Meikkaa itsensä ja katselee peilistä alastonta kroppaansa? Ja kun katselusta on saanut tarpeeksi imeskelen omia miestissejäni ja kaiken päätteeksi menen kaksin kerroin ja otan itseltäni poskeen. Teen tätä nykyään melkein joka päivä töiden jälkeen.
Onko muita jotka?
15
430
Vastaukset
- Anonyymi
Unohtui mainita punainen peruukki ja stringit. Seisoo jo pelkästä ajatuksesta.
- Anonyymi
Nyt spede onkin sirkuspelle buaahaa
- Anonyymi
Nyt niuvanniemen suljetulle
- Anonyymi
Suljetuille viedään vain itselleen tai ympäristölleen haitaksi olevat yksilöt. Minä en tee haittaa kenellekään.
- Anonyymi
Ai oot menossa jo sinne. Ei huono sieltä saat varmaan oikeanlaista hoitoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai oot menossa jo sinne. Ei huono sieltä saat varmaan oikeanlaista hoitoo.
Sinulla sinne kova hinku tuntuu olevan. Minulla ei ole tarvetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla sinne kova hinku tuntuu olevan. Minulla ei ole tarvetta.
Miten itsehän tuossa kerrot. Nyt niuvanniemen suljetulle. No miltä näyttää kuka on menossa. Etsä pökiö tajuu mitä sä kirjoitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten itsehän tuossa kerrot. Nyt niuvanniemen suljetulle. No miltä näyttää kuka on menossa. Etsä pökiö tajuu mitä sä kirjoitat.
Kerroin että itselleen tai ympäristölleen haitalliset viedään. Minä en ole niistä kumpaakaan. Opettele persupelle lukemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroin että itselleen tai ympäristölleen haitalliset viedään. Minä en ole niistä kumpaakaan. Opettele persupelle lukemaan.
Sama juttu mä kommentoin.Nyt niuvanniemen suljetulle . Vitun pelle jos et tajuu miten kommentit menee pysy poissa. Joo tyypillinen persuhan oot aina ne muut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu mä kommentoin.Nyt niuvanniemen suljetulle . Vitun pelle jos et tajuu miten kommentit menee pysy poissa. Joo tyypillinen persuhan oot aina ne muut.
Tuliko sulta jo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oohh spede kilahti buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oohh spede kilahti buaahaa
Spede lähtee tästä taas peilin eteen ja ottamaan itseltään suihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spede lähtee tästä taas peilin eteen ja ottamaan itseltään suihin.
Oho spedehän olet taas hurjana heti aamusta. Eihän vaan sekottais liikaa.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Z1y2T5
- Anonyymi
BUAHAHAHAAA ei ollut ketään muita! Spede on nyt aivan yksin juttunsa kanssa!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692261Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721752Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711440Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461437Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2421373- 831232
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421205IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3691183- 1281175
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3361128