihmisiä kuolemaan. Olen vaan puolueeton . Mistäköhän johtuisi? Kansa kärsii kun päättäjät vain tekee kansalaisista sotilaita.

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/1c6b5f6a-f475-4270-8172-91b64aca2332

        Minusta on hyvä edes joku suojelee ja minusta sekin että pitäisi ymmärtää, että Kiina tekee erittäin hyvää työtä.

        Kiina ajaa vain omia etujaan ja myös osittain tukee venäjän sotateollisuutta vaikkakin tekee sen "salaa". Viemällä venäjälle esimerkiksi kaksikäyttö tavaraa eli tavaraa mitä voi käyttää siviili tarkoituksiin mutta myös sotilaallisiin tarkoituksiin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiina ajaa vain omia etujaan ja myös osittain tukee venäjän sotateollisuutta vaikkakin tekee sen "salaa". Viemällä venäjälle esimerkiksi kaksikäyttö tavaraa eli tavaraa mitä voi käyttää siviili tarkoituksiin mutta myös sotilaallisiin tarkoituksiin.🙂.

        En jaksa keskustella jos aina ajatellaan ensimmäisenä pahaa en näe mitään taas tuossakaan muuta kuin lehtiä rummutusta. Saada vain huonoon valoon vaikka tekee oikein.


      • valtakunta kirjoitti:

        En jaksa keskustella jos aina ajatellaan ensimmäisenä pahaa en näe mitään taas tuossakaan muuta kuin lehtiä rummutusta. Saada vain huonoon valoon vaikka tekee oikein.

        Jos kiina tosissaan olisi rauhan takana se tuomitsisi venäjän teot eikä auttaisi venäjää sen laittomissa sotatoimissa eikä se ole mitään lehdistön rummutusta vaan kiistaton fakta.

        Meinaatko että jos venäjä uhkaisi esimerkiksi hyökätä Suomeen ja vaatisi puolta Suomen alueista itselle rauhan säilyttämiseksi että rauhan nimessä niiden uhkailujen edessä olisi taivuttava ja alueet luovutettava että rauha säilyisi. Mikä siinä tapauksessa estäisi venäjää vaatimasta myös kaikkea loppuakin itselleen kun näkisi että uhkaamalla väkivallalla ja sodalla se saa tahtonsa läpi. Käytännössähän tuo on se mitä Ukrainassa tapahtuisi jos venäjä saisi tahtonsa läpi.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jos kiina tosissaan olisi rauhan takana se tuomitsisi venäjän teot eikä auttaisi venäjää sen laittomissa sotatoimissa eikä se ole mitään lehdistön rummutusta vaan kiistaton fakta.

        Meinaatko että jos venäjä uhkaisi esimerkiksi hyökätä Suomeen ja vaatisi puolta Suomen alueista itselle rauhan säilyttämiseksi että rauhan nimessä niiden uhkailujen edessä olisi taivuttava ja alueet luovutettava että rauha säilyisi. Mikä siinä tapauksessa estäisi venäjää vaatimasta myös kaikkea loppuakin itselleen kun näkisi että uhkaamalla väkivallalla ja sodalla se saa tahtonsa läpi. Käytännössähän tuo on se mitä Ukrainassa tapahtuisi jos venäjä saisi tahtonsa läpi.🙂.

        Suomihan luovutti rauhan vuoksi maitaan.
        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Luovutettu_Karjala



      • valtakunta kirjoitti:

        Suomihan luovutti rauhan vuoksi maitaan.
        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Luovutettu_Karjala

        Juu mutta sai pidettyä itsenäisyytensä ja suurimmanosan alueistaan kovan taistelun jälkeen kun venäjä ymmärsi ettei se ikinä tule saamaan koko Suomea muuta kuin uskomattoman kovalla hinnalla. Jos alueita olisi luovutettu heti ilman taistelua venäjä olisi aina vain vaatinut lisää. Vaikka yritti se nytkin kovasti silti alistaa Suomea tahtoonsa mutta ei onnistunut.

        Sitä paitsi duumasta on jo vuotanut suunnitelmat miten venäjä on suunnitellut itäeuroopan maita liittävänsä itseensä Ukrainan jälkeen.🙂.


      • mustasusi kirjoitti:

        Olen joskus miettinyt, että minnekähän sitä olisi syntynyt, jos niin ei olisi käynyt? Kun isoäiti oli Karjalan evakko...

        Onneksi olet täällä, eikä isoäitisi kuollut. Toi sota olisi tärkeä lopettaa .


      • valtakunta kirjoitti:

        Onneksi olet täällä, eikä isoäitisi kuollut. Toi sota olisi tärkeä lopettaa .

        No niin. Todellakin olisi tärkeä saada tuo päätökseen. Aivan järjetöntä ihmisten tappamista. Ihan turhaa. Ei kuulu enää tälle vuosituhannelle tuollainen toiminta. Venäläiset ovat ihan jälkijättöistä sakkia.


    • Anonyymi

      Huomenta sullekin, kiirus viikonloppu tulossa. Hillon keittoa ja marjojen perkaamista pakastimeen, lähinnä mansikan ja vadelman. Herukatkin alkavat olla jo poimimista vaille, eteenkin mustaherukka, jotta siitä saa hyytelöä talveksi. Todella monipuoliseen käyttöön sopii esim. kaikkien liharuokien kanssa, sekä vaikka risottoon.
      Pakasteena vielä parempaa kuin valmiina hyytelönä mun mielestäni, mutt vanhempani ovat tuon hyytelön käytön oppineet jo 50 vuotta sitten... joten, suotakoon se makuelämys heille, tänä päivänäkin.

      Niistä housuista, taatusti ovat jalassa tuolla puutarhassa, kun vadelmia kerään. Jonkinlaiset kintaatkin ois muuten hyvät -> estämään käsien naarmuuntumisen, mutt tuskin pystyisin silloin marjoja noukkimaan. Nyt on lähdettävä keräämään niitä marjoja talteen, niin kauan kuin poutaa vielä on. Koko ensviikoksi ovat luvanneet vesisadetta ja kuurosade saattaa yllättää jo viikonloppunakin.
      Päivänjatkoja sullekin!
      trollikka

      • Huomenta vaan ja kiitos samoin. Perjantai käyntiin sulosävelin. 😊


      • Katselin tuolla laulajalla olisi jäänyt vetoketju laittamasta selästä vaikka itse en jaksanut kuunnella loppuun. Oli kiva kun pistit palstalle piristettä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Huomenta vaan ja kiitos samoin. Perjantai käyntiin sulosävelin. 😊

        Sulosävelet on ihan paras perjantain käynnistys. 😊


      • valtakunta kirjoitti:

        Katselin tuolla laulajalla olisi jäänyt vetoketju laittamasta selästä vaikka itse en jaksanut kuunnella loppuun. Oli kiva kun pistit palstalle piristettä.

        Artistin mekko on vaan hyvin avoselkäinen. Ilman vetoketjua. Sopii hänelle hienosti.
        Piristävää perjantaita. 😄🌸


    • Ei sitä sitä nyt enää jeesukselle olla vaan luvattuja. 😅🤔

      • Kunhan vitsailin. 😅


      • mustasusi kirjoitti:

        Kunhan vitsailin. 😅

        Niin minäkin🥰😅


    • Anonyymi

      näkäiaiä ja vihamielisiä ajatuksia jokaiselle ruotsinkieliselle eliölle :D

    • Anonyymi

      niin nälkäinen että haluaa syödä kaikkien ruotsin kuningasperheen silmämunat aamiaiseksi, nam :D

      • Siitä vaan sitten silmäsoppaa tekemään. 👁️


    • Anonyymi

      Kiitos ja päivää. Mielessä Hän on.🐔
      Minä olen kohta notkea, kuin minun tukka, se katkeaa 😄

      • Minunkin hiukset katkesivat eilen parturissa ✂️


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      173
      3365
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      142
      2193
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      112
      2189
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      94
      1968
    5. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      27
      1653
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      84
      1650
    7. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      75
      1176
    8. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      292
      1167
    9. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1150
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      74
      978
    Aihe